Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrností program

Věrností program

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Kay
Šetření:25. 12. 2012 - 01. 01. 2013
Počet respondentů:48
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentkou VŠ a pro účely předmětu Metody marketingového výzkumu jsem sestavila tento výzkum na téma věrnostního programu. Otázky jsou velmi snadné a rychlé k odpovězení.  Za Vaše odpovědi, názory a čas mockrát děkuji. Hezké Vánoce. S Pozdravem Petra K.

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý týden2552,08 %52,08 %  
Každý den1429,17 %29,17 %  
Co 14 dní48,33 %8,33 %  
Vícekrát za den36,25 %6,25 %  
Jednou za měsíc24,17 %4,17 %  

Graf

2. Který řetezový market navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco918,75 %18,75 %  
Billa918,75 %18,75 %  
Kaufland918,75 %18,75 %  
Albert, Hypermarket816,67 %16,67 %  
Lidl510,42 %10,42 %  
Globus36,25 %6,25 %  
Spar24,17 %4,17 %  
COOP12,08 %2,08 %  
Interspar12,08 %2,08 %  
všechny mimo Globus a Kaufland12,08 %2,08 %  

Graf

3. Z jakého důvodu upřednostňujete tento market?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je blízko2143,75 %43,75 %  
Nejlepší ceny1225 %25 %  
Produkty vysoké kvality714,58 %14,58 %  
Nakupuji v marketu ze zvyklosti48,33 %8,33 %  
Věrnostní program24,17 %4,17 %  
Nevím, nestarám se proč.12,08 %2,08 %  
Velké parkovací místo u marketu12,08 %2,08 %  

Graf

4. Máte rád/a věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy, jak který...2654,17 %54,17 %  
Ne1020,83 %20,83 %  
Ano1020,83 %20,83 %  
Nevím co to je.24,17 %4,17 %  

Graf

5. Jste členem/členkou jakéhokoli věrnostníh programu? Vlastníte klientskou "plastovou kartičku"?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3981,25 %81,25 %  
ne816,67 %16,67 %  
nevím12,08 %2,08 %  

Graf

6. Kolika věrnostních programů jste členem/členkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-51633,33 %33,33 %  
1-21327,08 %27,08 %  
0816,67 %16,67 %  
6-7714,58 %14,58 %  
Více jak 748,33 %8,33 %  

Graf

7. V který věrnostních programů jste registrován/a ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco Clubcard2654,17 %54,17 %  
DM Active Beauty2347,92 %47,92 %  
IKEA Family2041,67 %41,67 %  
Billa Club1939,58 %39,58 %  
Kenvelo Clubcard918,75 %18,75 %  
Orsay Clubcard918,75 %18,75 %  
Nejsem členem/členkou žádného věrnostního programu.816,67 %16,67 %  
Cinema city Clubcard816,67 %16,67 %  
Makro Clubcard714,58 %14,58 %  
Shell/ Smart Clubcard612,5 %12,5 %  
Schlecker Club510,42 %10,42 %  
Dr.Max client card510,42 %10,42 %  
Reserved Clubcard510,42 %10,42 %  
STARBUCKS510,42 %10,42 %  
Hervis club48,33 %8,33 %  
Cinestar cinema Clubcard48,33 %8,33 %  
Yves Rocher36,25 %6,25 %  
McDonald drive36,25 %6,25 %  
OMV Clubcard36,25 %6,25 %  
Takko Fashion36,25 %6,25 %  
Sephora Clubcard24,17 %4,17 %  
Teta Klub24,17 %4,17 %  
Clubcard Baťa24,17 %4,17 %  
Renome Clubcard12,08 %2,08 %  
Costa Coffee Clubcard12,08 %2,08 %  
Gigasport12,08 %2,08 %  
Coffee Heaven Clubcard12,08 %2,08 %  

Graf

8. Kolik z uvedených opravdu používáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Používám všechny2659,09 %54,17 %  
Nepoužívám žádné920,45 %18,75 %  
3511,36 %10,42 %  
236,82 %6,25 %  
mcdonalds, makro12,27 %2,08 %  

Graf

9. JPři nákupu je pro Vás rozhodující věrnostní program?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3368,75 %68,75 %  
ano1531,25 %31,25 %  

Graf

10. Preferujete držet klubovou kartu, která.....? (výběr)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poskytuje okamžitou slevu na vybraný sortiment2143,75 %43,75 %  
Sbírá body za nákup a po dosahnutí určitého množství, obdržíte poukázky na slevu a slevové kupóny.1225 %25 %  
Sbírá body za celé nákupy při dosažení sumy nabízí dárkové předměty612,5 %12,5 %  
Sbírá body za nákupy při dosažení sumy nabízí procentní slevu na další nákup.510,42 %10,42 %  
Jiné výhody při nákupu.48,33 %8,33 %  

Graf

11. Myslíte si, že společnost provozující věrnostní program sdílí vaše osobní informace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3777,08 %77,08 %  
ne1122,92 %22,92 %  

Graf

12. Čtete všeobecné podmínky věrnostního členství bedlivě před podepsání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2552,08 %52,08 %  
ne2347,92 %47,92 %  

Graf

13. Myslíte si, že věrnotní program je primárně používán pro analýzu nákupů a chování zákazníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano2756,25 %56,25 %  
Nikdy jsem na tímto neuvažoval/a1020,83 %20,83 %  
Nevím714,58 %14,58 %  
Ne48,33 %8,33 %  

Graf

14. Bylo by Vám nepříjemné zjistit, že společnost věrnostního programu analyzuje vaše nákupy, platby nebo spotřebu vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2654,17 %54,17 %  
ano2245,83 %45,83 %  

Graf

15. Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3572,92 %72,92 %  
Muž1327,08 %27,08 %  

Graf

16. Vaše národnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká4185,42 %85,42 %  
Slovenská612,5 %12,5 %  
Ruská12,08 %2,08 %  

Graf

17. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-251837,5 %37,5 %  
26-301225 %25 %  
36-40510,42 %10,42 %  
Mladší 20ti let510,42 %10,42 %  
31-3548,33 %8,33 %  
46-5024,17 %4,17 %  
Starší 50 let24,17 %4,17 %  

Graf

18. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola1429,17 %29,17 %  
Bakalářské studium1327,08 %27,08 %  
Magisterské studium1327,08 %27,08 %  
Odborné učiliště36,25 %6,25 %  
Základní škola36,25 %6,25 %  
Doktorské studium24,17 %4,17 %  

Graf

19. Jste?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující student1634,78 %33,33 %  
Zaměstnaný1430,43 %29,17 %  
Student1328,26 %27,08 %  
Podnikatel24,35 %4,17 %  
Na mateřské12,17 %2,08 %  

Graf

20. Váš příjemje ... ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Průměrný2347,92 %47,92 %  
Žádný (student, dobrovolník...)1225 %25 %  
Nadprůměrný714,58 %14,58 %  
Podprůměrný612,5 %12,5 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Kolik z uvedených opravdu používáte?

  • odpověď Používám všechny:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Střední škola na otázku 18. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete?

3. Z jakého důvodu upřednostňujete tento market?

4. Máte rád/a věrnostní program?

5. Jste členem/členkou jakéhokoli věrnostníh programu? Vlastníte klientskou "plastovou kartičku"?

6. Kolika věrnostních programů jste členem/členkou?

7. V který věrnostních programů jste registrován/a ?

8. Kolik z uvedených opravdu používáte?

9. JPři nákupu je pro Vás rozhodující věrnostní program?

10. Preferujete držet klubovou kartu, která.....? (výběr)

11. Myslíte si, že společnost provozující věrnostní program sdílí vaše osobní informace?

12. Čtete všeobecné podmínky věrnostního členství bedlivě před podepsání?

13. Myslíte si, že věrnotní program je primárně používán pro analýzu nákupů a chování zákazníka?

14. Bylo by Vám nepříjemné zjistit, že společnost věrnostního programu analyzuje vaše nákupy, platby nebo spotřebu vaší domácnosti?

15. Vaše pohlaví ?

16. Vaše národnost?

17. Váš věk?

18. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

19. Jste?

20. Váš příjemje ... ?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete?

3. Z jakého důvodu upřednostňujete tento market?

4. Máte rád/a věrnostní program?

5. Jste členem/členkou jakéhokoli věrnostníh programu? Vlastníte klientskou "plastovou kartičku"?

6. Kolika věrnostních programů jste členem/členkou?

7. V který věrnostních programů jste registrován/a ?

8. Kolik z uvedených opravdu používáte?

9. JPři nákupu je pro Vás rozhodující věrnostní program?

10. Preferujete držet klubovou kartu, která.....? (výběr)

11. Myslíte si, že společnost provozující věrnostní program sdílí vaše osobní informace?

12. Čtete všeobecné podmínky věrnostního členství bedlivě před podepsání?

13. Myslíte si, že věrnotní program je primárně používán pro analýzu nákupů a chování zákazníka?

14. Bylo by Vám nepříjemné zjistit, že společnost věrnostního programu analyzuje vaše nákupy, platby nebo spotřebu vaší domácnosti?

15. Vaše pohlaví ?

16. Vaše národnost?

17. Váš věk?

18. Vaše nejvýše dosažené vzdělání?

19. Jste?

20. Váš příjemje ... ?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Kay, P.Věrností program (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vernosti-program.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.