Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Uživatelské zvyklosti spojené s opalovacími krémy

Uživatelské zvyklosti spojené s opalovacími krémy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Homola
Šetření:30. 10. 2009 - 06. 11. 2009
Počet respondentů:105
Počet otázek (max/průměr):14 / 13.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Čau,

 

předpokládaným cílem našeho průzkumu je zjistit zvyklosti jednotlivých uživatelů spojené s opalovacími prostředky. Výsledky budou použity ve školním projektu.

 

Předem děkujeme za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Pro koho převážně nakupujete opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro sebe7672,38 %72,38 %  
pro celou rodinu2826,67 %26,67 %  
pro děti10,95 %0,95 %  

Graf

2. Kupujete pro své děti jiný ochranný faktor než pro sebe?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám děti8076,19 %76,19 %  
ano1918,1 %18,1 %  
ne65,71 %5,71 %  

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii7167,62 %67,62 %  
v lékárně1817,14 %17,14 %  
v supermarketu1110,48 %10,48 %  
v katalogovém prodeji - např. Avon, Oriflame54,76 %4,76 %  

Graf

4. Kdy kupujete opalovací prostředky? Můžete vybrat i více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
červen7773,33 %73,33 %  
červenec7066,67 %66,67 %  
srpen4240 %40 %  
květen3028,57 %28,57 %  
únor87,62 %7,62 %  
leden43,81 %3,81 %  
prosinec43,81 %3,81 %  
duben43,81 %3,81 %  
září32,86 %2,86 %  
březen10,95 %0,95 %  
říjen10,95 %0,95 %  
listopad10,95 %0,95 %  

Graf

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobyt u moře4744,76 %44,76 %  
jako pravidelnou ochranu při každém pobytu na slunci2725,71 %25,71 %  
pobyt v ČR - např. u vody, letní dovolená, ...2019,05 %19,05 %  
pobyt v horách76,67 %6,67 %  
při sportu43,81 %3,81 %  

Graf

6. Kolik opalovacích prostředků koupíte průměrně během jednoho roku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-28681,9 %81,9 %  
3-41817,14 %17,14 %  
5 a více10,95 %0,95 %  

Graf

7. Jaké značky opalovacích krémů znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Astrid9590,48 %90,48 %  
Nivea9085,71 %85,71 %  
Garnier6662,86 %62,86 %  
Sahara5451,43 %51,43 %  
Vichy5249,52 %49,52 %  
jiné4340,95 %40,95 %  
Bioderma3533,33 %33,33 %  
la Roche Posay2523,81 %23,81 %  
Avene1413,33 %13,33 %  

Graf

8. Jaké z nich používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Astrid5754,29 %54,29 %  
Nivea5754,29 %54,29 %  
jiné3028,57 %28,57 %  
Garnier2826,67 %26,67 %  
Sahara2019,05 %19,05 %  
Bioderma109,52 %9,52 %  
Vichy76,67 %6,67 %  
la Roche Posay65,71 %5,71 %  
Avene43,81 %3,81 %  

Graf

9. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za opalovací prostředky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 - 200 Kč4139,05 %39,05 %  
200 - 300 Kč2826,67 %26,67 %  
300 - 400 Kč1413,33 %13,33 %  
400 - 500 Kč109,52 %9,52 %  
500 - 1000 Kč76,67 %6,67 %  
do 100 Kč54,76 %4,76 %  

Graf

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Vichy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám s touto značkou žádné zkušenosti5552,38 %52,38 %  
vysoká kvalita, ale za přehnaně vysokou cenu2220,95 %20,95 %  
standardní kvalita za vysokou cenu109,52 %9,52 %  
vysoká kvalita za přiměřenou cenu109,52 %9,52 %  
mám zkušenosti s užíváním, ale kvalitu nedokážu posoudit76,67 %6,67 %  
standardní kvalita za přiměřenou cenu10,95 %0,95 %  

Graf

11. Vaše pohlaví...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7268,57 %68,57 %  
muž3331,43 %31,43 %  

Graf

12. Váš věk...

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let7874,29 %74,29 %  
31 - 40 let1211,43 %11,43 %  
do 20 let1110,48 %10,48 %  
41 - 50 let32,86 %2,86 %  
více než 50 let10,95 %0,95 %  

Graf

13. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2220,95 %20,95 %  
Kraj Vysočina1918,1 %18,1 %  
Královéhradecký kraj1211,43 %11,43 %  
Pardubický kraj1110,48 %10,48 %  
Středočeský kraj109,52 %9,52 %  
Jihomoravský kraj87,62 %7,62 %  
Moravskoslezský kraj65,71 %5,71 %  
Plzeňský kraj54,76 %4,76 %  
Zlínský kraj43,81 %3,81 %  
Ústecký kraj32,86 %2,86 %  
Karlovarský kraj21,9 %1,9 %  
Olomoucký kraj10,95 %0,95 %  
Liberecký kraj10,95 %0,95 %  
Jihočeský kraj10,95 %0,95 %  

Graf

14. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20000 Kč5760 %54,29 %  
nechci uvést2324,21 %21,9 %  
20000 - 30000 Kč99,47 %8,57 %  
30000 - 40000 Kč33,16 %2,86 %  
40000 Kč a více33,16 %2,86 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Jaké značky opalovacích krémů znáte?

  • odpověď Bioderma:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bioderma na otázku 8. Jaké z nich používáte?
  • odpověď Garnier:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Garnier na otázku 8. Jaké z nich používáte?
  • odpověď Sahara:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sahara na otázku 8. Jaké z nich používáte?

8. Jaké z nich používáte?

  • odpověď Astrid:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 13. Ve kterém kraji bydlíte?

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Vichy?

  • odpověď nemám s touto značkou žádné zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pardubický kraj na otázku 13. Ve kterém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pro koho převážně nakupujete opalovací prostředky?

2. Kupujete pro své děti jiný ochranný faktor než pro sebe?

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

4. Kdy kupujete opalovací prostředky? Můžete vybrat i více možností.

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

6. Kolik opalovacích prostředků koupíte průměrně během jednoho roku?

7. Jaké značky opalovacích krémů znáte?

8. Jaké z nich používáte?

9. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za opalovací prostředky?

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Vichy?

11. Vaše pohlaví...

12. Váš věk...

13. Ve kterém kraji bydlíte?

14. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pro koho převážně nakupujete opalovací prostředky?

2. Kupujete pro své děti jiný ochranný faktor než pro sebe?

3. Kde nejčastěji nakupujete opalovací prostředky?

4. Kdy kupujete opalovací prostředky? Můžete vybrat i více možností.

5. Při jaké příležitosti používáte opalovací prostředky nejčastěji?

6. Kolik opalovacích prostředků koupíte průměrně během jednoho roku?

7. Jaké značky opalovacích krémů znáte?

8. Jaké z nich používáte?

9. Jakou maximální částku jste ochotni zaplatit za opalovací prostředky?

10. Jak vnímáte v souvislosti s touto tematikou značku Vichy?

11. Vaše pohlaví...

12. Váš věk...

13. Ve kterém kraji bydlíte?

14. Jaký je váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Homola, M.Uživatelské zvyklosti spojené s opalovacími krémy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://uzivatelske-zvyklosti-spojene-s-opalovacimi-kremy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.