Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úspěšnost e-shopu s parfémy

Úspěšnost e-shopu s parfémy

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcel Trnka
Šetření:31. 03. 2009 - 07. 04. 2009
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.52
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:25,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Pro svoji semínární práci musím vytvořit a reálně zhodnotit schopnost přežití nového e-shopu. Konkrétně s parfémy, co ovlivňuje jeho úspěch a neuspěch vedle konkurence. Jaké kroky povedou k jeho postupnému zániku a které kroky jej budou rozvíjet.

Odpovědi respondentů

1. nakupujete na internetu nějaké zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2890,32 %90,32 %  
ne39,68 %9,68 %  

Graf

2. koupili jste v minulosti nějaký parfém na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2683,87 %83,87 %  
ano516,13 %16,13 %  

Graf

3. je na trhu místo pro nový e-shop s parfémy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1651,61 %51,61 %  
ne929,03 %29,03 %  
ano619,35 %19,35 %  

Graf

4. co rozhodně chybí současným e-shopům s parfémy?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

anální kolík s příchutí malin

Bohuzel jsem nikdy parfem v e-shopu nekupoval, tedy nevim. Nevedel jsem, zda nejake internetove obchudy s parfemy existuji.

co chybí? no hlavně to, že na internetu si nemůžu parfém očuchat, takže musím jít do normálního obchodu, tam si vůně ozkoušet a pak se vrátit k počítači a nakupovat - tzn. že parfémy přes net bych kupovala jedině v případě 100% jistoty, že nejde o falza a o hodně nižší ceny, jinak bych si ro rovnou koupila v té parfumerii, kde bych vůni zkoušela

nedaju sa ovonat :)

nemám ponětí

neviem, parfemy som nekupovala este cez internet..

nevim

nevím

nevím pokud k parfému nečichnu tak si ho nekoupím

nevím, neznám žádny e-shop s parfémy

nic

nic

nic

přehledně a nápaditě provedené webové stránky.

reklama, není o nich moc vědět

touha prodat

vůně

5. vhodný název (doména) je důležitý pro fungování e-shopu.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím2580,65 %80,65 %  
nevím516,13 %16,13 %  
nesouhlasím13,23 %3,23 %  

Graf

6. která z uvedených domén by se nejvíce hodila pro e-shop s parfémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
parfemydeluxe1445,16 %45,16 %  
parfemdeluxe825,81 %25,81 %  
vonavkarstvi619,35 %19,35 %  
bohemiaparfemy39,68 %9,68 %  
moraviaparfemy26,45 %6,45 %  

Graf

7. kde vás nejvíce osloví reklama na internetový obchod s parfémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na internetu 1961,29 %61,29 %  
v tištěných magazínech a časopisech1341,94 %41,94 %  
na tramvaji412,9 %12,9 %  
nevím39,68 %9,68 %  
v rádiu26,45 %6,45 %  
na billboardech26,45 %6,45 %  

Graf

8. co vás přiměje kliknout na reklamu na internetový obchod s parfémy?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
poutavá grafika reklamního animovaného banneru1.0654.447
výpis ve vyhledávači na předních pozicích1.3554.487
textová rekalma na internetu s příslibem nízkých cen0.8064.027
zajímavý název e-shopu0.8714.37

Graf

9. co vás dokáže odradit od nákupu parfému na internetu (1 = nejvíce; 5 = nejméně)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
nevýrazný design stránek e-shopu2.8392.393
vysoké ceny2.0652.125
staré, neaktuální informace2.0652.06
dlouhá dodací lhůta2.291.367
nedůvěryhodnost1.711.69

Graf

10. jaká forma platby by vám nejvíce vyhovovala?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobírka1961,29 %61,29 %  
okamžitý převod z bankovního účtu1754,84 %54,84 %  
kreditní karta619,35 %19,35 %  
Pay Pal13,23 %3,23 %  

Graf

11. jsem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2167,74 %67,74 %  
muž1032,26 %32,26 %  

Graf

12. je mi

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 27 let1963,33 %61,29 %  
28 - 35 let826,67 %25,81 %  
36 - 45 let13,33 %3,23 %  
46 a více13,33 %3,23 %  
15 - 19 let13,33 %3,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trnka, M.Úspěšnost e-shopu s parfémy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://uspesnost-e-shopu-s-parfemy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.