Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční kampaň T-Mobile

Vánoční kampaň T-Mobile

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Škopková
Šetření:04. 04. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 děkuji mnoholrát za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Pamatujete si vánoční kampaň T-Mobile?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3069,77 %69,77 %  
ne1330,23 %30,23 %  

Graf

2. vybavujete si hlavního hrdinu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2558,14 %58,14 %  
ne1432,56 %32,56 %  
nevím49,3 %9,3 %  

Graf

3. Pokud ano, kdo jím byl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuck norris1565,22 %34,88 %  
Chuck Noris417,39 %9,3 %  
chuck noriss14,35 %2,33 %  
Čtvrtníček14,35 %2,33 %  
chuck norris (nevím jak se to píše)14,35 %2,33 %  
čivava14,35 %2,33 %  

Graf

4. Líbila se Vám tato kampaň?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2251,16 %51,16 %  
nevím1637,21 %37,21 %  
ne511,63 %11,63 %  

Graf

5. Myslíte si, že kampaň měla úspěch?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2046,51 %46,51 %  
ano1944,19 %44,19 %  
ne49,3 %9,3 %  

Graf

6. Vzpomenete si, na jaký produkt společnosti T-Mobile, byla kampaň zaměřená?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3274,42 %74,42 %  
ano1125,58 %25,58 %  

Graf

7. Pokud ano, na který?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize od t-mobile110 %2,33 %  
internet do mobilu110 %2,33 %  
Mobilní tarif110 %2,33 %  
akční tarify, volání zdarma, dárky110 %2,33 %  
Na všechny110 %2,33 %  
Satelitní televize110 %2,33 %  
Mobilni sluzky,Kabelova TV110 %2,33 %  
televize, internet110 %2,33 %  
Televize T-mobile110 %2,33 %  
internet v mobilu110 %2,33 %  

Graf

8. Myslíte si, že kampaň byla nápaditá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2353,49 %53,49 %  
nevím1432,56 %32,56 %  
ne613,95 %13,95 %  

Graf

9. Kde jste se s touto kampaní setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize4093,02 %93,02 %  
Internet1739,53 %39,53 %  
Billboardy920,93 %20,93 %  
Tisk716,28 %16,28 %  
Rádio511,63 %11,63 %  
jiné12,33 %2,33 %  

Graf

10. V jakém z těchto médií byla kampaň nejviditelnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize2865,12 %65,12 %  
Tv511,63 %11,63 %  
internet24,65 %4,65 %  
tisk12,33 %2,33 %  
xxx12,33 %2,33 %  
NOVA12,33 %2,33 %  
na internetu12,33 %2,33 %  
v televizi12,33 %2,33 %  
asi tv12,33 %2,33 %  
asi TV, ale TV nesleduji12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi nevím 12,33 %2,33 % 

Graf

11. Využíváte od svého mobilního operátora více služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2865,12 %65,12 %  
ano1534,88 %34,88 %  

Graf

12. Pokud ano, které?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet325 %6,98 %  
internet v mobilu216,67 %4,65 %  
internet, kamarádi do všech sítí18,33 %2,33 %  
volání a internet18,33 %2,33 %  
Mobilní telefon a internet18,33 %2,33 %  
Mobilni sluzby,Internet,Pevna linka18,33 %2,33 %  
interet18,33 %2,33 %  
net18,33 %2,33 %  
Elektronické vyúčtování, Moje útrata 18,33 %2,33 %  

Graf

13. Myslíte si, že balíček služeb je výhodnější, než každá služba zvlášť?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2967,44 %67,44 %  
nevím1330,23 %30,23 %  
ne12,33 %2,33 %  

Graf

14. Jakého máte mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O21944,19 %44,19 %  
T.Mobile1637,21 %37,21 %  
Vodafone1023,26 %23,26 %  

Graf

15. Jste s jeho službami spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3888,37 %88,37 %  
ne511,63 %11,63 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3376,74 %76,74 %  
Muž1023,26 %23,26 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2762,79 %62,79 %  
zaměstnanec1023,26 %23,26 %  
na mateřské dovolené36,98 %6,98 %  
podnikatel36,98 %6,98 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Škopková, T.Vánoční kampaň T-Mobile (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vanocni-kampan-t-mobile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.