Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
věnujte, prosím, několik minut Vašeho času na vyplnění krátkého dotazníku, který slouží výhradně pro účely mé diplomové práce.
Cílem dotazníkového šetření je analýza věrnosti na trhu kolových nápojů.
Tento průzkum je dobrovolný a zcela anonymní.
Předem Vám děkuji za Vaše odpovědi a čas strávený při vyplňování.
Vendula Compelová, studentka VŠB-TUO
Odpovědi respondentů
1. Pijete kolové nápoje? (Pokud Vaše odpověď bude „ne“, dotazování se ukončí.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
394
90,57 %
90,57 %
ne
41
9,43 %
9,43 %
2. Jak často konzumujete kolové nápoje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příležitostně, jedenkrát měsíčně
180
45,69 %
41,38 %
Pravidelně, alespoň 1x týdně
112
28,43 %
25,75 %
Výjimečně, jen párkrát ročně
60
15,23 %
13,79 %
Velmi často, denně nebo téměř denně
42
10,66 %
9,66 %
3. Kde nejčastěji pijete kolové nápoje? Uveďte maximálně 3 možnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na oslavě (narozeniny, Vánoce, Velikonoce, Silvestr, …)
254
64,47 %
58,39 %
ve fast-foodu (McDonald‘s, Burger King, Domino's, KFC, Kebab ...)
204
51,78 %
46,9 %
večer venku (bar, diskotéka, club, …)
183
46,45 %
42,07 %
při sledování TV
126
31,98 %
28,97 %
v kavárně/restauraci
106
26,9 %
24,37 %
v práci
54
13,71 %
12,41 %
ve škole
26
6,6 %
5,98 %
na čerpací stanici
17
4,31 %
3,91 %
4. Vyberte, který faktor je pro Vás rozhodující při výběru kolového nápoje.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
značka
322
81,73 %
74,02 %
cena
72
18,27 %
16,55 %
5. Ohodnoťte, jak často danou značku kolových nápojů pijete. (1-pravidelně, 2-příležitostně, 3-nikdy)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Coca-Cola
164
41,62 %
37,7 %
Kofola
139
35,28 %
31,95 %
Pepsi
73
18,53 %
16,78 %
RC Cola
10
2,54 %
2,3 %
jiná značka (ARO, Freeway, Tesco Value Cola, …)
8
2,03 %
1,84 %
7. Značku kolového nápoje si nejčastěji vybíráte podle:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Oblíbené značky v rodině
103
26,14 %
23,68 %
Chuti
50
12,69 %
11,49 %
Podle chuti
23
5,84 %
5,29 %
Názoru přátel, známých
17
4,31 %
3,91 %
Reklamy a podpory prodeje v místě nákupu
15
3,81 %
3,45 %
chuť
12
3,05 %
2,76 %
Reklamy v TV, rádiu, časopise
10
2,54 %
2,3 %
Podle sebe
9
2,28 %
2,07 %
vlastní zkušenosti
7
1,78 %
1,61 %
chutě
6
1,52 %
1,38 %
Sociálních médií
6
1,52 %
1,38 %
Ceny
4
1,02 %
0,92 %
sebe
4
1,02 %
0,92 %
vlastní chuti
4
1,02 %
0,92 %
dle chutě
2
0,51 %
0,46 %
zvyk
2
0,51 %
0,46 %
Podle toho, co mi chutná
2
0,51 %
0,46 %
Podľa chuti
2
0,51 %
0,46 %
Podle toho co mi chutná
2
0,51 %
0,46 %
co mi chutná
2
0,51 %
0,46 %
podle chutě
2
0,51 %
0,46 %
podle své chuti
2
0,51 %
0,46 %
Podle toho co mi nejvíce chutná
1
0,25 %
0,23 %
aktuální chuti (každá chutná jinak)
1
0,25 %
0,23 %
Dle chuti.
1
0,25 %
0,23 %
Podle chuti, logicky..
1
0,25 %
0,23 %
tvrdého alkoholu, se kterým chuťově ladí
1
0,25 %
0,23 %
A co třeba podle chuti ;)
1
0,25 %
0,23 %
náhodně podle slevových akcí
1
0,25 %
0,23 %
podle chuti, podle sebe
1
0,25 %
0,23 %
Podle vlastních preferencí a výběru v místě, kde jsem. Kofolu piju nejčastěji samotnou (když v baru apod. z nějakého důvodu nechci pít alkohol), Coca Colu pak nejčastěji s rumem nebo jiným alkoholem.
1
0,25 %
0,23 %
Podle toho, co je v akci. :D
1
0,25 %
0,23 %
subjektivně podle chuti
1
0,25 %
0,23 %
Na zaklade svych zkusenosti
1
0,25 %
0,23 %
protože mi chutná?
1
0,25 %
0,23 %
Aktuální akce
1
0,25 %
0,23 %
Chuť, zkušenost
1
0,25 %
0,23 %
SLEVY
1
0,25 %
0,23 %
to co mají to si dám
1
0,25 %
0,23 %
Chuti?
1
0,25 %
0,23 %
dle vlastní zkušenosti
1
0,25 %
0,23 %
Chuti a osobních preferencí - chtělo by to uvést i údaje vztahující se na konkrétní osobu, ne pouze faktory působící zvenčí
1
0,25 %
0,23 %
Dostupnosti v baru
1
0,25 %
0,23 %
ničeho
1
0,25 %
0,23 %
Cena pripadne chut
1
0,25 %
0,23 %
Náhodně
1
0,25 %
0,23 %
Podle toho, jestli mají kofolu a nebo jen CocaColu
1
0,25 %
0,23 %
Podle toho co chutná mě
1
0,25 %
0,23 %
Podle toho, jak mi chutná, ne? Nechápu, že někdo kupuje něco kvůli okolí a ne kvůli sobě...
1
0,25 %
0,23 %
Ceny a chuti
1
0,25 %
0,23 %
neuvažuji nad tím, vždy řeknu coca colu, že by to bylo reklamou?
1
0,25 %
0,23 %
podle chuti, sycenosti, důležitá je jemnost nápoje, reklama a názor přátel nehraje absolutně žádnou roli, přece nebudu pít něco, po čem je mi špatně proto, že to pijí ostatní nebo je to cool
1
0,25 %
0,23 %
Podle chuti. (Nelze odeslat pouze s volbou "Jiné", tak jdu experimentovat a zaklikávat další odpovědi, což samozřejmě vystup zpitvoří:(
1
0,25 %
0,23 %
Podle ceny, piju to svinstvo jenom s rumem.
1
0,25 %
0,23 %
znacku jsem si vybral tak,z e jsem ochutnal vice znacek a jednu si vybral a tu piju
1
0,25 %
0,23 %
cena, chuť
1
0,25 %
0,23 %
Podle svých zkušeností
1
0,25 %
0,23 %
Podle toho na co mám chuť
1
0,25 %
0,23 %
Na co mám právě chuť
1
0,25 %
0,23 %
Chutná mi nejvíce
1
0,25 %
0,23 %
Bublinek, Pepsi mi chutná více
1
0,25 %
0,23 %
Ceně
1
0,25 %
0,23 %
Jde o chuť, reklamy nebo vliv okolí jsou irelevantní
1
0,25 %
0,23 %
aktuální nabídce v obchodě
1
0,25 %
0,23 %
chutě?
1
0,25 %
0,23 %
Podle mé chuti
1
0,25 %
0,23 %
Podle sebe, "nezajímá" mě názor ostatních :-)
1
0,25 %
0,23 %
podle sama sebe
1
0,25 %
0,23 %
Vlastní názor. Vyzkoušela jsem všechny, tato mi chutnala nejvíce.
1
0,25 %
0,23 %
Momentalni chuti a ceny
1
0,25 %
0,23 %
Podle chuti. Cuba Libre jedině Bacardi + Coca Cola. Tuzemák jedině s Kofolou.
1
0,25 %
0,23 %
Podle sebe, ja udávám trendy u nás v rodině
1
0,25 %
0,23 %
piji pouze jednu
1
0,25 %
0,23 %
Má zkušenost
1
0,25 %
0,23 %
dle chuti
1
0,25 %
0,23 %
svého názoru, bo mám mozek
1
0,25 %
0,23 %
Podle dostupnosti v obchode
1
0,25 %
0,23 %
Dle ceny
1
0,25 %
0,23 %
podle toho, na co mám zrovna chuť, v případě pepsi vs coca cola to, co je zrovna v akci
1
0,25 %
0,23 %
Oblíbené chutě
1
0,25 %
0,23 %
dle sve chuti
1
0,25 %
0,23 %
Vlastni zkusenosti
1
0,25 %
0,23 %
chuti a zkušeností
1
0,25 %
0,23 %
Chuti - která mi právě zachutná, a občas koupím nebo dostanu i jinou
1
0,25 %
0,23 %
co je zrovna v obchodě kam jdu
1
0,25 %
0,23 %
ze zvyku
1
0,25 %
0,23 %
začala mi chutnat - neuznáváte vlastní zkušenost?
1
0,25 %
0,23 %
Má oblíbená značka v poměru k ceně
1
0,25 %
0,23 %
mravnostní politiky firmy
1
0,25 %
0,23 %
coca cola se používá jako lék při nauzee
1
0,25 %
0,23 %
Dle své zkušenosti - chuti
1
0,25 %
0,23 %
Zkušenosti s chutí
1
0,25 %
0,23 %
Osobní preference v chuti
1
0,25 %
0,23 %
Ze života
1
0,25 %
0,23 %
Co mi nejvíc chutná
1
0,25 %
0,23 %
Myslím, že je to největší značka kolových nápojů na světě a dle mého má nejlepší chuť.
1
0,25 %
0,23 %
Podle mojí vlastní chuti
1
0,25 %
0,23 %
meme bepis
1
0,25 %
0,23 %
osvědčené chuti
1
0,25 %
0,23 %
CHUTI!
1
0,25 %
0,23 %
Podle vlastní zkušenosti.
1
0,25 %
0,23 %
chuti, dostupnosti (nabídky v restauraci)
1
0,25 %
0,23 %
Sebe (své chuti)
1
0,25 %
0,23 %
toho, který mi chutná
1
0,25 %
0,23 %
chuti a ceny
1
0,25 %
0,23 %
Přece podle chuti
1
0,25 %
0,23 %
Rozdíl mezi Colou a Pepsi řeším podle ceny, Kofolu spíš točenou v restauraci.... U předchozí otázky jsem uvedl Kofolu, ale jen proto že tam nebyla nabídka, že mi na značce vysloveně nezáleží
1
0,25 %
0,23 %
Dostupnosti v miste
1
0,25 %
0,23 %
Ona chuť je docela důležitý faktor.
1
0,25 %
0,23 %
Podle ceny, kdyz uz mam na kolovy napoj tedy chut, tak ai ho rada dam s panakem whiskey, proto vybiiram dle ceny
1
0,25 %
0,23 %
Zkušenosti
1
0,25 %
0,23 %
Co mi chutná.
1
0,25 %
0,23 %
Moje vlastní preference
1
0,25 %
0,23 %
podle toho, co chutná mně - logicky
1
0,25 %
0,23 %
Toho na co mám chuť.
1
0,25 %
0,23 %
chuti, osobních preferencí
1
0,25 %
0,23 %
Coca-colu piju na pomoc trávení , tedy zdravotní důvody.
1
0,25 %
0,23 %
podle zvyku a chuti
1
0,25 %
0,23 %
jen podle sebe
1
0,25 %
0,23 %
podle chuti kterou daný nápoj má
1
0,25 %
0,23 %
svých chuťových preferencí
1
0,25 %
0,23 %
podle toho, zda ji znám a chutná mi
1
0,25 %
0,23 %
momentální chuti
1
0,25 %
0,23 %
osobní zkušenosti
1
0,25 %
0,23 %
mám ji oblíbenou od dětství
1
0,25 %
0,23 %
vlastní uvážení
1
0,25 %
0,23 %
Jak mi chutná
1
0,25 %
0,23 %
Své preference
1
0,25 %
0,23 %
Své chuti
1
0,25 %
0,23 %
Nabídky (bar), osobní zkušenost
1
0,25 %
0,23 %
8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Coca-Cola: 26 Kč
182
46,19 %
41,84 %
Kofola: 26 Kč
125
31,73 %
28,74 %
Pepsi: 26 Kč
77
19,54 %
17,7 %
RC Cola: 26 Kč
10
2,54 %
2,3 %
9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola: 23 Kč
144
36,55 %
33,1 %
Coca-Cola: 26 Kč
132
33,5 %
30,34 %
Pepsi: 23 Kč
92
23,35 %
21,15 %
RC Cola: 20 Kč
26
6,6 %
5,98 %
10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola: 23 Kč
164
41,62 %
37,7 %
Coca-Cola: 26 Kč
136
34,52 %
31,26 %
Pepsi: 25 Kč
73
18,53 %
16,78 %
RC Cola: 23 Kč
21
5,33 %
4,83 %
11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola: 21 Kč
218
55,33 %
50,11 %
Coca-Cola: 28 Kč
89
22,59 %
20,46 %
Pepsi: 26 Kč
64
16,24 %
14,71 %
RC Cola: 22 Kč
23
5,84 %
5,29 %
12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Coca-Cola: 26 Kč
159
40,36 %
36,55 %
Kofola: 24 Kč
156
39,59 %
35,86 %
Pepsi: 27 Kč
44
11,17 %
10,11 %
RC Cola: 22 Kč
35
8,88 %
8,05 %
13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola: 23 Kč
183
46,45 %
42,07 %
Coca-Cola: 28 Kč
97
24,62 %
22,3 %
Pepsi: 25 Kč
75
19,04 %
17,24 %
RC Cola: 21 Kč
39
9,9 %
8,97 %
14. Představte si následující situaci. Jste v restauraci / baru a Vaše oblíbená značka kolového nápoje není dostupná. Jak se zachováte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dám si jinou dostupnou značku kolového nápoje.
212
53,81 %
48,74 %
Dám si jiný typ nealkoholického nápoje (voda, džus, ...).
180
45,69 %
41,38 %
Nedám si žádný nápoj.
2
0,51 %
0,46 %
15. Představte si, že jste na párty s přáteli, kde se pije rum (whisky) s kolovým nápojem, ale Vaše oblíbená značka kolového nápoje není k dispozici. Jak se zachováte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dám si rum s méně oblíbenou značkou kolového nápoje.
272
69,04 %
62,53 %
Dám si jiný druh nealkoholického nápoje.
65
16,5 %
14,94 %
Nepiji alkoholické nápoje.
57
14,47 %
13,1 %
16. Představte si, že jste v supermarketu a značka kolového nápoje, která NENÍ Vaše oblíbená je prodávána za akční (výrazně nižší) cenu. Jak se zachováte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Koupím si svou oblíbenou značku kolového nápoje, ačkoliv je za obvyklou cenu.
156
39,59 %
35,86 %
Koupím si konkurenční značku kolového nápoje, protože je prodávána za akční cenu.
145
36,8 %
33,33 %
Nekoupím si žádný kolový nápoj, počkám si, až bude moje oblíbená značka prodávána za akční cenu.
93
23,6 %
21,38 %
17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
a. Považuji se obecně za věrného/ou své oblíbené značce kolového nápoje.
2.345
1.307
b. Má oblíbená značka kolového nápoje je stejná jako u mých přátel.
2.838
0.958
c. Má oblíbená značka kolového nápoje je stejná jako u mé rodiny.
2.599
1.448
d. Když svou oblíbenou značku kolového nápoje v obchodě nenajdu, koupím si jinou.
2.937
2.065
e. Kvalita kolového nápoje se promítá od jeho ceny.
2.893
1.461
f. Značka určuje kvalitu kolového nápoje.
2.868
1.571
g. Rád/a střídám značky kolového nápoje.
3.792
1.383
h. Jsem věrný/á své značce kolového nápoje, protože je propagována celebritami v reklamních kampaních.
4.459
0.969
i. Nadále plánuji nakupovat svou oblíbenou značku kolového nápoje.
1.761
0.811
j. Jsem ochoten/na zaplatit prémiovou cenu za mou oblíbenou značku kolového nápoje.
3.084
1.645
k. Jsem citlivý/á na změnu ceny mé oblíbené značky kolového nápoje.
3.216
1.555
l. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože se jedná o tradiční značku s dlouhou historií.
3.107
1.857
m. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože je to autentická značka s příběhem.
3.558
1.688
n. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože má atraktivní image a dobrou reputaci.
3.226
1.794
o. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože aktivně komunikuje se svými zákazníky na sociálních sítích (Facebook, Instagram, …).
4.132
1.323
18. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-24 let
136
34,52 %
31,26 %
25-37 let
110
27,92 %
25,29 %
15-25 let
72
18,27 %
16,55 %
38-47 let
31
7,87 %
7,13 %
26-37 let
27
6,85 %
6,21 %
48-57 let
12
3,05 %
2,76 %
58+ let
6
1,52 %
1,38 %
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské
199
50,51 %
45,75 %
vysokoškolské
177
44,92 %
40,69 %
ZŠ, vyučen
18
4,57 %
4,14 %
20. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
243
61,68 %
55,86 %
muž
151
38,32 %
34,71 %
21. Země
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Česká Republika
392
99,49 %
90,11 %
Španělsko
2
0,51 %
0,46 %
22. Sociální status
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
142
36,04 %
32,64 %
Plný úvazek – duševní práce
102
25,89 %
23,45 %
Pracující student
64
16,24 %
14,71 %
Plný úvazek – manuální práce
28
7,11 %
6,44 %
Mateřská dovolená
25
6,35 %
5,75 %
Podnikatel
20
5,08 %
4,6 %
Nezaměstnaný
9
2,28 %
2,07 %
Částečný úvazek
4
1,02 %
0,92 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
5. Ohodnoťte, jak často danou značku kolových nápojů pijete. (1-pravidelně, 2-příležitostně, 3-nikdy)
odpověď Pepsi=2:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Jsem věrný/á své značce kolového nápoje, protože je propagována celebritami v reklamních kampaních.=2 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
odpověď RC Cola=3:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi=3 na otázku 5. Ohodnoťte, jak často danou značku kolových nápojů pijete. (1-pravidelně, 2-příležitostně, 3-nikdy)
6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
odpověď Coca-Cola:
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Coca-Cola: 26 Kč:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola na otázku 6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Pepsi: 26 Kč:
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi na otázku 6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi: 27 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Coca-Cola: 26 Kč:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola: 23 Kč:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Pepsi: 23 Kč:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi: 27 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Coca-Cola: 26 Kč:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola: 23 Kč:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 24 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Pepsi: 25 Kč:
5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi: 27 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola: 21 Kč:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola na otázku 6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 24 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Coca-Cola: 26 Kč:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 26 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola: 24 Kč:
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
13. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Coca-Cola: 28 Kč:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca-Cola: 28 Kč na otázku 11. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Kofola: 23 Kč:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 26 Kč na otázku 8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola na otázku 6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 24 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola: 23 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď Pepsi: 25 Kč:
5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi: 27 Kč na otázku 12. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
odpověď RC Cola: 21 Kč:
10.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi RC Cola: 20 Kč na otázku 9. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
10.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi RC Cola: 23 Kč na otázku 10. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
odpověď m. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože je to autentická značka s příběhem.=5:
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi l. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože se jedná o tradiční značku s dlouhou historií.=5 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
odpověď o. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože aktivně komunikuje se svými zákazníky na sociálních sítích (Facebook, Instagram, …).=5:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi l. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože se jedná o tradiční značku s dlouhou historií.=5 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi m. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože je to autentická značka s příběhem.=5 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi n. Jsem věrný/á své oblíbené značce kolového nápoje, protože má atraktivní image a dobrou reputaci.=5 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
20. Pohlaví
odpověď žena:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mateřská dovolená na otázku 22. Sociální status
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi h. Jsem věrný/á své značce kolového nápoje, protože je propagována celebritami v reklamních kampaních.=1 na otázku 17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete kolové nápoje? (Pokud Vaše odpověď bude „ne“, dotazování se ukončí.)
2. Jak často konzumujete kolové nápoje?
3. Kde nejčastěji pijete kolové nápoje? Uveďte maximálně 3 možnosti.
4. Vyberte, který faktor je pro Vás rozhodující při výběru kolového nápoje.
5. Ohodnoťte, jak často danou značku kolových nápojů pijete. (1-pravidelně, 2-příležitostně, 3-nikdy)
6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
7. Značku kolového nápoje si nejčastěji vybíráte podle:
8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
14. Představte si následující situaci. Jste v restauraci / baru a Vaše oblíbená značka kolového nápoje není dostupná. Jak se zachováte?
15. Představte si, že jste na párty s přáteli, kde se pije rum (whisky) s kolovým nápojem, ale Vaše oblíbená značka kolového nápoje není k dispozici. Jak se zachováte?
16. Představte si, že jste v supermarketu a značka kolového nápoje, která NENÍ Vaše oblíbená je prodávána za akční (výrazně nižší) cenu. Jak se zachováte?
17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
18. Váš věk
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Pohlaví
21. Země
22. Sociální status
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete kolové nápoje? (Pokud Vaše odpověď bude „ne“, dotazování se ukončí.)
2. Jak často konzumujete kolové nápoje?
3. Kde nejčastěji pijete kolové nápoje? Uveďte maximálně 3 možnosti.
4. Vyberte, který faktor je pro Vás rozhodující při výběru kolového nápoje.
5. Ohodnoťte, jak často danou značku kolových nápojů pijete. (1-pravidelně, 2-příležitostně, 3-nikdy)
6. Která značka kolového nápoje je Vaše nejvíce oblíbená (vyberte pouze 1 značku):
7. Značku kolového nápoje si nejčastěji vybíráte podle:
8. Představte si následující nákupní situaci a vyberte jednu značku kolového nápoje, kterou byste si koupil/a.
14. Představte si následující situaci. Jste v restauraci / baru a Vaše oblíbená značka kolového nápoje není dostupná. Jak se zachováte?
15. Představte si, že jste na párty s přáteli, kde se pije rum (whisky) s kolovým nápojem, ale Vaše oblíbená značka kolového nápoje není k dispozici. Jak se zachováte?
16. Představte si, že jste v supermarketu a značka kolového nápoje, která NENÍ Vaše oblíbená je prodávána za akční (výrazně nižší) cenu. Jak se zachováte?
17. Ohodnoťte prosím následující tvrzení na škále od 1 (silně souhlasím) do 5 (silně nesouhlasím)
18. Váš věk
19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
20. Pohlaví
21. Země
22. Sociální status
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Vendula Compelová: Máte pravdu, někdy je to těžko říct, nicméně tento výzkum se ta tyto rádoby coly až tak nezaměřuje, takže spíše si představte Pepsi nebo Kofolu :-)
Hm: Ono u některých otázek dost záleží, jaké kolové nápoje jsou k dispozici. Pokud např. není Kofola, ale je Coca Cola nebo Pepsi, nemám problém dát si jinou značku. Ale ty takzvané "coly", co koupít lahev třeba za pět korun, to je odpornost na entou a nepila bych to, ani kdyby mi platili. Záleží tedy, co se skrývá pod "jiný kolový nápoj".