Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
touto cestou Ťa prosím o pomoc pri zisťovaní údajov o bankách a ich prístupe ku klientom. Svojim vyplneným dotazníkom mi veľmi pomožeš pri písaní školskej práce. Všetko je samozrejme anonymné a nezaberie to veľa času.
Ďakujem a máš to u mňa!
Odpovědi respondentů
1. V ktorej banke máš založený bankový účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká spořitelna
27
29,35 %
29,35 %
ČSOB
24
26,09 %
26,09 %
Komerční banka
15
16,3 %
16,3 %
mBank
9
9,78 %
9,78 %
iná
8
8,7 %
8,7 %
Poštovní spořitelna
3
3,26 %
3,26 %
Raiffeisenbank
3
3,26 %
3,26 %
GE Money Bank
2
2,17 %
2,17 %
Unikredit
1
1,09 %
1,09 %
2. Oznámkuj dostupnosť (vzdialenosť od MHD, bezbarierovosť) pobočky.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výborný
50
54,35 %
54,35 %
chvalitebný
33
35,87 %
35,87 %
dobrý
4
4,35 %
4,35 %
dostatečný
3
3,26 %
3,26 %
nedostatečný
2
2,17 %
2,17 %
3. Vyhovuje ti otváracia doba?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
80
86,96 %
86,96 %
ne
12
13,04 %
13,04 %
4. Ako hodnotíš čakacie doby? (čas strávený v banke, služby v dobe čakania)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Som tam práve toľko času, koľko je prijateľné
55
59,78 %
59,78 %
Vždy čakám o niečo dlhšie ako som predpokladal/a
21
22,83 %
22,83 %
Nikdy nečakám
15
16,3 %
16,3 %
Zabijem tam "celý" deň
1
1,09 %
1,09 %
5. Komplexnosť služieb ( schopnosť v každej pobočke vybaviť, čo potrebuješ)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
42
45,65 %
45,65 %
výborný
34
36,96 %
36,96 %
dobrý
13
14,13 %
14,13 %
nedostatečný
2
2,17 %
2,17 %
dostatečný
1
1,09 %
1,09 %
6. Prístup úradníkov ku klientom (ochota)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výborný
51
55,43 %
55,43 %
chvalitebný
24
26,09 %
26,09 %
dobrý
14
15,22 %
15,22 %
nedostatečný
2
2,17 %
2,17 %
dostatečný
1
1,09 %
1,09 %
7. Odborné znalosti úradníkov
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
36
39,13 %
39,13 %
výborný
33
35,87 %
35,87 %
dobrý
16
17,39 %
17,39 %
dostatečný
4
4,35 %
4,35 %
nedostatečný
3
3,26 %
3,26 %
8. Dostupnosť informačných materiálov (cenník, obchodné podmienky, ponuka služieb)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výborný
35
38,04 %
38,04 %
chvalitebný
34
36,96 %
36,96 %
dobrý
15
16,3 %
16,3 %
dostatečný
6
6,52 %
6,52 %
nedostatečný
2
2,17 %
2,17 %
9. Zoraď tieto hodnoty podľa dôležitosti, akú pre teba majú.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Čestnosť
3.25
2.84
Transparentnosť (jasné a jednoduché informácie o vlastnostiach produktov, žiadne zahmlievanie)
2.641
2.556
Rešpekt (spravovať a chrániť dôvernosť informácií)
3.196
2.244
Vzájomnosť (ponúkať klientovi na oplátku za jeho peniaze výnosy, uspokojenie potrieb a spoľahlivosť)
3.707
2.664
Sloboda (vzťahy k zákazníkom bez podriaditeľnosti najsilnejším a arogancie k najslabším)
4.511
2.272
Dôvera
3.696
2.929
10. Celkový subjektívny pocit z návštevy banky
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
chvalitebný
38
41,3 %
41,3 %
výborný
27
29,35 %
29,35 %
dobrý
22
23,91 %
23,91 %
dostatečný
4
4,35 %
4,35 %
nedostatečný
1
1,09 %
1,09 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 10. Celkový subjektívny pocit z návštevy banky
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. V ktorej banke máš založený bankový účet?
2. Oznámkuj dostupnosť (vzdialenosť od MHD, bezbarierovosť) pobočky.
3. Vyhovuje ti otváracia doba?
4. Ako hodnotíš čakacie doby? (čas strávený v banke, služby v dobe čakania)
5. Komplexnosť služieb ( schopnosť v každej pobočke vybaviť, čo potrebuješ)
6. Prístup úradníkov ku klientom (ochota)
7. Odborné znalosti úradníkov
8. Dostupnosť informačných materiálov (cenník, obchodné podmienky, ponuka služieb)
9. Zoraď tieto hodnoty podľa dôležitosti, akú pre teba majú.
10. Celkový subjektívny pocit z návštevy banky
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. V ktorej banke máš založený bankový účet?
2. Oznámkuj dostupnosť (vzdialenosť od MHD, bezbarierovosť) pobočky.
3. Vyhovuje ti otváracia doba?
4. Ako hodnotíš čakacie doby? (čas strávený v banke, služby v dobe čakania)
5. Komplexnosť služieb ( schopnosť v každej pobočke vybaviť, čo potrebuješ)
6. Prístup úradníkov ku klientom (ochota)
7. Odborné znalosti úradníkov
8. Dostupnosť informačných materiálov (cenník, obchodné podmienky, ponuka služieb)
9. Zoraď tieto hodnoty podľa dôležitosti, akú pre teba majú.
10. Celkový subjektívny pocit z návštevy banky
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.