Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční kampaň T-Mobile

Vánoční kampaň T-Mobile

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Škopková
Šetření:04. 04. 2011 - 05. 04. 2011
Počet respondentů:43
Počet otázek (max/průměr):17 / 15.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 děkuji mnoholrát za vyplnění

Odpovědi respondentů

1. Pamatujete si vánoční kampaň T-Mobile?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3069,77 %69,77 %  
ne1330,23 %30,23 %  

Graf

2. vybavujete si hlavního hrdinu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2558,14 %58,14 %  
ne1432,56 %32,56 %  
nevím49,3 %9,3 %  

Graf

3. Pokud ano, kdo jím byl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuck norris1565,22 %34,88 %  
Chuck Noris417,39 %9,3 %  
chuck noriss14,35 %2,33 %  
Čtvrtníček14,35 %2,33 %  
chuck norris (nevím jak se to píše)14,35 %2,33 %  
čivava14,35 %2,33 %  

Graf

4. Líbila se Vám tato kampaň?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2251,16 %51,16 %  
nevím1637,21 %37,21 %  
ne511,63 %11,63 %  

Graf

5. Myslíte si, že kampaň měla úspěch?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2046,51 %46,51 %  
ano1944,19 %44,19 %  
ne49,3 %9,3 %  

Graf

6. Vzpomenete si, na jaký produkt společnosti T-Mobile, byla kampaň zaměřená?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3274,42 %74,42 %  
ano1125,58 %25,58 %  

Graf

7. Pokud ano, na který?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize od t-mobile110 %2,33 %  
internet do mobilu110 %2,33 %  
Mobilní tarif110 %2,33 %  
akční tarify, volání zdarma, dárky110 %2,33 %  
Na všechny110 %2,33 %  
Satelitní televize110 %2,33 %  
Mobilni sluzky,Kabelova TV110 %2,33 %  
televize, internet110 %2,33 %  
Televize T-mobile110 %2,33 %  
internet v mobilu110 %2,33 %  

Graf

8. Myslíte si, že kampaň byla nápaditá?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2353,49 %53,49 %  
nevím1432,56 %32,56 %  
ne613,95 %13,95 %  

Graf

9. Kde jste se s touto kampaní setkali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize4093,02 %93,02 %  
Internet1739,53 %39,53 %  
Billboardy920,93 %20,93 %  
Tisk716,28 %16,28 %  
Rádio511,63 %11,63 %  
jiné12,33 %2,33 %  

Graf

10. V jakém z těchto médií byla kampaň nejviditelnější?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize2865,12 %65,12 %  
Tv511,63 %11,63 %  
internet24,65 %4,65 %  
tisk12,33 %2,33 %  
xxx12,33 %2,33 %  
NOVA12,33 %2,33 %  
na internetu12,33 %2,33 %  
v televizi12,33 %2,33 %  
asi tv12,33 %2,33 %  
asi TV, ale TV nesleduji12,33 %2,33 %  
ostatní odpovědi nevím 12,33 %2,33 % 

Graf

11. Využíváte od svého mobilního operátora více služeb?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2865,12 %65,12 %  
ano1534,88 %34,88 %  

Graf

12. Pokud ano, které?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet325 %6,98 %  
internet v mobilu216,67 %4,65 %  
internet, kamarádi do všech sítí18,33 %2,33 %  
volání a internet18,33 %2,33 %  
Mobilní telefon a internet18,33 %2,33 %  
Mobilni sluzby,Internet,Pevna linka18,33 %2,33 %  
interet18,33 %2,33 %  
net18,33 %2,33 %  
Elektronické vyúčtování, Moje útrata 18,33 %2,33 %  

Graf

13. Myslíte si, že balíček služeb je výhodnější, než každá služba zvlášť?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2967,44 %67,44 %  
nevím1330,23 %30,23 %  
ne12,33 %2,33 %  

Graf

14. Jakého máte mobilního operátora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O21944,19 %44,19 %  
T.Mobile1637,21 %37,21 %  
Vodafone1023,26 %23,26 %  

Graf

15. Jste s jeho službami spokojeni?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3888,37 %88,37 %  
ne511,63 %11,63 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3376,74 %76,74 %  
Muž1023,26 %23,26 %  

Graf

17. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student2762,79 %62,79 %  
zaměstnanec1023,26 %23,26 %  
na mateřské dovolené36,98 %6,98 %  
podnikatel36,98 %6,98 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Škopková, T.Vánoční kampaň T-Mobile (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vanocni-kampan-t-mobile.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.