Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Užívání soc.sítě LinkedIn

Užívání soc.sítě LinkedIn

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Irena Šovčíková
Šetření:19. 02. 2013 - 26. 02. 2013
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):16 / 14.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:59,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Tento dotazník je určen výhradně uživatelům soc.sítě LinkedIn. Jeho vyplnění zabere pár minut a výsledky budou použity v rámci maturitní práce na téma Sociální sítě.

 

Díky za váš čas

Irena

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2455,81 %55,81 %  
Žena1944,19 %44,19 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22716,28 %16,28 %  
2349,3 %9,3 %  
2836,98 %6,98 %  
2736,98 %6,98 %  
2424,65 %4,65 %  
2624,65 %4,65 %  
3624,65 %4,65 %  
2524,65 %4,65 %  
2024,65 %4,65 %  
3524,65 %4,65 %  
ostatní odpovědi 21
41
46
40
42
33
37
29
18
39
31
15
32
1432,56 %32,56 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27.36
Minimum:20
Maximum:41
Variační rozpětí:21
Rozptyl:37.24
Směrodatná odchylka:6.1
Medián:26
Modus:22

Graf

3. Zaměstnání(stačí obor):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student920,93 %20,93 %  
IT613,95 %13,95 %  
marketing49,3 %9,3 %  
školství24,65 %4,65 %  
finance24,65 %4,65 %  
administrativa24,65 %4,65 %  
PR manažér12,33 %2,33 %  
IT technik12,33 %2,33 %  
Informatik12,33 %2,33 %  
HR12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi maloobchod
telco
prodej (potravinářství)
bankovnictví
média
Human Resource
Žurnalistika, student
g
nic
škola
asistentka
specializované poradenství
socialni prace
študent
1432,56 %32,56 % 

Graf

4. Jak dlouho používáte LinkedIn

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám613,95 %13,95 %  
2 roky49,3 %9,3 %  
1 rok36,98 %6,98 %  
rok36,98 %6,98 %  
3 roky24,65 %4,65 %  
7 let24,65 %4,65 %  
6 měsíců24,65 %4,65 %  
CCa 2 roky24,65 %4,65 %  
8 mesiacov12,33 %2,33 %  
2-3 roky12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi 2 roky, intenzivnejsie pol roka
jeden mesic
5 let
4mesíce
pul roku
10měsíců
asi rok
2008
1,5 roku
g
vvv
pů roku
ne
4 roky
nepouzivam
1 měsíc
stredne dlho
1739,53 %39,53 % 

Graf

5. Jak často LinkedIn navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenavštěvuji36,98 %6,98 %  
jednou měsíčně36,98 %6,98 %  
nikdy36,98 %6,98 %  
1x týdně24,65 %4,65 %  
2x týdně24,65 %4,65 %  
1 tydne24,65 %4,65 %  
každý týždeň alebo keď mi príde mail12,33 %2,33 %  
Náhodně, dejme tomu jednou za dva měsíce12,33 %2,33 %  
týdně12,33 %2,33 %  
raz, dvakrat za tyzden12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi obden
3x týdně
co nejméně
2x mesicne
občas
1x za měsíc
cca 1x za 14 dní
raz za měsíc
2-3 týdně
několikrát do měsíce
1x měsíčně
denně
Několikrát týdně.
g
n
vubec
1x denně
jednou za mesic
3 x tydne
nenavstevuji
1x měsíc
minimálně, tak 1* za 14 dnů
1 do měsíce
raz
2455,81 %55,81 % 

Graf

6. Co vás vedlo k připojení se k této soc.síti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic613,95 %13,95 %  
práce24,65 %4,65 %  
kontakty24,65 %4,65 %  
Hledani prace24,65 %4,65 %  
blížiaci sa koniec školy a túžba po pracovnom uplatnení :) a nejaké konkrétne pracovné kontakty, ktoré som si naozaj chcela nejako udržať.12,33 %2,33 %  
Zvýšení možnosti zajímavého zaměěstnání, i když aktivně žádné nehledám. Nepředpokládám, že by to mohlo mít u mě nějaký extra vliv, ale třeba časem až budu něco potřebovat tak by mohlo.12,33 %2,33 %  
znami12,33 %2,33 %  
ziskani kontaktu i informaci12,33 %2,33 %  
pracovní povinnosti12,33 %2,33 %  
doporučili mi to známí, když jsem hledal práci. 12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi kolegové
možnost pracovních kontaktů
bakalářská práce
doporučení přátel
pracovní pŕíležitosti
profesní kontakty
pracovní příležitosti
hledání pracovních míst
udržování aktuálních pracovních kontaktů
informace
Byla populární, tak jsem to zkusil..
hledání informací o osobách, propojení bývalých kolegů
Možnost prezentovat svůj životopis, kontakt ve více jazycích
g
n
zvýšení konkurenceschopnosti na trhu práce
sociální vazby
nepřipojil jsem se
v oboru standard
přátelé
nevim
pozvánky kolegů a kamarádů
časem možnost navázání pracovních vztahů - nyní jsem na rodičovské dovolené, tak aby mi to pak usnadnilo hledání práce
brigáda
škola
2558,14 %58,14 % 

Graf

7. Jakou přikládáte důležitost působení LinkedIn profilu? (1 malou , 10 extrémní)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1920,93 %20,93 %  
5716,28 %16,28 %  
7716,28 %16,28 %  
6613,95 %13,95 %  
836,98 %6,98 %  
236,98 %6,98 %  
436,98 %6,98 %  
924,65 %4,65 %  
324,65 %4,65 %  
1012,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.72
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.89
Směrodatná odchylka:2.43
Medián:5
Modus:1

Graf

8. Za jakým účelem LinkedIn používání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Profesní kontakty3069,77 %69,77 %  
Pracovní příležitosti2558,14 %58,14 %  
Informace z profesního světa1534,88 %34,88 %  
jiný920,93 %20,93 %  
Zjišťování informací o zájemcích o práci etc613,95 %13,95 %  
Kontakty s přáteli511,63 %11,63 %  
Jen tak49,3 %9,3 %  
šíření informací12,33 %2,33 %  

Graf

9. Je pro vás důležitější mít hodně, byť ne zcela relevantních spojení, nebo méně ale vysoce relevantních spojení? Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne511,63 %11,63 %  
nevím 24,65 %4,65 %  
méně relevantních spojení24,65 %4,65 %  
Ano24,65 %4,65 %  
Hodne. V pracovnom svete môže prísť príležitosť odvšelikadiaľ a LinkedIn nespamuje v závislosti od počtu kontaktov.12,33 %2,33 %  
Nemám názor12,33 %2,33 %  
Více - kontakty se vždycky hodí12,33 %2,33 %  
nikdy som sa nad mojimi spojeniami takymto sposobom nezamyslal12,33 %2,33 %  
ani jedno12,33 %2,33 %  
preferuji kvalitu pred kvantitou12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi kašlu na spojení, vlastně nevím, proč jsem ten profil ještě nezrušil...
v kontaktech mam pouze lidi, ktere dobre znam
vysoce relevantní
méně, ale spolehlivých - nechci být spojována s nespolehlivými lidmi
více méně relevantních spojení, větší okruh informací
hodně spojení - více kontaktů
Méně vysoce relevantních - kvůli možnému potvrzení mé kvalifikace a důvěryhodnosti
Méně a relevantních - kvůli referencím
méně vysoce relevantních, protože i tak jich mám hodně
Spíše méně, rozsáhlá síť kontaktů je podezřelá
Nevidim, proc bych si mezi temito dvema vecmi musel vybirat.
méně relevantních
Snažím se mít ve spojeních lidi, co opravdu znám.
nedá se říct: více kontkatů by znamenalo více lidí v 2. a 3. úrovních, na druhou stranu nemůžu přece potvrdit kohokoliv
Podle mě je nutná vyváženost obého - kvalitní a relevantní kontakty pro endorsement, různá doporučení a palcování; více nerelevantních spojení je pak vhodné proto, že se profil dostane dalším lidem.
g
nn
hodně spojení, různorodost kontaktů
přimeřeně přiměřených spojení
vice relevantnich - vata je k nicemu
Raději méně vysoce relevantních. Svědčí o vyšší kvalitě a mohou přinést lepší nabídky práce.
spíše méně
více ne zcela relevantních spojení, protože člověk nikdy neví, co bude relevantní za nějaký čas
neni
méně, lepší vztahy
hodne ne zcela relevantní
2660,47 %60,47 % 

Graf

10. Využíváte firemní stránky?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2865,12 %65,12 %  
ano1023,26 %23,26 %  
nevím511,63 %11,63 %  

Graf

11. Jak velkou přikládáte důležitost prezentaci firmy na LinkedIn?(1 malou, 10 extrémní)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3818,6 %18,6 %  
1716,28 %16,28 %  
6613,95 %13,95 %  
7511,63 %11,63 %  
549,3 %9,3 %  
849,3 %9,3 %  
236,98 %6,98 %  
436,98 %6,98 %  
924,65 %4,65 %  
1012,33 %2,33 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.59
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.62
Směrodatná odchylka:2.37
Medián:5
Modus:3

Graf

12. Zapojujete se do diskuzí a komunit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3581,4 %81,4 %  
ano818,6 %18,6 %  

Graf

13. Proč?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ain't nobody got time for that.

gg

Momentálně není prostor - pracovní vytížení, dálkové studium, diplomová práce

Momentálně to nepovažuji za důležité

ne

nemám čas

nemám potřebu, nevnímám síť jako diskusní

Nevidím význam. Od LinkedInu chcem len dobrý profil a referencie, ktoré môžem používať pri hľadaní práce.

nezajimaji mne, nevidim prinos

Příliš mnoho zabitého času.

Sleduji pracovní příležitosti v oboru

Většinou se nezúčastňuji diskuzí ani na diskuzních fórech, většinou sleduji. Na LinkedIn ani nečtu, byť nějaký sleduji (nebo jak se to jmenuje na LinkedIn).

viz výše

zajímavé diskuse, nové pohledky

Zapojoval bych se do odborných komunit, ať už by byly kdekoli, ale vybraly si Linkedin.

zbytečné

14. Zaregistrovali jste zavedení reklam na LinkedIn?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2464,86 %55,81 %  
nevím821,62 %18,6 %  
ano513,51 %11,63 %  

Graf

15. Využíváte pracovní příležitosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2455,81 %55,81 %  
Ano1944,19 %44,19 %  

Graf

16. Podařilo se vám přes LinkedIn získat práci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1789,47 %39,53 %  
ano210,53 %4,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Využíváte pracovní příležitosti?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Podařilo se vám přes LinkedIn získat práci?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk:

8. Za jakým účelem LinkedIn používání?

10. Využíváte firemní stránky?

12. Zapojujete se do diskuzí a komunit?

14. Zaregistrovali jste zavedení reklam na LinkedIn?

15. Využíváte pracovní příležitosti?

16. Podařilo se vám přes LinkedIn získat práci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk:

8. Za jakým účelem LinkedIn používání?

10. Využíváte firemní stránky?

12. Zapojujete se do diskuzí a komunit?

14. Zaregistrovali jste zavedení reklam na LinkedIn?

15. Využíváte pracovní příležitosti?

16. Podařilo se vám přes LinkedIn získat práci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šovčíková, I.Užívání soc.sítě LinkedIn (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://uzivani-soc-site-linkedin.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.