Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Užívání kulturistického a fitness oblečení - pretest.
Užívání kulturistického a fitness oblečení - pretest.
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Pavel Valenta |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2010 - 22. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 12 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 15.08 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 61,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:13 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Úvodní informace: Vážení, dovoluji si Vás požádat o spolupráci, která Vám zabere maximálně 5 – 10 minut Vašeho vzácného času.
Vaše spolupráce spočívá ve vyplnění dotazníku, který slouží pro výzkum v rámci mé diplomové práce na téma „Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy“. Dovoluji si vás požádat o jeho pravdivé a pečlivé vyplnění nebo zodpovězení přímo tazateli. Dotazník je anonymní a informace z něj budou použity pouze k vypracování diplomové práce.
Děkuji. Pavel Valenta, student UTB ve Zlíně, FMK, obor marketingové komunikace, 5. ročník
Odpovědi respondentů
1. Zajímáte se o kulturistiku a fitness?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 50 % | 50 % |
ne | 6 | 50 % | 50 % |
2. Cvičíte nebo se věnujete aktivnímu pohybu pravidelně?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 7 | 58,33 % | 58,33 % |
ne | 5 | 41,67 % | 41,67 % |
3. Navštěvujete fitness nebo posilovnu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 8 | 66,67 % | 66,67 % |
ano | 4 | 33,33 % | 33,33 % |
4. Odpověděli jste ANO alespoň na jednu z předchozích třech otázek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 4 | 57,14 % | 33,33 % |
ne | 3 | 42,86 % | 25 % |
5. Jak často navštěvujete fitness nebo posilovnu nebo cvičíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více jak 2x týdně | 3 | 33,33 % | 25 % |
nenavštěvuji | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
méně / nepravidelně | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
1-2x týdně | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
1-3x měsíčně | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
6. Používáte při cvičení oblečení určené pro kulturistiku a fitness?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 6 | 66,67 % | 50 % |
ano | 3 | 33,33 % | 25 % |
7. Domníváte se, že oblečení pro kulturistiku a fitness je především:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
otázka módy a image | 4 | 44,44 % | 33,33 % |
potřebné vybavení | 3 | 33,33 % | 25 % |
zbytečnost | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
8. Co Vás nejvíce ovlivní pro pořízení oblečení pro kulturistiku a fitness?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 6 | 85,71 % | 50 % |
předchozí zkušenost | 3 | 42,86 % | 25 % |
kvalita | 3 | 42,86 % | 25 % |
funkčnost | 3 | 42,86 % | 25 % |
doporučení | 2 | 28,57 % | 16,67 % |
značka | 2 | 28,57 % | 16,67 % |
reklama | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
9. Napište maximálně tři značky oblečení pro kulturistiku a fitness, které znáte:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
gasp | 2 | 28,57 % | 16,67 % |
1 | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
2 | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
3 | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
muscle fitness | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
litex | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
litex, mucle fitnes | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
neznam | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
neznam zadnou | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
gasp, bb, bizon | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
mad max | 1 | 14,29 % | 8,33 % |
10. Jak často obměňujete oblečení pro kulturistiku a fitness (kupujete nové)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nekupuji | 5 | 55,56 % | 41,67 % |
více jak 1x ročně | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
nevím | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
méně jak 1x ročně | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
11. Kolik ročně přibližně utratíte za oblečení pro kulturistiku a fitness?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nekupuji | 5 | 55,56 % | 41,67 % |
méně jak 5.000,- Kč | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
nevím | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
5.000 – 10.000,- Kč | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
12. Ohodnoťte známkou (1 = nejvíce důležité a 5 = nejméně důležité) uvedené vlastnosti oblečení pro kulturistiku a fitness.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
značka | 3.143 | 1.837 |
cena | 1.714 | 0.49 |
kvalita | 1.571 | 0.245 |
funkčnost | 2 | 1.143 |
vzhled | 1.714 | 0.49 |
13. Kde nejčastěji kupujete oblečení pro kulturistiku a fitness?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nekupuji | 5 | 55,56 % | 41,67 % |
posilovny a fitcentra | 3 | 33,33 % | 25 % |
nic | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
internetové obchody | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
od kamarada | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
specializované prodejny (kamenné obchody pro kulturistiku a fitness) | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
14. Jaký je Váš věk?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
31 – 40 | 3 | 33,33 % | 25 % |
do 20 let | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
20 –30 | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
41 – 50 | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
51 a více | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
15. Jaké je Vaše pohlaví?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 5 | 62,5 % | 41,67 % |
žena | 3 | 37,5 % | 25 % |
16. Jaká je fáze životního cyklu Vaší rodiny?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ženatý/vdaná nebo druh/družka – bez dětí | 3 | 33,33 % | 25 % |
sám/svobodný/rozvedený | 3 | 33,33 % | 25 % |
ženatý/vdaná nebo druh/družka – s dětmi | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
nic | 1 | 11,11 % | 8,33 % |
17. Jaké je Vaše povolání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zaměstnanec | 5 | 55,56 % | 41,67 % |
podnikatel nebo OSVČ | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
student | 2 | 22,22 % | 16,67 % |
18. Jaké je Vaše vzdělání?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
úplné střední | 5 | 62,5 % | 41,67 % |
vysokoškolské | 3 | 37,5 % | 25 % |
19. Znáte značky GASP a BETTER BODIES (přiložen obrázek loga)?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Multimediální soubory v této otázce:

ne
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 6 | 66,67 % | 50 % |
ne | 3 | 33,33 % | 25 % |
20. Odkud znáte tyto značky?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letáky a katalogy | 3 | 50 % | 25 % |
doporučení a od přátel | 3 | 50 % | 25 % |
výstavy a veletrhy | 2 | 33,33 % | 16,67 % |
z posilovny nebo fitcentra | 2 | 33,33 % | 16,67 % |
nevím | 2 | 33,33 % | 16,67 % |
od manžela | 1 | 16,67 % | 8,33 % |
internet | 1 | 16,67 % | 8,33 % |
časopisy | 1 | 16,67 % | 8,33 % |
soutěže a sportovní akce | 1 | 16,67 % | 8,33 % |
od znameho | 1 | 16,67 % | 8,33 % |
21. Vyjádřete svůj postoj ke značce GASP a BETTER BODIES u jednotlivých výroků vlastností, podle toho jak je vnímáte (od nejpozitivnější po nejvíce negativní):
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
vysoká kvalita vs. nízká kvalita | 2-1-0-1-2 | -1.2 | 0.16 |
moderní vs. zastaralý | 2-1-0-1-2 | -1 | 0.4 |
vysoce funkční vs. nefunkční | 2-1-0-1-2 | -1 | 0.4 |
dostatečná škála jednotlivých modelů vs. nedostatečná škála jednotlivých modelů | 2-1-0-1-2 | -0.4 | 0.24 |
výborný vzhled oblečení vs. nepěkný vzhled oblečení | 2-1-0-1-2 | -1.6 | 0.24 |
výborný zákaznický servis vs. špatný zákaznický servis | 2-1-0-1-2 | 0.2 | 0.56 |
celkově vysoká užitná hodnota výrobku vs. celkově nízká užitná hodnota výrobku | 2-1-0-1-2 | -0.6 | 0.64 |
oblečení je levné vs. oblečení je drahé | 2-1-0-1-2 | 1 | 0.4 |
cena odpovídá značce vs. cena neodpovídá značce | 2-1-0-1-2 | -0.2 | 0.56 |
dostatečné a motivující slevy vs. nízké a nemotivující slevy | 2-1-0-1-2 | 0.6 | 0.64 |
dobrá dostupnost a dodací podmínky vs. špatná dostupnost a dodací podmínky | 2-1-0-1-2 | 0.6 | 1.04 |
dobrá a dostatečná reklama vs. špatná a nedostatečná reklama | 2-1-0-1-2 | 1 | 0.4 |
dobré a kvalitní informace v médiích vs. špatné a nedostatečné informace v médiích | 2-1-0-1-2 | -0.2 | 0.56 |
kvalitní a dobrá prezetace (např. na soutěžích a výstavách) vs. špatná prezetace (např. na soutěžích a výstavách) | 2-1-0-1-2 | -0.4 | 1.04 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (50 %)
- vyplnto.cz (46,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.