Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Ušijte si na míru novou značku spodního prádla

Ušijte si na míru novou značku spodního prádla

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marek Mencl
Šetření:19. 05. 2016 - 23. 05. 2016
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Rodí se nová značka dámského spodního prádla. A chce růst podle vašich přání!

Prozraďte nám, jakým způsobem se rozhodujete, který kousek přibude do vaší šatny.

Pomůžete budovat značku, kterou budete chtít nosit.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18–251635,56 %35,56 %  
26–351431,11 %31,11 %  
36–45817,78 %17,78 %  
Méně než 1848,89 %8,89 %  
46–5524,44 %4,44 %  
Více než 5512,22 %2,22 %  

Graf

2. Kdo Vám nejčastěji kupuje spodní prádlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nakupuji sama4497,78 %97,78 %  
matka12,22 %2,22 %  

Graf

3. Necháváte si při výběru prádla od někoho poradit?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, prádlo vybírám vždy sama2862,22 %62,22 %  
Ano, od prodavačky v obchodě1328,89 %28,89 %  
Ano, od partnera920 %20 %  
Ano, od kamarádek / příbuzných817,78 %17,78 %  
Sama jsem ještě prádlo nenakupovala.12,22 %2,22 %  

Graf

4. Při jaké příležitosti nejčastěji pořizujete / dostáváte nové prádlo?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
staré je obnošené3373,33 %73,33 %  
chci si udělat radost2862,22 %62,22 %  
chci potěšit partnera1226,67 %26,67 %  
mám narozeniny / svátek511,11 %11,11 %  
když se staré vyhodí, je občas dokoupit nějaké nové12,22 %2,22 %  

Graf

5. Jakými způsoby prádlo nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyzkouším a koupím v prodejně3475,56 %75,56 %  
na internetu s doručením domů1124,44 %24,44 %  
v prodejně, ale prádlo si nezkouším1022,22 %22,22 %  
objednám přes internet do kamenného obchodu, kde si prádlo vyzkouším36,67 %6,67 %  
v prodejně bez zkoušení - matka něco vybere12,22 %2,22 %  

Graf

6. Jak často spodní prádlo nakupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alespoň jednou za půl roku1533,33 %33,33 %  
alespoň jednou za čtvrt roku1022,22 %22,22 %  
méně než jednou za rok715,56 %15,56 %  
alespoň jednou za rok715,56 %15,56 %  
asi jednou měsíčně511,11 %11,11 %  
častěji než jednou měsíčně12,22 %2,22 %  

Graf

7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlné, praktické3373,33 %73,33 %  
elegantní2044,44 %44,44 %  
vyzývavé1022,22 %22,22 %  
sportovní1022,22 %22,22 %  
různé k různým příležitostem12,22 %2,22 %  

Graf

8. Jaký vzhled prádla preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednoduché3680 %80 %  
krajkové2453,33 %53,33 %  
s rafinovaným střihem a detaily920 %20 %  
veselé, nápadité920 %20 %  
jak kdy12,22 %2,22 %  

Graf

9. Jak moc jsou pro Vás při výběru prádla důležité tyto atributy? Seřaďte od nejméně důležitého po nejdůležitější čísly od 1 do 5 (1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
značka3.0243.404
pohodlnost2.6193.045
materiál2.7621.658
vzhled2.9761.738
cena31.524

Graf

10. Pokud si vyberete prádlo, které se Vám velmi líbí, ale nesedí Vám úplně přesně, koupíte si jej?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne2146,67 %46,67 %  
ne1431,11 %31,11 %  
spíše ano817,78 %17,78 %  
nevím24,44 %4,44 %  

Graf

11. Kupujete podprsenku a kalhotky vždy v setu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, podprsenku a kalhotky většinou pořizuji zvlášť4191,11 %91,11 %  
ano, ale ještě pak dokoupím další kalhotky, které k podprsence budu nosit36,67 %6,67 %  
Jak kdy, minimalne jeden set musim ale mit12,22 %2,22 %  

Graf

12. Ocenila byste poradnu / návod, jak vybrat vhodné prádlo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nepotřebuji radu2453,33 %53,33 %  
ano, chci poradit s výběrem správné velikosti prádla1124,44 %24,44 %  
ano, chci poradit, které prádlo mi bude slušet817,78 %17,78 %  
ano, chci poradit, jak prádlo správně prát a sušit48,89 %8,89 %  
nevím36,67 %6,67 %  
ano, chci poradit s výběrem prádla pro konkrétní příležitost12,22 %2,22 %  

Graf

13. Co Vás motivuje nakoupit prádlo u konkrétního prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám s jeho zbožím předchozí zkušenost3475,56 %75,56 %  
dostanu doporučení1226,67 %26,67 %  
vidím reklamu24,44 %4,44 %  
nevím24,44 %4,44 %  
Má podprsenky mé velikosti12,22 %2,22 %  
Nic12,22 %2,22 %  
nabízí mou velikost (28GG)12,22 %2,22 %  
náhodou na něj natrefím12,22 %2,22 %  
má hezké spodní kalhotky ze 100% bavlny12,22 %2,22 %  
mají k dispozici mou velikost;)12,22 %2,22 %  
náhoda12,22 %2,22 %  

Graf

14. Nakupujete vždy u stejného prodejce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, na značce mi vůbec nezáleží2146,67 %46,67 %  
ano, protože mám vyzkoušeno, že mi jeho prádlo sedí1431,11 %31,11 %  
ne, ráda zkouším nové značky613,33 %13,33 %  
ano, protože se mi líbí vzhled jeho prádla36,67 %6,67 %  
mám nekolik oblibenych znacek, ale kalhotky koupim klidne neznackove, kdyz jsou ze 100% bavlny a pritom se da na ne divat12,22 %2,22 %  

Graf

15. Jaký je Váš oblíbený prodejce?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
victoria secret28,33 %4,44 %  
Caresse, Správná podprsenka28,33 %4,44 %  
Běžné obchody s oblečením (HM, New Yorker)14,17 %2,22 %  
ETAM14,17 %2,22 %  
správná podprsenka (obchod v Praze)14,17 %2,22 %  
Triumph14,17 %2,22 %  
Takko14,17 %2,22 %  
triola14,17 %2,22 %  
Ck14,17 %2,22 %  
nemám oblíbené 14,17 %2,22 %  
ostatní odpovědi Astratex - i když je drahý
bonprix
Žádny
Timo
HM
Jitex
nevím jméno
H&M
podprsenky: Etam, DIM
madame podprsenka
nemám
marks & spencer. cotton on. uniqlo.
1250 %26,67 % 

Graf

16. Je pro Vás při výběru důležité, kde se zboží vyrábí?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2457,14 %53,33 %  
zajímá mě to, ale není to pro mě rozhodující informace1638,1 %35,56 %  
ano, vždy si to zjistím12,38 %2,22 %  
Jedine asijske zeme!12,38 %2,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Při jaké příležitosti nejčastěji pořizujete / dostáváte nové prádlo?

  • odpověď chci si udělat radost:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na internetu s doručením domů na otázku 5. Jakými způsoby prádlo nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzývavé na otázku 7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?

8. Jaký vzhled prádla preferujete?

  • odpověď krajkové:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyzývavé na otázku 7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi elegantní na otázku 7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?

9. Jak moc jsou pro Vás při výběru prádla důležité tyto atributy? Seřaďte od nejméně důležitého po nejdůležitější čísly od 1 do 5 (1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

  • odpověď značka=5:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlnost=1 na otázku 9. Jak moc jsou pro Vás při výběru prádla důležité tyto atributy? Seřaďte od nejméně důležitého po nejdůležitější čísly od 1 do 5 (1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Kdo Vám nejčastěji kupuje spodní prádlo?

3. Necháváte si při výběru prádla od někoho poradit?

4. Při jaké příležitosti nejčastěji pořizujete / dostáváte nové prádlo?

5. Jakými způsoby prádlo nakupujete?

6. Jak často spodní prádlo nakupujete?

7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?

8. Jaký vzhled prádla preferujete?

9. Jak moc jsou pro Vás při výběru prádla důležité tyto atributy? Seřaďte od nejméně důležitého po nejdůležitější čísly od 1 do 5 (1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

10. Pokud si vyberete prádlo, které se Vám velmi líbí, ale nesedí Vám úplně přesně, koupíte si jej?

11. Kupujete podprsenku a kalhotky vždy v setu?

12. Ocenila byste poradnu / návod, jak vybrat vhodné prádlo?

13. Co Vás motivuje nakoupit prádlo u konkrétního prodejce?

14. Nakupujete vždy u stejného prodejce?

16. Je pro Vás při výběru důležité, kde se zboží vyrábí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Kdo Vám nejčastěji kupuje spodní prádlo?

3. Necháváte si při výběru prádla od někoho poradit?

4. Při jaké příležitosti nejčastěji pořizujete / dostáváte nové prádlo?

5. Jakými způsoby prádlo nakupujete?

6. Jak často spodní prádlo nakupujete?

7. Jaký druh prádla nosíte nejraději?

8. Jaký vzhled prádla preferujete?

9. Jak moc jsou pro Vás při výběru prádla důležité tyto atributy? Seřaďte od nejméně důležitého po nejdůležitější čísly od 1 do 5 (1 = nejméně důležité, 5 = nejdůležitější)

10. Pokud si vyberete prádlo, které se Vám velmi líbí, ale nesedí Vám úplně přesně, koupíte si jej?

11. Kupujete podprsenku a kalhotky vždy v setu?

12. Ocenila byste poradnu / návod, jak vybrat vhodné prádlo?

13. Co Vás motivuje nakoupit prádlo u konkrétního prodejce?

14. Nakupujete vždy u stejného prodejce?

16. Je pro Vás při výběru důležité, kde se zboží vyrábí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mencl, M.Ušijte si na míru novou značku spodního prádla (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://usijte-si-na-miru-novou-znac.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.