Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Váš vztah ke kosmetice

Váš vztah ke kosmetice

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Musilová
Šetření:09. 03. 2009 - 23. 03. 2009
Počet respondentů:160
Počet otázek (max/průměr):15 / 14.9
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:41,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

každý z  Vás určitě kupuje kosmetiku, proto Vás prosíme o vyplnění několika našich otázek ohledně Vašeho vkusu, nákupních zvyků a názorů na kosmetické přípravky. 

Výsledky tohoto dotazování použijeme pro školní výzkumný projekt z kosmetického průmyslu.

Předem děkujeme za Váš čas! :-)

Z+R+S

Odpovědi respondentů

1. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 267748,13 %48,13 %  
do 18ti let5635 %35 %  
27 - 351811,25 %11,25 %  
36 a více let95,63 %5,63 %  

Graf

2. Jaké je Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14590,63 %90,63 %  
Muž159,38 %9,38 %  

Graf

3. Používáte dekorativní kosmetiku? (make-up, řasenka, rtěnka,...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano (denně - několikrát do měsíce)12779,38 %79,38 %  
Výjimečně (jednou měsíčně a méně)1710,63 %10,63 %  
Ne1610 %10 %  

Graf

4. Kde nejčastěji dekorativní kosmetiku kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie (Teta, Rossmann, DM, Schlecker,....)12478,98 %77,5 %  
Katalogy (Avon, Oriflame,...)6038,22 %37,5 %  
Hypermarkety (supermarkety)2314,65 %14,38 %  
Parfumerie2214,01 %13,75 %  
Jinde106,37 %6,25 %  
Internetové obchody53,18 %3,13 %  

Graf

5. Jaká je přiměřená cena za Vaši oblíbenou řasenku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
101 - 250 Kč8757,24 %54,38 %  
251 - 400 Kč3321,71 %20,63 %  
do 100 Kč2717,76 %16,88 %  
401 kč a více53,29 %3,13 %  

Graf

6. Jaká je Vaše oblíbená značka dekorativní kosmetiky

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Avon5434,84 %33,75 %  
Jiné - levnější4126,45 %25,63 %  
L´oréal4025,81 %25 %  
Oriflame3522,58 %21,88 %  
Maybelline3421,94 %21,25 %  
Rimmel3321,29 %20,63 %  
Jiné - luxusnější2516,13 %15,63 %  
Max Factor2314,84 %14,38 %  
Gabriela Salvete1710,97 %10,63 %  
Margaret Astor106,45 %6,25 %  

Graf

7. Jaká barva Vás napadne, když pomyslíte na svou oblíbenou vůni?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
růžová3521,88 %21,88 %  
modrá1811,25 %11,25 %  
Zelená1610 %10 %  
červená148,75 %8,75 %  
fialová127,5 %7,5 %  
žlutá106,25 %6,25 %  
oranžová85 %5 %  
bílá74,38 %4,38 %  
zlatá31,88 %1,88 %  
zluta31,88 %1,88 %  
ostatní odpovědi žádná
rudá
modrá, zelená
ruzova
bílá, žlutá
cervena
žlutá, modrá, zelená
červená a zelená
žádná :)
temně fialová
temně rudá
lososová
černá
Puma
nevim
blede modra
sivozelena
bílá/žlutá
merunkova
vôňa :D
růžová, oranžová
failová, žlutá
žltá, modrá
průzračná (vím, není to barva, ale je to tak:)
bélá
barva pečeného masa
světle modrá, růžová
Červná
čirá
?
3421,25 %21,25 % 

Graf

8. Používáte více výrobků z jedné řady? (Vůně, sprchový gel, tělové mléko,...od jedné řady)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10666,25 %66,25 %  
Ne5433,75 %33,75 %  

Graf

9. Který produkt používáte častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Parfém6238,75 %38,75 %  
Toaletní voda6037,5 %37,5 %  
Parfémová voda3220 %20 %  
Kolínská voda63,75 %3,75 %  

Graf

10. Jaký je Váš oblíbený typ vůně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Citrusová (svěží)4628,75 %28,75 %  
Vzdušná (sportovní)3723,13 %23,13 %  
Květinová (sladká)3018,75 %18,75 %  
Ovocná (sladká)2515,63 %15,63 %  
Orientální (kořeněná)148,75 %8,75 %  
Dřevitá42,5 %2,5 %  
Unisex42,5 %2,5 %  

Graf

11. Co u Vás rozhoduje o koupi vůně nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vůně samotná14691,25 %91,25 %  
Cena7345,63 %45,63 %  
Značka2314,38 %14,38 %  
Flakon (vzhled obalu)106,25 %6,25 %  
Poutavá reklama85 %5 %  
Jiné85 %5 %  
Známost vůně63,75 %3,75 %  
Módnost (současný trend)42,5 %2,5 %  

Graf

12. Jakou velikost balení upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední velikost (klasické balení - 50ml)11571,88 %71,88 %  
Ekonomické balení (90 ml, 100 ml)3220 %20 %  
Menší do kabelky (15 ml)138,13 %8,13 %  

Graf

13. Jste věrný/á jedné vůni nebo je střídáte podle aktuální nabídky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám několik oblíbených značek, ale nebráním se vyzkoušet nové7546,88 %46,88 %  
Kupuji si různé vůněi6540,63 %40,63 %  
Již několik let používám jednu vůni (i více, ale nepřidávám nové)2012,5 %12,5 %  

Graf

14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogérie 8553,13 %53,13 %  
Parfumérie6037,5 %37,5 %  
Katalogy3119,38 %19,38 %  
Internetové obchody2314,38 %14,38 %  
Jinde1811,25 %11,25 %  
Hypermarkety (supermarkety)1710,63 %10,63 %  

Graf

15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
puma138,13 %8,13 %  
adidas116,88 %6,88 %  
Avon53,13 %3,13 %  
Hugo Boss31,88 %1,88 %  
Gabriela Sabatini31,88 %1,88 %  
Bruno Banani21,25 %1,25 %  
nevím21,25 %1,25 %  
oriflame21,25 %1,25 %  
pur blanca21,25 %1,25 %  
různé21,25 %1,25 %  
ostatní odpovědi DKNY
nina ricci
Calvin Klein
Esprit
kenzo
moschino
Diesel
Love trap - chupa chups
Victoria’s Secret
avon, adidas
DKNY Be Delicious, Moshino I love love
coty
je jich víc
Avon - Perceive
vždycky jinou
Charlie
cerruti
S od Escady
puma, adidas, avon crystal, esprit
Davidoff
Ta už se nevyrábí - byl to nějaký "noname"
dolce gabbana the one
žádnou
Tommy Hilfiger - Tommy Girl
Nemam oblibenou znacku.
Jill Sander
oriflame - Giordani White Gold
Treselle
Nina Ricci / Estee Lauder
Hugo Boss-Deep Red
Britney Spears
be spontaneous
Nemám oblíbenou značku (střídám to)
beckham
Esprit for her
Versace
Avon - různé
Coty: Pret a Porter
miss sixty
Pierre Cardin
Yves Rocher
Chupa chups
1/ L'Artisan Parfumeur: Mure et Musc
Lancome
FM
Davidoff Cool Water, Armani - vsechny
Ralph Lauren, Mont Blanc
neřeším
lacoste
Mexx, avon - make me wonder
mexx, chanson d eau, ralph lauren
lavera
Urban Flowers od Avonu
Axe
nemám oblíbenou značku
neprozradim
od Celine Dion
nemam oblibenou znacku
Gucci, Lanvin, Hugo Boss, Moschino
Alverde, Yves rocher
mexx
tom tailor
Guess
Adidas, Puma
Vykřičník
Cross Man
Dolce Gabanna
Oriflame (Lady Vintage, Sun)
hugo boss red
adam
vanilla
Adidas :)
C-thru
chupachups
D.K.N.Y., Hugo Boss
momentálne mám Escadu-into the blue
Estéé Lauder
Pop Glame Eletric Yellow- origlame
Clinique
Givenchy
gucci
celine dion
Indiánské léto
žádnou kosmetiku nepoužívám, nejsem buzerant !!
Dolce
dior, dolce gabana
různý
Dior
versage
Paris Hilton - Paris Hilton
Adidas, Avon, STR8
Burberry London
Christina Aquilera
adidas Natural Vitality
Healing garden
Hugo Boss - Woman
Lacoste - Touch of Pink
Christina Aguilera,Puma
adidas , Love trap
chanel
Lush - Go green
.
Diesel, DKNY
212 sexy
Mary Kay, Pierre Cardin
dolce gabana
Chanel No. 5
Avon-Bond Girl
žádná oblíbená
11571,88 %71,88 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kde nejčastěji dekorativní kosmetiku kupujete?

  • odpověď Katalogy (Avon, Oriflame,...):
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Katalogy na otázku 14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?

14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?

  • odpověď Drogérie :
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi puma na otázku 15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví

3. Používáte dekorativní kosmetiku? (make-up, řasenka, rtěnka,...)

4. Kde nejčastěji dekorativní kosmetiku kupujete?

5. Jaká je přiměřená cena za Vaši oblíbenou řasenku?

6. Jaká je Vaše oblíbená značka dekorativní kosmetiky

7. Jaká barva Vás napadne, když pomyslíte na svou oblíbenou vůni?

8. Používáte více výrobků z jedné řady? (Vůně, sprchový gel, tělové mléko,...od jedné řady)

9. Který produkt používáte častěji?

10. Jaký je Váš oblíbený typ vůně?

11. Co u Vás rozhoduje o koupi vůně nejvíce?

12. Jakou velikost balení upřednostňujete?

13. Jste věrný/á jedné vůni nebo je střídáte podle aktuální nabídky?

14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?

15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký je Váš věk?

2. Jaké je Vaše pohlaví

3. Používáte dekorativní kosmetiku? (make-up, řasenka, rtěnka,...)

4. Kde nejčastěji dekorativní kosmetiku kupujete?

5. Jaká je přiměřená cena za Vaši oblíbenou řasenku?

6. Jaká je Vaše oblíbená značka dekorativní kosmetiky

7. Jaká barva Vás napadne, když pomyslíte na svou oblíbenou vůni?

8. Používáte více výrobků z jedné řady? (Vůně, sprchový gel, tělové mléko,...od jedné řady)

9. Který produkt používáte častěji?

10. Jaký je Váš oblíbený typ vůně?

11. Co u Vás rozhoduje o koupi vůně nejvíce?

12. Jakou velikost balení upřednostňujete?

13. Jste věrný/á jedné vůni nebo je střídáte podle aktuální nabídky?

14. Kde si kupujete vůně nejčastěji?

15. Kterou značku vůně máte/kupujete nejraději?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Musilová, Z.Váš vztah ke kosmetice (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vas-vztah-ke-kosmetice.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.