Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Užívání kulturistického a fitness oblečení - pretest.

Užívání kulturistického a fitness oblečení - pretest.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavel Valenta
Šetření:21. 03. 2010 - 22. 03. 2010
Počet respondentů:12
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Úvodní informace: Vážení, dovoluji si Vás požádat o spolupráci, která Vám zabere maximálně 5 – 10 minut Vašeho vzácného času.

Vaše spolupráce spočívá ve vyplnění dotazníku, který slouží pro výzkum v rámci mé diplomové práce na téma „Identifikace cílových skupin, vytvoření profilu segmentů a návrh marketingové strategie firmy“. Dovoluji si vás požádat o jeho pravdivé a pečlivé vyplnění nebo zodpovězení přímo tazateli. Dotazník je anonymní a informace z něj budou použity pouze k vypracování diplomové práce.
Děkuji. Pavel Valenta, student UTB ve Zlíně, FMK, obor marketingové komunikace, 5. ročník

Odpovědi respondentů

1. Zajímáte se o kulturistiku a fitness?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano650 %50 %  
ne650 %50 %  

Graf

2. Cvičíte nebo se věnujete aktivnímu pohybu pravidelně?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano758,33 %58,33 %  
ne541,67 %41,67 %  

Graf

3. Navštěvujete fitness nebo posilovnu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne866,67 %66,67 %  
ano433,33 %33,33 %  

Graf

4. Odpověděli jste ANO alespoň na jednu z předchozích třech otázek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano457,14 %33,33 %  
ne342,86 %25 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete fitness nebo posilovnu nebo cvičíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 2x týdně333,33 %25 %  
nenavštěvuji222,22 %16,67 %  
méně / nepravidelně222,22 %16,67 %  
1-2x týdně111,11 %8,33 %  
1-3x měsíčně111,11 %8,33 %  

Graf

6. Používáte při cvičení oblečení určené pro kulturistiku a fitness?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne666,67 %50 %  
ano333,33 %25 %  

Graf

7. Domníváte se, že oblečení pro kulturistiku a fitness je především:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otázka módy a image444,44 %33,33 %  
potřebné vybavení333,33 %25 %  
zbytečnost222,22 %16,67 %  

Graf

8. Co Vás nejvíce ovlivní pro pořízení oblečení pro kulturistiku a fitness?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena685,71 %50 %  
předchozí zkušenost342,86 %25 %  
kvalita342,86 %25 %  
funkčnost342,86 %25 %  
doporučení228,57 %16,67 %  
značka228,57 %16,67 %  
reklama114,29 %8,33 %  

Graf

9. Napište maximálně tři značky oblečení pro kulturistiku a fitness, které znáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
gasp228,57 %16,67 %  
1114,29 %8,33 %  
2114,29 %8,33 %  
3114,29 %8,33 %  
muscle fitness114,29 %8,33 %  
litex114,29 %8,33 %  
litex, mucle fitnes114,29 %8,33 %  
neznam114,29 %8,33 %  
neznam zadnou114,29 %8,33 %  
gasp, bb, bizon114,29 %8,33 %  
mad max114,29 %8,33 %  

Graf

10. Jak často obměňujete oblečení pro kulturistiku a fitness (kupujete nové)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji555,56 %41,67 %  
více jak 1x ročně222,22 %16,67 %  
nevím111,11 %8,33 %  
méně jak 1x ročně111,11 %8,33 %  

Graf

11. Kolik ročně přibližně utratíte za oblečení pro kulturistiku a fitness?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji555,56 %41,67 %  
méně jak 5.000,- Kč222,22 %16,67 %  
nevím111,11 %8,33 %  
5.000 – 10.000,- Kč111,11 %8,33 %  

Graf

12. Ohodnoťte známkou (1 = nejvíce důležité a 5 = nejméně důležité) uvedené vlastnosti oblečení pro kulturistiku a fitness.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
značka3.1431.837
cena1.7140.49
kvalita1.5710.245
funkčnost21.143
vzhled1.7140.49

Graf

13. Kde nejčastěji kupujete oblečení pro kulturistiku a fitness?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji555,56 %41,67 %  
posilovny a fitcentra333,33 %25 %  
nic111,11 %8,33 %  
internetové obchody111,11 %8,33 %  
od kamarada111,11 %8,33 %  
specializované prodejny (kamenné obchody pro kulturistiku a fitness)111,11 %8,33 %  

Graf

14. Jaký je Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 – 40333,33 %25 %  
do 20 let222,22 %16,67 %  
20 –30222,22 %16,67 %  
41 – 50111,11 %8,33 %  
51 a více111,11 %8,33 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž562,5 %41,67 %  
žena337,5 %25 %  

Graf

16. Jaká je fáze životního cyklu Vaší rodiny?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženatý/vdaná nebo druh/družka – bez dětí333,33 %25 %  
sám/svobodný/rozvedený333,33 %25 %  
ženatý/vdaná nebo druh/družka – s dětmi222,22 %16,67 %  
nic111,11 %8,33 %  

Graf

17. Jaké je Vaše povolání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec555,56 %41,67 %  
podnikatel nebo OSVČ222,22 %16,67 %  
student222,22 %16,67 %  

Graf

18. Jaké je Vaše vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úplné střední562,5 %41,67 %  
vysokoškolské337,5 %25 %  

Graf

19. Znáte značky GASP a BETTER BODIES (přiložen obrázek loga)?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


ne

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano666,67 %50 %  
ne333,33 %25 %  

Graf

20. Odkud znáte tyto značky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letáky a katalogy350 %25 %  
doporučení a od přátel350 %25 %  
výstavy a veletrhy233,33 %16,67 %  
z posilovny nebo fitcentra233,33 %16,67 %  
nevím233,33 %16,67 %  
od manžela116,67 %8,33 %  
internet116,67 %8,33 %  
časopisy116,67 %8,33 %  
soutěže a sportovní akce116,67 %8,33 %  
od znameho116,67 %8,33 %  

Graf

21. Vyjádřete svůj postoj ke značce GASP a BETTER BODIES u jednotlivých výroků vlastností, podle toho jak je vnímáte (od nejpozitivnější po nejvíce negativní):

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
vysoká kvalita vs. nízká kvalita2-1-0-1-2-1.20.16
moderní vs. zastaralý2-1-0-1-2-10.4
vysoce funkční vs. nefunkční2-1-0-1-2-10.4
dostatečná škála jednotlivých modelů vs. nedostatečná škála jednotlivých modelů2-1-0-1-2-0.40.24
výborný vzhled oblečení vs. nepěkný vzhled oblečení2-1-0-1-2-1.60.24
výborný zákaznický servis vs. špatný zákaznický servis2-1-0-1-20.20.56
celkově vysoká užitná hodnota výrobku vs. celkově nízká užitná hodnota výrobku2-1-0-1-2-0.60.64
oblečení je levné vs. oblečení je drahé2-1-0-1-210.4
cena odpovídá značce vs. cena neodpovídá značce2-1-0-1-2-0.20.56
dostatečné a motivující slevy vs. nízké a nemotivující slevy2-1-0-1-20.60.64
dobrá dostupnost a dodací podmínky vs. špatná dostupnost a dodací podmínky2-1-0-1-20.61.04
dobrá a dostatečná reklama vs. špatná a nedostatečná reklama2-1-0-1-210.4
dobré a kvalitní informace v médiích vs. špatné a nedostatečné informace v médiích2-1-0-1-2-0.20.56
kvalitní a dobrá prezetace (např. na soutěžích a výstavách) vs. špatná prezetace (např. na soutěžích a výstavách)2-1-0-1-2-0.41.04

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Valenta, P.Užívání kulturistického a fitness oblečení - pretest. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://uzivani-kulturistickeho-a-fitness-obleceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.