Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Pohľad zákazníkov na vernostné programy

Pohľad zákazníkov na vernostné programy

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ľudmila Vašková
Šetření:03. 04. 2011 - 24. 04. 2011
Počet respondentů:93
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý deň! Som študentkou Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a týmto by som Vás chcela poprosiť o vyplnenie dotazníka o vernostných programoch a vernostných kartách k mojej bakalárskej práci o podpore predaja. Vašich cca 10 minút na vyplnenie mi veľmi pomôže. Ďakujem.

Odpovědi respondentů

1. Ste členom nejakého vernostného programu s vernostnou kartou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ánootázka č. 2, nieotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
áno6873,12 %73,12 %  
nie2526,88 %26,88 %  

Graf

2. Koľko máte vernostných kariet?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31623,53 %17,2 %  
21319,12 %13,98 %  
11116,18 %11,83 %  
41014,71 %10,75 %  
568,82 %6,45 %  
657,35 %5,38 %  
745,88 %4,3 %  
1111,47 %1,08 %  
811,47 %1,08 %  
1011,47 %1,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.39
Minimum:1
Maximum:7
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.93
Směrodatná odchylka:1.71
Medián:3
Modus:3

Graf

3. Koľko vernostných kariet aktívne využívate?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22232,35 %23,66 %  
12029,41 %21,51 %  
31217,65 %12,9 %  
045,88 %4,3 %  
445,88 %4,3 %  
522,94 %2,15 %  
622,94 %2,15 %  
911,47 %1,08 %  
711,47 %1,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.13
Minimum:0
Maximum:6
Variační rozpětí:6
Rozptyl:1.39
Směrodatná odchylka:1.18
Medián:2
Modus:2

Graf

4. Aké vernostné karty využívate? Prosím vymenujte.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Agip, Snowboard Zezula, Shell, AZ Sport

Bata, DM, Billa, CBA, Tesco

Bike Sport Chrudim, Intersport

Billa DM drogerie

Billa

Billa club DM drogerie Adidas club

Billa club, DM karta, Student agency

Billa Club, Orsay club a DM kartičku

Billa club, Schlecker, Medicentrum lékárna, Nehtové studio

Billa club, Tesco card, DM drogerie karta + 3 věrnostní karty různých kaváren

billa karta, dm karta

Billa klub

billa, DM, Ugo

Billa, Droxi, Reporter, Bata

Billa, Intersport, Orsay, Tesco

Billa, Tesco Club Card, Teta (drogerie)

billa, tesco, dm

Billa, Tesco, Intersport, DM, Mihaj, Body Basics, Sparkys

cba,tesco

club card

Clubcard Tesco Clubcard Tesco - kreditná karta Dr.Max -lekáreň Schneider -lekáreň Baťa

Coop Jednota Lekáreň

DM

DM active beauty svět výhod, orsay club

dm drogeria

DM drogerie-svět výhod, Tesco clubcard

DM karta

DM, Billa, Tesco

dm, orsay, reserved

drogerie dm markt IKEA

Drogerie teta Potraviny - místní soukromník

Hervis club, Orsay, DM Drogerie, Tesco Club Card, Billa club

Ikea Family Marks and Spencer Teta Hervis

Ikea family, Orsay, renome

In-karta ČD KLUB Drogerie Teta registrace v obchodě Takko Fashion

isic, DM drogerie, Lékarna Helios

kenvelo club fann parfumeria slovenská sporiteľná- študentský klub

Kenvelo, DM drogerie

Kohls A.C. Moore Sears Pep Boys Rite Aid Cvs Shaws

Orange karta Media klub

Orange karta, Alpine Pro karta (športovy obchod)

orange, DM, Peek&Clop., Kenvelo, Ikea, Yves Rocher

Orsay DM Billa

orsay tesco clubcard karta do golden apple cinema

orsay, yves rocher

Renome, Billa

Sephora, DM drogerie, Marks&Spencer, IKEA, Ugo Juice bar

shell ikea

sportovní -itersport, drogerie Teta

tesco

tesco

tesco a netusim asi uz ziadne :D

tesco club card ikea family

tesco club card

Tesco Club Card, Baťa karta, Orsay Club

TEsco, Baťa, Dráčik (obchod s hračkama)

Tesco, Billa

Tesco, Billa, Orsay, Yves Rocher, INN, Coffee&CO, Kavárna Galerie, Renome, DM

tesco, dm drogeria

Tesco, DM drogerie, Fann Parfumerie, IKEA Family

tesco, ikea

Teta drogerie

UGO Fresh Palace Movie Card

walmark dr.max tesco dm drogerie billa intersport možná je jich víc, ale momentálně si nevzpomenu

zľavy, extra služby

žádné

žádnou

žiadne

5. Vyberte si jednu z vernostných kariet, ktorú používate najčastejšie. Napíšte názov vernostnej karty, ktorú ste si vybrali:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Billa1217,65 %12,9 %  
tesco1014,71 %10,75 %  
Billa club45,88 %4,3 %  
dm34,41 %3,23 %  
DM karta22,94 %2,15 %  
Teta22,94 %2,15 %  
Tesco Club Card22,94 %2,15 %  
Billa karta22,94 %2,15 %  
nepouzivam pravidelne ziadnu11,47 %1,08 %  
club card11,47 %1,08 %  
ostatní odpovědi dm drogeria
clubcard
kenvelo club
žiadnu
NAY elektrodom
DM active beauty
Marks & Spencer
ikea-zajímavé cenové zvýhodnění členů,zasílání nov
UGO Fresh
dr. max
Isic
yves rocher
ikea
Blažek, ale ta končí takže ji asi nevyužiju
Teta KLUB KLASIK
Intersport
karta do golden apple cinema
Teta drogerie
Clubcard Tesco - kreditná karta
mamčiny karty do drogerie či potravin asi nejčastě
žádnou
Media klub
Kenvelo
Shell smart karta
CVS
Agip
Coop Jednota
karta Billa klubu
drogerie dm markt
2942,65 %31,18 % 

Graf

6. Viete o všetkých výhodách, ktoré Vám karta ponúka? (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3957,35 %41,94 %  
ne2942,65 %31,18 %  

Graf

7. Aké výhody Vám táto karta ponúka? (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- získavanie dvojnásobného počtu bodov ( oproti iba clubcard - Tesco) - má výhody ako bežná kreditná karta, ale s pripisovaním bodov za jej použitie na platbu - vo všetkých typoch obchodov, aj v zahraničí, aj nákup cez internet.. - za získané body sú .... € poukážky pri nákupe v Tesco, poukážky -zľavy na vybraný tovar - nie je spoplatnené jej používanie (pri bankovej áno) - nižšia úroková sadzba, než pri bankovej kreditke

- zlavy na vybrane druhy tovarov - kreditovanie za nakupy - postoukvartalne zasielane nakupne poukazky vo vyske prisluchajucej zrealizovanym nakupom

Darceky za nazbierane body, zlavy na palivo

finanční poukázky za nakoupené zboží

Knihy a iné produkty za lepšiu cenu ako v ostatných kníhkupectvách

lacnejsie ceny extra body sem-tam free stuff

levnější potraviny a zboží, odměny za nasbírané body

levnější sortiment, levnější jídlo, spešl akce atd.

levnější zboží, obcasne darky(zbytečnosti)

levnější zboží, sběr bodů za které jsou pak dárky

nákup vybraných produktů za akční ceny, sbírání Billa bodů a možný nákup nejrůznějších předmětů (potřeby do domácnosti apod.), možnost cestování s Billa Travel apod.

neskor mam zlavu na ine vyrobky ale aj to iba na urcene znacky

nevím, nepoužívám žádnou

peníze

Po nákupe za X euro dostanu v poukázkách cca 1% zpátky. Plus mi dojdou slevové kupony na tovar, který by mě, vzhledem k mému nákupnímu chování, mohl zaujmout - nebo ho dokonce kupuju.

Po získaní bodov, dostanem pri ďalšom nákupe zľavu

Podle výše nákupů mi jednou za čas Tesco pošle slevový kupon na určitý obnos.

rôzne zľavy za nazbierané body

S_peciální slevy, získávání Billa bodů, za které mám slevy na vybrané zboží, speciální body, za které mám na speciálních akcích zboží zdarma, slevy na zájezdy CK Billa.

sběr bodů

Sbírá body, pak slevy nebo výrobky zadarmo.

Sbírám body, po nasbírání určitého počtu bodů mi přijdou slevové kupony na vybrané zboží.

Sbirani bodu - darky, slevy

sbírání bodů a následné slevy

Sbírání bodů na kartu - uplatnění slevových kupónů na různé nabídky.

sbírání bodů, od kterých se vyvíjí následná výše slev

sbírání bodů, slevy na některé výrobky

sbírání bodů, slevy na vybrané produkty

sleva

Sleva 3% z každého nákupu Sbírání kreditů - navýšení slevy Zvýhodněné nabídky pro držitele karty

sleva na léčiva, vitamíny apod. + sleva 30 Kč za recept

sleva na vybrané zboží možnost vyměnit za nasbírané body věcnou cenu

Sleva při nákupu, sbírání bodů za nákup apři určitém počtu opět navýšení slevy

slevové akce pro držitele karty, dále sbírání bodů (které ale nevyužívám)

slevové knížky tituly z knižní edice dm drogerie active beauty slevy na zážitky, wellness, péči o tělo a pokošku slevy na vybrané výrobky nebo služby určitých značek

slevové knížky, knížky z dm, různé kosmetické zákroky, pobyty atd

slevu na vybrané výrobky a po dosažení určitého počtu bodů stříbrnou a potom zlatou kartu a tím pádem vyšší slevu

slevy veci za lepsi ceny

slevy

slevy

slevy na festivaly, nakupy v partnerskych obchodech, restauracich, slevy pri cestovnim pojisteni, slevy na cestovani

slevy na nákup speciálního zboží + cenové akce na produkty z prodejny

slevy na produkty, jednorázové kupony na odečet určité sumy

slevy na vybrané a označené výrobky na prodejně a kromě toho je tam ještě nějaké sbírání bodů, ale to přesně nevím, jak funguje

Slevy na vybrané zboží. Můžu si za získané body koupit nějaký drahý výrobek, za nižší cenu.

slevy na výrobky, akční ceny některých produktů

Slevy na zboží

Slevy, body za nákup

Slevy, bonus body a následný výběr dárku

slevy, sbirani bodu a nasledny nakup zdarma

slevy, za nákup slevové kupony v kč na cokoliv a kupony na slevu konkrétního zboží

slevy, zvýhodněné nákupy za bonus body nebo billa body, slevy na email,

Speciální slevy na zboží, a pak nějaké dárky (to právě nevím a nevyužívám).

speciální slevy pro členy Billa klubu

tesco má díky ní spoustu údajů :-)

uplatňujem si pomocou nej zľavy

za 9 filmů 1 gratis

Za každý nákup sa mi pripočítavajú body, za ktoré si na konci zúčtovacieho obdobia, čo je raz za rok, môžem urobiť nákup v Coop Jednote. S preukázaním tejto karty mám určitú zľavu v zazmluvnených obchodoch. Napr. cestovná agentúra, nákup záhradnej techniky a podobne.

za každý nákup získávám body, po nasbírání určitého počtu bodů si můžu vybrat slevu na dané výrobky

zasílání neslettru o novinkách a akcích upřednostnění věrnostních zákazníků (mohou si dříve koupit zboží) zvýhodněné ceny (jak nábytku tak jídla v ikea restaurant)

zbieram body za nakup

zbierat body a nasledne mat zlavu pri nakupe

zľavy

zlavy

zľavy

zlavy na na tovar

zlavy na nakup v obchodoch

Zľavy pri nákupe od 5-20% z ceny

8. Aké nevýhody má táto karta? (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Asi nedostatecna propagace - neumi dostatecne zduraznit svoji vyhodu oproti konkurenci, takze se zakaznici neciti vyjimecni (coz by meli) a tim padem je karta nemotivuje k vernosti.

body sa nedostavaju za vsetky produkty a sluzbu CS

Body se přičítají po 50 Kč

body se sbírají až při nákupu nad 50 Kč

casto si neuvedomim, resp. nevsimnem, ze v tom ktorom obchode moze byt zlava prave na tu moju kartu

často chodím na nákupy spontánně a nemívám kartu u sebe

dostávám slevy na to, co nejčastěji kupuji

je nepřenosná

Lepší než kupony na určité zboží by byly lepší procentové slevy na všechno zboží.

musela jsem si ji sama vyžádat. vždy se mě na pokladně ptali, jestli ji mám a když sem řekla ne, nikdy mi ji nenabídli. a její výhody nejsou až tak zajímavé. můžu ušeřit pár korun a je to vlastně jedno, jestli ji mám nebo ne...

musím ji hledat v peněžence negativn pocity při použití karty-pokladní by se aspon mohly tvarit mile, kdyz se na ni ptaji a následne odpovidají (v pripade zakaznika, který kartu nemá)

musím ju mať pri sebe a pametať si kódy

musim nakupovat v tomto obchode atym ziskavat kredity aby som mohla mat zlavu

Myslím, že žiadne

nejsem si vědom

Někdo sleduje co vše kupuju :-)

nemá nevýhody

nemá pre mňa nevýhody

Nemám prehľad o bodoch z nákupu.

Nenapadá mě.

není moc hezká, jinak je úžasná:)

nepociťujem nevýhody

neshledala jsem zatím žádnou nevýhodu

neviem

neviem

neviem

neviem o ziadnych

neviem o žiadnej nevýhode

neviem, nepouzivam... raz som bola obmakcitelna a odvtedy ju mam

nevim

nevím

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím o žádných

nevím o žádných

nevím o žádných...

nevím, nepoužívám žádnou

nevím, nestudoval jsem

neznám nevýhodu =)

neznám žádné

nic me nenapada

nie su

o žádných nevím, jen že ji musíte mít u sebe

O žádných nevím.

osobni udaje

pořád ji po mě prodavačky chtějí!:-D

Slevy na zboží.

Velikost slevy, kterou díky této kartě dostanu na nákup se odvíjí podle předchozích nákupů.

Většinou si chci vzít slevové knížky, ale nic si tam nevyberu, protože kupuji pouze přírodní kosmetiku, a ta tam většinou není.

výměna za osobní údaje

Vyšší slevy dosáhnu za strašně dlouho

Vztahuje se na sfétu zdravé výživy. Moc nevýhod nemá. Momentálně mě žádná nenapadá.

zadne

Zadne

zapomínám na ni

zatím jsem nenašla nevýhody karty

zavazí

zlava je nic moc

žádné

žádné

žádné

žiadne

žiadne

9. (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.) Po tom, ako som sa stal členom vernostného programu (získal vernostnú kartu) nakupujem / som užívateľom služieb

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rovnako často a/alebo v rovnakom množstve ako pred tým4667,65 %49,46 %  
častejšie a/alebo vo väčšom množstve ako pred tým2130,88 %22,58 %  
menej často a/alebo v menšom množstve ako pred tým11,47 %1,08 %  

Graf

10. Prečo nie ste členom vernostného programu s vernostnou kartou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

lebo nechcem

Nebaví mě vyplnovat formuláře a dotazníky :)

Nedostal jsem se k tomu abych si něco takového pořídil.

nechce sa mi to vypĺňať

nechci, nic mi to nepořináší, okrádalo by mě to o důležitou část soukromí

nemal som možnosť sa stať členom vernostneho programu

nemam zajem o vernostini programy

není to pro mne zajímavé, chráním si své soukromí

nepotrebujem

nepotřebuji to

neviem

nevím

nevim,nikdy jsem k tomu neprisla.

nevyužívám pravidelně stejných služeb, nemám místo v peněžence

nikdo mi nic takové zatím nenabídl

Protože jej nepotřebuji.

protože má všechny manželka

Soukromí

Trvám na tom, že moje nákupy musejí zůstat anonymní. Nikomu není nic do toho kdy, co a kolik nakupuju. A tuhle svobodu za žásné slevy nevyměním.

zanedbatelna vyhoda

zdlouhavý proces vyplňování údajů, zatím jsem nenašla firmu, ke které bych se chtěla uvázat, vybírám si mezi konkurencí

Žádný mě zatím natolik nezaujal

žádný věrnostní program mě nenadchl

žiaden takýto program ma nezaujal.

Žiadny ma noeslovil ponukou, nepokladal som ho za výhodný

11. Na čo podľa Vás slúžia vernostné programy?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-data pro prodejce, sleva pro zákazníka

"pokud budeme nakupovat věrně, budeme mít slevu" - udržení zákazníka

aby jejich vydavatel měl přehled o tom, jak se zákazníci chovají aby prostřednictvím výhod utužovaly loyalitu zákazníka

Aby lidé nakupovali u stejného výrobce, protože mají pocit, že dostávají něco navíc.

aby se zakaznik vracel

Aby si jednotlivé firmy/spoločnosti udržali/získali zákazníkov, poprípade získali osobné údaje, aby mohli zasielať letáky.

aby si připoutaly zákazníky k sobě a ti nechtěli navštěvovat konkurenci

Abych nakupovala přednostně u dané firmy.

benefity, informace o zákaznících

Buduji vernost znacce (zakaznik pak ma hure prechazet ke konkurenci - nejlepe vubec).

častější zapojení zákazníka do nákupů, budování brandingu

dobrý věrnostní program na zvýšení prodejů a zákaznické loajality, špatný je pro zákazníka jen otrávením a zdržením bez odpovídajících benefitů

jako "odměna"zákazníkovi (např. slevy), ale také určitě ke zvýšení prodeje

jen pro to, aby firmy zakaznika na neco chytly, ale vetsinou kdyz by si to clovek poridil jinde, bez te sluzby, ktera by mu mela vyhodu umoznit, je na tom deleko lepe

k budování komunity okolo brandu. A k nalákání dalších zákazníků

K budování věrnosti

k motivaci zákazníka k využívání konkrétní sluby nebo sítě prodejen

k návratua udržení si zákazníků určitého obchodu a tím růst tržeb

k tomu aby se zakaznici vraceli, vyuzivali sluzeb

k udržení si zákazníků, poznání svých zákazníků a následnému lepšímu cílení reklamy

k udržení zákazníka

k udržení zákazníků a získání informací o nich

K získání loajality zákazníků popřípadě získání nových zákazníků.

K získání osobních údajů lidí.

Když budu mnět věrnostní program,podle mně je to tak trochu povinost tam nakupovat

ke sberu dat...a k "potvrzeni vztahu"

ke sledování chování zákazníků

ke sledování nákupního chování zákazníků

marketingovy tah na prilakanie zakaznikov

Monitoring zákazníků.

na čerpání benefitů

na motivaciu ludi, aby sa stali pravidelnym zakaznikom danej spolocnosti a na boj proti svojej konkurencii

na nalákání a udržení zákazníků

Na nic

Na podporu prodeje a zvýšení loajality zákazníků - čím víc nakoupí, tím lépe bude odměněn

na prilakanie ludi

na priputanie zakaznika k urcitemu obchod. retazcu/ firme

na přitáhnutí více zákazníků

na to aby som mala nejaku zlavu ked som verny niecomu

na udržení loajality zákazníka a k pocitu určitého závazku u daného obchodu...

na udržení stávajících zákazníků

Na udržení zákazníka a aby byl zákazník loajální!

na upevnenie vzťahu zákazník - predajca

Na upútanie zákazníka a aby ostal verný obchodu, z ktorého má túto kartu.

na zbohatnutie

na získání si stálých zákazníků a jejich udržení

na ziskanie pravidelneho zakaznika

na ziskanie si stalych zakaznikov

Na získanie zákaznickej základne

na získanie zákazníka

Na získávaní podrobného přehledu o nákupním chování zákazníků a posílení jejich vazby k prodejci.

na získavanie stálych zákazníkov

na zľavy pre verných zákazníkov

nalakani + Udrzeni zakazniku

Nalákání zákazníků pro větší/čstější nákupy

neviem

podporu prodeje, udržení si zákazníků, nebo popřípadě získání nových zákazníků

predovšetkým na získavanie informácii o zákazníkoch, na získavanie nových a udržanie stálych zákazníkov zákazníkov

prilákanie zákazníkov

prilakanie zakaznikov, marketing

primárně k udržení zákazníka

přilákají spotřebitele, kteří "raději koupí výrobek/značku, za jejíž koupi jsou odměněni, jsou nějak zvýhodněni apod."

přilákání lidí

sber dat

Sběr dat, roztřídění zákazníků podle potřeb, celkově marketing

sdruzovani lidi

Slouží k efektivnějšímu ovládání (manipulaci) zákazníků.

slouží k přístupu k osobním informacím zákazníků monitorování frekvence a druhu nákupu široké vužití v oblasti marketingu

slúžia na prilákanie zákazníkov.

udržení stávajících zákazníků

udržení zákazníka větší motivace k nákupu věronost

udržení zakazníka, data o nakupech. IMS

Udržení zákazníka, loajalita

udržení zákazníka, případně také nalákání zákazníka nového

udržení zákazníků

udržet si zákazníka

udržet zákazníky

vernost značce

Vše je něco za něco...

vyhody

Vytáhnutí údajů za slevy, popř. jiné zákaznické výhody

Zákazník z toho má nějaké výhody, prodejce například databázi svých zákazníků.

získání a udržení zákazníků

získání informací o klientech, snaha si udržet zákazníka

získání informací o zákaznících - databáze

získání údajů o zákazníccíh a struktuře jejich nákupů

získání věrnosti zákazníků

získání věrných zákazníků a víc prodat

získanie a udržanie si zákazníkov

získanie zľavy a výhod

ziskat si zakaznika a udrzat ho

ziskat zakaznikov

zvýšení loajality zákazníků

12. Komu podľa Vás slúžia vernostné programy najviac? (označte len 1 odpoveď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to výhodné pre oboch rovnako4952,69 %52,69 %  
predajcovi / poskytovateľovi služieb3941,94 %41,94 %  
zákazníkovi55,38 %5,38 %  

Graf

13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Myslím si, že predajca / poskytovateľ služieb nemá právo odo mňa žiadať akékoľvek osobné údaje.2.290.916
Členom vernostného programu sa stanem vždy, keď mi je to ponúknuté.3.4730.701
Sám vyhľadávam informácie o vernostných programoch a žiadam o členstvo.3.6020.455
Členom vernostného programu sa stanem len vtedy, ak už u predajcu nakupujem alebo využívam služby poskytovateľa služieb.1.8390.888
Vernostný program a kartu chápem ako niečo navyše, čo mi predajca / poskytovateľ služieb ponúka.20.71
Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som uprednostňoval určitého predajcu / poskytovateľa služieb.2.280.911
Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som výlučne nakupoval u určitého predajcu / poskytovateľa služieb.3.0750.758
Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som začal nakupovať u určitého predajcu / poskytovateľa služieb.2.9890.677
Členom vernostného programu/ držiteľom vernostnej karty by som sa stal, kvôli okamžitej výhode (akcii, zľave, darčeku a pod.), aj keby ma to k niečomu zaväzovalo (napr., že ma budú môcť v budúcnosti kontaktovať s ponukou/nabídkou).2.8820.792
Členom vernostného programu/ držiteľom vernostnej karty by som sa stal, kvôli okamžitej výhode (akcii, zľave, darčeku a pod.), ale len ak by ma to k ničomu nezaväzovalo.2.0860.96

Graf

14. Som ochotný výmenou za výhody, bonusy, zľavy, darčeky, služby navyše a podobne predajcovi alebo poskytovateľovi služieb poskytnúť nasledujúce informácie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohlavie8288,17 %88,17 %  
meno8187,1 %87,1 %  
e-mailovú adresu7479,57 %79,57 %  
priezvisko7277,42 %77,42 %  
vzdelanie4750,54 %50,54 %  
preferenciu značiek3234,41 %34,41 %  
presnú adresu bydliska2526,88 %26,88 %  
svoje záľuby a záujmy2425,81 %25,81 %  
telefónne číslo2223,66 %23,66 %  
informácie o domácich miláčikoch (ak domáceho miláčika nemáte, berte túto otázku hypoteticky)1920,43 %20,43 %  
profesiu1617,2 %17,2 %  
hodnotový rebríček1415,05 %15,05 %  
sexuálna orientácia1313,98 %13,98 %  
počet svojich detí (ak deti nemáte, berte túto otázku hypoteticky, čiže ak by ste deti mali, poskytli by ste túto informáciu?)1313,98 %13,98 %  
o stravovacích návykoch1212,9 %12,9 %  
vlastníctvo motorového vozidla1212,9 %12,9 %  
vierovyznanie / víru1010,75 %10,75 %  
miery, výšku, váhu1010,75 %10,75 %  
informácie o pomere svalov, vody, tuku v tele po tom, čo Vám ho predajca/poskytovateľ služieb odmeria77,53 %7,53 %  
záujmy a záľuby svojho partnera (ak partnera nemáte, berte túto otázku hypoteticky)55,38 %5,38 %  
informácie o krvnom tlaku po tom, čo Vám ho predajca/poskytovateľ služieb odmeria55,38 %5,38 %  
zamestnanie55,38 %5,38 %  
pohlavie svojich detí (ak deti nemáte, berte túto otázku hypoteticky)55,38 %5,38 %  
informácie o kvalite bývania44,3 %4,3 %  
záujmy a záľuby svojich detí (ak deti nemáte, berte túto otázku hypoteticky)44,3 %4,3 %  
fotografiu33,23 %3,23 %  
príjem22,15 %2,15 %  
číslo účtu22,15 %2,15 %  
informácie o zdravotnom stave11,08 %1,08 %  
informácie o vlastníctve nehnuteľnosti11,08 %1,08 %  

Graf

15. Vek v tomto kalendárnom roku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-247075,27 %75,27 %  
30-391010,75 %10,75 %  
25-2999,68 %9,68 %  
40-4922,15 %2,15 %  
15-1711,08 %1,08 %  
50-5911,08 %1,08 %  

Graf

16. Pohlavie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7075,27 %75,27 %  
muž2324,73 %24,73 %  

Graf

17. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie. Ak ste študent, označte to, čo práve študujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
terciárne (vyššia odborná škola, vysoká škola, univerzita)8288,17 %88,17 %  
sekundárne (stredná škola, gymnázium, odborné učilište)1010,75 %10,75 %  
primárne (základná škola)11,08 %1,08 %  

Graf

18. Národnosť:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
česká4750,54 %50,54 %  
slovenská2425,81 %25,81 %  
čr1313,98 %13,98 %  
moravská22,15 %2,15 %  
sk22,15 %2,15 %  
CZ22,15 %2,15 %  
čská11,08 %1,08 %  
Slov.11,08 %1,08 %  
ceska11,08 %1,08 %  

Graf

19. Veľkosť miesta bydliska:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
stredne veľké mesto (20 001 - 100 000 obyv.)4043,01 %43,01 %  
sídlo pod 2000 obyvateľov 1415,05 %15,05 %  
veľkomesto (100 001 - 1 000 000 obyvateľov)1415,05 %15,05 %  
malé mesto (5001 - 20 000 obyvateľov)1313,98 %13,98 %  
vidiecke mesto (2001 - 5000 obyvateľov)88,6 %8,6 %  
miliónové mesto (viac ako 1 mil. obyvateľov)33,23 %3,23 %  
malé mesto (5001 - 20 000              5001 - 20 000      end_of_the_skype_highlighting obyvateľov)11,08 %1,08 %  

Graf

20. V súčasnosti som:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
študent 7378,49 %78,49 %  
zamestnanec1718,28 %18,28 %  
samostatne zárobkovo činná osoba66,45 %6,45 %  
nezamestnaný33,23 %3,23 %  
dôchodca 11,08 %1,08 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Koľko máte vernostných kariet?

  • odpověď < 1 - 2 >:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 1. Ste členom nejakého vernostného programu s vernostnou kartou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 0 - 1 > na otázku 3. Koľko vernostných kariet aktívne využívate?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som uprednostňoval určitého predajcu / poskytovateľa služieb.=4 na otázku 13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

3. Koľko vernostných kariet aktívne využívate?

  • odpověď < 0 - 1 >:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nie na otázku 1. Ste členom nejakého vernostného programu s vernostnou kartou?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 1 - 2 > na otázku 2. Koľko máte vernostných kariet?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som uprednostňoval určitého predajcu / poskytovateľa služieb.=4 na otázku 13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

12. Komu podľa Vás slúžia vernostné programy najviac? (označte len 1 odpoveď)

  • odpověď predajcovi / poskytovateľovi služieb:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som uprednostňoval určitého predajcu / poskytovateľa služieb.=4 na otázku 13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

  • odpověď Členom vernostného programu sa stanem vždy, keď mi je to ponúknuté.=4:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi malé mesto (5001 - 20 000 obyvateľov) na otázku 19. Veľkosť miesta bydliska:
  • odpověď Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som výlučne nakupoval u určitého predajcu / poskytovateľa služieb.=4:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vernostný program a karta ma dokážu motivovať aby som uprednostňoval určitého predajcu / poskytovateľa služieb.=4 na otázku 13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

14. Som ochotný výmenou za výhody, bonusy, zľavy, darčeky, služby navyše a podobne predajcovi alebo poskytovateľovi služieb poskytnúť nasledujúce informácie:

  • odpověď vzdelanie:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vierovyznanie / víru na otázku 14. Som ochotný výmenou za výhody, bonusy, zľavy, darčeky, služby navyše a podobne predajcovi alebo poskytovateľovi služieb poskytnúť nasledujúce informácie:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ste členom nejakého vernostného programu s vernostnou kartou?

2. Koľko máte vernostných kariet?

3. Koľko vernostných kariet aktívne využívate?

5. Vyberte si jednu z vernostných kariet, ktorú používate najčastejšie. Napíšte názov vernostnej karty, ktorú ste si vybrali:

6. Viete o všetkých výhodách, ktoré Vám karta ponúka? (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.)

9. (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.) Po tom, ako som sa stal členom vernostného programu (získal vernostnú kartu) nakupujem / som užívateľom služieb

12. Komu podľa Vás slúžia vernostné programy najviac? (označte len 1 odpoveď)

13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

14. Som ochotný výmenou za výhody, bonusy, zľavy, darčeky, služby navyše a podobne predajcovi alebo poskytovateľovi služieb poskytnúť nasledujúce informácie:

15. Vek v tomto kalendárnom roku:

16. Pohlavie:

17. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie. Ak ste študent, označte to, čo práve študujete:

18. Národnosť:

19. Veľkosť miesta bydliska:

20. V súčasnosti som:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ste členom nejakého vernostného programu s vernostnou kartou?

2. Koľko máte vernostných kariet?

3. Koľko vernostných kariet aktívne využívate?

5. Vyberte si jednu z vernostných kariet, ktorú používate najčastejšie. Napíšte názov vernostnej karty, ktorú ste si vybrali:

6. Viete o všetkých výhodách, ktoré Vám karta ponúka? (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.)

9. (Otázka sa vzťahuje na vernostnú kartu, ktorú ste si vyššie vybrali.) Po tom, ako som sa stal členom vernostného programu (získal vernostnú kartu) nakupujem / som užívateľom služieb

12. Komu podľa Vás slúžia vernostné programy najviac? (označte len 1 odpoveď)

13. Uveďte Váš súhlas alebo nesúhlas s nasledujúcimi tvrdeniami: 1 - súhlasím, 2 - skôr / spíše súhlasím, 3 - skôr / spíše nesúhlasím, 4 - nesúhlasím

14. Som ochotný výmenou za výhody, bonusy, zľavy, darčeky, služby navyše a podobne predajcovi alebo poskytovateľovi služieb poskytnúť nasledujúce informácie:

15. Vek v tomto kalendárnom roku:

16. Pohlavie:

17. Najvyššie dosiahnuté vzdelanie. Ak ste študent, označte to, čo práve študujete:

18. Národnosť:

19. Veľkosť miesta bydliska:

20. V súčasnosti som:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vašková, Ľ.Pohľad zákazníkov na vernostné programy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vernostne-programy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.