Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vánoční výdaje

Vánoční výdaje

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dana Oujezdská
Šetření:12. 12. 2017 - 26. 12. 2017
Počet respondentů:163
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:87,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílová skupina je velmi rozšířená. Jde nám o zjištění, jaké jsou vánoční výdaje pro školní projekt.

Žádáme Vás proto o řádné pravdivé odpovědi, které nám pomůžou.

Odpovědi respondentů

1. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0-17otázka č. 2, 18-24otázka č. 2, 25-34otázka č. 2, 35-44otázka č. 2, 45-54otázka č. 2, 55+otázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25-346338,65 %38,65 %  
18-245131,29 %31,29 %  
35-441811,04 %11,04 %  
0-17127,36 %7,36 %  
45-54116,75 %6,75 %  
55+84,91 %4,91 %  

Graf

2. Kolik utratíte za vánoční dárky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1001-50008853,99 %53,99 %  
5000-100004225,77 %25,77 %  
0-10001710,43 %10,43 %  
10000 a více169,82 %9,82 %  

Graf

3. Kolik jste ochotni utratit za vánoční výzdobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-5008753,37 %53,37 %  
501-10004829,45 %29,45 %  
1000-25002213,5 %13,5 %  
2500 a více63,68 %3,68 %  

Graf

4. Kolik utratíte za cukroví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 1000,-14790,18 %90,18 %  
1001-2000116,75 %6,75 %  
2000,- a více53,07 %3,07 %  

Graf

5. Jste ochotni si půjčit na vánoční náklady?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne15997,55 %97,55 %  
ano42,45 %2,45 %  

Graf

6. Preferujete platbu kartou nebo hotově?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kartou10966,87 %66,87 %  
Hotově5433,13 %33,13 %  

Graf

7. Nejdražší vánoční dárek?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 001-2 0005634,57 %34,36 %  
0-1 0004930,25 %30,06 %  
2 001-3 0002414,81 %14,72 %  
3 001-4 000106,17 %6,13 %  
4 001-5 00095,56 %5,52 %  
Nad 10 000,-74,32 %4,29 %  
9 001-10 00031,85 %1,84 %  
5 001-6 00021,23 %1,23 %  
7 001-8 00021,23 %1,23 %  

Graf

8. Za co jiného jste ochotni utrácet?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jídlo46,67 %2,45 %  
knihy46,67 %2,45 %  
Za jídlo46,67 %2,45 %  
cestování35 %1,84 %  
sport11,67 %0,61 %  
hlavně cestování, relax, zábava11,67 %0,61 %  
Jídlo na štědrovečerní večeři11,67 %0,61 %  
za vzdělání (kurzy on-line a video)11,67 %0,61 %  
Nechápu otázku - asi za vše co potřebuji nebo chci a stojí to peníze....11,67 %0,61 %  
na Vánoce? za zážitky - sport, kulturu11,67 %0,61 %  
ostatní odpovědi Za nic
Svařák na vánočních trzích, povánoční večeře s rodinou
za vše potřebné
Zážitky s rodinou-výlety,posezení v kavárnách
Za zimní pneumatiky ;)
Výlety, svařené víno na trzích
za zážitky
Za kapry
Potraviny
za sebe
vánoční jídlo
dovolená
za vánoční srazy s přáteli
za něco, co udělá radost (dokonce i mně)
Za něco smysluplného.
ferarri
sport a zdraví
Pouze skutečně základní potraviny a nějákou tu knihu pěknou.
???
Nerozumím otázce...
boty
Za manželku, děti, věci, zážitky.
přesně cílenou charitu
Cestování, jídlo
Potraviny, oblečení, služby
charita, jídlo, pití, program, radosti
Jídlo, pití, cestování
Asi... za zboží a služby? Nechápu tuto otázku.
za cokoliv co chci a potřebuji
vybavení domácnosti
Auto, elektronika, jídlo, cestování
metalshop.cz oblečení a ostatní
Hry
Za to co je treba
vánoční výlety např do Prahy na trhy
trhy
elektronika a zážitky
pouze praktické dárky
oblečení, jídlo
3965 %23,93 % 

Graf

9. Kolik vánočních dárků průměrně kupujete?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
107348,67 %44,79 %  
51912,67 %11,66 %  
4117,33 %6,75 %  
8106,67 %6,13 %  
396 %5,52 %  
796 %5,52 %  
685,33 %4,91 %  
185,33 %4,91 %  
921,33 %1,23 %  
210,67 %0,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.63
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:7
Směrodatná odchylka:2.65
Medián:8.5
Modus:10

Graf

10. Jsou pro Vás Vánoce stresující?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12176,58 %74,23 %  
ano3723,42 %22,7 %  

Graf

11. Kdy začínáte nakupovat dárky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Listopad1612,21 %9,82 %  
V prosinci86,11 %4,91 %  
prosinec75,34 %4,29 %  
v říjnu64,58 %3,68 %  
v listopadu53,82 %3,07 %  
Říjen53,82 %3,07 %  
v září43,05 %2,45 %  
začátek prosince32,29 %1,84 %  
od podzimu21,53 %1,23 %  
Jak kdy21,53 %1,23 %  
ostatní odpovědi v létě
Srpen/Říjen
V zari
5.12
Dárky kupuji v průběhu celého roku - podle toho, jak se mi co líbí a myslím, že by to obdarovanému udělalo radost
Listopad nejdřív, někdy až prosinec
Od podzimu cca
léto
až tak poslední týden před 24.12.
potencionální dárky vybírám celoročně. Od srpna/září si vyhrazuji hodinu týdně, kde projíždím internet a vybírám potencionální dárky pro konkrétní lidi. Alespoň typ dárku. Nic ještě nekupuji, pouze si dělám seznam. V listopadu seznam finalizuji a vybírám konkrétní výrobky a kde pořídím. Dva týdny max týden před Vánocemi, chci mít již vše doma. Letos se myslím podařilo.
V lednu - celoročně průběžně
hned v lednu a pak pruběžně v celém roce,
Průběžně od září-října
na jaře
některé už v létě, například pokud objednávám ze zahraničí a musím počítat s dlouhou dodací lhůtou, nejvíc dárků nakoupím většinou v říjnu
listopad/prosinec
v listopadu?
Na podzim
cca tak měsíc až týden před vánocemi
Obvykle 14 dní před Štědrým dnem
po letních prázdninách
Během podzimu.
podzim
běhm podzimu
Přelom listopadu a prosince
23.12.
15.12.
zacatek prosince
týden před Vánocemi
Průběžně
v polovině prosince
Prosinec.
týden před Štědrým dnem
během roku
Týden před Vánoci
konec listopadu/začátek prosince
v lednu následujícího roku (občas je nenajdu)
Nekupuji dárky.
23.12. v 23:59
Jak kdy, V lednu, V srpnu, nejpozději v listopadu
V listopadu.
Kupují během celého roku na velké etapy.
1.prosince
V průběhu podzimu.
Začátek listopadu.
v povánočních výprodejích - hračky apod. počkají
Listopad, prosinec
pulka prosince
V pondělí.
jak kdy, asi přlom listopadu a prosince
V létě.
Obvykle v září. Letos až v prosinci.
Konec listopad, nebo začátek prosince
od 15. do 23. prosince
většinou až v Prosinci
Srpen
25.11.
Září... asi.
jak kdy, je to různě
každý rok jindy, letos cca 12.12.
14 dní před Vánoci
průběžne od následujícího ledna
Par dni pred 24.12
Klidně i měsíce předem
V lednu
Začátkem prosince.
tak14 dní před vánoci
těsě před vánocemi
vůbec
Konec listopadu
asi od září
20
7355,73 %44,79 % 

Graf

12. Kde nakupujete dárky? ..internet, obchodní domy..

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet97,32 %5,52 %  
všude54,07 %3,07 %  
Obchodní domy54,07 %3,07 %  
všude možně43,25 %2,45 %  
různě43,25 %2,45 %  
oboji43,25 %2,45 %  
kamenné obchody43,25 %2,45 %  
Internet, obchodní domy32,44 %1,84 %  
internet i obchodní domy21,63 %1,23 %  
internet, kamenné obchody21,63 %1,23 %  
ostatní odpovědi Net
internet, obchody
Vsude
Internet i kamenne obchody
Internet, obchodní domy...
Internet, obchodní domy..
hlavně kamenné prodejny
Obchodni domy, internet
hodně na internetu, ale i v kamenných obchodech
Kamenné obchody, trhy
nejvíc na internetu, něco málo i v obchodních domech
převážně na internetu, něco v kamenných obchodech
Raději internet, občas něco i v kamenném obchodě
Nejčastěji internet
tam, kde se dají koupit ty, které koupit chci - od kamenných obchodů až po trhy
všude možně, co se mi líbí to koupím jak na netu tak v kameném obchodě
internet, trhy, obchodní domy
Na internetu
v obchodech
všude - internet i kamenné obchody
internet,i obchodnáí centra
Kamenné prodejny,internet
převážnou většinu na internetu
kde se to zrovna hodí - kdekoli
OC, internet, slevové portály, klasické malé obchody, supermarkety....
Internet, obchoďáky
internet i kamenné obchody. Jak pro který dárek.
Preferuji kamenné obchody, ale pokud dárek není možno sehnat jinak nebo je pro mne nedostupný časově, volám objednání přes internet.
Interne, obchodní domy...
interner i obchody
Obchodní centra
Interfernet
kde mají to co chci
O.domy
obchody
obchody, které si předem najdu na internetu
Internet.
půl na půl - internet/obchody
obchodní domy a internet
obojí, půl na půl, ale pokud možno snažím se OD vyhýbat
.
bordel
všude (internet, obchody, trhy, DIY
Internet a obchodní domy.
obchodní domy i internet
V klasických kameních obchodech.
Internet, specializované prodejny
půl na půl internet a kamenné obchody
Prevazne internet
Internet obchodní domy, trhy
50/50
Obchod, internet.
internet, obchody, supermarkety
Obojí, jak přes internet, tak v obchodních domech.
Obchod
Německo
Eshopy, obchody
I v kamennych prodejnach i na internetu
internet, snažím se vyhýbat OD
Internet, knihkupectví, Fotolab
Všude.
internet, OD
podle okolností, něco na internetu a něco v obchodech
internet, oc, malé obchody
internet, markety, trhy - nejvíce internet
malé obchůdky, internet
spíše internet
Obchodak
Spíš kamenné obchody, ale jak kdy
Standartně od každého část. Letos vyjímka vše obchodní domy.
Oboje
nikde
Internet poukazy, hmotné věci v kamenných
Internet, obchodní centra
Vsude mozne
obchodní domy, kamenné obchody
8165,85 %49,69 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Metabáze tohoto průzkumu dosud nebyla analyzována, zkuste se vrátit později (cca za hodinu).

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kolik je Vám let?

2. Kolik utratíte za vánoční dárky?

3. Kolik jste ochotni utratit za vánoční výzdobu?

4. Kolik utratíte za cukroví?

5. Jste ochotni si půjčit na vánoční náklady?

6. Preferujete platbu kartou nebo hotově?

7. Nejdražší vánoční dárek?

9. Kolik vánočních dárků průměrně kupujete?

10. Jsou pro Vás Vánoce stresující?

11. Kdy začínáte nakupovat dárky?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kolik je Vám let?

2. Kolik utratíte za vánoční dárky?

3. Kolik jste ochotni utratit za vánoční výzdobu?

4. Kolik utratíte za cukroví?

5. Jste ochotni si půjčit na vánoční náklady?

6. Preferujete platbu kartou nebo hotově?

7. Nejdražší vánoční dárek?

9. Kolik vánočních dárků průměrně kupujete?

10. Jsou pro Vás Vánoce stresující?

11. Kdy začínáte nakupovat dárky?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Oujezdská, D.Vánoční výdaje (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://vanocni-vydaje.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.