Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úspěšnost e-shopu s parfémy
Úspěšnost e-shopu s parfémy
→ Podle čeho si vybíráte při nakupování potraviny? Všímáte si značek kvality? ←
(cca 3 minuty, dotazník pro bakalářskou práci)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marcel Trnka |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2009 - 07. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.52 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 25,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pro svoji semínární práci musím vytvořit a reálně zhodnotit schopnost přežití nového e-shopu. Konkrétně s parfémy, co ovlivňuje jeho úspěch a neuspěch vedle konkurence. Jaké kroky povedou k jeho postupnému zániku a které kroky jej budou rozvíjet.
Odpovědi respondentů
1. nakupujete na internetu nějaké zboží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 90,32 % | 90,32 % |
ne | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
2. koupili jste v minulosti nějaký parfém na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 83,87 % | 83,87 % |
ano | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
3. je na trhu místo pro nový e-shop s parfémy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 16 | 51,61 % | 51,61 % |
ne | 9 | 29,03 % | 29,03 % |
ano | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
4. co rozhodně chybí současným e-shopům s parfémy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
anální kolík s příchutí malin
Bohuzel jsem nikdy parfem v e-shopu nekupoval, tedy nevim. Nevedel jsem, zda nejake internetove obchudy s parfemy existuji.
co chybí? no hlavně to, že na internetu si nemůžu parfém očuchat, takže musím jít do normálního obchodu, tam si vůně ozkoušet a pak se vrátit k počítači a nakupovat - tzn. že parfémy přes net bych kupovala jedině v případě 100% jistoty, že nejde o falza a o hodně nižší ceny, jinak bych si ro rovnou koupila v té parfumerii, kde bych vůni zkoušela
nedaju sa ovonat :)
nemám ponětí
neviem, parfemy som nekupovala este cez internet..
nevim
nevím
nevím pokud k parfému nečichnu tak si ho nekoupím
nevím, neznám žádny e-shop s parfémy
nic
nic
nic
přehledně a nápaditě provedené webové stránky.
reklama, není o nich moc vědět
touha prodat
vůně
5. vhodný název (doména) je důležitý pro fungování e-shopu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 25 | 80,65 % | 80,65 % |
nevím | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
nesouhlasím | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
6. která z uvedených domén by se nejvíce hodila pro e-shop s parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
parfemydeluxe | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
parfemdeluxe | 8 | 25,81 % | 25,81 % |
vonavkarstvi | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
bohemiaparfemy | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
moraviaparfemy | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
7. kde vás nejvíce osloví reklama na internetový obchod s parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
v tištěných magazínech a časopisech | 13 | 41,94 % | 41,94 % |
na tramvaji | 4 | 12,9 % | 12,9 % |
nevím | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
v rádiu | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
na billboardech | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
8. co vás přiměje kliknout na reklamu na internetový obchod s parfémy?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
poutavá grafika reklamního animovaného banneru | 1.065 | 4.447 |
výpis ve vyhledávači na předních pozicích | 1.355 | 4.487 |
textová rekalma na internetu s příslibem nízkých cen | 0.806 | 4.027 |
zajímavý název e-shopu | 0.871 | 4.37 |
9. co vás dokáže odradit od nákupu parfému na internetu (1 = nejvíce; 5 = nejméně)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
nevýrazný design stránek e-shopu | 2.839 | 2.393 |
vysoké ceny | 2.065 | 2.125 |
staré, neaktuální informace | 2.065 | 2.06 |
dlouhá dodací lhůta | 2.29 | 1.367 |
nedůvěryhodnost | 1.71 | 1.69 |
10. jaká forma platby by vám nejvíce vyhovovala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobírka | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
okamžitý převod z bankovního účtu | 17 | 54,84 % | 54,84 % |
kreditní karta | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
Pay Pal | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
11. jsem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 21 | 67,74 % | 67,74 % |
muž | 10 | 32,26 % | 32,26 % |
12. je mi
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 27 let | 19 | 63,33 % | 61,29 % |
28 - 35 let | 8 | 26,67 % | 25,81 % |
36 - 45 let | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
46 a více | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
15 - 19 let | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (70,9 %)
- vyplnto.cz (11,8 %)
- search.seznam.cz (8,2 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.