Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Užívání dámských parfémů

Užívání dámských parfémů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Paterová
Šetření:30. 03. 2014 - 06. 04. 2014
Počet respondentů:200
Počet otázek (max/průměr):27 / 25.52
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milé slečny a dámy,

ráda bych Vás poprosila o vyplnění následujícího dotazníku o užívání a nákupu parfémů. Tento dotazník slouží k účelům mé diplomové práce na téma "Řízení luxusní značky a její rozšiřování na trhu parfémů". 

Dotazník je určen pouze pro ženy ve věku 20-45 let a je zcela anonymní. 

Pojmem parfém je zde myšleno jakýkoliv typ vůně, tedy nejen parfém, ale i parfémová či toaletní voda.

Děkuji za Váš cenný čas, který věnujete tomuto dotazníku.

Kateřina Paterová, studentka VŠE

Odpovědi respondentů

1. Používáte parfémy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19999 %99,5 %  
ne21 %1 %  

Graf

2. Kolik parfémů vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-312662,69 %63 %  
4-65225,87 %26 %  
7 a více2311,44 %11,5 %  

Graf

3. Jak často používáte parfém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou denně11054,73 %55 %  
vícekrát za den6934,33 %34,5 %  
méně než jednou denně2210,95 %11 %  

Graf

4. Kam nejčastěji aplikujete parfém?

Vyberte alespoň jednu odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na krk17285,57 %86 %  
na vnitřní zápěstí12059,7 %60 %  
na dekolt9949,25 %49,5 %  
na oblečení8240,8 %41 %  
do vlasů6833,83 %34 %  
za uši4723,38 %23,5 %  

Graf

5. Používáte doplňkové produkty k Vašemu parfému? (například tělová mléka či sprchové gely)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13165,17 %65,5 %  
ano7034,83 %35 %  

Graf

6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám žádné12160,2 %60,5 %  
sprchové gely6331,34 %31,5 %  
tělová mléka5627,86 %28 %  
krém na ruce3115,42 %15,5 %  
tělové spreje136,47 %6,5 %  
rollerbally125,97 %6 %  
vlasové spreje125,97 %6 %  

Graf

7. Rozlišujete mezi denními a večerními parfémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13768,16 %68,5 %  
ano6431,84 %32 %  

Graf

8. Jaký vidíte rozdíl mezi parfémem na denní a večerní nošení?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
večerní je těžší36,52 %1,5 %  
Denní parfém - svěžejší a lehčí Večerní parfém - těžší a sladší12,17 %0,5 %  
lehký/těžký12,17 %0,5 %  
denni parfem-lehci varianta, ovocnejsi,pripadne kvetinovy. vecerni parfem-korenenejsi,vyraznejsi12,17 %0,5 %  
Denni je vice svezi a lehci, vecerni mono hem tezsi vune12,17 %0,5 %  
Večerní nošení dovoluje o něco těžší vůně12,17 %0,5 %  
Večerní je intenzivnější12,17 %0,5 %  
večerní parfém může být těžší a více kořeněný, na den používám spíše jemnější svěží, či květinové parfémy12,17 %0,5 %  
ve dne používám spíše toaletní vodu/lehčí parfém, večer i "těžší" vůně12,17 %0,5 %  
denní lehčí, svěž - večerní těžší, kořeněnější vůně12,17 %0,5 %  
ostatní odpovědi na večer používám těžší parfémy
Parfém na večerní nošení si vybírám těžší a výraznější vůni
večerní je těžší, výraznější
Denni by mel byt decentnejsi, lehky se svezi vuni. Vecerni naopak silnejsi a intenzivnejsi.
denní- lehčí, večer - silnější vune
Na vecer vyraznejsi vune
večerní je výraznější
Na večer volím výraznější, spíše těžší a více kořeněný.
Denní krém by pro mě měl být lehčí a více svěží na večer můžu použít vůni výraznější
denní - svěží, večerní - těžší vůně
Na den používám lehčí vůně, na večer můžou být výraznější
v "těžkosti" vůně
v intenzitě, do jaké společnosti se jde
.
lehké, květinové nosím přes den a těžší, kořeněné nosím večer
Intenzita, druh vune, tezka x lehka, sladka orientalni..
denní - lehký svěží, noční - těžší, luxusnější
Denní - svěží, sladká vůně, večerní - těžká, kořeněná, výrazná vůně
Večerní je výraznější, těžší, okolí si ho spíše všimne
jak je parfém silný
Denní by měl být svěží, "nevtítavý", kdežto večerní více výrazný, "ženský"
VEČERNÍ JE TĚŽŠÍ, SILNĚJŠÍ
na denní nošení spíše lehčí, na večer klidně výraznější vůně
Večer nosím výraznější vůně, aby nedocházelo k přehlušení parfému okolím
denný je ľahší, večerný omamnejší, ťažší
Denní parfém je lehčí a svěžejší, večerní je více výrazný.
lehčí fresh vůně na den, silnější a těžší vůně na večer
na den používám jemnější, méně "provokativní",, no a na večírky, atd opak..
Denní je více svěží a lehčí, noční je silnější, těžší, výraznější
Denní parfém by měl být lehký, svěží a ne moc zatěžující - přeci jen na večerní akce jsou vhodnější ženštější, těžší vůně.
intenzitu, těžkost, svěžest
Denni je lehci, svezejsi
Intenzita vůně
denní není tak těžký
3473,91 %17 % 

Graf

9. Nosíte parfém u sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas11456,72 %57 %  
nikdy4823,88 %24 %  
vždy3919,4 %19,5 %  

Graf

10. Kdy si kupujete nový parfém?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
až když dojde7235,82 %36 %  
když si chci udělat radost6733,33 %33,5 %  
parfémy nejčastěji dostávám5728,36 %28,5 %  
když vyjde nějaká novinka52,49 %2,5 %  

Graf

11. Co je pro Vás při výběru parfému rozhodující?

Seřaďte následující faktory od nejdůležitějšího (1) po nejméně důležitý (6).Každá hodnota může být použita pouze jednou.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
vůně1.5772.284
cena2.6771.343
značka3.5971.375
vzhledem parfému4.0851.381
novinka4.941.907
doporučení od přátel či prodavačky4.1242.019

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete parfémy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet10351,24 %51,5 %  
parfumerie (Sephora, Douglas, Marrionaud)9044,78 %45 %  
drogerie5125,37 %25,5 %  
duty free obchody na letišti3115,42 %15,5 %  
supermarket62,99 %3 %  

Graf

13. Kolik jste ochotná za parfém utratit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-1499 Kč6130,35 %30,5 %  
500-999 Kč4421,89 %22 %  
méně než 500 Kč3919,4 %19,5 %  
1500-1999 Kč3718,41 %18,5 %  
více než 2000 Kč209,95 %10 %  

Graf

14. Jaký máte názor na kosmetické produkty 2v1?

Například šampón + kondicionér 2v1, BB krémy, sprchový gel + pěna na holení.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produkty 2v1 nepoužívám, raději si kupuji každý výrobek zvlášť13768,16 %68,5 %  
produkty 2v1 mám ráda a využívám je. Šetří čas i místo6431,84 %32 %  

Graf

15. Setkala jste jste se někdy s možností tzv. refillu parfému?

Refill parfémů nabízí například Sephora, kdy přijdete s prázdnou lahvičkou a oni Vám ji opět doplní vůní

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16180,1 %80,5 %  
ano4019,9 %20 %  

Graf

16. Využila byste možnosti znovu doplnění parfému?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8843,78 %44 %  
nevím7034,83 %35 %  
ne4321,39 %21,5 %  

Graf

17. Ráda zkouším nové a inovativní produkty.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím10049,75 %50 %  
souhlasím4120,4 %20,5 %  
spíše nesouhlasím3617,91 %18 %  
nevím2110,45 %10,5 %  
nesouhlasím31,49 %1,5 %  

Graf

18. Znáte značku Giorgio Armani?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19898,51 %99 %  
ne31,49 %1,5 %  

Graf

19. Jaké asociace Vás napadnou ve spojení se značkou Giorgio Armani?

Napište tři slova, které Vás ve spojení s touto značkou napadnou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
luxus63,03 %3 %  
nic63,03 %3 %  
nevim31,52 %1,5 %  
oblečení31,52 %1,5 %  
Itálie21,01 %1 %  
.21,01 %1 %  
Giorgio Armani, Miláno, dámská móda10,51 %0,5 %  
kvalita, luxus10,51 %0,5 %  
nezajem neni cool drazsi 10,51 %0,5 %  
itálie, armani privé, milano10,51 %0,5 %  
ostatní odpovědi Chlap code aqa di gio
netusim
Itálie, vůně, oblek
přírodní živly, smyslnost, ženskost
luxus, drahota, prestiz
Italie, dziny, fotbal
Navrhar, parfemy, obleceni
italská móda, nevkus
nic mě nenapadá
itálie, kýč, 90.léta
věhlas, peníze
parfémy, móda, Itálie
Italie, cerna barva, styl
Fashion, Itálie, styl
parfém aqua, hezká reklama, také si ji spojím s oblečením
Logo
pánská módní značka
móda, přehlídka, kabelky
luxus, elegance, parfém
gorgio, armani, značka :D
nejlepší vůně, čistota, svěžest
Milano, fashion, luxury
elegance, šmrnc, styl
drahé, luxusní
Itálie, brýle, orel
mužnost modrá sexy
Itálie,drahá,světová značka
zajímavá reklama, originalita
zadna
luxus, Itálie, zlatá
parfem
oblečení, Itálie, Emporio Armani
nic specialniho
silna neprijemna vune
návrhář, parfém, móda
hezky chlap
Itálie, luxus, sexy
Velké nápisy na tričkách lidí bez vkusu.
gay? obleceni, cerna
-
svěžest, luxus, tradice
luxus, Itálie, tajemný
itálie, luxus, brýle
parfem meho pritele
luxus, kvalita, vysoka cena
Elegance, pánská móda, parfémy
luxus, spodní prádlo, parfém
luxus, Armani Code, vůně
oblečení, šprky, ne moc podařené parfémy
Luxus, pritazlivost, originalita
brýle, oblečení, itálie
džíny, pásek, hodinky
oblečení, gayové, móda
Tajemny, smyslny, cernobily
Styl, elegance, navrhar mistr Armani
Móda, Itálie, Aqua di gioia
Itálie, pánská móda, armani jeans
Italská značka, vyšší třída mezi parfémy, Aqua di Gio, Gioia
pánské voňavky
návrhář, muž, ital
luxus, krása, sex
sexy chlap v reklamě
Vůně
Luxusní, ženské, elegant
mainstream, nuda, podbizivost
m,m m,.
parfém Code
konzarvativní, nezájem, příliš medializovaná
luxus, krása, parfém
Itálie, moře, život
drahá
luxusní šaty, obleky, parfémy
neoblíbená vůně mé kolegyně
parfém, hodinky, oblečení
originalita, značka, tradice
Nevím.
móda, itálie, často padělaný
Armani Code Woman
muž, svaly, luxus
vůně, parfém, vysoká cena
Vune,hodinky,sperky
..
Vzpominky, kvalita, originalita
oblečení, kosmetika, kabelka
netuším
solárium, Itálie, botox
nic konkrétního
aqua di gio - krásná pánská vůně
Pánský oblek
vyšší cena, mladí muži, černá
obleky
Vznešenost, elegance, večer
muzská vune, acqua di gioia
luxus, vysoká cena
Drahé, kvalitní, elegantní
Silná vůně
luxusní, drahé. moda
prestiž, cena, celebrita
klasika, luxus, pánské spodní prádlo
Sprchový gel,voda, slunce
GIO Aqua
Jeans, obchod, oblečení
vůně, vysoká cena, luxusnější parfém
n i c
móda, luxus, značka
můj spolužák
luxus, výstřednost, šílenství
luxus, ženskost, preciznost
"Aqua di Gio", "Diamond", skvělé parfémy
Luxusní, drahé, kvalitní
firstclass, hodinky
drahota skandál staré
Ronaldo, reklama, džíny
reklama
luxus, nuda, fake
Skvělé parfémy, styl, luxus
LUSH, GOLD, LUXURIOUS
pánské spodní prádlo
zlata barva, znacka, luxus
luxus, elegance, styl
mainstream kýč niczvláštního
Diamonds-nej
Beckhamovi
aqua di gio, Itálie
fejky z tržnice
pánská kosmetika
Diamond, luxus, móda
černobílé billboardy s polonahými muži
Sí, Taliansko, móda
předražené, snobské, mužská
krása,luxus,lehkost
oblčení, styl, male
kvalita, luxus, sexy
Svěžest, tajuplnost, noblesa
Itálie, parfém, Acqua di Gioia
luxus, nic moc vůně
parfémy, kabelky, oblečení
Luxus,elegance, charisma
luxusnější, dražší
kořeněná vůně
muž, moda, ligot
tajemství, smyslnost
móda, pánské parfémy
parfem, reklmama, italie
luxus, návrhář, sladkost
drahá, luxusní
luxus, těžké vůně, tričko
parfém, značka, neobyčejná vůně
Acqua di Gioia
drahé honosné těžké
jeans, kozene bundy, dobre vypadajici modelove
luxusní oblečení
drahá dekorativní kosmetika
Kosmetika, oblečení, boty
brýle, oblečení, ne příliš vychrtlé modelky
vuně, muž, značka, luxus
módní návrhář, kosmetika, parfém
prestiž, legenda, vůně
itálie pánské oblečení
Pánská móda, anti-anorexie, parfémy.
pánské obleky
aqua di gio
sexy, tradice, povrchnost
Móda, luxus, klasika
Sladká a typická vůně
oblek, luxus, muž
vysoká cena, luxus, kvalita
reklama, odhalené tělo
mužnost, pánský oblek, kravata
drahé, luxusní, zbytečné
luxus,móda,cizina
Španělsko, černé vlasy, moře
17286,87 %86 % 

Graf

20. Znáte nějaké produkty Giorgio Armani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11758,21 %58,5 %  
ne8441,79 %42 %  

Graf

21. Jaké produkty značky Giorgio Armani znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
parfémy86,84 %4 %  
parfem 86,84 %4 %  
Aqua di Gio43,42 %2 %  
Acqua di Gioia32,56 %1,5 %  
vune32,56 %1,5 %  
aqua di gioia32,56 %1,5 %  
oblečení21,71 %1 %  
Oblečení, parfémy21,71 %1 %  
.21,71 %1 %  
VonavkY21,71 %1 %  
ostatní odpovědi Make-up, parfémy (Acqua di Gioia, Si)
parfémy Emporio Diamonds, Acqua di Gioia
Parfemy make upy
Kosmetika, vůně, oblečeni, módní doplňky, ...
parfémy, kabelky, pásky, boty
Parfemy,hodinky,bryle,obleceni
parfémy, doplňky, móda
dámská kosmetika, brýle, pánská kosmetika
Emporio, Sí, Acqua di qioia
pánský parfém acqua di gio
bryle, obleceni, kabelky, parfemy...
Oblečení, sluneční brýle, hodinky, doplňky, parfémy
aqua ...
Parfemy, obleceni
z paměti nevím
aqua di gio 200 ml
hotel, oblečenie, čokoláda, kvety, topánky
kosmetika-parfém, sprchové gely, tělová mléka, doplňky-kabelky, peněženky, oblečení
parfémy, oblečení, káva
Si, Acqua di Gioia
gioia
Code Woman, Acqua di gio, Emporio diamond, Emporio she, Emporio Night She, Acqua di Gio Pour Homme
Eyes to kill mascara, Aqua di Gio, Armani Code, rouge d'armani sheer
obleceni
všechny :-)
parfémy, brýle, kabelky
armani code
parfémy, oblečení, doplňky
hodinky, parfémy, oblečení, kabelky...
Parefem armani diamond
oblečení, parfémy, brýle, kabelky, boty
hodinky
Obleceni, kosmetika
parfémy, sluneční brýle, kabelky
Aqua di Gio, Aqua di Gioia
Aqua di gioa (nebo jak se to píše)
n,n.
parfémy - Code
parfémy, toaletní vody
vůně, hodinky, džíny, brýle, boty, oblečení
parfém Si
parfémy, oblečení
parfemy, licidla
parfémy, kosmetika (řasenky, tužky na oči)
Aqua di Gio, Armani Code Woman
Vune,sperky,obleceni
Parfemy, private colection parfemu..
několik
vune, doplnky
Diamonds
Spodní prádlo
sprchové gely, parfémy
Dekorativni kosmetika, parfemy, obleceni, kabelky
Všechny, pracuji v parfumerii.
parfémy, oblečení......
dekorativní kosmetika GAC - především výborné make-upy, řasenky, ... parfémy
Aqua di Gio, Diamonds
džíny
parfém, oblečení, boty
prádlo, parfém
oblečení doplňky parfémy
parfém pro muže
Emporio Diamonds
spodní prádlo, parfémy, pásky, luxusní oblečení
parfémy, Sí, Aqua di Gio
Acqua di Gioia, Armani Code
Oblečení, vůně
Acqua di Gioia, Code Woman
Code
parfémy, oblečení, sluneční brýle...
Acqua di Gioia, Armani Code, Armani Si
vůně, brýle, kabelky, oblečení
vůně, oblečení
Diamonds (parfém)
Acqua di Gio, Code Woman, Mania...
Agua di gio
Pásky
Diamon, Aqua
parfem Code
aqua
8068,38 %40 % 

Graf

22. Vlastníte nějaký produkt od této značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8672,27 %43 %  
ano3327,73 %16,5 %  

Graf

23. Jak vnímáte kvalitu značky Armani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše kvalitní12562,19 %62,5 %  
velmi kvalitní7537,31 %37,5 %  
spíše nekvalitní10,5 %0,5 %  

Graf

24. Jak vnímáte cenovou hladinu značky Armani?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše drahá12562,19 %62,5 %  
velmi drahá7537,31 %37,5 %  
spíše levná10,5 %0,5 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-25 let14270,65 %71 %  
26-30 let4220,9 %21 %  
31-35 let83,98 %4 %  
41-45 let73,48 %3,5 %  
více než 45 let10,5 %0,5 %  
36-40 let10,5 %0,5 %  

Graf

26. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské bakalářské7436,82 %37 %  
středoškolské s maturitou7034,83 %35 %  
vysokoškolské magisterské4622,89 %23 %  
základní73,48 %3,5 %  
středoškolské bez maturity41,99 %2 %  

Graf

27. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující7034,83 %35 %  
studentka / pracující6833,83 %34 %  
studentka5828,86 %29 %  
nezaměstnaný52,49 %2,5 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik parfémů vlastníte?

  • odpověď 1-3:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi až když dojde na otázku 10. Kdy si kupujete nový parfém?

5. Používáte doplňkové produkty k Vašemu parfému? (například tělová mléka či sprchové gely)

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi krém na ruce na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tělové spreje na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rollerbally na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tělová mléka na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlasové spreje na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepoužívám žádné na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

  • odpověď nepoužívám žádné:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Používáte doplňkové produkty k Vašemu parfému? (například tělová mléka či sprchové gely)
  • odpověď sprchové gely:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi tělové spreje na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi rollerbally na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlasové spreje na otázku 6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

11. Co je pro Vás při výběru parfému rozhodující?

  • odpověď cena=1:
    • 16.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůně=2 na otázku 11. Co je pro Vás při výběru parfému rozhodující?

20. Znáte nějaké produkty Giorgio Armani?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 22. Vlastníte nějaký produkt od této značky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 22. Vlastníte nějaký produkt od této značky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte parfémy?

2. Kolik parfémů vlastníte?

3. Jak často používáte parfém?

4. Kam nejčastěji aplikujete parfém?

5. Používáte doplňkové produkty k Vašemu parfému? (například tělová mléka či sprchové gely)

6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

7. Rozlišujete mezi denními a večerními parfémy?

9. Nosíte parfém u sebe?

10. Kdy si kupujete nový parfém?

11. Co je pro Vás při výběru parfému rozhodující?

12. Kde nejčastěji nakupujete parfémy?

13. Kolik jste ochotná za parfém utratit?

14. Jaký máte názor na kosmetické produkty 2v1?

15. Setkala jste jste se někdy s možností tzv. refillu parfému?

16. Využila byste možnosti znovu doplnění parfému?

17. Ráda zkouším nové a inovativní produkty.

18. Znáte značku Giorgio Armani?

20. Znáte nějaké produkty Giorgio Armani?

22. Vlastníte nějaký produkt od této značky?

23. Jak vnímáte kvalitu značky Armani?

24. Jak vnímáte cenovou hladinu značky Armani?

25. Jaký je Váš věk?

26. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

27. Jaký je Váš sociální status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte parfémy?

2. Kolik parfémů vlastníte?

3. Jak často používáte parfém?

4. Kam nejčastěji aplikujete parfém?

5. Používáte doplňkové produkty k Vašemu parfému? (například tělová mléka či sprchové gely)

6. Pokud doplňkové produkty používáte, jaké?

7. Rozlišujete mezi denními a večerními parfémy?

9. Nosíte parfém u sebe?

10. Kdy si kupujete nový parfém?

11. Co je pro Vás při výběru parfému rozhodující?

12. Kde nejčastěji nakupujete parfémy?

13. Kolik jste ochotná za parfém utratit?

14. Jaký máte názor na kosmetické produkty 2v1?

15. Setkala jste jste se někdy s možností tzv. refillu parfému?

16. Využila byste možnosti znovu doplnění parfému?

17. Ráda zkouším nové a inovativní produkty.

18. Znáte značku Giorgio Armani?

20. Znáte nějaké produkty Giorgio Armani?

22. Vlastníte nějaký produkt od této značky?

23. Jak vnímáte kvalitu značky Armani?

24. Jak vnímáte cenovou hladinu značky Armani?

25. Jaký je Váš věk?

26. Jaké je Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

27. Jaký je Váš sociální status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Paterová, K.Užívání dámských parfémů (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://uzivani-damskych-parfemu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.