Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní karty textilních firem

Věrnostní karty textilních firem

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Vébrová
Šetření:17. 03. 2010 - 31. 03. 2010
Počet respondentů:106
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená paní, vážený pane,

 

budu velmi ráda, pokud si najdete čas a vyplníte tento krátký dotaznk. Získané údaje budou sloužit pro vypracování mé bakalářské práce, která se zabývá věrnostními programy textilních firem. Cílem tohoto dotazníku je získat informace o využívání věrnostních karet a jejich přínosu pro konečné zákazníky.

 

Zodpovězení otázek je velmi jednoduché a nezabere Vám více než 3 minuty.

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Věrnostní karta = typ věrnostního programu firmy. Jedná se o kartu, kterou obdrží zákazník v obchodě a na kterou se mu při nákupu zboží načítají body. Za nasbírání určitého počtu bodů, získá určitou výhodu.

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9286,79 %86,79 %  
ne1413,21 %13,21 %  

Graf

2. Vlastníte nějakou z těchto karet?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7268,57 %67,92 %  
ne3331,43 %31,13 %  

Graf

3. Ano, vlastním tento počet karet:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 kartu3750 %34,91 %  
2 - 3 karty3141,89 %29,25 %  
4 - 5 karet68,11 %5,66 %  

Graf

4. Využíváte některou z těchto karet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, nevyužívám4542,86 %42,45 %  
ano, všechny2725,71 %25,47 %  
ano, využívám větší část1716,19 %16,04 %  
ano, využívám menší část1615,24 %15,09 %  

Graf

5. Využíváte výhody, na které máte díky používání karet nárok?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, někdy4648,94 %43,4 %  
vůbec ne2122,34 %19,81 %  
ano, vždy1515,96 %14,15 %  
spíše ne1212,77 %11,32 %  

Graf

6. Myslíte si, že jsou výhody, které karty nabízí, pro Vás přínosné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, pouze některé6562,5 %61,32 %  
spíše ne1716,35 %16,04 %  
ano, vždy1413,46 %13,21 %  
vůbec ne87,69 %7,55 %  

Graf

7. Jaké výhody v rámci věrnostní karty jsou podle Vás nejlepší? Seřaďte dle nejlepšího k nejhoršímu.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
získání poukázky s určitu finanční hodnotou2.4191.996
získání dárku3.5521.504
slevový kupon na další nákup2.7431.143
získání slevy u partnerských firem3.8571.38
možnost nákupu vybraného zboží za snížené ceny2.4292.207

Graf

8. Necháváte si zřizovat nové karty v obchodech, kde kartu nevlastníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne4340,95 %40,57 %  
ano, pouze v některých3331,43 %31,13 %  
vůbec ne, stejně je nevyužívám2927,62 %27,36 %  

Graf

9. Víte, že existuje také možnost využívat kartu u několika partnerských firem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5350,48 %50 %  
ano5249,52 %49,06 %  

Graf

10. Uvítali byste používání jedné karty ve více obchodech, spíše než u každého obchodu zvlášť?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8883,81 %83,02 %  
nevím1312,38 %12,26 %  
ne43,81 %3,77 %  

Graf

11. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8278,1 %77,36 %  
muž2321,9 %21,7 %  

Graf

12. Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let7268,57 %67,92 %  
31 - 40 let1514,29 %14,15 %  
41 - 50 let1110,48 %10,38 %  
51 - 60 let43,81 %3,77 %  
15 - 20 let32,86 %2,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vlastníte nějakou z těchto karet?

  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?

4. Využíváte některou z těchto karet?

  • odpověď ne, nevyužívám:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec ne na otázku 5. Využíváte výhody, na které máte díky používání karet nárok?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vůbec ne, stejně je nevyužívám na otázku 8. Necháváte si zřizovat nové karty v obchodech, kde kartu nevlastníte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. Uvítali byste používání jedné karty ve více obchodech, spíše než u každého obchodu zvlášť?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 5. Využíváte výhody, na které máte díky používání karet nárok?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Vlastníte nějakou z těchto karet?

9. Víte, že existuje také možnost využívat kartu u několika partnerských firem?

  • odpověď ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?

2. Vlastníte nějakou z těchto karet?

3. Ano, vlastním tento počet karet:

4. Využíváte některou z těchto karet?

5. Využíváte výhody, na které máte díky používání karet nárok?

6. Myslíte si, že jsou výhody, které karty nabízí, pro Vás přínosné?

7. Jaké výhody v rámci věrnostní karty jsou podle Vás nejlepší? Seřaďte dle nejlepšího k nejhoršímu.

8. Necháváte si zřizovat nové karty v obchodech, kde kartu nevlastníte?

9. Víte, že existuje také možnost využívat kartu u několika partnerských firem?

10. Uvítali byste používání jedné karty ve více obchodech, spíše než u každého obchodu zvlášť?

11. Pohlaví?

12. Věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste o možnosti využití věrnostní karty v některém obchodě s oděvy?

2. Vlastníte nějakou z těchto karet?

3. Ano, vlastním tento počet karet:

4. Využíváte některou z těchto karet?

5. Využíváte výhody, na které máte díky používání karet nárok?

6. Myslíte si, že jsou výhody, které karty nabízí, pro Vás přínosné?

7. Jaké výhody v rámci věrnostní karty jsou podle Vás nejlepší? Seřaďte dle nejlepšího k nejhoršímu.

8. Necháváte si zřizovat nové karty v obchodech, kde kartu nevlastníte?

9. Víte, že existuje také možnost využívat kartu u několika partnerských firem?

10. Uvítali byste používání jedné karty ve více obchodech, spíše než u každého obchodu zvlášť?

11. Pohlaví?

12. Věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vébrová, J.Věrnostní karty textilních firem (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vernostni-karty-textilnich-firem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.