Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
každý z Vás určitě kupuje kosmetiku, proto Vás prosíme o vyplnění několika našich otázek ohledně Vašeho vkusu, nákupních zvyků a názorů na kosmetické přípravky.
Výsledky tohoto dotazování použijeme pro školní výzkumný projekt z kosmetického průmyslu.
Předem děkujeme za Váš čas! :-)
Z+R+S
Odpovědi respondentů
1. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
19 - 26
77
48,13 %
48,13 %
do 18ti let
56
35 %
35 %
27 - 35
18
11,25 %
11,25 %
36 a více let
9
5,63 %
5,63 %
2. Jaké je Vaše pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano (denně - několikrát do měsíce)
127
79,38 %
79,38 %
Výjimečně (jednou měsíčně a méně)
17
10,63 %
10,63 %
Ne
16
10 %
10 %
4. Kde nejčastěji dekorativní kosmetiku kupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogerie (Teta, Rossmann, DM, Schlecker,....)
124
78,98 %
77,5 %
Katalogy (Avon, Oriflame,...)
60
38,22 %
37,5 %
Hypermarkety (supermarkety)
23
14,65 %
14,38 %
Parfumerie
22
14,01 %
13,75 %
Jinde
10
6,37 %
6,25 %
Internetové obchody
5
3,18 %
3,13 %
5. Jaká je přiměřená cena za Vaši oblíbenou řasenku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
101 - 250 Kč
87
57,24 %
54,38 %
251 - 400 Kč
33
21,71 %
20,63 %
do 100 Kč
27
17,76 %
16,88 %
401 kč a více
5
3,29 %
3,13 %
6. Jaká je Vaše oblíbená značka dekorativní kosmetiky
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Avon
54
34,84 %
33,75 %
Jiné - levnější
41
26,45 %
25,63 %
L´oréal
40
25,81 %
25 %
Oriflame
35
22,58 %
21,88 %
Maybelline
34
21,94 %
21,25 %
Rimmel
33
21,29 %
20,63 %
Jiné - luxusnější
25
16,13 %
15,63 %
Max Factor
23
14,84 %
14,38 %
Gabriela Salvete
17
10,97 %
10,63 %
Margaret Astor
10
6,45 %
6,25 %
7. Jaká barva Vás napadne, když pomyslíte na svou oblíbenou vůni?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
růžová
35
21,88 %
21,88 %
modrá
18
11,25 %
11,25 %
Zelená
16
10 %
10 %
červená
14
8,75 %
8,75 %
fialová
12
7,5 %
7,5 %
žlutá
10
6,25 %
6,25 %
oranžová
8
5 %
5 %
bílá
7
4,38 %
4,38 %
zlatá
3
1,88 %
1,88 %
zluta
3
1,88 %
1,88 %
ostatní odpovědi
žádná rudá modrá, zelená ruzova bílá, žlutá cervena žlutá, modrá, zelená červená a zelená žádná :) temně fialová temně rudá lososová černá Puma nevim blede modra sivozelena bílá/žlutá merunkova vôňa :D růžová, oranžová failová, žlutá žltá, modrá průzračná (vím, není to barva, ale je to tak:) bélá barva pečeného masa světle modrá, růžová Červná čirá ?
34
21,25 %
21,25 %
8. Používáte více výrobků z jedné řady? (Vůně, sprchový gel, tělové mléko,...od jedné řady)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
106
66,25 %
66,25 %
Ne
54
33,75 %
33,75 %
9. Který produkt používáte častěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Parfém
62
38,75 %
38,75 %
Toaletní voda
60
37,5 %
37,5 %
Parfémová voda
32
20 %
20 %
Kolínská voda
6
3,75 %
3,75 %
10. Jaký je Váš oblíbený typ vůně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Citrusová (svěží)
46
28,75 %
28,75 %
Vzdušná (sportovní)
37
23,13 %
23,13 %
Květinová (sladká)
30
18,75 %
18,75 %
Ovocná (sladká)
25
15,63 %
15,63 %
Orientální (kořeněná)
14
8,75 %
8,75 %
Dřevitá
4
2,5 %
2,5 %
Unisex
4
2,5 %
2,5 %
11. Co u Vás rozhoduje o koupi vůně nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůně samotná
146
91,25 %
91,25 %
Cena
73
45,63 %
45,63 %
Značka
23
14,38 %
14,38 %
Flakon (vzhled obalu)
10
6,25 %
6,25 %
Poutavá reklama
8
5 %
5 %
Jiné
8
5 %
5 %
Známost vůně
6
3,75 %
3,75 %
Módnost (současný trend)
4
2,5 %
2,5 %
12. Jakou velikost balení upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední velikost (klasické balení - 50ml)
115
71,88 %
71,88 %
Ekonomické balení (90 ml, 100 ml)
32
20 %
20 %
Menší do kabelky (15 ml)
13
8,13 %
8,13 %
13. Jste věrný/á jedné vůni nebo je střídáte podle aktuální nabídky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mám několik oblíbených značek, ale nebráním se vyzkoušet nové
75
46,88 %
46,88 %
Kupuji si různé vůněi
65
40,63 %
40,63 %
Již několik let používám jednu vůni (i více, ale nepřidávám nové)
20
12,5 %
12,5 %
14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Drogérie
85
53,13 %
53,13 %
Parfumérie
60
37,5 %
37,5 %
Katalogy
31
19,38 %
19,38 %
Internetové obchody
23
14,38 %
14,38 %
Jinde
18
11,25 %
11,25 %
Hypermarkety (supermarkety)
17
10,63 %
10,63 %
15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
puma
13
8,13 %
8,13 %
adidas
11
6,88 %
6,88 %
Avon
5
3,13 %
3,13 %
Hugo Boss
3
1,88 %
1,88 %
Gabriela Sabatini
3
1,88 %
1,88 %
Bruno Banani
2
1,25 %
1,25 %
nevím
2
1,25 %
1,25 %
oriflame
2
1,25 %
1,25 %
pur blanca
2
1,25 %
1,25 %
různé
2
1,25 %
1,25 %
ostatní odpovědi
DKNY nina ricci Calvin Klein Esprit kenzo moschino Diesel Love trap - chupa chups Victoria’s Secret avon, adidas DKNY Be Delicious, Moshino I love love coty je jich víc Avon - Perceive vždycky jinou Charlie cerruti S od Escady puma, adidas, avon crystal, esprit Davidoff Ta už se nevyrábí - byl to nějaký "noname" dolce gabbana the one žádnou Tommy Hilfiger - Tommy Girl Nemam oblibenou znacku. Jill Sander oriflame - Giordani White Gold Treselle Nina Ricci / Estee Lauder Hugo Boss-Deep Red Britney Spears be spontaneous Nemám oblíbenou značku (střídám to) beckham Esprit for her Versace Avon - různé Coty: Pret a Porter miss sixty Pierre Cardin Yves Rocher Chupa chups 1/ L'Artisan Parfumeur: Mure et Musc Lancome FM Davidoff Cool Water, Armani - vsechny Ralph Lauren, Mont Blanc neřeším lacoste Mexx, avon - make me wonder mexx, chanson d eau, ralph lauren lavera Urban Flowers od Avonu Axe nemám oblíbenou značku neprozradim od Celine Dion nemam oblibenou znacku Gucci, Lanvin, Hugo Boss, Moschino Alverde, Yves rocher mexx tom tailor Guess Adidas, Puma Vykřičník Cross Man Dolce Gabanna Oriflame (Lady Vintage, Sun) hugo boss red adam vanilla Adidas :) C-thru chupachups D.K.N.Y., Hugo Boss momentálne mám Escadu-into the blue Estéé Lauder Pop Glame Eletric Yellow- origlame Clinique Givenchy gucci celine dion Indiánské léto žádnou kosmetiku nepoužívám, nejsem buzerant !! Dolce dior, dolce gabana různý Dior versage Paris Hilton - Paris Hilton Adidas, Avon, STR8 Burberry London Christina Aquilera adidas Natural Vitality Healing garden Hugo Boss - Woman Lacoste - Touch of Pink Christina Aguilera,Puma adidas , Love trap chanel Lush - Go green . Diesel, DKNY 212 sexy Mary Kay, Pierre Cardin dolce gabana Chanel No. 5 Avon-Bond Girl žádná oblíbená
115
71,88 %
71,88 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalogy na otázku 14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?
14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?
odpověď Drogérie :
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi puma na otázku 15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
5. Jaká je přiměřená cena za Vaši oblíbenou řasenku?
6. Jaká je Vaše oblíbená značka dekorativní kosmetiky
7. Jaká barva Vás napadne, když pomyslíte na svou oblíbenou vůni?
8. Používáte více výrobků z jedné řady? (Vůně, sprchový gel, tělové mléko,...od jedné řady)
9. Který produkt používáte častěji?
10. Jaký je Váš oblíbený typ vůně?
11. Co u Vás rozhoduje o koupi vůně nejvíce?
12. Jakou velikost balení upřednostňujete?
13. Jste věrný/á jedné vůni nebo je střídáte podle aktuální nabídky?
14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?
15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.