Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Zdravím a prosím o vyplnění krátkého dotazníku k mé bakalářce. Díky, Tereza
Odpovědi respondentů
1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
147
71,71 %
71,71 %
ne
58
28,29 %
28,29 %
2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
TV
137
93,2 %
66,83 %
Internet
70
47,62 %
34,15 %
Venkovní reklama
61
41,5 %
29,76 %
Tištěná média
37
25,17 %
18,05 %
Rozhlas
15
10,2 %
7,32 %
Jinak
4
2,72 %
1,95 %
3. Zaujala Vás tato kampaň?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, v pozitivním smyslu
63
42,86 %
30,73 %
Ano, v negativním smyslu
43
29,25 %
20,98 %
Nezaujala mě
30
20,41 %
14,63 %
jinak
6
4,08 %
2,93 %
úlet, zezačátku jsem vůbec nechápala myslela jsem že jsou to staré reklamy
1
0,68 %
0,49 %
neg.-otravná reklama, poz.-měla nápad
1
0,68 %
0,49 %
nevím
1
0,68 %
0,49 %
Spíše jen poupravená píseň, dobře známá i před reklamou. Nikoliv kampaň telefonního operátora
1
0,68 %
0,49 %
nejdrive ano, pak toho bylo uz dost
1
0,68 %
0,49 %
4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevím, o jakou službu šlo
63
42,86 %
30,73 %
Ano, zhruba tuším, o jakou službu se jednalo
59
40,14 %
28,78 %
Ano, zcela konkrétně si službu vybavuji
25
17,01 %
12,2 %
5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, velmi → otázka č. 6, Ano → otázka č. 6, Nijak zvlášť → otázka č. 7, ne → otázka č. 7, Ne, naopak → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
57
38,78 %
27,8 %
Ne, naopak
33
22,45 %
16,1 %
Nijak zvlášť
27
18,37 %
13,17 %
Ano, velmi
21
14,29 %
10,24 %
ne
9
6,12 %
4,39 %
6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
můj zájem to nijak neovlivnilo
42
55,26 %
20,49 %
neměl/a jsem a nemám zájem
28
36,84 %
13,66 %
ano, můj zájem vzrostl
6
7,89 %
2,93 %
7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, velmi → otázka č. 8, Ano → otázka č. 8, Nijak zvlášť → otázka č. 9, Ne → otázka č. 9, Ne, naopak → otázka č. 9].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
62
42,18 %
30,24 %
Nijak zvlášť
36
24,49 %
17,56 %
Ne, naopak
19
12,93 %
9,27 %
Ne
17
11,56 %
8,29 %
Ano, velmi
13
8,84 %
6,34 %
8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neměl/a jsem a nemám zájem
27
69,23 %
13,17 %
můj zájem to nijak neovlivnilo
9
23,08 %
4,39 %
ano, můj zájem poklesl
3
7,69 %
1,46 %
11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne, měla být nižší
60
56,07 %
29,27 %
Ano, přišla mi adekvátní
33
30,84 %
16,1 %
jinak
13
12,15 %
6,34 %
Ne, měla být vyšší
1
0,93 %
0,49 %
12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ničím
18
12,24 %
8,78 %
originalita
13
8,84 %
6,34 %
nezaujala
4
2,72 %
1,95 %
hudbou
3
2,04 %
1,46 %
hudba
3
2,04 %
1,46 %
nápad
2
1,36 %
0,98 %
v ničem
2
1,36 %
0,98 %
barevností
2
1,36 %
0,98 %
nicim
2
1,36 %
0,98 %
originalitou
2
1,36 %
0,98 %
ostatní odpovědi
pointa je vtipná barevnost veselostí Velikonoční téma v období Vánoc asi ničím nápad - resece recese vtipnost, cena výrobku hezky graficky ztvárněná vůbec mě nezaujala .. zajíčci zábavnost nápadem. Udělat na vánoce velikonoční kampaň. Každý se podle mě nad tím pozastavil. Hudbou. Doopravdy ničím. zajíčci, hudba vizuelním zpracováním roztomilí zajíčci zajimavy napad rytmičností v zimě bylo jaro . Jediné pozitivum je originalita. roztomila zviratka celkový nápad nic pozitivního jsem na ní neshledala originální přístup, možná až trochu výsměch dneštní rychlé době, kde se všichni snaží být o krok před ostatními.. slogan veselé velikonoce o vánoce :-) Byla vtipná. originalni, graficke zpracovani, pozitivni atmosfera v reklame, znama pisnicka rozsahem...byla všude Když mi to došlo, řikala jsem že to by mě nenapadlo vymyslet, originalita Nezaujala. odlišnost, nadsázka vtipnost Vtipem. text písně nemyslíš/zaplatíš Velikonoční tématikou nevím V pozitivním smyslu mě nezaujala. Lišila se od jiných, člověk si všimne, když kolem vánoc dávají v televizi reklamu na velikonoce, když všude jinde straší s vánocema, bylo to originální + přezpívaná známá písnička, takže to určitě zaujalo!! rozptýlení od vánočního shonu, muzika V reklamě byla použita předělávka známé české písničky. nápadem, spojení Nightwork a zajíců Zajíčci před Vánocemi jednoduše zaujmuli. Navíc to byl takový kýč, až to bylo celkem legrační. sranda tématem Velikonoc, které mám ráda Kombinace králíků a písničky od Nightwork chytlavou písní (remakem) skupiny Nightwork Vtipem a originalitou Měla nápad a dobré zpracování. pokus o příběh v reklamě dobry napad bylo to originální kamarád při vysílání reklamy napodoboval králíky, což mne vždy rozesmálo :D x grafika vybočení ze stereotypu vtipné zpracování nabízené produkty písní od Nightwork vtipné nijak titulní píseň od Nightwork překvapivá, zábavná, byla vtipná grafickým zpracováním grafikou originální byla odlišná od ostatních, jsou prostě o krok vpřed :-) pokus o vtip fundovaným pohybovým materiálem prezentovaným ve videoklipu Originálním zpracováním, nápad o vánocích velikonoční reklama je zajímavý a zaujme Vše bylo tak trochu jinak než by mělo být. Byla barevná, hudbou. originální myšlenka - Velikonoce místo Vánoc - to praští dobrý nápad na Velikonoce o Vánocích vtipné a poutavé zpracování vtipnost, krátkost Bylo to originální. Originalitou. originální, veselé nápadem Sluzbami vtip originálním až lehce kontroverzním přístupem nic nápadem, originalitou Recesí na ukvapené reklamní kampaně (Velikonoce na vánoce) už nevím použití melodie ze známé písně možná originalitou Vtipný nápad byla chytlavá originalitou, vtipem
96
65,31 %
46,83 %
13. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v negativním smyslu?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ničím
9
6,16 %
4,39 %
nevím
5
3,42 %
2,44 %
nicim
3
2,05 %
1,46 %
opakováním
2
1,37 %
0,98 %
četností opakování
2
1,37 %
0,98 %
četnost opakování
1
0,68 %
0,49 %
vlezlost
1
0,68 %
0,49 %
kralici byli hnusny
1
0,68 %
0,49 %
nesmyslnost reklamy (ačkoliv to mělo být vtipné, bylo to naopak)
1
0,68 %
0,49 %
hudba kampaně byla až moc chytlavá a pak už mě obtěžovala
1
0,68 %
0,49 %
ostatní odpovědi
Tón hlasu, trhane pohyby ošklivá grafika všudypřítomností bylo to trapné a grafické zpracování se mi také nelíbilo ... ? rádoby vtipným nápadem... dělat před vánoci velikonoční reklamu a tvrdit, že jsou o krok napřed asi mělo znít vtipně, ale ve výsledku to bylo spíše trapné trvala moc dlouho bez změn četnost nemám rád kapelu, která na reklamě spolupracovala myšlenka být o krok napřed je trochu lichá Špatné grafické zpracování nepochopila jsem to .. na vánoce velikonoční vajíčka...úlet příšerná písnička a velikonoční motivy trapná písnička, nejhorší klip četností četným opakováním reklamních sdělění. trapné jako celek Přišla mi vlezlá. proč jsou tam jako o vánoce velikonoční zající? trochu píčovina ne? :D nepůsobila na mě negativně otravný zvuk ale ten napad se mi nelibil cestnost opakovani nátlakovostí, četností brzkou reklamou na Velikonoce . Provedení. Je originální, ale podle mě hloupé otravovat s Velikonoci o Vánocích. VADILA MI CELKOVĚ celkove me vsechny reklamy nutici nejakou sluzbu odpuzuji nebylo jasné, na co je nelíbili se mi ty zajícové, písnička a dokonce ani "vtipnej" nápad udělat velikonoční reklamu na Vánoce s tím, že sme o krok napřed... hrozně nesympatická reklama velikonoce negativního ani nic nevidím, snad jen že ti zajíci jsou docela obézní :D nijak byla neskutečně otravná Nemám k ní negativní postoj. jak je ta pisnicka znama, tak me to potom uz rozcilovalo, ale jinak reklama sama o sobe ne. Jen ta pisnicka formou... celkově byla audiovizuálně otravná bez nápadu, trapné, vlezlé Nápad byl dobrý, provedení příšerné! Neustálé omílání dokola už lezlo na nervy :) a nepřišlo mi to nějak zvlášť vtipné ani chytré bystré. nechutna grafika a pohyby zajacov Hroznou znělkou a samotným nápadem posledních vánočních reklam, které byly spíše nic neříkající a nudné. To loni se stromky to bylo naprosto opačně. nevztahuje se na nabízený produkt, od věci malá srozumitelnost na první pohled Grafickým zpracováním. nudná a nevhodná už toho bylo moc, nakonec se to zdálo stupidní Vodafone, Müller mix, Jar minulé kampaně byly daleko krativnější a vtipnější,tato byla nesmyslná a nesrozumitelná četností reklam v médíích ničím- hudba, kýčovitost Písničkou (nesnášim ji) + rádoby originálním nápadem s Velikonocemi v zimě. nic negativního jsem tam nenašla nevím na co byla vizuální zpracování, písnička, Velikonoce o Vánocích Neustále dokola, trapné Tím, že o Vánocích upoutávala na Velikonoce. Ničím. Nijak mi nevadila. nevhodná hudba, nepškná grafika O ničem nevím, jen by ti zajové nemuseli mít tak divné oči stále sem měla v hlavě tu píseň ne příliš povedeným textem, příliš časté opakování Možná až příliš časté opakování Byla všude, byla nahlas a byla otravná. jenom kreslene taneček na téma: "daj si vajco do koše..." nechápu proč se tam třeba rovnou nepářili zpracováním, králíci mi přišli skoro strašidelní hudbou, slizkostí, komunisticko-východoněmeckým nádechem, neoriginalitou, hloupostí velikonoce na vanoce??? vnucování grafické zpracování vtíravá neustále dokola se omílající... infantilní, podbízivá a hrající na city nic králíci a to, že už o Vánocích se to zabývalo Velikonocemi velikonoce na vánoce nemám o to zájem trapná stupidní nápad s velikonočními zajíčky to nevím možná dost frekventovaná nápadem velikonoc o vanocich otravné nezaujala působila pozitivně, žádná negativa obecně nesleduji reklamy trapnost otravná, nezajímavá, nevtipná, byla všude ignorací a zneuctěním Vánoc Asi častým opakováním, tím jak je reklama výrazná a vyniká v množství neutrálních reklam ,,na prací prášky,, bylo těžké si této nevšímat. Neměl jsem z ní negativní pocit. prehnanost, stacilo par tydnu pred Vanoci, ne 2 mesice Nezaujal mě nápad s Velikonocemi, nepřišlo mi to nijak zvlášť vtipné. odporní skákající zající s příšernou hudbou ne příliš povedená humorná stránka Dá se říct, že doteď nevím, co se tam nabízelo :D Neměla na mne negativní smysl. nepřevýšenost nad ostatními všudy přítomností na internetu velikonoční motiv mi přijde při vánoční kampani nevhodný vtíravostí a četností opakování vysoká frekvence a výskyt na mnoho místech obtěžující jak často si společnost nastavila, aby byla v TV pouštěna, člověk to pak začne nesnášet i kdyby to byla nejvíc vtipna a dobra reklama. vse slabomyslností, nebyla o krok napřed, nýbrž vedle divná Nenaladila vánoční náladu už nevím o vánočních svátcích reklama s velikonoční tematikou Velikonoční zajíci byli trapní... časem se stala otravnou Vrývající se melodie použité písně do hlavy nepřišlo mi ničím negativní celkový layout, provedení grafiky ---
120
82,19 %
58,54 %
14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
98
66,67 %
47,8 %
ano
42
28,57 %
20,49 %
ne, ale uvažuji o tom
7
4,76 %
3,41 %
15. Zaujala Vás nabízená služba?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17, jinak → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
114
77,55 %
55,61 %
jinak
21
14,29 %
10,24 %
ano
12
8,16 %
5,85 %
16. Čím Vás nabízená služba zaujala?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
cenou
2
18,18 %
0,98 %
nevim
1
9,09 %
0,49 %
výhodností
1
9,09 %
0,49 %
cena
1
9,09 %
0,49 %
cenou za nabízený neomezený tarif
1
9,09 %
0,49 %
tarif
1
9,09 %
0,49 %
výhodami nabízených balíčků
1
9,09 %
0,49 %
moznosti stahnout si aplikace. odpoved k ot. 17 - chtela jsem vyuzit, ale sluzbu nepodporoval muj telefon, tedy nemohla jsem zvolit zadnou moznost
1
9,09 %
0,49 %
Cenou.
1
9,09 %
0,49 %
výhodná nabídka
1
9,09 %
0,49 %
17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nejsem klientem Vodafonu
72
48,98 %
35,12 %
neuvažuji o tom
48
32,65 %
23,41 %
v žádném případě o tom neuvažuji
11
7,48 %
5,37 %
ano, již se stalo
10
6,8 %
4,88 %
uvažuji o tom
5
3,4 %
2,44 %
ano, chystám se
1
0,68 %
0,49 %
18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Líbí se mi a považuji ji za účinnou
74
50,34 %
36,1 %
Líbí se mi, ale nepovažuji ji za účinnou
30
20,41 %
14,63 %
Nelíbí se mi, ale považuji ji za účinnou
28
19,05 %
13,66 %
Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou
15
10,2 %
7,32 %
19. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
140
75,27 %
68,29 %
muž
46
24,73 %
22,44 %
20. Věková kategorie
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 - 40
164
88,17 %
80 %
0 - 20
16
8,6 %
7,8 %
40 - 60
6
3,23 %
2,93 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, velmi na otázku 9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
odpověď Ano, v pozitivním smyslu:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne, naopak na otázku 9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi na otázku 7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, velmi na otázku 5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?
14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?
odpověď ne:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nejsem klientem Vodafonu na otázku 17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?
15. Zaujala Vás nabízená služba?
odpověď ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem a nemám zájem na otázku 8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi a nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neměl/a jsem a nemám zájem na otázku 6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezaujala mě na otázku 3. Zaujala Vás tato kampaň?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Líbí se mi, ale nepovažuji ji za účinnou na otázku 18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?
2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?
3. Zaujala Vás tato kampaň?
4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?
5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?
6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
10. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?
12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?
14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?
15. Zaujala Vás nabízená služba?
17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?
18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
19. Pohlaví
20. Věková kategorie
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Zaregistrovali jste Vánoční kampaň Vodafone?
2. Prostřednictvím jakých médií jste zaregistrovali tuto kampaň?
3. Zaujala Vás tato kampaň?
4. Vybavujete si, jaká služba byla předmětem sdělení?
5. Zdálo se Vám sdělení zábavné, originální?
6. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
7. Líbilo se Vám vizuální zpracování kampaně?
8. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
9. Obtěžovalo Vás toto sdělení?
10. Ovlivnilo to Váš zájem o nabízenou službu?
11. Vyhovala Vám četnost opakování sdělení?
12. Čím Vás kampaň nejvíc zaujala v pozitivním smyslu?
14. Jste zákazníkem společnosti Vodafone?
15. Zaujala Vás nabízená služba?
17. Zakoupil/a nebo využil/a jste nabízené služby?
18. Jak obecně hodnotíte marketingovou komunikaci společnosti Vodafone?
19. Pohlaví
20. Věková kategorie
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.