Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní a slevové karty

Věrnostní a slevové karty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana & Markéta
Šetření:25. 04. 2014 - 07. 05. 2014
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):24 / 19.22
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:66,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží k upřesnění našich preferencí pro využívání slevových / věrnostních karet při nákupech.

Výsledky budou součástí studií spotřebitelského chování zvejňovaných na www.paridea.cz

 

Odpovědi respondentů

1. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9378,81 %78,81 %  
Muž2622,03 %22,03 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
231210,17 %10,17 %  
2797,63 %7,63 %  
2497,63 %7,63 %  
2286,78 %6,78 %  
2886,78 %6,78 %  
2186,78 %6,78 %  
2075,93 %5,93 %  
2665,08 %5,08 %  
2554,24 %4,24 %  
2954,24 %4,24 %  
ostatní odpovědi 30
42
31
48
37
50
32
36
18
40
43
63
53
35
14
16
96
55
45
41
39
33
46
17
44
56
19
13
38
4134,75 %34,75 % 

Graf

3. Kolik členů má Vaše domácnost?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23933,05 %33,05 %  
43025,42 %25,42 %  
32622,03 %22,03 %  
11411,86 %11,86 %  
554,24 %4,24 %  
710,85 %0,85 %  
dva10,85 %0,85 %  
610,85 %0,85 %  
Tri10,85 %0,85 %  

Graf

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejvíce nebo nejčastěji nakupuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Já - osobně6857,63 %57,63 %  
Rodiče – matka2622,03 %22,03 %  
Partner / partnerka97,63 %7,63 %  
Rodiče – oba přibližně stejně54,24 %4,24 %  
Rodiče -otec43,39 %3,39 %  
Jiné43,39 %3,39 %  
Děti10,85 %0,85 %  
Prarodiče10,85 %0,85 %  

Graf

5. Kde žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve městě do 100 000 obyv.4033,9 %33,9 %  
V obci/městě do 10 000 obyv.3227,12 %27,12 %  
V Praze + okolí3126,27 %26,27 %  
Ve městě nad 100 000 obyv.1512,71 %12,71 %  

Graf

6. Při běžných nákupech potravin častěji platíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Platební kartou7563,56 %63,56 %  
Hotově4336,44 %36,44 %  

Graf

7. Používáte při nákupech potravin nějaké slevové/věrnostní karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO8773,73 %73,73 %  
NE3126,27 %26,27 %  

Graf

8. Jak často kartu při nákupu potravin využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cca 1-2 týdně2528,74 %21,19 %  
Více než 2x týdně2124,14 %17,8 %  
Cca 1x měsíčně1517,24 %12,71 %  
Cca 2-3 měsíčně1517,24 %12,71 %  
Velmi nepravidelně (nedokážu specifikovat)1112,64 %9,32 %  

Graf

9. Dostal/a jste za poslední 2 roky nějakou nabídku slevové/věrnostní karty k nákupu potravin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11, Nevzpomínám siotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2477,42 %20,34 %  
NE516,13 %4,24 %  
Nevzpomínám si26,45 %1,69 %  

Graf

10. Proč jste nabídku nevyužil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevim28,33 %1,69 %  
nebolo tam nič pre mňa14,17 %0,85 %  
nechci14,17 %0,85 %  
Vadí mi stále v peněžence hledat tu správnou kartu.14,17 %0,85 %  
x14,17 %0,85 %  
Neprisla mi zajimava a nenakupuji potraviny Jen v 1 obchode14,17 %0,85 %  
protoze obchod v kterem nakupuji pravidelne je bliz14,17 %0,85 %  
nesuhlasim s podmienkami vyuzivania udajov o mne14,17 %0,85 %  
nechci být sledován co kupuji14,17 %0,85 %  
Je to spise otravne a kdybych mela mit od kazdeho obchodu kartu, nemela bych v penezence nic jineho14,17 %0,85 %  
ostatní odpovědi nechci podporovat sběr dat, které se využívají
střídám různé obchody
nenavštěvuji ten obchod tak často
Nechci poskytovat osobní údaje
Nechtěla jsem.
nemám ráda věrnostní karty, kdybych si ji zařídila všude, kde mi ji nabídli, potřebovala bych speciální tašku jen na tyto karty
Nevyplatí se mi to.
nemám o to zájem
zas tak často potraviny nenakupuji
nemám zájem
Je to blbost
nechci zasílání spamů
nebylo to to co se mi zrovna hodilo
1354,17 %11,02 % 

Graf

11. Používáte/vlastníte jiné slevové/věrnostní karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 13, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO10891,53 %91,53 %  
NE108,47 %8,47 %  

Graf

12. Jaký je důvod, že žádné jiné karty nepoužíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenabízejí slevy tam, kde bych je využil110 %0,85 %  
nenabízejí mi zajímavé výhody110 %0,85 %  
x110 %0,85 %  
Do kazdeho obchodu bych musela mit jednu. Zavazi to v penezence110 %0,85 %  
nenakupuji často110 %0,85 %  
Nechci poskytovat osobní údaje110 %0,85 %  
bylo by jich moc110 %0,85 %  
Uráží mě to. 110 %0,85 %  
Je to blbost110 %0,85 %  
nemám o ně zájem110 %0,85 %  

Graf

13. Upřesněte prosím, z jakých oblastí/oborů vlastníte věrnostní karty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogistické zboží8477,78 %71,19 %  
Potraviny7064,81 %59,32 %  
Lékárny5954,63 %50 %  
Oděvy5349,07 %44,92 %  
Doprava (bus, vlak, letecká doprava)3835,19 %32,2 %  
Studentské slevy - různé3532,41 %29,66 %  
Restaurace, kavárny, cukrárny3027,78 %25,42 %  
Obuv + doplňky2926,85 %24,58 %  
Pohonné hmoty1917,59 %16,1 %  
Služby (masáže, kosmetika, kadeřnictví aj.)1513,89 %12,71 %  
Multibrandové karty (slevy poskytované jednou kartou na více obchodních místech)1312,04 %11,02 %  
Jiné1211,11 %10,17 %  
Hobby – dům a zahrada98,33 %7,63 %  
Cestování, dovolená87,41 %6,78 %  
Stavebniny32,78 %2,54 %  
Auto, moto32,78 %2,54 %  
Zdravotní péče21,85 %1,69 %  

Graf

14. Uveďte 1-3 karty (buď značku nebo poskytovatele), které nejčastěji používáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dm32,78 %2,54 %  
Teta, DM, Costa10,93 %0,85 %  
dm, ikea, billa10,93 %0,85 %  
dm, billa, tesco10,93 %0,85 %  
Billa Club, DM, Lékárna Karlov10,93 %0,85 %  
lékárna medifin, globus karta, drogerie teta10,93 %0,85 %  
penny, teta drogerie, dm10,93 %0,85 %  
DM, Marionnaud, Reserved10,93 %0,85 %  
DM, Maranatha, Costa10,93 %0,85 %  
České dráhy, Smile card Leo Expres, Globus10,93 %0,85 %  
ostatní odpovědi k servis, dm drogerie, tesco
Billa, Dr. Max
sephora, billa, dm
Tesco, Dráčik, DM
DM ROSMEN IBOD
Yves Rocher, dm
Billa club, Tesco club card, Inkarta ČD
Billa, Cinema City, Tesco
mám, ale nepoužívám
Cinestar Card, DM, Teta
DM drogerie
BIlla, IKEA, DM drogerie
Globus, Benu lékárna, Drogerie Teta
club card, baťa, billa
Dm active beauty
Tesco, DM, Cinestar
tesco, billa, dm
DM, maranatha, s. Oliver
Billa bonus club, DM, Teta
shell, ibod, pet center
Hudy, DM, Dr.Max
DM karta, Isic karta, Costa Coffee
Club card, IBod
Marks and Spencer, Paul, DM drogerie
Billa, ČD
Dm, Benu, Purina
Billa, Sam, Knižní klub, DM drogerie, Teta, Benu, Pošta
Bubbleology, Orsay, A3
nevim
DM, Baumax, Billa
Clubcard, teta drogerie, DM
dm, shell, tesco
Hudy, rockpoint, jeansové a sportovní oblečení
IBod, ClubCard, Penny karta
Dm Drogerie, McCaffe
Teta drogerie, Peek&Cloppengurg
Terno karta, Dm karta, Penny karta
Tesco, Pet center, Teta
Teta drogerie, Billa club, Tesco
Billa, Leo express, Dr Max
globus, makro, tesco
dm drogerie, marks and spencer
dm drogerie, Tesco Club Card, Tchibo
tesco, ikea, dm
orsay, dm-drogerie, neo pharm
Penny, Droxi, student Agency
penny, nějká z lékárny a drogerie, "účet u stavebnit Stamot"
Tesco, Sephora, Yves Rocher
orsay,teta, české dráhy
Billa, dm, Bageterie Boulvard
Penny, Teta, Billa, studenstké
Club card, Teta karta, DM karta
tesco, pošta, tchibo
tesco, billa club, tchibo
tesco, omv, isic
Billa, ISIC, Dr.Max
Tesco, DM, Shell
isic, Yves Rocher, Orsay
Costa coffee, Dr. Max, DM
visa, citi, shell
dm, takko fashion
Coop
billa, tesco, alpine-pro
Billa, DM, Orsay, Tchibo
Billa, Globus, Knižní klub
penny, teta, dm.
Orsay, yves rocher
costa coffee, tesco club card, dm karta
Intersport, ISIC
Dr. Max, Drogerie DM
Clubcard, DM, Penny karta
Clubcard, DM, Geco
sportisimo
orsay, opuscard, boluevard bagette
DM, Teta, Ikea
tesco, dr.max
Tesco, DM, Bakarta
Promod, baťa, tesco
aisic
Tesco, DM
Club card Tesco, DM drogerie, Ikea,
tesko, DM
Billa
Dm drogerie, Teta drogerie, Tesco - Club card
Teta,club card snowbitch
TESCO? MOUNDTFIELD, SHELL
Geco
Billa, Tesco, DM drogerie,
DM drogeriemarkt, Ikea, Dr Max
Billa karta, DM drogerie karta, ISIC
Dobrá čajovna
DM, Subway, Billa
Dráčik, Club card, DM
cinestar, takko,
Tesco, DM, Teta
Penny,Dr.Max,Teta
9688,89 %81,36 % 

Graf

15. Jaký typ věrnostní/slevové karty shledáváte obecně jako nejatraktivnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přímá fixní sleva ihned při nákupu5752,78 %48,31 %  
Kumulace finančních prostředků na kartě pro platbu dalších nákupů1513,89 %12,71 %  
Navyšovaná sleva za opakované nákupy109,26 %8,47 %  
Kumulace bodů pro výběr dalšího zboží98,33 %7,63 %  
Zdarma dárek/zboží za x-tý (opakovaný) nákup87,41 %6,78 %  
Kumulace hotovosti na kartě s možností výběru (cash-back)76,48 %5,93 %  
Jiné21,85 %1,69 %  

Graf

16. Kolik slevových/věrnostních karet přibližně vlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-96560,19 %55,08 %  
1-32321,3 %19,49 %  
10-201614,81 %13,56 %  
Více než 3032,78 %2,54 %  
21-3010,93 %0,85 %  

Graf

17. Kolik věrnostních karet míváte pravidelně při sobě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vždy všechny5147,22 %43,22 %  
Většinou všechny3229,63 %27,12 %  
Jen ty nejčastěji používané2422,22 %20,34 %  
Jiná odpověď10,93 %0,85 %  

Graf

18. Jak dlouho věrnostní karty přibližně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Necelých 5 let4945,37 %41,53 %  
1-2 roky2926,85 %24,58 %  
5-10 let1614,81 %13,56 %  
0-1 rok (necelý rok)87,41 %6,78 %  
Déle než 10 let65,56 %5,08 %  

Graf

19. Pořizujete si každou slevovou/věrnostní kartu, která je Vám nabídnuta?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas4440,74 %37,29 %  
Velmi zřídka3431,48 %28,81 %  
Ano, většinou2523,15 %21,19 %  
Ano, vždy54,63 %4,24 %  

Graf

20. Dáváte přednost slevové kartě v podobě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Off-line (plastová/papírová kartička)9991,67 %83,9 %  
On-line (aplikace v mobilu)98,33 %7,63 %  

Graf

21. Vlastníte nějakou kartu, jejíž design/grafiku hodnotíte jako nadmíru povedenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 22, NEotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE7872,22 %66,1 %  
ANO3027,78 %25,42 %  

Graf

22. Jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
orsay26,67 %1,69 %  
Bubbleology26,67 %1,69 %  
IBod26,67 %1,69 %  
Cinestar26,67 %1,69 %  
ikea13,33 %0,85 %  
cukrárna ovocný světozor13,33 %0,85 %  
Graficky čisté karty - např. Ikea, Orsay13,33 %0,85 %  
Pompo13,33 %0,85 %  
Cinestar Card13,33 %0,85 %  
shell clubsmart13,33 %0,85 %  
ostatní odpovědi Reserved, Tchibo
Peek&Cloppenburg
Leo express smile card
Tchibo
j
Lindex
visa
klenoty aurum
nemohu si vzpomenout
Ikea, Butlers
Cinestar
Promod
DM drogerie
Dobrá čajovna
Dráčik, Armex
vinoteka
1653,33 %13,56 % 

Graf

23. Umíte si představit, že ve svém životě žádné věrnostní/slevové karty nepoužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO10488,14 %88,14 %  
NE1411,86 %11,86 %  

Graf

24. Máte nějaký zajímavý postřeh ke slevovým, věrnostním, cash-backovým kartám, který byste nám chtěl/a sdělit?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2650 %22,03 %  
nemám23,85 %1,69 %  
ani ne23,85 %1,69 %  
mám raději, když věrnostní karta není zároveň kartou platební11,92 %0,85 %  
zajímalo by mě, zda se to obchodníkům vyplatí, rozdávat věrnostní karty11,92 %0,85 %  
nie11,92 %0,85 %  
je to příjemný způsob motivace zákazníků, aby se vraceli11,92 %0,85 %  
xxx11,92 %0,85 %  
asi je všechny vyhodím11,92 %0,85 %  
Raději mám přenosné karty11,92 %0,85 %  
ostatní odpovědi pletou, se, překážejí, nesnáším je
Myslím, že lidi začínají mít dost toho, jak má každý obchod nějakou kartičku. Mě osobně to už unavuje. Jen mám plnou peneženku kartiček :)
žádná sleva není zadarmo ;-))
Ne :)
Casto je to nepekne zneuzivanie naivnych ludi zo strany velkych (potravinovych) retazcov - za dolezite osobne info ponuknu "zlavy" na veci ktore ludia vobec nepotrebuju, no kupia ich lebo su v akcii. Celkovy "zisk" je daleko nizsi nez minute peniaze.
Jde jen o marketingový tah, který vlastně vůbec většinou žádné výhody nenese. Jen lidi nutí více nakupovat.
nelíbí se mi poskytování osobních údajů třetím stranám
že by sa mohlo vymyslieť niečo iné ako karty, lebo človek ich má veľa a zabúda ich využívať pri nákupe
Irituje mě mít po kapsách 20 různých kartiček, jen proto abych dostal nějákou směšnou slevu. Ale každá koruna je dobrá, že!?
je to většinou jen reklamní a nepříliš výhodný trik na zákazníky (sleva je zanedbatelná)
-
¨zpříjemnění nákupu a dne
Nesleduji.
U Shell nasbírané body mažou
Bez investic do těchto plastových kokotin by jistě cena potravin mohla klesat
1528,85 %12,71 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejvíce nebo nejčastěji nakupuje?

  • odpověď Já - osobně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 3. Kolik členů má Vaše domácnost?

7. Používáte při nákupech potravin nějaké slevové/věrnostní karty?

  • odpověď NE:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 9. Dostal/a jste za poslední 2 roky nějakou nabídku slevové/věrnostní karty k nákupu potravin?

13. Upřesněte prosím, z jakých oblastí/oborů vlastníte věrnostní karty:

  • odpověď Oděvy:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10-20 na otázku 16. Kolik slevových/věrnostních karet přibližně vlastníte?
  • odpověď Potraviny:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi nepravidelně (nedokážu specifikovat) na otázku 8. Jak často kartu při nákupu potravin využíváte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste?

2. Jaký je Váš věk?

3. Kolik členů má Vaše domácnost?

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejvíce nebo nejčastěji nakupuje?

5. Kde žijete?

6. Při běžných nákupech potravin častěji platíte:

7. Používáte při nákupech potravin nějaké slevové/věrnostní karty?

8. Jak často kartu při nákupu potravin využíváte?

9. Dostal/a jste za poslední 2 roky nějakou nabídku slevové/věrnostní karty k nákupu potravin?

11. Používáte/vlastníte jiné slevové/věrnostní karty?

13. Upřesněte prosím, z jakých oblastí/oborů vlastníte věrnostní karty:

15. Jaký typ věrnostní/slevové karty shledáváte obecně jako nejatraktivnější?

16. Kolik slevových/věrnostních karet přibližně vlastníte?

17. Kolik věrnostních karet míváte pravidelně při sobě?

18. Jak dlouho věrnostní karty přibližně používáte?

19. Pořizujete si každou slevovou/věrnostní kartu, která je Vám nabídnuta?

20. Dáváte přednost slevové kartě v podobě:

21. Vlastníte nějakou kartu, jejíž design/grafiku hodnotíte jako nadmíru povedenou?

23. Umíte si představit, že ve svém životě žádné věrnostní/slevové karty nepoužíváte?

24. Máte nějaký zajímavý postřeh ke slevovým, věrnostním, cash-backovým kartám, který byste nám chtěl/a sdělit?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste?

2. Jaký je Váš věk?

3. Kolik členů má Vaše domácnost?

4. Kdo ve Vaší domácnosti nejvíce nebo nejčastěji nakupuje?

5. Kde žijete?

6. Při běžných nákupech potravin častěji platíte:

7. Používáte při nákupech potravin nějaké slevové/věrnostní karty?

8. Jak často kartu při nákupu potravin využíváte?

9. Dostal/a jste za poslední 2 roky nějakou nabídku slevové/věrnostní karty k nákupu potravin?

11. Používáte/vlastníte jiné slevové/věrnostní karty?

13. Upřesněte prosím, z jakých oblastí/oborů vlastníte věrnostní karty:

15. Jaký typ věrnostní/slevové karty shledáváte obecně jako nejatraktivnější?

16. Kolik slevových/věrnostních karet přibližně vlastníte?

17. Kolik věrnostních karet míváte pravidelně při sobě?

18. Jak dlouho věrnostní karty přibližně používáte?

19. Pořizujete si každou slevovou/věrnostní kartu, která je Vám nabídnuta?

20. Dáváte přednost slevové kartě v podobě:

21. Vlastníte nějakou kartu, jejíž design/grafiku hodnotíte jako nadmíru povedenou?

23. Umíte si představit, že ve svém životě žádné věrnostní/slevové karty nepoužíváte?

24. Máte nějaký zajímavý postřeh ke slevovým, věrnostním, cash-backovým kartám, který byste nám chtěl/a sdělit?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

& Markéta, J.Věrnostní a slevové karty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vernostni-a-slevove-karty.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.