Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Užití cizích jazyků v české reklamě

Užití cizích jazyků v české reklamě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Krzyzankova
Šetření:09. 07. 2019 - 23. 07. 2019
Počet respondentů:404
Počet otázek (max/průměr):19 / 19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:55,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:28
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Jsem studentkou posledního ročníku magisterského studia MSc. Marketing Management na univerzitě UCLan v Prestonu ve Velké Británii.

Tato studie hodnotí vliv používání cizích jazyků (angličtiny a němčiny) v české reklamě na vnímání značky a nákupní chování českých spotřebitelů. Tento výzkum také analyzuje úroveň porozumění konkrétním reklamám (mezi věkovými skupinami 18-30, 31-40, 41-60 a 61 let a starší). Vybrané reklamy jsou z automobilového průmyslu. 

Pokud souhlasíte s účastí na této studii, budete požádán/a o poskytnutí informací o Vašem věku (účastníci musí být starší 18 let) a o zkušenostech se studiem cizích jazyků. Dále odpovíte na několik otázek vztahujících se ke třem vybraným reklamám. Tento dotazník Vám nezabere více než 8 minut. 

 

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Nejdříve potřebuji znát několik Vašich informací. Poskytnuté údaje mi umožní porovnat výsledky mezi různými věkovými kategoriemi, což je nezbytné pro cíl výzkumu. Poté budete vyzváni k vyplnění otázek a úkolů týkajících se tří vybraných reklam na automobily. Reklamy byly naskenovány z českých magazínů, a poté upraveny v programu Adobe Photoshop tak, aby značky a modely aut nebyly na obrázcích viditelné. Vše proto, aby se zabránilo předsudkům a aby se účastníci výzkumu zaměřili čistě na slogany použité v reklamách.

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-3014936,88 %36,88 %  
41-6012931,93 %31,93 %  
31-407719,06 %19,06 %  
61-...4912,13 %12,13 %  

Graf

2. Studoval/a jste někdy některý z těchto jazyků (či stále studujete)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglický jazyk32079,21 %79,21 %  
Německý jazyk20650,99 %50,99 %  
Jiné19548,27 %48,27 %  
Žádné276,68 %6,68 %  

Graf

3. Který slogan a reklama by Vás spíše motivovaly ke koupi produktu? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyspělý v každém ohledu20751,24 %51,24 %  
Travel in style, travel in space16741,34 %41,34 %  
Wir bringen die Zukunft in Serie307,43 %7,43 %  

Graf

4. Kterou značku byste spíše preferoval/a na základě jejího sloganu a reklamy? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyspělý v každém ohledu19748,76 %48,76 %  
Travel in style, travel in space17042,08 %42,08 %  
Wir bringen die Zukunft in Serie379,16 %9,16 %  

Graf

5. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 1 – ,,Vyspělý v každém ohledu“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Originální vs. Běžný1-2-3-4-5-6-74.4363.33
Zajímavý vs. Nezajímavý1-2-3-4-5-6-74.2183.165
Srozumitelný vs. Nesrozumitelný1-2-3-4-5-6-72.4412.855
Profesionální vs. Amatérský1-2-3-4-5-6-73.5052.656
Líbivý vs. Odpudivý1-2-3-4-5-6-73.4312.319
Moderní vs. Zastaralý1-2-3-4-5-6-73.5522.638

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 2 – ,,Wir bringen die Zukunft in Serie“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Originální vs. Běžný1-2-3-4-5-6-73.8963.271
Zajímavý vs. Nezajímavý1-2-3-4-5-6-74.3093.669
Srozumitelný vs. Nesrozumitelný1-2-3-4-5-6-74.8963.905
Profesionální vs. Amatérský1-2-3-4-5-6-73.8662.556
Líbivý vs. Odpudivý1-2-3-4-5-6-74.3043.241
Moderní vs. Zastaralý1-2-3-4-5-6-73.5672.731

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Originální vs. Běžný1-2-3-4-5-6-73.7183.346
Zajímavý vs. Nezajímavý1-2-3-4-5-6-73.5353.016
Srozumitelný vs. Nesrozumitelný1-2-3-4-5-6-73.1313.733
Profesionální vs. Amatérský1-2-3-4-5-6-73.3072.455
Líbivý vs. Odpudivý1-2-3-4-5-6-73.0452.78
Moderní vs. Zastaralý1-2-3-4-5-6-72.9232.432

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s německým jazykem v českých reklamách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím16540,84 %40,84 %  
spíše nesouhlasím13332,92 %32,92 %  
spíše souhlasím6014,85 %14,85 %  
souhlasím317,67 %7,67 %  
nevím153,71 %3,71 %  

Graf

9. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s anglickým jazykem v českých reklamách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím13433,17 %33,17 %  
souhlasím9323,02 %23,02 %  
nesouhlasím7919,55 %19,55 %  
spíše nesouhlasím7719,06 %19,06 %  
nevím215,2 %5,2 %  

Graf

10. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Rád/a bych viděl/a pouze český jazyk v českých reklamách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím14435,64 %35,64 %  
spíše souhlasím14335,4 %35,4 %  
spíše nesouhlasím6816,83 %16,83 %  
nevím256,19 %6,19 %  
nesouhlasím245,94 %5,94 %  

Graf

11. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nevadí mi výskyt cizího jazyka (obecně) v českých reklamách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím12430,69 %30,69 %  
spíše nesouhlasím11528,47 %28,47 %  
souhlasím7017,33 %17,33 %  
nesouhlasím6816,83 %16,83 %  
nevím276,68 %6,68 %  

Graf

12. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Ocenil/a bych, kdyby se v českých reklamách vyskytovaly cizí jazyky častěji.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím16841,58 %41,58 %  
spíše nesouhlasím15638,61 %38,61 %  
nevím4310,64 %10,64 %  
spíše souhlasím225,45 %5,45 %  
souhlasím153,71 %3,71 %  

Graf

13. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Myslím, že výběr jazyka použitého v reklamách, je důležitý.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím22956,68 %56,68 %  
spíše souhlasím12129,95 %29,95 %  
nevím245,94 %5,94 %  
spíše nesouhlasím204,95 %4,95 %  
nesouhlasím102,48 %2,48 %  

Graf

14. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Mám pozitivní pocity (např. nadšení, zájem, radost) vůči značkám používajícím cizí jazyky v českých reklamách.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím14836,63 %36,63 %  
spíše nesouhlasím13533,42 %33,42 %  
nevím6215,35 %15,35 %  
spíše souhlasím4410,89 %10,89 %  
souhlasím153,71 %3,71 %  

Graf

15. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Můj nákupní záměr by byl ovlivněn pozitivně spíše tehdy, kdyby se v určité české reklamě vyskytoval cizí jazyk.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím19247,52 %47,52 %  
spíše nesouhlasím12530,94 %30,94 %  
nevím5613,86 %13,86 %  
spíše souhlasím235,69 %5,69 %  
souhlasím81,98 %1,98 %  

Graf

16. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký německý text v reklamě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím13733,91 %33,91 %  
spíše nesouhlasím10826,73 %26,73 %  
spíše souhlasím8521,04 %21,04 %  
souhlasím399,65 %9,65 %  
nevím358,66 %8,66 %  

Graf

17. Co si myslíte, že znamená tento německý text v reklamě číslo 2 – ,,Wir bringen die Zunkunft in Serie“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

prinasenime budoucnost do serie- asi dalsiho modelu

přináší "něco" v sérii

přinášíme "něco" v sérii

-

?

?

.

.

.

...

"Přinášíme budoucnost v sériové výrobě. " Nebo volněji: "Přinášíme budoucnost masám".

"Zunkunft" není nic, ale ve sloganu je Zukunft, takže "Přinášíme budoucnost do série/řady."

*Zukunft Přinášímě budoucnost do řady

Absolutně netuším

Absolutně netuším, němčinu jem nikdy neměla.

Absolutně netuším, německy umím jen pár slov.

Asi kvalita a výjimečnost výrobku

asi že je to nová série

auto budoucnosti

Bude to asi něco s braním něčeho a se sérií (německy jsem se nikdy neučila, vážně nevím)

Budeme vyrábět sériově

budoucí přínos do sériové výroby

Budoucnost je v tomto modelu

Budoucnost pokračuje

Budoucnost přinášíme sériově/v sérii (aut)

Budoucnost série

Budoucnost seriovych vozu?

Budoucnost v serii

Budoucnost v serii

Budoucnost v serii

Budoucnost v serii

Budoucnost v sérii.

Budozcnost

Ci mi to paci ta seria? Neviem po nemecky.

cosi v sérii

Dáme Vám budoucnost v základu?

Do (této/nové) řady/série přinášíme budoucnost.

Do seriovej vyroby zapajaju “riesenia buducnosti” (inovativne)

Dodáme kvalitu v sérii.

Dodáváme budoucnost v sériové výbavě

Doslova - Přinášíme budoucnost v sérii. (V sérii výroby auta)

Dostáváme budoucnost do série (sériové produkce).

Firma je schopná něco výjimečného, a na co se hledí jako na hubu budoucnosti, zavést do běžného života.

gzhdfb

jaka je tato serie ?

Jakože "přinášíme budoucnost do série"? Neumím německou gramatiku, ale pouze vím, co ta slova znamenají.

Je to dvojsmysl. Přináší budoucnost v sériové výrobě a zároveň v určité sérii značky auta.

Je to skvělá serie

Jedinečná série

Jedinečný ve své serii

Jediny ze serie

Jelikož je to reklama na WV myslel jsem si: 'Přinášíme -strojírenský um (dokonalost)- v sérii' . Za tímto omylem stojí neznalost slova Zunkunft které znamená budoucnost správně tedy: Přinášíme budoucnost v sérii (automobilů).

Jsme budoucnost

Koupime budouci serii?

Kupute si serii Zunkunft

Máme nejlepší sérii

Moc tomu nerozumím, nechci si hledat význam slova Serie ve slovníku, tak si myslím, že to znamená - Přinášíme budoucnost na pokračování.

My jsme do této série dali to nejlepší

My přinášíme (dál nevím, v Němčině jsem teprve začátečník)

My přinášíme budoucnost do sériové výroby

My přinášíme budoucnost v Serii

my přinášíme ne sériový výrobek

My přinášíme novinky v sérii.

My přivezeme ... v serii

My vam privazime budoucnost?

my vám přinese něeco v sérii

my začínáme se srií

Nabízí auto s perspektivou, obstojí i v budoucnu. (tipuji, nevím)

Nabizime cokoliv

Nase serie aut

Nase serie aut je nejlepsi

Naše vozy vytváří budoucnost

Naše značka Vám přináší budoucnost.

něco jako přinášíme budoucnost

něco o budoucnosti v dané sérii

Něco o donesení budoucnosti

něco o sérii

něco o vybočování z řady? Nevím

něco přinášejí

Něco přinášejí

Něco přinášejí, ale netuším co.

Něco přináší oni.

neco serie

nějaká serie něčeho

Nejlepší ze série

Nemám nejmenší tušení

Nemám nejmenší tušení, ale dle druhu reklam půjde o popisek nového modelu auta.

nemam tuseni

Německy neumím

nemecky neumím moc jediný je serie vždyt jsem vám odpověděla nevím co jiného tam napsat

není pro každého

není pro každého

Není pro každého.

není pro každéo

nerozumím

Nerozumím

Nerozumím

nerozumím

Netusim.

netuším

Netuším

Netuším

netuším

Netuším :') Ale by oko asi něco o tom, že přináší novou sérii/ něco z nové série?

Netuším, německy neumím.

Netuším,proč mám být zkoušen

Netuším.

Netuším.

Netuším...že automobilka něco přináší do sériové výroby?

Neumím nemecky

Neumím německy

Neumim nemecky , myslim si prinese komfort pro serii toho typu auta

Neumím německy takže vůbec netusim

Neumím vůbec německy a v textu rozumím pouze slovu "serie", takže si ani netipnu.

Neustále přinášíme (do výrobků) budoucnost.

Nevím

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevim

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

Nevím

Nevim

nevim

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

Nevim

Nevim

Nevim

Nevim

nevim

Nevim

Nevím

nevím

Nevím - "Hvězdný nákup"

nevím, co se myslí tou Sérií.... snad název produktu? nebo "přinášíme budoucnost v sérii/sériích? nedává my to smysl, přstože přeložit to umím. nedovedu si představit, jak dělat budoucnost v sérii.....

Nevím, co tím chtěli říct..

Nevím, něco je "v sérii".

Nevím, neumím německy. Pro mě nesrozumitelné.

nevím!!

Nevytvořen pro sérii

nezájem

Neznám slovo "zunkunft", ale tipla bych si, že je to něco jako "přinášíme vám (něco super) v řadě"

Nieco s buducnostou podla translatoru, ze prinasaju buducnost...

ojedinělá série

Pinášíme budoucnost v sérii

pokrok v řadě

Pořadí v sérii

postupně přinášíme budoucnost aneb budoucnost přínášíme v sérii (myšleno série aut)

Potřebujeme

Pouze tipuji. Nejlepsi ze serie.

Prinasime .....

Prinasime budoucnost

Prinasime budoucnost do serie.

Prinasime budoucnost do seriovych modelu.

prinasime budoucnost v serii

Prinasime budoucnost v serii

prinasime budoucnost v serii

Prinasime budoucnost v serii

Prinasime budoucnost v serii

Prinasime budoucnost v serii.

prinasime budoucnost... proste moderni autmobil pro moderni dobu, vsechny mozne vymozenosti a zlepsovaky

Prinasime komfort do serie?

prinasime radu budoucnosti

Prinasime serie

Prinasime seriove okouzleni? :-D

Prinasime vam pohodli v ... (neumim prelozit to "in Serie")

Prineseme něco v sérii

Přeložila bych v překladači

Přenášíme budoucnost do sériové výroby (doslovný překlad nedává smysl)

Přinášejí budoucnost v sériové výrobě automobilů

Přináší moderní technologie do standardních aut.

Přináší něco někam, nevím co a kam :)

Přináší prostornou sérii

Přináší/nabízí něco co v sérii, v rámci značky.

Přinášíme budoucnost

Přinášíme ? v sérii

Přinášíme ????? v sérii

Přinášíme ..??.. v sérii

Přinášíme ... v sérii.

přinášíme .......nevím co

Přinášíme .....v sérii?

Přinášíme .....v sérii.

Přinášíme ....v sérii/v řadě.

Přinášíme ...(netuším)... v sérii. - Nedává mi to smysl

Přinášíme "něco" do nové řady. Nesnáším německý jazky, nelíbi se mi a mám k němu odpor.

Přinášíme "něco" v sérii

Přinášíme (něco něco)

Přinášíme (něco) v sérii. ...fakt nevím :-D

Přinášíme (nějaké) novinky do sériové výroby.

Přinášíme (nevím) v sérii?

Přinášíme (tohle bych si musela vyhledat) v sérii

přinášíme *něco* do série

Přinášíme budocnost v řadách

Přinášíme budocnost v této serii

Přinášíme budoucí model

přinášíme budoucí řadu (???)

Přinášíme budoucnost (do běžného života)

Přinášíme budoucnost

Přinášíme budoucnost

přinášime budoucnost

přinášíme budoucnost

Přinášíme budoucnost

přinášíme budoucnost

přinášíme budoucnost

Přinášíme budoucnost

přinášíme budoucnost

Přinášíme budoucnost

Přinášíme budoucnost do částí.

Přinášíme budoucnost do praxe/do výroby

Přinášíme budoucnost do rady.

Přinášíme budoucnost do řady

Přinášíme budoucnost do série

Přinášíme budoucnost do série

Přinášíme budoucnost do série

Přinášíme budoucnost do série

Přinášíme budoucnost do série

Přinášíme budoucnost do série (myslí modelovou sérii výrobků)

Přinášíme budoucnost do serie. (Nebo v serii?)

Přinášíme budoucnost do sérií.

Přinášíme budoucnost do sériové výroby.

Přinášíme budoucnost do sériové výroby.

Přinášíme budoucnost do sériové výroby. (v textu máte překlep)

Přinášíme budoucnost do vašich řad. Že má nějaké speciální moderní vybavení.

Přinášíme budoucnost do výroby

Přinášíme budoucnost série (daného typu vozu). "Jedná-li se o známý model, známé značky"

Přinášíme budoucnost v ... této sérii?

přinášíme budoucnost v každém našem výrobku

Přinášíme budoucnost v nové sérii

Přinášíme budoucnost v řadě

Přinášíme budoucnost v řadě

Přinášíme budoucnost v řadě

Přinášíme budoucnost v řadě.

Přinášíme budoucnost v seriálu?

Přinášíme budoucnost v serii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v serii

přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

přinášíme budoucnost v sérii

přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii

Přinášíme budoucnost v sérii ( řadě)

Přinášíme budoucnost v sérii (sériové výrobě?)

Přinášíme budoucnost v sérii (v sériové vyrobe)

Přinášíme budoucnost v sérii?:D

Přinášíme budoucnost v sérii. (po první otázce v dotázníku jsem si, ale slovo Zukunft přeložil)

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v serii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sérii.

Přinášíme budoucnost v sériové produkci.

Přinášíme budoucnost v seriové výrobě

Přinášíme budoucnost v sériové výrobě

Přinášíme budoucnost v sériové výrobě

Přinášíme budoucnost v sériové výrobě (sérii)...

Přinášíme budoucnost v sériové výrobě? - trochu nesrozumitelné a zastaralé

Přinášíme budoucnost v základu

Přinášíme budoucnost ve (výrobní) řadě.

Přinášíme budoucnost ve výrobě

Přinášíme budoucnost, která k vám přijde s naším vozem, zřejmě i značky Serie. Reklama mi slibuje, že takovou budoucnost pocítím (užiju si) vícenásobně (v sérii).

Přinášíme budoucnost.

Přinášíme budoucnost.

Přinášíme budoucnost.

Přinášíme budoucnost.

Přinášíme budoucnost...

Přinášímě budoucnoust série

Přinášíme cosi do sériové výroby.

Přinášíme cosi v/do série.

přinášíme další model v sérii

přinášíme do budoucnoust

Přinášíme do řady/série budoucnost. Mohlo by to znamenat, že stále modernizují, zdokonalují auta.

přinášíme inovace

Přinášíme jedinečnost v sériové výrobě

Přinášíme komfort do série.

Přinášíme komfort v této sérii?

Přinášíme luxus v základu

Přinášíme model budoucnosti

přinášíme něco (nevím, co) sériově...

Přinášíme něco do série (automobilu hádám)

Přinášíme něco navíc jako vždy, nebo stále, postupně.

Přinášíme něco někam

Přinášíme něco postupně

Přinášíme něco v sérii

Přinášíme něco v serii

přinášíme něco v sérii ??

přinášíme něco v sérii??? absolutně netuším a obrázky výše se mi ani nenačetla, tak netipnu, k čemu to je

Přinášíme něco v sérii.

Přinášíme neustálý pokrok.

Přinášíme novinku

Přinášíme novinku v sérii.

Přinášíme novou sérii

Přinášíme ojedinělost ve velkém (netuším, tipuji)

Přinášíme pohodlí v sérii

Přinášíme pokrok v sériové výrobě.

Přinášíme řemeslo na řadu (kostrbatě řečeno)

Přinášime serii budoucnosti

Přinášíme sérii budoucnosti.

Přinášíme sériové pohodlí

Přinášíme sériové řemeslo...?

Přinášímé sériové umění

Přinášíme sériovou budoucnoat

Přinášíme sériovou budoucnost

přinášíme sériovou budoucnost

Přinášíme sériovou budoucnost

Přinášíme sériovou budoucnost.

Přinášíme sériovou výrobu

Přinášíme to nejlepší v jednom autě

Přinášíme to nejlepší v sérii

Přinášíme to nejlepší ve tříde

Přinášíme umění v sérii.

Přinášíme umění v sérii.

přinášíme vám

přinášíme vám budoucnost

Přinášíme vám budoucnost v serii

Přinášíme Vám dobrý nákup v nové sérii

Přinášíme vám něco zajímavého

Přinášíme vám něco?

Přinášíme Vám pohodlí v řadě.

Přinášíme vám seriovou budoucnost (?)

Přinášíme vám...

Přinášíme vše v jednom

Přinášíme zážitek v sériích???

Přinášíme zítřek v sérii

Přinášíme... Něco do něčeho...

Přinášíme...dále netuším

Přinášíme/přivádíme budoucnoust do série (rozumím tím sériovou výrobu).

Přinášíme/přivážíme budoucnost.

přineseme budoucnost do série

přineseme budoucnost do série - podle mě myšleno: přineseme budoucnost do běžného provozu - přiblížení budoucnosti lidem dneška

Přineseme vám budoucnost v sérii.

Přineseme vám pohodlí?

Přineseme vám to v serii

Přineseme změnu ve výrobě

Přinesli jsme do výroby budoucnost

Přivádíme budoucnost

Přivádíme budoucnost do této série vozů

Psát na slavný slogan Vorsprung durch Technik, který se nepřekládal právě proto, že cílem bylo deklarovat německou kvalitu

Strýček google: Přinášíme budoucnost v sérii

tato série přináší budoucnost

tato série přináší budoucnost

Tento model je vaše budoucnost Tento model je vaše správná volba

to, co píší, samozřejmě

Tomu nerozumím.

Tvoříme budoucnost v serii

Už dávno jsem na to použil google, takže... :-D ...ale tak volně něco jako "Budoucnost již dnes".

V rámci série vozů vám "něco" přinášíme.

V serii přinášíme budoucnost

v sérii přinášíme budoucnost

V sériové výrobě je budoucnost.

V sériové výrobě přinášíme budoucnost

v této sérii je budoucnost

V textu máte překlep - správně Zukunft! Zhruba to znamená: Přinášíme budoucnost.

Vaše volba pro naši značku

Vím, ale žiji v České republice a zde se mluví česky. Pokud budu v Německu, bude i zde reklama v českém jazyce? Tazatelka, ať udělá průzkum v jiném státě (kromě SK), zda se vůbec vyskytují reklamy v českém jazyce.

Vnášíme budoucnost do sérií

vůbec netuším - spíš že je to omezená série? prostě jich není moc, není pro každého

vůbec nevím

Vyrábíme (doslova: přinášíme) (Vám) budoucnost sériově.

Vyrábíme budoucnost sériově

Vyrobeno v jedné sérii

začneme prvním v serii

zajímáme se o sériový nákup

Zukunft, ne Zunkunft Přinášíme budoucnost v sérii (v sériové výrobě).

Zunkunft není nic...Zukunft je budoucnost - takže Přinášíme vám budoucnost touto sérií vozů (více méně)

Zvládám snad všechny známé jazyky, jen bohužel - jediný jsem se nikdy nenaučila, a to je němčina. Takže tohle nezvládnu.

Že přináší budoucnost ve velkém množství

18. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký anglický text v reklamě.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím16540,84 %40,84 %  
spíše souhlasím13433,17 %33,17 %  
spíše nesouhlasím409,9 %9,9 %  
nesouhlasím358,66 %8,66 %  
nevím307,43 %7,43 %  

Graf

19. Co si myslíte, že znamená tento anglický text v reklamě číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

.

...

"Cestujte stylově, cestujte volně." Bez obrázku auta třeba "Cestujte stylově, cestujte vesmírem."

"Stylová cesta ke hvězdám"

Asi že výrobek má styl a eleganci

Buďte"in" . Buďte stylovi a trendy Doslovně rozumím, ale jako Slogan mě nic moc nenapada

cesta j stayl

cesta je styl

cesta je styl, cesta je cíl

Cesta je styl, cesta je prostor

Cesta je styl, cesta je prostor

cesta je styl, cesta je prostor

Cesta je styl, dál nerozumím

Cesta je styl,cesta je vesmir

cesta je styl,cesta je vesmír

cesta stylu, cesta světa

Cesta ve stylu , cesta ve vesmiru

Cesta ve stylu, cesta ve prostoru.

Cesta ve stylu, cesta vesmírem

cestavat stylově cestovat prostorně

Cestiuj stylově, cestuj prostorně.

Cestostovat ve stylu, cestovat v prostoru

Cestovani

Cestování do vesmíru je v módě.

cestovani in

cestování je můj styl

Cestovani je styl ( zivotni), cestovani je prostor

cestování je styl cestování je okořeněné

Cestování je styl ve vesmiru

cestování je styl, cestování je

Cestování je styl, cestování je .........?

Cestování je styl, cestování je budoucnost

Cestování je styl, cestování je prostor.

Cestovani je styl, dal nevim

Cestování je stylové a cestování je prostorne

Cestování pohodlné prostorné.

cestování se stylem (stylové cestování), cestování s prostorem (prostoru)?

Cestování se stylem, cestování s prostorem

cestování se stylem, cestování v čase

Cestování se stylem, cestování v prostoru

Cestování se stylem, cestování ve vesmíru

Cestování se stylem, cestování vesmírem

Cestování se stylem?

cestování stylem, cestování prostorem

Cestovani stylove a nebo ve vesmiru

cestování stylově a s prostorem

cestování stylově cestování v prostoru

Cestovani stylově, cestování prostorně

Cestování stylově, cestování v prostoru

cestování stylově, cestování prostorně

Cestování stylově, cestování prostorně /v prostoru/

Cestování stylově, cestování v prostoru.

Cestování v (dobrém) stylu, cestování v prostoru / vesmíru...

Cestování v stylu,cestování v prostoru.

cestování ve stylu - stylové cestování cestování v prostoru

cestovani ve stylu (vkus, blahblah), cestovani v prostoru? WTF?

Cestování ve stylu a cestování do světa.

cestování ve stylu a prostoru

Cestování ve stylu a prostoru. Vůz je prostorný, dojede daleko (kamkoli), poskytne mi volnost v pohybu prostorem ...

Cestování ve stylu, cestování do vesmíru.

cestování ve stylu, cestování v budoucnosti

Cestováni ve stylu, cestováni v době

Cestování ve stylu, cestování v prostoru

Cestování ve stylu, cestování v prostoru

cestování ve stylu, cestování v prostoru

Cestování ve stylu, cestování v prostoru

cestovani ve stylu, cestovani v prostoru

Cestování ve stylu, cestování v prostoru

cestování ve stylu, cestování v prostoru

Cestování ve stylu, cestování v prostoru, ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování v prostoru.

Cestování ve stylu, cestování v prostoru/vesmíru.

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru

Cestování ve stylu, cestování ve vesmíru.

cestování ve stylu, cestování ve vesmíru/prostoru

Cestování ve stylu, cestování vesmírem.

Cestování ve stylu, cestovnání ve vesmiru

Cestování ve stylu, ve vesmíru

Cestování ve stylu, vesmírné cestování

Cestování ve velkém styl, cestování ve vesmíru.

Cestování ve velkém stylu

cestování ve vesmíru

Cestovanie je styl, cestovat rychlo.

Cestovat je stylově, cestování je volnost.

Cestovat se stylem, cestovat prostorem

Cestovat se stylem, cestovat ve vesmiru

Cestovat stylem, cestovat prostorem.

Cestovat stylově a mít při cestování dostatek prostoru = pohodlí. To smysl dává.

Cestovat stylově a pohodlně (in space= v prostoru)

Cestovat stylově s dostatkem mista

Cestovat stylově s dostatkem prostoru.

cestovat stylově v prostoru

Cestovat stylové ve vesmíru

Cestovat stylově, ceestovat prostorem? Prostě si ho přiďte vyzkoušet, jak lehce pluje po cestách.

Cestovat stylově, cestovat prostorně

Cestovat stylově, cestovat do vesmíru?

Cestovat stylově, cestovat neomezeně.

cestovat stylově, cestovat prostorně

Cestovat stylově, cestovat prostorně

Cestovat stylově, cestovat prostorně

cestovat stylově, cestovat prostorně

Cestovat stylově, cestovat prostorně. Nebo taky v prostoru.

Cestovat stylově, cestovat prostorně.

Cestovat stylově, cestovat prostorně.

Cestovat stylově, cestovat prostorně.

Cestovat stylově, cestovat v prostoru

Cestovat stylově, cestovat v prostoru

cestovat stylově, cestovat v prostoru

Cestovat stylově, cestovat v prostoru

Cestovat stylově, cestovat v prostoru.

Cestovat stylově, cestovat v prostoru.

Cestovat stylově, cestovat v prostoru.

Cestovat stylově, cestovat v prostoru.

cestovat stylově, cestovat ve vesmíru

Cestovat stylove, cestovat vesmirem

Cestovat stylově, cestovat vesmírem

Cestovat stylově, cestovat...?

cestovat stylově, v prostoru - reklama na auto?

Cestovat ve stylu a prostoru

Cestovat ve stylu, cestovat v prostoru.

Cestovat ve stylu, cestovat ve vesmíru

Cestovat ve stylu, cestovat ve vesmíru

Cestovat ve stylu, cestovat vesmirem

Cestovat ve stzlu, cestovat s mistem

Cestovat vesmirem a prostorem

Cestu stylově, cestuj?????

cestuj stylove, cestuj prostorem/vesmirem

Cestuj stylové , cesttování je neimezené

Cestuj stylově a prostorně

Cestuj stylově a s prostorem

Cestuj stylove a v prostoru

Cestuj stylově, cestuj pohodlně

Cestuj stylově, cestuj prostorem

cestuj stylově, cestuj prostorem

Cestuj stylově, cestuj prostorem

Cestuj stylově, cestuj prostorem

Cestuj stylově, cestuj prostorem/nebo prostorně?

Cestuj stylově, cestuj prostorně

Cestuj stylově, cestuj prostorně

Cestuj stylově, cestuj prostorně

Cestuj stylově, cestuj prostorně

Cestuj stylově, cestuj prostorně

Cestuj stylové, cestuj prostorně

Cestuj stylově, cestuj prostorně (vesmírem :D)

Cestuj stylově, cestuj prostorně.

Cestuj stylově, cestuj prostorně.

Cestuj stylově, cestuj prostorně/pohodlně nebo Cestuj stylově, cestuj prostorem

cestuj stylove, cestuj s prostorem

cestuj stylově, cestuj v (dostatečném) prostoru

Cestuj stylově, cestuj v (dostatku) prostoru.

Cestuj stylově, cestuj v budoucnosti

Cestuj stylově, cestuj v komfortním prostoru. nebo Cestuj stylově vesmírem :)

Cestuj stylově, cestuj v prostorném autě (ale je možné přeložit i jako "ve vesmíru" - to se ale nehodí ke smyslu reklamy)

cestuj stylově, cestuj v prostoru

cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylově, cestuj v prostoru

Cestuj stylove, cestuj v prostoru.

Cestuj stylově, cestuj v prostoru.

Cestuj stylově, cestuj v prostoru.

Cestuj stylově, Cestuj v prostoru. (možný jiný překlad)

Cestuj stylově, cestuj ve vesmíru

Cestuj stylově, cestuj ve vesmíru (nebo vesmírně, tenhle text mi moc nedává smysl. Také by to mohlo znamenat cestuj prostorně nebo v prostoru)

Cestuj stylově, cestuj vesmírem

Cestuj stylove, cestuje vesmirne

Cestuj stylově,cestuj kosmicky.

Cestuj stylově,cestuj v prostoru

Cestuj stylovo je jednoznacne, cestuj “vo vesmire” ci “v priestore” dava priestor fantazii - pravdepodobne chcu okrem toho ze je auto vnutri priestorne odbocit myslienky kupujuceho smerom ku hviezdam a co vsetko si tam uz moze dovolit :)

Cestuj ve stylu, cestu v prostoru. (Prostorem je myšleno, že vnitřek auta je prostorný.)

Cestuj ve stylu, cestuj v prostoru.

Cestuj ve stylu:) lol, hodně místa... česky asi spíš styl a hodně místa na cesty...

Cestujeme stylově, cestujeme s prostorem.

Cestujete stylově, cestujete prostorem

Cestujete stylově, cestujete v prostoru/do vesmíru, myslím že reklama může odkazovat na obě varianty

Cestujete svým stylem, cestujte v prostoru.

Cestuji rad a rad se podivam do vesmiru

Cestuji stylově, cestuji ve vesmíru.

Cestuji stylově.

Cestují v dobrém stylu a prostoru

Cestujte stylově. Cestujte prostorně. In space sice může znamenat "ve vesmíru" ale zárověň jako, že je v autě dost místa. Takže bych se nedivila, kdyby reklamní spot obsahoval prvky vesmíru. Například rovnou cestu s širým nočním nebem plném hvězd.

Cestujte se stylem, Cestujte v prostoru/vesmíru.

Cestujte se stylem, cestujte v prostoru

Cestujte se stylem, cestujte v prostoru

Cestujte se vkusem, cestujte pohodlně (s dostatkem prostoru)

Cestujte stylem, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově a komfortně (v prostorově velkém autě)

Cestujte stylově a pohodlně

Cestujte stylove a pohodlne

Cestujte stylově a pohodlně, bez mačkání se

Cestujte stylově a pohodlně.

Cestujte stylově a prostorně

Cestujte stylově a prostorně

Cestujte stylově a prostorně?

cestujte stylově a s velkým prostorem okolo

Cestujte stylově a v prostorném autě

cestujte stylově a v prostoru

Cestujte stylově a všude.

Cestujte stylově cestujte pohodlně

cestujte stylově cestujte v prostoru

Cestujte stylove s dostatkem prostoru (ve vozidle)

Cestujte stylově, "dopřejte" si prostor.

Cestujte stylově, cestuje prostorně

Cestujte stylove, cestuje prostorne

Cestujte stylově, cestuje v prostoru

cestujte stylově, cestuje v prostoru (dementní kvák bez smyslu, jestli si podle tohohle někdo vybere auto, tak potěš pánbu)

Cestujte stylově, cestuje v prostoru / vesmíru (možná i trochu úmyslná slovní hříčka).

Cestujte stylově, cestujte "prostorně" - s dostatkem místa

Cestujtě stylově, cestujte "v prostoru" (slovní hříčka - jednak je auto prostorné a zároveň projíždí určitým prostorem)

Cestujte stylově, cestujte a) v prostoru b) a mějte dost místa (platí oba významy, je to trochu slovní hříčka)

Cestujte stylově, cestujte pohodlně

Cestujte stylově, cestujte pohodlně

Cestujte stylově, cestujte pohodlně (s velkým množstvím prostoru)

Cestujte stylově, cestujte pohodlně (ve smyslu prostoru v autě)

Cestujte stylově, cestujte prostorem

Cestujte stylove, cestujte prostorem

Cestujte stylově, cestujte prostorem

Cestujte stylově, cestujte prostorem (asi, je to slovní hříčka, proto ji asi nepřeložili)

Cestujte stylově, cestujte prostorem / "s dostatkem prostoru" (slovní hříčka, není přímý ekvivalent v češtině)

Cestujte stylově, cestujte prostorem.

Cestujte stylově, cestujte prostorem.

cestujte stylove, cestujte prostorem/vesmirem

cestujte stylove, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně

cestujte stylově, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně

Cestujte stylově, cestujte prostorně (?)

Cestujte stylově, cestujte prostorně (?)

Cestujte stylově, cestujte prostorně (tj. v prostorném autě)

Cestujte stylove, cestujte prostorne.

Cestujte stylově, cestujte prostorně.

Cestujte stylove, cestujte prostorne.

Cestujte stylově, cestujte prostorně.

Cestujte stylově, cestujte prostorně.

Cestujte stylově, cestujte prostorně.

Cestujte stylově, cestujte prostorně/v prostoru

cestujte stylově, cestujte s dostatečným prostorem

Cestujte stylově, cestujte světově, tak, jako v budoucnosti, moderně

Cestujte stylově, cestujte v čase/prostoru

Cestujte stylově, cestujte v pohodlí (myšleno více prostoru).

Cestujte stylově, cestujte v pohodlí (prostoru)

Cestujte stylově, cestujte v pohodlí.

Cestujte stylově, cestujte v prostorné voze. (Nebo může jít o slovní hříčku, kdy Space by byl model auta.)

Cestujte stylově, cestujte v prostorném (voze).

Cestujte stylově, cestujte v prostorném voze

Cestujte stylove, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru

Cestujte stylově, cestujte v prostoru (myšleno asi dost místa v autě)

Cestujte stylové, cestujte v prostoru (myšleno jako že to auto je prostorne)

Cestujte stylově, cestujte v prostoru (v prostorném voze).

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylove, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru.

Cestujte stylově, cestujte v prostoru. "Cestujte v autě, které má pěkný interiér a dost prostoru pro pohodlnou jízdu"

Cestujte stylově, cestujte v prostoru/prostorně/ve vesmíru

Cestujte stylově, cestujte ve vesmíru

Cestujte stylově, cestujte velkoryse

Cestujte stylově, cestujte vesmírem

Cestujte stylově, cestujte vesmírem.

Cestujte stylově, cestujte vesmírně.

Cestujte stylově, cestujte všude

Cestujte stylově, cestujte... v prostoru? Anglicky umím na rozdíl od němčiny plynně, ale moc nevím, co tou druhou frází autor myslel. Jakože cestujte prostorem? Nebo v prostorném autě...? Je to dost divný výraz.

Cestujte stylově,cestuje v prostoru (pohodlí prostoru )

Cestujte stylově,cestujte v prostoru

Cestujte stylově; druhá část nám nabízí možnost volby a možná i záměrně nahlodává čtenářův cit pro jazyk. Space není jen prostor ale i vesmír. V aj mi to smysl dává, nicméně překlad do čj by byl o něco složitěší... Cestujte stylově, cestujte prostorně X cestujte v prostoru (pro více kosmický výraz) nicméně dle mého soudu není ani jeden tento 'překlad' významově zcela správě.

Cestujte v krásném autě a v pohodlí

Cestujte ve stylu, cestuje v prostoru.

Cestujte ve stylu, cestujte v prostoru

Cestujte ve stylu, cestujte v prostoru.

Cestujte ve stylu, cestujte v prostoru/vesmíru

Doslova - Stylově cestovat. Cestovat v prostoru. (Prostor jako velmi komfortní, dobře situovaná plocha/prostor v autě.)

Doslova: "Cestujte stylově, cestujte v prostoru." Zde jde ovšem o slovní hříčku, kterou by bylo potřeba převést na jiné výrazy, např. "Ovládněte styl, ovládněte prostor."

fghndfb

je stylový nic víc učím se 2 rokem a počítačem tak to není ještě ono ale film s tytulkama už jak taž rozumím

moderni stylove auto

Moderní vůz může jet kamkoli

něco o cestování

Nedává to moc smysl. Znamená to něco jako: Cestovat stylově časem.

Nerozumím

nerozumím

Nerozumím

Netuším,proč mám být zkoušen

nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevim

Nevím

nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím

nevim

Nevim

nevim

Nevim

nevím

Nevím.

nezájem

Nový styl

Opravdu nevim

Pohodlné cestování...

prostorné a stylové cestování

Sestování ve stylu,cestování vesmírem?

space = vesmír

Styl a cestovani

Styl, cestování do vesmíru

stylem je jízda v prostoru

Stylová cesta, cesta vesmírem

Stylová cesta..

stylová doprava, ......doprava

Stylová jízda je procházkou

Stylové a pikantní cestování

Stylové a pohodlné cestování

Stylove cestivani, cestovani v case.

Stylové cestování Prostorné cestování

Stylovè cestování

Stylové cestování

Stylove cestovani

Stylové cestování

Stylové cestování , vesmírné cestování

Stylové cestování budozcnosti

Stylove cestovani cestovani prostorem

Stylové cestování pohodlné cestování

stylové cestování prostorem

stylové cestování s dostatkem prostoru

Stylové cestování s prostorem.

Stylové cestování v čase

Stylové cestování v prostorném autě.

Stylové cestování v prostoru

stylové cestování v prostoru

Stylové cestování v prostoru (může znamenat buď vhodnost do jakéhokoli prostředí nebo odkazuje na velký vnitřní prostor, případně to samozřejmě má oba tyto významy)

stylové cestování všude

Stylové cestování, .... druhé nevím

Stylové cestování, cečstování v prostoru

Stylové cestování, cestování budoucnosti

Stylové cestování, cestování prostorem

stylové cestování, cestování v čase

stylové cestování, cestování v něčem .-D

stylové cestování, cestování v prostoru

Stylové cestování, cestování v prostoru

Stylové cestování, cestování v prostoru

Stylové cestování, cestování v prostoru

Stylové cestování, cestování v prostoru

Stylové cestování, cestování v prostoru (ale přeneseně i vesmíru).

stylové cestování, cestování v prostoru (buď ve velkém prostoru nebo vesmírem)

Stylové cestování, cestování v prostoru.

Stylové cestování, cestování v prostoru.

Stylové cestování, cestování v prostoru/vesmíru. Mohlo by to znamenat, že tato auta umožní lidem stylové cestování ( moderní ve všech směrech ) všude.

Stylové cestování, cestování ve vesmíru

stylové cestování, cestování ve vesmíru

Stylové cestování, cestování vesmírem.

Stylové cestování, cestování vesmírem.

Stylove cestování, pohodlne cestování / cestovat stylově, cestovat v prostoru (pohodli)

Stylové cestování, prostorné cestování.

Stylové cestování, stylová budoucnost

Stylové cestování, stylový vesmír.

Stylové cestování, vesmírné cestování

Stylové cestování, vesmírné/nekonečné cestování.

Stylove cestovani,stylova jizda.

stylově cestovat, cestovat ve vesmíru

stylově cestovat, cestovat vesmírem

Stylově cestovat, rychle cestovat.

Stylové cestovnání, cestování vesmírem.

tip tip

To je styl

To je úplná kokotina

Toto auto má styl a dost prostoru.

Ukazuje, že jsou auta společnosti stylová a moderní.

ve stylu

Vím, ale žiji v České republice a zde se mluví česky. Pokud budu v anglicky mluvící zemi, bude i zde reklama v českém jazyce? Tazatelka, ať udělá průzkum v jiném státě (kromě SK), zda se vůbec vyskytují reklamy v českém jazyce.

Volně text překládám jako "Cestujte stylově, cestujte pohodlně". Angličtinu v této reklamě bych tolerovala kvůli slovní hříčce s cestováním časem/prostorem.

vždyť je to tam napsané, ale anglicky. Nejhorší v reklamách i hudebních textech jsou různé slovní hříčky nebo moderní fráze, které cílí na mladou generaci, která hledá vlastní obraty.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Který slogan a reklama by Vás spíše motivovaly ke koupi produktu? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

  • odpověď Vyspělý v každém ohledu:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbivý [1-2-3-4-5-6-7] Odpudivý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Co si myslíte, že znamená tento anglický text v reklamě číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavý [1-2-3-4-5-6-7] Nezajímavý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Amatérský: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

4. Kterou značku byste spíše preferoval/a na základě jejího sloganu a reklamy? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

  • odpověď Vyspělý v každém ohledu:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbivý [1-2-3-4-5-6-7] Odpudivý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moderní [1-2-3-4-5-6-7] Zastaralý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Co si myslíte, že znamená tento anglický text v reklamě číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Amatérský: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

6. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 2 – ,,Wir bringen die Zukunft in Serie“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

  • odpověď Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbivý [1-2-3-4-5-6-7] Odpudivý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

8. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s německým jazykem v českých reklamách.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbivý [1-2-3-4-5-6-7] Odpudivý: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 9. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s anglickým jazykem v českých reklamách.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profesionální [1-2-3-4-5-6-7] Amatérský: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

10. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Rád/a bych viděl/a pouze český jazyk v českých reklamách.

  • odpověď souhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 11. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nevadí mi výskyt cizího jazyka (obecně) v českých reklamách.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 9. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s anglickým jazykem v českých reklamách.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srozumitelný [1-2-3-4-5-6-7] Nesrozumitelný: 7 na otázku 7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

12. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Ocenil/a bych, kdyby se v českých reklamách vyskytovaly cizí jazyky častěji.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 11. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nevadí mi výskyt cizího jazyka (obecně) v českých reklamách.

14. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Mám pozitivní pocity (např. nadšení, zájem, radost) vůči značkám používajícím cizí jazyky v českých reklamách.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 13. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Myslím, že výběr jazyka použitého v reklamách, je důležitý.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Studoval/a jste někdy některý z těchto jazyků (či stále studujete)?

3. Který slogan a reklama by Vás spíše motivovaly ke koupi produktu? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

4. Kterou značku byste spíše preferoval/a na základě jejího sloganu a reklamy? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

5. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 1 – ,,Vyspělý v každém ohledu“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

6. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 2 – ,,Wir bringen die Zukunft in Serie“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

8. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s německým jazykem v českých reklamách.

9. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s anglickým jazykem v českých reklamách.

10. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Rád/a bych viděl/a pouze český jazyk v českých reklamách.

11. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nevadí mi výskyt cizího jazyka (obecně) v českých reklamách.

12. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Ocenil/a bych, kdyby se v českých reklamách vyskytovaly cizí jazyky častěji.

13. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Myslím, že výběr jazyka použitého v reklamách, je důležitý.

14. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Mám pozitivní pocity (např. nadšení, zájem, radost) vůči značkám používajícím cizí jazyky v českých reklamách.

15. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Můj nákupní záměr by byl ovlivněn pozitivně spíše tehdy, kdyby se v určité české reklamě vyskytoval cizí jazyk.

16. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký německý text v reklamě.

17. Co si myslíte, že znamená tento německý text v reklamě číslo 2 – ,,Wir bringen die Zunkunft in Serie“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

18. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký anglický text v reklamě.

19. Co si myslíte, že znamená tento anglický text v reklamě číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Studoval/a jste někdy některý z těchto jazyků (či stále studujete)?

3. Který slogan a reklama by Vás spíše motivovaly ke koupi produktu? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

4. Kterou značku byste spíše preferoval/a na základě jejího sloganu a reklamy? Vyberte prosím jednu z následujících možností.

5. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 1 – ,,Vyspělý v každém ohledu“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

6. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 2 – ,,Wir bringen die Zukunft in Serie“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

7. Jak byste ohodnotil/a slogan a reklamu číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Vyberte prosím hodnotu, která nejlépe udává, jak přesně jedno nebo druhé přídavné jméno popisuje Vaše hodnocení sloganu a reklamy. Nezapomeňte prosím označit jedno číslo v každém řádku.

8. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s německým jazykem v českých reklamách.

9. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nemám problém s anglickým jazykem v českých reklamách.

10. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Rád/a bych viděl/a pouze český jazyk v českých reklamách.

11. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Nevadí mi výskyt cizího jazyka (obecně) v českých reklamách.

12. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Ocenil/a bych, kdyby se v českých reklamách vyskytovaly cizí jazyky častěji.

13. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Myslím, že výběr jazyka použitého v reklamách, je důležitý.

14. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Mám pozitivní pocity (např. nadšení, zájem, radost) vůči značkám používajícím cizí jazyky v českých reklamách.

15. Vyberte prosím stupeň souhlasu nebo nesouhlasu s tímto výrokem: Můj nákupní záměr by byl ovlivněn pozitivně spíše tehdy, kdyby se v určité české reklamě vyskytoval cizí jazyk.

16. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký německý text v reklamě.

17. Co si myslíte, že znamená tento německý text v reklamě číslo 2 – ,,Wir bringen die Zunkunft in Serie“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

18. Vyberte prosím jednu odpověď, která nejlépe popisuje Vaše jazykové znalosti: Dokáži plně porozumět a přeložit krátký anglický text v reklamě.

19. Co si myslíte, že znamená tento anglický text v reklamě číslo 3 – ,,Travel in style, travel in space“? Odpovězte prosím vlastními slovy. Pokud si nejste jist/á, můžete si alespoň tipnout.

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Krzyzankova, G.Užití cizích jazyků v české reklamě (výsledky průzkumu), 2019. Dostupné online na https://uziti-cizich-jazyku-v-reklam.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.