Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Úspěšnost e-shopu s parfémy
Úspěšnost e-shopu s parfémy
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Marcel Trnka |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2009 - 07. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 31 |
Počet otázek (max/průměr): | 12 / 11.52 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | po jedné otázce |
Návratnost dotazníků: | 25,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:07 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Pro svoji semínární práci musím vytvořit a reálně zhodnotit schopnost přežití nového e-shopu. Konkrétně s parfémy, co ovlivňuje jeho úspěch a neuspěch vedle konkurence. Jaké kroky povedou k jeho postupnému zániku a které kroky jej budou rozvíjet.
Odpovědi respondentů
1. nakupujete na internetu nějaké zboží?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 28 | 90,32 % | 90,32 % |
ne | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
2. koupili jste v minulosti nějaký parfém na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 26 | 83,87 % | 83,87 % |
ano | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
3. je na trhu místo pro nový e-shop s parfémy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 16 | 51,61 % | 51,61 % |
ne | 9 | 29,03 % | 29,03 % |
ano | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
4. co rozhodně chybí současným e-shopům s parfémy?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
anální kolík s příchutí malin
Bohuzel jsem nikdy parfem v e-shopu nekupoval, tedy nevim. Nevedel jsem, zda nejake internetove obchudy s parfemy existuji.
co chybí? no hlavně to, že na internetu si nemůžu parfém očuchat, takže musím jít do normálního obchodu, tam si vůně ozkoušet a pak se vrátit k počítači a nakupovat - tzn. že parfémy přes net bych kupovala jedině v případě 100% jistoty, že nejde o falza a o hodně nižší ceny, jinak bych si ro rovnou koupila v té parfumerii, kde bych vůni zkoušela
nedaju sa ovonat :)
nemám ponětí
neviem, parfemy som nekupovala este cez internet..
nevim
nevím
nevím pokud k parfému nečichnu tak si ho nekoupím
nevím, neznám žádny e-shop s parfémy
nic
nic
nic
přehledně a nápaditě provedené webové stránky.
reklama, není o nich moc vědět
touha prodat
vůně
5. vhodný název (doména) je důležitý pro fungování e-shopu.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 25 | 80,65 % | 80,65 % |
nevím | 5 | 16,13 % | 16,13 % |
nesouhlasím | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
6. která z uvedených domén by se nejvíce hodila pro e-shop s parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
parfemydeluxe | 14 | 45,16 % | 45,16 % |
parfemdeluxe | 8 | 25,81 % | 25,81 % |
vonavkarstvi | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
bohemiaparfemy | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
moraviaparfemy | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
7. kde vás nejvíce osloví reklama na internetový obchod s parfémy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
na internetu | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
v tištěných magazínech a časopisech | 13 | 41,94 % | 41,94 % |
na tramvaji | 4 | 12,9 % | 12,9 % |
nevím | 3 | 9,68 % | 9,68 % |
v rádiu | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
na billboardech | 2 | 6,45 % | 6,45 % |
8. co vás přiměje kliknout na reklamu na internetový obchod s parfémy?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
poutavá grafika reklamního animovaného banneru | 1.065 | 4.447 |
výpis ve vyhledávači na předních pozicích | 1.355 | 4.487 |
textová rekalma na internetu s příslibem nízkých cen | 0.806 | 4.027 |
zajímavý název e-shopu | 0.871 | 4.37 |
9. co vás dokáže odradit od nákupu parfému na internetu (1 = nejvíce; 5 = nejméně)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
nevýrazný design stránek e-shopu | 2.839 | 2.393 |
vysoké ceny | 2.065 | 2.125 |
staré, neaktuální informace | 2.065 | 2.06 |
dlouhá dodací lhůta | 2.29 | 1.367 |
nedůvěryhodnost | 1.71 | 1.69 |
10. jaká forma platby by vám nejvíce vyhovovala?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobírka | 19 | 61,29 % | 61,29 % |
okamžitý převod z bankovního účtu | 17 | 54,84 % | 54,84 % |
kreditní karta | 6 | 19,35 % | 19,35 % |
Pay Pal | 1 | 3,23 % | 3,23 % |
11. jsem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 21 | 67,74 % | 67,74 % |
muž | 10 | 32,26 % | 32,26 % |
12. je mi
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
20 - 27 let | 19 | 63,33 % | 61,29 % |
28 - 35 let | 8 | 26,67 % | 25,81 % |
36 - 45 let | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
46 a více | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
15 - 19 let | 1 | 3,33 % | 3,23 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.