Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční dárky 2015

Vánoční dárky 2015

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Mesárošová
Šetření:06. 11. 2015 - 20. 11. 2015
Počet respondentů:208
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

cílem dotazníku je zjistit, jak budeme letos nakupovat vánoční dárky a co ovlinuje naše on-line nákupy.

Děkuji,

Petra M.

Odpovědi respondentů

1. Nakoupili jste v minulých letech vánoční dárky na e-shopech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17785,1 %85,1 %  
Ne3114,9 %14,9 %  

Graf

2. Kolik procent dárku jste tak v minulých letech nakoupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 – 50 %8239,42 %39,42 %  
50 – 75 %5626,92 %26,92 %  
Do 25 %5626,92 %26,92 %  
Více než 75 %146,73 %6,73 %  

Graf

3. Nakoupili jste/ Budete nakupovat letos vánoční dárky on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano18789,9 %89,9 %  
Ne2110,1 %10,1 %  

Graf

4. Kolik jich pravděpodobně nakoupíte přes e-shopy?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 75 %7335,1 %35,1 %  
50 – 75 %7033,65 %33,65 %  
25 – 50 %3918,75 %18,75 %  
Do 25 %2612,5 %12,5 %  

Graf

5. Kolik letos plánujete utratit za vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nad 8 000 Kč7937,98 %37,98 %  
Do 4 000 Kč7234,62 %34,62 %  
4 000 – 8 000 Kč5727,4 %27,4 %  

Graf

6. Je to více než v minulém roce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13665,38 %65,38 %  
Ano7234,62 %34,62 %  

Graf

7. Co je hlavním důvodem nákupu prostřednictvím e-shopu?:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Větší výběr6631,73 %31,73 %  
Nemusím nikam chodit5024,04 %24,04 %  
Čas3617,31 %17,31 %  
Je to bez stresu a tlačenice3014,42 %14,42 %  
Cena2612,5 %12,5 %  

Graf

8. Jaký způsob platby využíváte při nákupech on-line?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platba online kartou8540,87 %40,87 %  
Dobírka6229,81 %29,81 %  
Bankovní převod3516,83 %16,83 %  
Služba typu PayPal apod.2612,5 %12,5 %  

Graf

9. Jak vybíráte e-shopy, kde nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám již ověřené e-shopy, kde nakupuji8942,79 %42,79 %  
Používám vyhledávače6531,25 %31,25 %  
Na doporučení5425,96 %25,96 %  

Graf

10. Doporučení od známých (e-shopu nebo zboží)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Beru v úvahu12258,65 %58,65 %  
Je pro mne rozhodující5225 %25 %  
Nezajímá mne3416,35 %16,35 %  

Graf

11. Co rozhoduje o tom, že v daném internetovém obchodě nakoupíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rychlost doručení6631,73 %31,73 %  
Cena5526,44 %26,44 %  
Předchozí zkušenost4622,12 %22,12 %  
Design stránek2512,02 %12,02 %  
Jiné167,69 %7,69 %  

Graf

12. Čtete recenze na e-shopy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12861,54 %61,54 %  
Ne8038,46 %38,46 %  

Graf

13. Čeho se nejvíce obáváte při nákupu vánočních dárků přes e-shopy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poškozené zboží7134,13 %34,13 %  
Pozdní doručení6732,21 %32,21 %  
Ničeho3717,79 %17,79 %  
Problém s platbou3315,87 %15,87 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupili jste v minulých letech vánoční dárky na e-shopech?

2. Kolik procent dárku jste tak v minulých letech nakoupili?

3. Nakoupili jste/ Budete nakupovat letos vánoční dárky on-line?

4. Kolik jich pravděpodobně nakoupíte přes e-shopy?:

5. Kolik letos plánujete utratit za vánoční dárky?

6. Je to více než v minulém roce?

7. Co je hlavním důvodem nákupu prostřednictvím e-shopu?:

8. Jaký způsob platby využíváte při nákupech on-line?

9. Jak vybíráte e-shopy, kde nakoupíte?

10. Doporučení od známých (e-shopu nebo zboží)

11. Co rozhoduje o tom, že v daném internetovém obchodě nakoupíte?

12. Čtete recenze na e-shopy?

13. Čeho se nejvíce obáváte při nákupu vánočních dárků přes e-shopy?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupili jste v minulých letech vánoční dárky na e-shopech?

2. Kolik procent dárku jste tak v minulých letech nakoupili?

3. Nakoupili jste/ Budete nakupovat letos vánoční dárky on-line?

4. Kolik jich pravděpodobně nakoupíte přes e-shopy?:

5. Kolik letos plánujete utratit za vánoční dárky?

6. Je to více než v minulém roce?

7. Co je hlavním důvodem nákupu prostřednictvím e-shopu?:

8. Jaký způsob platby využíváte při nákupech on-line?

9. Jak vybíráte e-shopy, kde nakoupíte?

10. Doporučení od známých (e-shopu nebo zboží)

11. Co rozhoduje o tom, že v daném internetovém obchodě nakoupíte?

12. Čtete recenze na e-shopy?

13. Čeho se nejvíce obáváte při nákupu vánočních dárků přes e-shopy?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mesárošová, P.Vánoční dárky 2015 (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vanocni-darky-2015.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.