Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program Clubcard

Věrnostní program Clubcard

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Hošková
Šetření:15. 03. 2014 - 20. 03. 2014
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):8 / 5.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím několik minut vyplnění tohoto velmi krátkého dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Jste členem věrnostního programu Clubcard?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5371,62 %72,6 %  
Ne2128,38 %28,77 %  

Graf

2. Orientujete se v tom, jak tento věrnostní program funguje, včetně jeho výhod?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4483,02 %60,27 %  
ne916,98 %12,33 %  

Graf

3. Jste spokojen/a s věrnostním programem Clubcard?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3973,58 %53,42 %  
Ne1426,42 %19,18 %  

Graf

4. Pokud jste spokojen/a s tímto programem, co se Vám na něm ve skutečnosti líbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"Každý bod se počítá ", kromě střádanky bodů jsou zde i pravidelné slevy na akční slevy na konkrétní akční produkty

Body lze účelně uplatnit

Bonusy za nákup a slevové kupony, které se studentovi můžou hodit

Ctvrtletni vyuctovani, nizka cena pri nakupu s club card na vybrane zbozi

čtvrtletní vyúčtování

Dává slevu na to, co doopravdy kupuji.

Diplomová práce (lidově nazývaná též diplomka) je rozsáhlejší odborná studie, jejíž úspěšné vypracování a obhájení je pro studenta vysoké školy jednou z podmínek pro získání akademického titulu. Obhajoba diplomové práce je totiž součástí státní závěrečné zkoušky. Naproti tomu studium na VOŠ je zakončeno absolutoriem, které se skládá ze zkoušky z odborných předmětů, zkoušky z cizího jazyka a obhajoby absolventské práce. Naučte se, prosím, příště správně pojmenovat svou práci a nedegradujte skutečnou diplomovou práci VŠ na úroveň VOŠ. Děkuji

Dostávání peněžních poukázek na nákup.

Chodí jednou za čas poštou peněžní poukázky na nákup v Tescu, pro členy Clubcard jsou občas nižší ceny.

je nekomplikovaný

jednoduchost

lepší ceny na zboží, slevové kupony

možnost odměn

nevím

odměny

penezni kupon na slevu

Peněžní slevy na příští nákupy za nasbírané body

Poukázky

Poukázky

poukázky

Poukázky na nákup

Při registraci jsem dostal asi 3 karty, tj. pro celou rodinu.

sbírání bodů, následná poukázka na nákup

slevová poukázka podle získaných bodů

slevové kupony

slevové kupony

slevové kupony

slevové poukázky

slevové pouzkázky

Slevy a akce

Slevy a poukazky

Slevy, které mi zasílají až domů.

Slevy, různé akce

vrácené kupony na nákup

vrácení peněz ve formě poukázek

Výhodné nabídky zboží

Výhodný program na suroviny, které kupuji nejčastěji

že za každý nákup, který udělám tak jako tak, neboť dané zboží potřebuji, dostanu body, které se časem smění na peníze; že mi poštou chodí kupony na slevy na zboží, které často kupuji

5. Pokud nejste spokojen/a s tímto programem, co se Vám na něm nelíbí?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bodové vyúčtování

Jsem bezlepkar a slevy na uvedené výrobky nevyužiji.

malá škála výrobků na slevu

malé odměny

Málo odměn

málo výhod

nechodí mi kupony do schránky

nenakupuju v tescu

Není mi zcela jasné, jak přesně funguje. Přijde mi oproti ostatním věrnostním programům málo viditelný a myslím si, že neláká zákazníky k jeho pořízení.

nevýhodné slevy, naprosto žádné pobídky culbcard používat (mohu srovnat s Britskou Clubcard, která nabízí výrazné slevy)

Odměny nejsou nijak zajímavé.

Schází možnost mezi spokojen/nespokojen. Vzhledem k tomu, že program aktivně nevyužívám, tak se necítím ani spokojen ani nespokojen.

slevy někdy nestojí ani za řeč

Ty výhody,to ze tam nechal majlant a jednou za čas mi přijde sleva 90,- Kč? Co to je za lidi?

6. Kde nakupujete, poté, co jste vstoupil/a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji v prodejnách Tesco, ale současně také u konkurence4381,13 %58,9 %  
Převážně nakupuji v prodejnách Tesco916,98 %12,33 %  
Nakupuji pouze v prodejnách Tesco11,89 %1,37 %  

Graf

7. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4177,36 %56,16 %  
Muž1222,64 %16,44 %  

Graf

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let3158,49 %42,47 %  
26-501833,96 %24,66 %  
51 a více47,55 %5,48 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste členem věrnostního programu Clubcard?

2. Orientujete se v tom, jak tento věrnostní program funguje, včetně jeho výhod?

3. Jste spokojen/a s věrnostním programem Clubcard?

6. Kde nakupujete, poté, co jste vstoupil/a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco?

7. Jste

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste členem věrnostního programu Clubcard?

2. Orientujete se v tom, jak tento věrnostní program funguje, včetně jeho výhod?

3. Jste spokojen/a s věrnostním programem Clubcard?

6. Kde nakupujete, poté, co jste vstoupil/a do věrnostního programu Clubcard společnosti Tesco?

7. Jste

8. Jaká je Vaše věková kategorie?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hošková, A.Věrnostní program Clubcard (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vernostni-program-clubcard.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.