Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční kampaň společnosti Vodafone

Vánoční kampaň společnosti Vodafone

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Beranová
Šetření:21. 03. 2012 - 24. 03. 2012
Počet respondentů:205
Počet otázek (max/průměr):20 / 12.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Zdravím a prosím o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářce. Díky, Tereza

 

Odpovědi respondentů

1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14771,71 %71,71 %  
ne5828,29 %28,29 %  

Graf

2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV13793,2 %66,83 %  
Internet7047,62 %34,15 %  
Venkovní reklama6141,5 %29,76 %  
Tištěná média3725,17 %18,05 %  
Rozhlas1510,2 %7,32 %  
Jinak42,72 %1,95 %  

Graf

3. Zaujala Vás tato kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, v pozitivním smyslu6342,86 %30,73 %  
Ano, v negativním smyslu4329,25 %20,98 %  
Nezaujala mě3020,41 %14,63 %  
jinak64,08 %2,93 %  
úlet, zezačátku jsem vůbec nechápala myslela jsem že jsou to staré reklamy10,68 %0,49 %  
neg.-otravná reklama, poz.-měla nápad10,68 %0,49 %  
nevím10,68 %0,49 %  
Spíše jen poupravená píseň, dobře známá i před reklamou. Nikoliv kampaň telefonního operátora10,68 %0,49 %  
nejdrive ano, pak toho bylo uz dost10,68 %0,49 %  

Graf

4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, o jakou službu šlo6342,86 %30,73 %  
Ano, zhruba tuším, o jakou službu se jednalo5940,14 %28,78 %  
Ano, zcela konkrétně si službu vybavuji2517,01 %12,2 %  

Graf

5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, velmiotázka č. 6, Anootázka č. 6, Nijak zvlášťotázka č. 7, neotázka č. 7, Ne, naopakotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5738,78 %27,8 %  
Ne, naopak3322,45 %16,1 %  
Nijak zvlášť2718,37 %13,17 %  
Ano, velmi2114,29 %10,24 %  
ne96,12 %4,39 %  

Graf

6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
můj zájem to nijak neovlivnilo4255,26 %20,49 %  
neměl/a jsem a nemám zájem2836,84 %13,66 %  
ano, můj zájem vzrostl67,89 %2,93 %  

Graf

7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, velmiotázka č. 8, Anootázka č. 8, Nijak zvlášťotázka č. 9, Neotázka č. 9, Ne, naopakotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6242,18 %30,24 %  
Nijak zvlášť3624,49 %17,56 %  
Ne, naopak1912,93 %9,27 %  
Ne1711,56 %8,29 %  
Ano, velmi138,84 %6,34 %  

Graf

8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
můj zájem to nijak neovlivnilo3953,42 %19,02 %  
neměl/a jsem a nemám zájem3041,1 %14,63 %  
ano, můj zájem vzrostl45,48 %1,95 %  

Graf

9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, velmiotázka č. 10, anootázka č. 10, ne, naopakotázka č. 11, neotázka č. 11, nijak zvlášťotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6141,5 %29,76 %  
nijak zvlášť3523,81 %17,07 %  
ano2517,01 %12,2 %  
ano, velmi1510,2 %7,32 %  
ne, naopak117,48 %5,37 %  

Graf

10. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neměl/a jsem a nemám zájem2769,23 %13,17 %  
můj zájem to nijak neovlivnilo923,08 %4,39 %  
ano, můj zájem poklesl37,69 %1,46 %  

Graf

11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, měla být nižší6056,07 %29,27 %  
Ano, přišla mi adekvátní3330,84 %16,1 %  
jinak1312,15 %6,34 %  
Ne, měla být vyšší10,93 %0,49 %  

Graf

12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ničím1812,24 %8,78 %  
originalita138,84 %6,34 %  
nezaujala42,72 %1,95 %  
hudbou32,04 %1,46 %  
hudba32,04 %1,46 %  
nápad21,36 %0,98 %  
v ničem21,36 %0,98 %  
barevností21,36 %0,98 %  
nicim21,36 %0,98 %  
originalitou21,36 %0,98 %  
ostatní odpovědi pointa je vtipná
barevnost
veselostí
Velikonoční téma v období Vánoc
asi ničím
nápad - resece
recese
vtipnost, cena výrobku
hezky graficky ztvárněná
vůbec mě nezaujala
..
zajíčci
zábavnost
nápadem. Udělat na vánoce velikonoční kampaň. Každý se podle mě nad tím pozastavil. Hudbou.
Doopravdy ničím.
zajíčci, hudba
vizuelním zpracováním
roztomilí zajíčci
zajimavy napad
rytmičností
v zimě bylo jaro
.
Jediné pozitivum je originalita.
roztomila zviratka
celkový nápad
nic pozitivního jsem na ní neshledala
originální přístup, možná až trochu výsměch dneštní rychlé době, kde se všichni snaží být o krok před ostatními..
slogan veselé velikonoce o vánoce :-)
Byla vtipná.
originalni, graficke zpracovani, pozitivni atmosfera v reklame, znama pisnicka
rozsahem...byla všude
Když mi to došlo, řikala jsem že to by mě nenapadlo vymyslet, originalita
Nezaujala.
odlišnost, nadsázka
vtipnost
Vtipem.
text písně
nemyslíš/zaplatíš
Velikonoční tématikou
nevím
V pozitivním smyslu mě nezaujala.
Lišila se od jiných, člověk si všimne, když kolem vánoc dávají v televizi reklamu na velikonoce, když všude jinde straší s vánocema, bylo to originální + přezpívaná známá písnička, takže to určitě zaujalo!!
rozptýlení od vánočního shonu, muzika
V reklamě byla použita předělávka známé české písničky.
nápadem, spojení Nightwork a zajíců
Zajíčci před Vánocemi jednoduše zaujmuli. Navíc to byl takový kýč, až to bylo celkem legrační.
sranda
tématem Velikonoc, které mám ráda
Kombinace králíků a písničky od Nightwork
chytlavou písní (remakem) skupiny Nightwork
Vtipem a originalitou
Měla nápad a dobré zpracování.
pokus o příběh v reklamě
dobry napad
bylo to originální
kamarád při vysílání reklamy napodoboval králíky, což mne vždy rozesmálo :D
x
grafika
vybočení ze stereotypu
vtipné zpracování
nabízené produkty
písní od Nightwork
vtipné
nijak
titulní píseň od Nightwork
překvapivá, zábavná,
byla vtipná
grafickým zpracováním
grafikou
originální
byla odlišná od ostatních, jsou prostě o krok vpřed :-)
pokus o vtip
fundovaným pohybovým materiálem prezentovaným ve videoklipu
Originálním zpracováním, nápad o vánocích velikonoční reklama je zajímavý a zaujme
Vše bylo tak trochu jinak než by mělo být.
Byla barevná, hudbou.
originální myšlenka - Velikonoce místo Vánoc - to praští
dobrý nápad na Velikonoce o Vánocích
vtipné a poutavé zpracování
vtipnost, krátkost
Bylo to originální.
Originalitou.
originální, veselé
nápadem
Sluzbami
vtip
originálním až lehce kontroverzním přístupem
nic
nápadem, originalitou
Recesí na ukvapené reklamní kampaně (Velikonoce na vánoce)
už nevím
použití melodie ze známé písně
možná originalitou
Vtipný nápad
byla chytlavá
originalitou, vtipem
9665,31 %46,83 % 

Graf

13. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v negativním smyslu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ničím96,16 %4,39 %  
nevím53,42 %2,44 %  
nicim32,05 %1,46 %  
opakováním21,37 %0,98 %  
četností opakování21,37 %0,98 %  
četnost opakování10,68 %0,49 %  
vlezlost10,68 %0,49 %  
kralici byli hnusny10,68 %0,49 %  
nesmyslnost reklamy (ačkoliv to mělo být vtipné, bylo to naopak)10,68 %0,49 %  
hudba kampaně byla až moc chytlavá a pak už mě obtěžovala10,68 %0,49 %  
ostatní odpovědi Tón hlasu, trhane pohyby
ošklivá grafika
všudypřítomností
bylo to trapné a grafické zpracování se mi také nelíbilo
... ?
rádoby vtipným nápadem... dělat před vánoci velikonoční reklamu a tvrdit, že jsou o krok napřed asi mělo znít vtipně, ale ve výsledku to bylo spíše trapné
trvala moc dlouho bez změn
četnost
nemám rád kapelu, která na reklamě spolupracovala
myšlenka být o krok napřed je trochu lichá
Špatné grafické zpracování
nepochopila jsem to
..
na vánoce velikonoční vajíčka...úlet
příšerná písnička a velikonoční motivy
trapná písnička, nejhorší klip
četností
četným opakováním reklamních sdělění.
trapné jako celek
Přišla mi vlezlá.
proč jsou tam jako o vánoce velikonoční zající? trochu píčovina ne? :D
nepůsobila na mě negativně
otravný zvuk
ale ten napad se mi nelibil
cestnost opakovani
nátlakovostí, četností
brzkou reklamou na Velikonoce
.
Provedení. Je originální, ale podle mě hloupé otravovat s Velikonoci o Vánocích.
VADILA MI CELKOVĚ
celkove me vsechny reklamy nutici nejakou sluzbu odpuzuji
nebylo jasné, na co je
nelíbili se mi ty zajícové, písnička a dokonce ani "vtipnej" nápad udělat velikonoční reklamu na Vánoce s tím, že sme o krok napřed... hrozně nesympatická reklama
velikonoce
negativního ani nic nevidím, snad jen že ti zajíci jsou docela obézní :D
nijak
byla neskutečně otravná
Nemám k ní negativní postoj.
jak je ta pisnicka znama, tak me to potom uz rozcilovalo, ale jinak reklama sama o sobe ne. Jen ta pisnicka
formou... celkově byla audiovizuálně otravná
bez nápadu, trapné, vlezlé
Nápad byl dobrý, provedení příšerné!
Neustálé omílání dokola už lezlo na nervy :) a nepřišlo mi to nějak zvlášť vtipné ani chytré bystré.
nechutna grafika a pohyby zajacov
Hroznou znělkou a samotným nápadem posledních vánočních reklam, které byly spíše nic neříkající a nudné. To loni se stromky to bylo naprosto opačně.
nevztahuje se na nabízený produkt, od věci
malá srozumitelnost na první pohled
Grafickým zpracováním.
nudná a nevhodná
už toho bylo moc, nakonec se to zdálo stupidní
Vodafone, Müller mix, Jar
minulé kampaně byly daleko krativnější a vtipnější,tato byla nesmyslná a nesrozumitelná
četností reklam v médíích
ničím-
hudba, kýčovitost
Písničkou (nesnášim ji) + rádoby originálním nápadem s Velikonocemi v zimě.
nic negativního jsem tam nenašla
nevím na co byla
vizuální zpracování, písnička, Velikonoce o Vánocích
Neustále dokola, trapné
Tím, že o Vánocích upoutávala na Velikonoce.
Ničím. Nijak mi nevadila.
nevhodná hudba, nepškná grafika
O ničem nevím, jen by ti zajové nemuseli mít tak divné oči
stále sem měla v hlavě tu píseň
ne příliš povedeným textem, příliš časté opakování
Možná až příliš časté opakování
Byla všude, byla nahlas a byla otravná.
jenom kreslene
taneček na téma: "daj si vajco do koše..." nechápu proč se tam třeba rovnou nepářili
zpracováním, králíci mi přišli skoro strašidelní
hudbou, slizkostí, komunisticko-východoněmeckým nádechem, neoriginalitou, hloupostí
velikonoce na vanoce???
vnucování
grafické zpracování
vtíravá neustále dokola se omílající...
infantilní, podbízivá a hrající na city
nic
králíci a to, že už o Vánocích se to zabývalo Velikonocemi
velikonoce na vánoce
nemám o to zájem
trapná
stupidní nápad s velikonočními zajíčky
to nevím
možná dost frekventovaná
nápadem velikonoc o vanocich
otravné
nezaujala
působila pozitivně, žádná negativa
obecně nesleduji reklamy
trapnost
otravná, nezajímavá, nevtipná, byla všude
ignorací a zneuctěním Vánoc
Asi častým opakováním, tím jak je reklama výrazná a vyniká v množství neutrálních reklam ,,na prací prášky,, bylo těžké si této nevšímat.
Neměl jsem z ní negativní pocit.
prehnanost, stacilo par tydnu pred Vanoci, ne 2 mesice
Nezaujal mě nápad s Velikonocemi, nepřišlo mi to nijak zvlášť vtipné.
odporní skákající zající s příšernou hudbou
ne příliš povedená humorná stránka
Dá se říct, že doteď nevím, co se tam nabízelo :D
Neměla na mne negativní smysl.
nepřevýšenost nad ostatními
všudy přítomností na internetu
velikonoční motiv mi přijde při vánoční kampani nevhodný
vtíravostí a četností opakování
vysoká frekvence a výskyt na mnoho místech
obtěžující
jak často si společnost nastavila, aby byla v TV pouštěna, člověk to pak začne nesnášet i kdyby to byla nejvíc vtipna a dobra reklama.
vse
slabomyslností, nebyla o krok napřed, nýbrž vedle
divná
Nenaladila vánoční náladu
už nevím
o vánočních svátcích reklama s velikonoční tematikou
Velikonoční zajíci byli trapní...
časem se stala otravnou
Vrývající se melodie použité písně do hlavy
nepřišlo mi ničím negativní
celkový layout, provedení grafiky
---
12082,19 %58,54 % 

Graf

14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9866,67 %47,8 %  
ano4228,57 %20,49 %  
ne, ale uvažuji o tom74,76 %3,41 %  

Graf

15. Zaujala Vás nabízená služba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17, jinakotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11477,55 %55,61 %  
jinak2114,29 %10,24 %  
ano128,16 %5,85 %  

Graf

16. Čím Vás nabízená služba zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cenou218,18 %0,98 %  
nevim19,09 %0,49 %  
výhodností19,09 %0,49 %  
cena19,09 %0,49 %  
cenou za nabízený neomezený tarif19,09 %0,49 %  
tarif19,09 %0,49 %  
výhodami nabízených balíčků19,09 %0,49 %  
moznosti stahnout si aplikace. odpoved k ot. 17 - chtela jsem vyuzit, ale sluzbu nepodporoval muj telefon, tedy nemohla jsem zvolit zadnou moznost19,09 %0,49 %  
Cenou.19,09 %0,49 %  
výhodná nabídka19,09 %0,49 %  

Graf

17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nejsem klientem Vodafonu7248,98 %35,12 %  
neuvažuji o tom4832,65 %23,41 %  
v žádném případě o tom neuvažuji117,48 %5,37 %  
ano, již se stalo106,8 %4,88 %  
uvažuji o tom53,4 %2,44 %  
ano, chystám se10,68 %0,49 %  

Graf

18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Líbí se mi a považuji ji za účinnou7450,34 %36,1 %  
Líbí se mi, ale nepovažuji ji za účinnou3020,41 %14,63 %  
Nelíbí se mi, ale považuji ji za účinnou2819,05 %13,66 %  
Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou1510,2 %7,32 %  

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14075,27 %68,29 %  
muž4624,73 %22,44 %  

Graf

20. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 4016488,17 %80 %  
0 - 20168,6 %7,8 %  
40 - 6063,23 %2,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zaujala Vás tato kampaň?

  • odpověď Ano, v negativním smyslu:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, velmi na otázku 9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
  • odpověď Ano, v pozitivním smyslu:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, naopak na otázku 9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi na otázku 7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi na otázku 5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?

14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejsem klientem Vodafonu na otázku 17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?

15. Zaujala Vás nabízená služba?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem a nemám zájem na otázku 8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem a nemám zájem na otázku 6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezaujala mě na otázku 3. Zaujala Vás tato kampaň?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, ale nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?

2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?

3. Zaujala Vás tato kampaň?

4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?

5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?

6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?

8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?

10. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?

12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?

14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?

15. Zaujala Vás nabízená služba?

17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?

18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?

19. Pohlaví

20. Věková kategorie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?

2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?

3. Zaujala Vás tato kampaň?

4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?

5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?

6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?

8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?

10. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?

11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?

12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?

14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?

15. Zaujala Vás nabízená služba?

17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?

18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?

19. Pohlaví

20. Věková kategorie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Beranová, T.Vánoční kampaň společnosti Vodafone (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vanocni-kampan-spolecnosti-v.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.