Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční mánie!

Vánoční mánie!

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Chuchrová
Šetření:03. 11. 2010 - 10. 11. 2010
Počet respondentů:192
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 náš tým studentek z VŠB - EkF by Vás chtěl poprosit o vyplnění našeho dotazníku, jehož úkolem je zjistit, jak lidé vnímají vánoční svátky, zda nakupují vánoční dárky a kolik peněz za ně lidé utratí. Soustředíme se na všechny věkové kategorie, jelikož se Vánoce týkají všech kolem nás.
 

Děkujeme za Váš čas!

S pozdravem studentky Ekonomické fakulty, marketing a obchod

Odpovědi respondentů

1. Kdy nakupujete vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
měsíc před Štědrým dnem 9348,44 %48,44 %  
týden před Štědrým dnem 4724,48 %24,48 %  
2-3 měsíce před Štědrým dnem 2915,1 %15,1 %  
v průběhu celého roku157,81 %7,81 %  
na Štědrý den84,17 %4,17 %  

Graf

2. Kde preferujete nakupování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchdoním centru15178,65 %78,65 %  
přes internet6131,77 %31,77 %  
v maloobchodech3618,75 %18,75 %  
v maloobchodech3417,71 %17,71 %  
nenakupuji dárky, ale vyrábím je2110,94 %10,94 %  
na vánočních trzích10,52 %0,52 %  
v obchodním centru i přes internet10,52 %0,52 %  
v centrech,maloobchodech,na tržištích10,52 %0,52 %  
výroba10,52 %0,52 %  
vsude10,52 %0,52 %  
všude10,52 %0,52 %  
jak co, něco ve specializovaných obchodech atd..10,52 %0,52 %  
nechám si je nakoupit :D10,52 %0,52 %  

Graf

3. Ovlivní Vaše nakupování vánoční reklama?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12766,15 %66,15 %  
nevím3317,19 %17,19 %  
ano3216,67 %16,67 %  

Graf

4. Kolik utratíte celkem za vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 500013469,79 %69,79 %  
5000 - 100003719,27 %19,27 %  
10000 - 20000168,33 %8,33 %  
30000 - 5000031,56 %1,56 %  
20000 - 3000021,04 %1,04 %  

Graf

5. Jste ochotní se kvůli Vánocům zadlužit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18194,27 %94,27 %  
ano115,73 %5,73 %  

Graf

6. Při nákupu dáváte přednost kvantitě nebo kvalitě?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitě16086,02 %83,33 %  
kvantitě2613,98 %13,54 %  

Graf

7. Jaký druh zboží nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kosmetika a parfémy14374,48 %74,48 %  
oblečení a doplňky14273,96 %73,96 %  
literatura apod.11459,38 %59,38 %  
elektronika6533,85 %33,85 %  
hračky6533,85 %33,85 %  
šperky6131,77 %31,77 %  
různé21,04 %1,04 %  
CD, DVD10,52 %0,52 %  
exotické květiny, předplatné časopisů, zážitky10,52 %0,52 %  
užitečné originální drobnosti10,52 %0,52 %  
nakupuji to co si myslí,že obdarovaného potěší10,52 %0,52 %  
dle inspirace10,52 %0,52 %  
co je potřeba10,52 %0,52 %  
ode všeho něco10,52 %0,52 %  
záleží na konkrétní osobě10,52 %0,52 %  
a jiny hodne "dulezity a potrebny" veci10,52 %0,52 %  
podle toho komu10,52 %0,52 %  
auta10,52 %0,52 %  
zážitky10,52 %0,52 %  
jak komu :-)10,52 %0,52 %  
vše co udělá radost :)10,52 %0,52 %  
všechno toto10,52 %0,52 %  
sportovní potřeby10,52 %0,52 %  
porcelan, umelecke predmety10,52 %0,52 %  
hygiena10,52 %0,52 %  
vstupenky10,52 %0,52 %  
deskové hry10,52 %0,52 %  
to co je potřeba nebo co mi padne do oka :-)10,52 %0,52 %  
alkohol, potraviny10,52 %0,52 %  
potraviny (dárkové koše)10,52 %0,52 %  
věci do domácnosti10,52 %0,52 %  

Graf

8. Vánoční čas pro vás znamená:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čas strávený s rodinou a přáteli13570,31 %70,31 %  
svátky klidu, míru a pohody8745,31 %45,31 %  
vánoční úklid, pečení cukroví a jiné povinnosti7740,1 %40,1 %  
přeplněné obchody, fronty a stres5930,73 %30,73 %  

Graf

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2512666,32 %65,63 %  
25 - 403317,37 %17,19 %  
40 - 501910 %9,9 %  
50 - 6094,74 %4,69 %  
60 a více21,05 %1,04 %  
0 - 1510,53 %0,52 %  

Graf

10. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena14374,48 %74,48 %  
muž4925,52 %25,52 %  

Graf

11. Bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve městě10152,6 %52,6 %  
na vesnici4724,48 %24,48 %  
ve velkoměstě4422,92 %22,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kdy nakupujete vánoční dárky?

2. Kde preferujete nakupování?

3. Ovlivní Vaše nakupování vánoční reklama?

4. Kolik utratíte celkem za vánoční dárky?

5. Jste ochotní se kvůli Vánocům zadlužit?

6. Při nákupu dáváte přednost kvantitě nebo kvalitě?

7. Jaký druh zboží nakupujete?

8. Vánoční čas pro vás znamená:

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

10. Jste muž nebo žena?

11. Bydlíte:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kdy nakupujete vánoční dárky?

2. Kde preferujete nakupování?

3. Ovlivní Vaše nakupování vánoční reklama?

4. Kolik utratíte celkem za vánoční dárky?

5. Jste ochotní se kvůli Vánocům zadlužit?

6. Při nákupu dáváte přednost kvantitě nebo kvalitě?

7. Jaký druh zboží nakupujete?

8. Vánoční čas pro vás znamená:

9. Do jaké věkové kategorie patříte?

10. Jste muž nebo žena?

11. Bydlíte:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Chuchrová, K.Vánoční mánie! (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vanocni-manie.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.