Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš názor na tv reklamu "Flexi životní pojištění"

Váš názor na tv reklamu "Flexi životní pojištění"

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Cogánová
Šetření:03. 11. 2013 - 10. 11. 2013
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:67,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentkami České zemědělské univerzity v Praze, obor Podnikání a administrativa. Toto dotazníkové šetření nám pomůže k zjištění Vašeho názoru na reklamní spot „Flexi životní pojištění od České spořitelny“.

Vyhodnocená data budou sloužit jako podklad pro semestrální práci na téma "NEKONZISTENTNÍ MOTIVY V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI“.

Pro připomenutí reklamy na Flexi životní pojištění od České spořitelny, použijte níže uvedený odkaz.

Děkuji za Váš čas a ochotu vyplnit tento dotazník.

Za tým M

Bc. Kateřina Cogánová

Odpovědi respondentů

1. Jaký máte všeobecně vztah k reklamám, tedy televizním spotům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neutrální6251,67 %51,67 %  
Negativní5041,67 %41,67 %  
Pozitivní86,67 %6,67 %  

Graf

2. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama na to, aby Vás zaujala? Co v reklamě upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Originalita9579,17 %79,17 %  
vtipnost8671,67 %71,67 %  
Důvěryhodnost3831,67 %31,67 %  
Snadná zapamatovatelnost2924,17 %24,17 %  
Krátkost2621,67 %21,67 %  
musí korespondovat se skutečností10,83 %0,83 %  

Graf

3. Dále se budeme zabývat pouze reklamou, na Flexi životní pojištění. Líbí se Vám tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7663,33 %63,33 %  
Ano4436,67 %36,67 %  

Graf

4. Zaujala Vás tato reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6251,67 %51,67 %  
Ne5848,33 %48,33 %  

Graf

5. Jaký máte dojem z reklamy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je dvojsmyslná6655 %55 %  
Má nápad a zaujme4638,33 %38,33 %  
Je nevkusná, urážející, ponižující3125,83 %25,83 %  
Zvrácená cynická2823,33 %23,33 %  
Líbí se mi, je vtipná1714,17 %14,17 %  
Je krutá, drsná1411,67 %11,67 %  
je stupidní, primitvní10,83 %0,83 %  
je hnusná, asi neví co to je příjít o blízkého člověka, hlavně pokud se to jedná rakoviny! je fakt hnusná tímto dvojsmyslem10,83 %0,83 %  
přijde mi hloupá, myslím, že slogan "Myslete pozitivně" v tomto kontextu nevyznívá tak, jak bylo zřejmě myšleno, nesedí mi tam10,83 %0,83 %  
tuto reklamu jsem viděla několikrát a přiznávám, že opravdu nedokážu identifikovat svoje dojmy, asi směs originality na hranici bolesti10,83 %0,83 %  
poprvé jsem ji slyšela a přišlo mi to drsný, když jsem ji ale uviděla, přišla mi vtipná a zajímavá...líbí se mi10,83 %0,83 %  
Žádný10,83 %0,83 %  
Snaží se o vtipnost, ale nadaří se jí to. Nejspíš chtěli ušetřit, tak to zadali nějakému amatérovi.10,83 %0,83 %  
je nesrozumitelná10,83 %0,83 %  
Neznám10,83 %0,83 %  
je na něco, co není pro drobného zaměstnance s mizivým příjmem příliš výhodné...10,83 %0,83 %  
Odpověď, zvrácená/cynická jsem vložila, neboť poprvé jsem reklamu pouze slyšela, a pokud k tomu nevidíte ty obrázky, tak je to strašné. Člověk si opravdu představuje tu horší variantu. Nicméně, pokud reklamu sledujete i s obrázky je vtipná a zaujme. 10,83 %0,83 %  
liší se od skutečnosti10,83 %0,83 %  
neviděl jsem ji, tak nemohu hodnotit10,83 %0,83 %  
Je celkově špatná, protože si ji nevybavuju10,83 %0,83 %  
Cynická je, zvrácená ne...10,83 %0,83 %  

Graf

6. Zdá se Vám reklama urážlivá vůči nemocným a handicapovaným lidem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6150,83 %50,83 %  
Ano5949,17 %49,17 %  

Graf

7. Zdá se Vám reklama vhodná pro tuto seriózní sociální instituci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, je vhodná spíše pro “rychlokvašnou firmu”, snažící se šokovat6856,67 %56,67 %  
Ano5243,33 %43,33 %  

Graf

8. Pořídil/a byste si po zhlédnutí této reklamy flexi životní pojištění? Přesvědčila vás k pořízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10890 %90 %  
Ano1210 %10 %  

Graf

9. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7663,33 %63,33 %  
Muž4436,67 %36,67 %  

Graf

10. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 245646,67 %46,67 %  
25 – 355142,5 %42,5 %  
36 – 4575,83 %5,83 %  
45 – 5532,5 %2,5 %  
do 18 let21,67 %1,67 %  
55 a více10,83 %0,83 %  

Graf

11. Jaké je Vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student5848,33 %48,33 %  
zaměstnaný4335,83 %35,83 %  
podnikatel97,5 %7,5 %  
nezaměstnaný54,17 %4,17 %  
důchodce, rodičovská dovolená54,17 %4,17 %  

Graf

12. Kolik máte děti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
09881,67 %81,67 %  
1108,33 %8,33 %  
2108,33 %8,33 %  
321,67 %1,67 %  

Graf

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené školní vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysoká škola7461,67 %61,67 %  
maturita, vyšší odborná škola4134,17 %34,17 %  
vyučena32,5 %2,5 %  
základní21,67 %1,67 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Dále se budeme zabývat pouze reklamou, na Flexi životní pojištění. Líbí se Vám tato reklama?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je nevkusná, urážející, ponižující na otázku 5. Jaký máte dojem z reklamy.

4. Zaujala Vás tato reklama?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 3. Dále se budeme zabývat pouze reklamou, na Flexi životní pojištění. Líbí se Vám tato reklama?

6. Zdá se Vám reklama urážlivá vůči nemocným a handicapovaným lidem?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je nevkusná, urážející, ponižující na otázku 5. Jaký máte dojem z reklamy.

7. Zdá se Vám reklama vhodná pro tuto seriózní sociální instituci?

  • odpověď Ne, je vhodná spíše pro “rychlokvašnou firmu”, snažící se šokovat:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Je nevkusná, urážející, ponižující na otázku 5. Jaký máte dojem z reklamy.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký máte všeobecně vztah k reklamám, tedy televizním spotům?

2. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama na to, aby Vás zaujala? Co v reklamě upřednostňujete?

3. Dále se budeme zabývat pouze reklamou, na Flexi životní pojištění. Líbí se Vám tato reklama?

4. Zaujala Vás tato reklama?

5. Jaký máte dojem z reklamy.

6. Zdá se Vám reklama urážlivá vůči nemocným a handicapovaným lidem?

7. Zdá se Vám reklama vhodná pro tuto seriózní sociální instituci?

8. Pořídil/a byste si po zhlédnutí této reklamy flexi životní pojištění? Přesvědčila vás k pořízení?

9. Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše sociální postavení?

12. Kolik máte děti?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené školní vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký máte všeobecně vztah k reklamám, tedy televizním spotům?

2. Jaké vlastnosti by podle Vás měla mít reklama na to, aby Vás zaujala? Co v reklamě upřednostňujete?

3. Dále se budeme zabývat pouze reklamou, na Flexi životní pojištění. Líbí se Vám tato reklama?

4. Zaujala Vás tato reklama?

5. Jaký máte dojem z reklamy.

6. Zdá se Vám reklama urážlivá vůči nemocným a handicapovaným lidem?

7. Zdá se Vám reklama vhodná pro tuto seriózní sociální instituci?

8. Pořídil/a byste si po zhlédnutí této reklamy flexi životní pojištění? Přesvědčila vás k pořízení?

9. Vaše pohlaví?

10. Jaký je Váš věk?

11. Jaké je Vaše sociální postavení?

12. Kolik máte děti?

13. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené školní vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Cogánová, K.Váš názor na tv reklamu "Flexi životní pojištění" (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vas-nazor-na-tv-reklamu-flex.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.