Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš subjektivní pohled na Národní muzeum

Váš subjektivní pohled na Národní muzeum

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Šámalová
Šetření:22. 11. 2010 - 30. 11. 2010
Počet respondentů:5
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:45
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník se snaží zachytit aktuální pohled mladého publika na instituce Národního muzea. Cílem je vyvrácení či naopak potvrzení hypotézy vytvořené na základě SWOT analýzy, kterou sestavily tři studentky oboru Arts Management Vysoké školy ekonomické v Praze.

Odpovědi respondentů

1. Berete Národní muzeum jako nejvýznamnější českou muzejní instituci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
b. Spíše ano480 %80 %  
a. Ano120 %20 %  

Graf

2. Co Vás napadne, když se řekne Národní muzeum?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

budova na Václavském náměstí

fronty

kulturní dědictví,

Václavák

Václavské náměstí

3. Jaký objekt NM se Vam vybavi jako prvni?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1360 %60 %  
4240 %40 %  
Statistická polohaHodnota
Průměr:2.2
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:2.7
Směrodatná odchylka:1.64
Medián:1
Modus:1

Graf

4. Které jiné objekty, kromě historické budovy, by se Vám vybavily?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

národní shromáždění

Socha sv. Václava

žádné

žádné

žádné

5. Co by Vás zaručeně do muzea přitáhlo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

interaktivní expozice, aktuální témata

nová výstava

větší reklama

vstup zdarma

zajímavá výstava př. určitého druhu zvířete či historické doby (zaměření na dobu vikingů)

6. Domnivate se, ze chystana rekonstrukce NM mu pomuze vyuzit jeho prozatim spise skryty potencial?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
d. Ne240 %40 %  
b. Spíše ano240 %40 %  
c. Spíše ne120 %20 %  

Graf

7. Jaké inovace by podle Vás měla rekonstrukce přinést?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

inovace stavby, neočekávám zlepšení služeb a nabídek muzea

nevím

Nevím

více prostor

žádné, jen rekonstrukci

8. Jaké doplňkové služby byste preferovali při návštěvě muzea?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

klouzavé vstupenky (pro delší časové období na jednu expozici)

Nevím

personál u expozic ochotný odpovídat na dotazy

žádné

žádné

9. Jaký typ propagace by Vás nejvíce podnítil k návštěvě Národního muzea?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
a. Web360 %60 %  
e. Plakaty a venkovní kampaně360 %60 %  
c. Televizní spoty360 %60 %  
b. Sociální sítě, facebook240 %40 %  
d. Reklama v radiu240 %40 %  
f. osobní doporučení (přátelé, kolegové, rodina,...)120 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šámalová, T.Váš subjektivní pohled na Národní muzeum (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vas-subjektivni-pohl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.