Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Velkopopovický Kozel

Velkopopovický Kozel

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Poláková
Šetření:21. 11. 2009 - 28. 11. 2009
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:66,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
právě se před Vámi nachází dotazník sestavený za účelem výzkumu propředmet Marketing. Jeho obsahem jsou otázky týkající se piva Velkopopovický Kozel a Vašich zkušeností s ním. Cílem dotazníku je získání přehledu, jak si tato značka piva stojí na trhu a jaký názor na něj mají samotní konzumenti. Pokud si najdete krátkou chvíli pro vyplnění, předem děkujeme za Váš čas a informace

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6083,33 %83,33 %  
ne1216,67 %16,67 %  

Graf

2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus3852,78 %52,78 %  
Plzeň3244,44 %44,44 %  
jiné2331,94 %31,94 %  
Staropramen2027,78 %27,78 %  
Velkopopovický Kozel1926,39 %26,39 %  
žádné1115,28 %15,28 %  
Braník79,72 %9,72 %  
Krušovice79,72 %9,72 %  
Stella Artois79,72 %9,72 %  
Radegast68,33 %8,33 %  
Zlatopramen22,78 %2,78 %  
Primus11,39 %1,39 %  
Starobrno11,39 %1,39 %  

Graf

3. Pokud znáte pivo Velkopopovický kozel, kde jste se o této značce dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamy3244,44 %44,44 %  
od známých1825 %25 %  
v obchodě1216,67 %16,67 %  
jinde1013,89 %13,89 %  

Graf

4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
docela ujde2433,33 %33,33 %  
ano2331,94 %31,94 %  
nikdy jsem ho nepil/a1216,67 %16,67 %  
nic moc811,11 %11,11 %  
ne56,94 %6,94 %  

Graf

5. Jaký druh piva Velkopopovický Kozel Vám chutná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
světlý2838,89 %38,89 %  
černý2129,17 %29,17 %  
ani jeden2027,78 %27,78 %  
všechny stejně79,72 %9,72 %  
premium79,72 %9,72 %  

Graf

6. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, snadná dostupnost5576,39 %76,39 %  
nevím, nezajímám se o to79,72 %9,72 %  
ne, v mém okolí se tato značka nevyskytuje56,94 %6,94 %  
ano, s obtížemi (závislost na dopravním prostředku)56,94 %6,94 %  

Graf

7. Myslíte si, že je Kozel drahý v porovnání s ostatními značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4663,89 %63,89 %  
nevím2331,94 %31,94 %  
ano34,17 %4,17 %  

Graf

8. Setkáváte se v restauracích s točeným nebo lahvovým Kozlem? (zaškrtněte nejvíce 2 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s točeným3345,83 %45,83 %  
nevím1825 %25 %  
s lahvovým1622,22 %22,22 %  
ani s jedním1622,22 %22,22 %  

Graf

9. Chtěli byste vídat ve vaší oblíbené restauraci pivo Kozel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je mi to jedno3548,61 %48,61 %  
ano2331,94 %31,94 %  
ne1419,44 %19,44 %  

Graf

10. Uvítal/-a byste ochucená piva Kozel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3447,22 %47,22 %  
nevím, je mi to jedno2331,94 %31,94 %  
ano1520,83 %20,83 %  

Graf

11. Jakou příchuť piva byste rádi viděli v obchodech/restauracích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
citrón1419,44 %19,44 %  
žádnou1013,89 %13,89 %  
banán79,72 %9,72 %  
pomeranč56,94 %6,94 %  
borůvka56,94 %6,94 %  
fuj22,78 %2,78 %  
bez příchuti22,78 %2,78 %  
jablko11,39 %1,39 %  
Jahoda11,39 %1,39 %  
žádnou. pivní chuť. co tady mam asi zaškrtnout?11,39 %1,39 %  
žádnou, takový hnus!11,39 %1,39 %  
žádný11,39 %1,39 %  
nevím je mi to jedno;-)11,39 %1,39 %  
pivní 11,39 %1,39 %  
tahle je dobrá11,39 %1,39 %  
.11,39 %1,39 %  
nevím11,39 %1,39 %  
pivo je pivo ja bych to udelal s chmelu preba11,39 %1,39 %  
neochucené11,39 %1,39 %  
nic z toho11,39 %1,39 %  
malina11,39 %1,39 %  
ne11,39 %1,39 %  
ovocné pivo ( ? ) 11,39 %1,39 %  
klasická11,39 %1,39 %  
brusinka11,39 %1,39 %  
žadná11,39 %1,39 %  
žádnou příchuť11,39 %1,39 %  
jahoda, malina, višeň11,39 %1,39 %  
medové11,39 %1,39 %  
ale fuj! takhle prznit Kozlíka :-)11,39 %1,39 %  
ani jednu11,39 %1,39 %  
ochucený piva jsou hnus - maximálně tak med11,39 %1,39 %  
žádnou příchuť - není to limonáda11,39 %1,39 %  
ano jednu11,39 %1,39 %  

Graf

12. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3751,39 %51,39 %  
muž3548,61 %48,61 %  

Graf

13. Věková kategorie

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let6286,11 %86,11 %  
26-40 let912,5 %12,5 %  
do 18 let11,39 %1,39 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pijete pivo?

  • odpověď ne:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

  • odpověď žádné:
    • 6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Pijete pivo?

3. Pokud znáte pivo Velkopopovický kozel, kde jste se o této značce dozvěděli?

  • odpověď z reklamy:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Pijete pivo?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem ho nepil/a na otázku 4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

5. Jaký druh piva Velkopopovický Kozel Vám chutná?

  • odpověď ani jeden:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem ho nepil/a na otázku 4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

9. Chtěli byste vídat ve vaší oblíbené restauraci pivo Kozel?

  • odpověď je mi to jedno:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem ho nepil/a na otázku 4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?

12. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

3. Pokud znáte pivo Velkopopovický kozel, kde jste se o této značce dozvěděli?

4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?

5. Jaký druh piva Velkopopovický Kozel Vám chutná?

6. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?

7. Myslíte si, že je Kozel drahý v porovnání s ostatními značkami?

8. Setkáváte se v restauracích s točeným nebo lahvovým Kozlem? (zaškrtněte nejvíce 2 možnosti)

9. Chtěli byste vídat ve vaší oblíbené restauraci pivo Kozel?

10. Uvítal/-a byste ochucená piva Kozel?

11. Jakou příchuť piva byste rádi viděli v obchodech/restauracích?

12. Pohlaví

13. Věková kategorie

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jaké značky piva pijete nejčastěji? (zatrhněte nejvíce 3 možnosti)

3. Pokud znáte pivo Velkopopovický kozel, kde jste se o této značce dozvěděli?

4. Chutná Vám Velkopopovický Kozel?

5. Jaký druh piva Velkopopovický Kozel Vám chutná?

6. Máte možnost ve Vašem okolí koupit si tuto značku?

7. Myslíte si, že je Kozel drahý v porovnání s ostatními značkami?

8. Setkáváte se v restauracích s točeným nebo lahvovým Kozlem? (zaškrtněte nejvíce 2 možnosti)

9. Chtěli byste vídat ve vaší oblíbené restauraci pivo Kozel?

10. Uvítal/-a byste ochucená piva Kozel?

11. Jakou příchuť piva byste rádi viděli v obchodech/restauracích?

12. Pohlaví

13. Věková kategorie

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Poláková, B.Velkopopovický Kozel (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://velkopopovicky-kozel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.