Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
tento dotazník má za cíl zjistit, nakolik jsou zákazníci dm drogerie spokojeni s jejím active & beauty věrnostním programem a co si o něm myslí. Odpovídat mohou nejen pravidelní zákazníci dm, ale i ti, kteří do této drogerie chodí jen občas. Dotazník není dlouhý a jeho vyplnění Vám zabere pár minut. Vaše názory jsou pro mě důležité, využiji je ve své bakalářské práci. Předem děkuji za Váš čas!
Odpovědi respondentů
1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Cca 1x za měsíc
71
31,56 %
31,56 %
Cca 1x za 14 dnů
70
31,11 %
31,11 %
Méně než 1x za měsíc
48
21,33 %
21,33 %
Alespoň 1x týdně
36
16 %
16 %
2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?
Zaškrtněte 3 odpovědi, s nimiž nejvíce souhlasíte
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dostupnost prodejny
147
65,33 %
65,33 %
Šíře a kvalita sortimentu
147
65,33 %
65,33 %
Dobré ceny
100
44,44 %
44,44 %
Zboží, které najdu jen v dm drogerii
95
42,22 %
42,22 %
Nabídky věrnostního programu
94
41,78 %
41,78 %
Uspořádání prodejny
36
16 %
16 %
Sympatie ke značce dm
33
14,67 %
14,67 %
Vstřícná obsluha
23
10,22 %
10,22 %
3. Jaká 3 přídavná jména byste použil/a, kdybyste měl/a charakterizovat značku dm, jak ji cítíte vy?
Vyplňte pouze 3 slova (přívlastky)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevim
3
1,35 %
1,33 %
dobrá, kvalitní, dostupná
2
0,9 %
0,89 %
kvalitní, cenově dostupná, příjemná
2
0,9 %
0,89 %
dobrá, dostupná, známá
1
0,45 %
0,44 %
šikovná, praktická, přehledná
1
0,45 %
0,44 %
levná, dostupná, německá
1
0,45 %
0,44 %
kvalitní, dostupná, rozšířená
1
0,45 %
0,44 %
obyčejný, nezajímavý, běžný
1
0,45 %
0,44 %
draha, kvalitni, pekna
1
0,45 %
0,44 %
čistá, přehledná, příjemná
1
0,45 %
0,44 %
ostatní odpovědi
nepříjemná, předražená, rozčilujeme její stupidní prezentace- zde jsem člověkem doma, v pohodě, najdu nové věci na značku seru, mají tam, co potřebuju a levněji než u Rosmanna širokospektrá, kvalitní, dostupná přístupná, dobře zásobená, přehledná přátelská kvalitní alternativní ekologická, moderní, šmrncovní moderní, atraktivní, cenově dostupná kvalitní, vstřícná, zajímavá přehledná,vstřícná,mnohosortimentová levná, kvalitní, oblíbená super,spolehlivá,levná .. strohý, přehledný, čistý spolehlivá,kvalitní,solidni vstřícná, německý styl, pečuje o zákazníky čistý, kvalitní, levná, příjemná vůně výrobků oranžový,chladný,prostorny ekologická (u vybraného sortimentu), vyhovující, přátelská k dětem důvěryhodná, zdravá, moderní Kvalitní, přehledná, dostupná vstricna, specificka, drazsi, dostupná, přijatelná, vstřícná přírodní, bio, jemná kvalitní, čistá, kreativní jiná, přehledná, pestrá důvěryhodná, profesionální, kompletní vstřícná k dětem / kočárkům, snaživá, čistá blízká, dostupná, přátelská kvalitní, široký výběr, slušné ceny dobrá, zdravá, trendy příliš neznám Fialová, vzdušná, osvětlená kvalitní, cenově dostupná dostupnost, vstřícnost,kvalita kvalitní, čistoté, ochotná obsluha německý, fialový, dražší kvalitní, zdravé, přehledné dobrá,zajímavá,spolehlivá alternativní kvalita obak množstvo objektivní, vstřícná, levná běžná přehledná, stylová, dráha drahá, dražší, předražená rodinná, levná, výhodná levná, kvalitní, vhodná pro děti moderní,kvalitní,dostupná fialová, dostupná, sympatická kvalitní, levná, dostupná příjemná levnější rozšířená, kvalitní, dostupná příjemná příjemné prostředí, obsluha, osobní přístup sousedská zdravá, jedinečná, moderní výhodná německá, inovativní, rozšířená (charakteristika značky? nebo prodejen?) blízká, nenahraditelná, hezká dostupná, pohodlná, lidská věrohodná, širokospektrá, kvalitní přehledná, čistá, vše co potřebuji přijemné, čisté, přehledné levná, rozsáhlá, často se vyskytující moderní, drahá blízká, dražší, čistá - dobrý, kvalitní, vstřícný kvalitní, široký sortiment, značkový zákaznicky orientovaná; průměrná dostupná, kvalitní, zajímavá čistá, elegntní, dostupná slušná, dostupná, kvalitní osobitá, kvalitní, pěkná vstřícná, progresivní, ekologická Kvalitní, dostupná, velký výběr Dobrá cenově přístupná kvalitní příjemná, dostupná, pestrá známá, dobrá, dostupná krásná, super, solala kvalitní, dobřezásobený, sympatický vůbec nevím co napsat :-) příjemný čistý světlý levná zaběhlá, kvalitní, dostupná drahá, kvalitní, dostupná předražená, dostupná, dostačující přátelská, kvalitní, levná předražená, ziskuchtivá, dominantní U otázky 2 jsem musela zaškrtnout 3 možnosti- doopravdy souhlasím jen dostupností prodejny, ostatní jsem zaškrtla jen proto, aby byly 3. příjemná, čistá, výhodná dobrá, kvalitní, skvělá známá standadní Voňavá, jedinečná, dražší kvalitní, příjemná, dostupná drahá, nepřehledná, kvalitní, cenově dostupná, lákavá německá, poměrně přívětivá, dražší praktická, rozmanitá, moderní sympatická, kvalitní, příjemná ucházející tady jsem doma příjemná, zodpovědná, kvalitní draha dostupná, přehledná, široká co do sortimentu Vstřícná, kvalitni, ferova přehledná, přátelská, široký sortiment dostupná, levná, klasická voňavá, účinná, dostupná Levná, dostupná, příjemná kvalitní, cenově dostupná, zábavná kvalitní, známá, příjemná sympatická, levná, příjemná rodinná, vstřícná, levná dostupná,levná,kvalitní fajnová, příjemná, sympatická spolehlivá, výhodná, transparentní dostupnost slevovékupony kondomy Kvalitní, dostupná, úžasná opravdu nevím petrost, koncepčnost, originalita dostupná, blízká, široká 1Vynikající kvalitni cenově dostupná mám to blízko inovativní, důvěryhodná, příjemná rodinná, dostupná, bohatá zdravá, příjemná, zajímavá dostupná, přátelská, moderní levna , prehledna , moderni cenově dostupná, přehledná, čistá, příjemná, blízká kvalitní, dostupná, příjemná rodinná, dámská, sympatická cenově dostupná, relativně kvalitní spolehlivá, dostupná, moje německá, čistá, kvalitní Svěží, čístá, přehledná dobrá, spolehlivá, příjemná dobrá, ochotná, snaživá dobře zásobená, poměrně levná, příjemná levná hezká příjemná sympatická, známá, hledaná hezká, vstřícná, kvalitní pěkná čistá dostupná dobrá, kvalitní, zásobená kvalitní, zdravá, zábavná čistá, přehledná, profesionální kvalitní, levná, spolehlivá KVALITNÍ,LEVNÁ,DOSTUPNÁ dostupná kvalitní šetrná prodejná, oblíbená, dobrá Dobrá, dostupná, sympatická příjemná, velká nabídka zboží, vhodná pro všechny kvalitní za rozumnou cenu fialová, milá, dostupná pohodová, domácí, atraktivní slušná cenověpřijatelná, dobrá, kvalitní sympatická, kvalitní, pestrá přírodní, cenově přijatelná, blízko kompaktní, malý, drahý dosažitelné, normální, průměrné afektované (milé prodavačky), podezíraví (sekuriťáci), hrozná (alverde) dostupná, kvalitní, líbivá známá, dostupná,širokosortimentní dobře-skvěle-čistá kvalitní, přehledné, kompetentní těžko posuzovat, moc tam nenakupuji, snad jen, že je v dm velký výběr zboží Dostupná, příjemná, výhodná kvalitní, pestrá, cenově dostupná kvalititní, německé, cenově dostupné přívětivá, účinná, dostupná příjemné, praktické, blízké levná, kvalitní přehledná, čistá, levná praktická, rozmanitá, zajímavá levná, kvalitní, pěkná zajímavá, spolehlivá, dobrá kvalitní, levná, zajímavá dostupná, nápaditá, spolehlivá útulná, přehledná, čistá sympatická, uspořádaná, přehledná příjemná, vyhovující, originální zajímavá v sortimentu, profesionální obsluha, progresivní, časté změny přehledný, čistý, moderní příjemná, velká, mnohosortimentní kvalitní,dobré ceny,dostupnost moderní, přívětivá, zdravá německá, německá, německá řetězec neosobní dostupný vsestranna,vyhovujici,s dobrym minenim výběr, kvalita, dostupnost drahá, stejné zboží jako v jiných konkurenčních obchodech, dm dostupná, levná, dobrá Skvělá, hezká, dostupná Dostupný, levný, nedostupný bio, zdravá, příjemná dobrá, kvalitní, vstřícná dobrá nový čístý příjemný příjemná, voňavá, přehledná voňavý, zázračný, čistý předražená, dobře uspořádaná, dobře dostupná Průměrná, nelevná, nezajímavá Známá, rodinná,kvalitní pohodová, vstřícná, odlišná příjemná,
208
93,69 %
92,44 %
4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
176
78,22 %
78,22 %
Ne
49
21,78 %
21,78 %
5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
Zašktrněte 2 možnosti, s nimiž nejvíce souhlasíte
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Slevové kupony na zboží a procentuální slevy
165
93,22 %
73,33 %
Speciální nabídky pouze pro členy zasílané poštou
74
41,81 %
32,89 %
Výhody programu v oblasti péče o dítě
44
24,86 %
19,56 %
Poukázky na výhody u partnerů dm z oblasti krásy, zdraví a wellness
34
19,21 %
15,11 %
Časopis a pravidelné informace o dění v dm
26
14,69 %
11,56 %
jsem, ale už tam nechodím
1
0,56 %
0,44 %
mám ráda věrnostní karty
1
0,56 %
0,44 %
původně kvůli programu pro děti
1
0,56 %
0,44 %
prostě mi tu kartičku nacpali, tak ji používám
1
0,56 %
0,44 %
nad nabídkou jsem nijak zvlášť nepřemýšlela
1
0,56 %
0,44 %
slevy výrobků alnatura a babylove, tedy značek drogerie dm.
1
0,56 %
0,44 %
sbiram body
1
0,56 %
0,44 %
žádný
1
0,56 %
0,44 %
nabidli mi to
1
0,56 %
0,44 %
jiný důvod než slevy nemám
1
0,56 %
0,44 %
spíš mi to vnutily
1
0,56 %
0,44 %
6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
Můžete zvolit i více odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
V dm moc nenakupuji
25
51,02 %
11,11 %
Nemám rád věrnostní programy obecně, nechci poskytovat data
12
24,49 %
5,33 %
O věrnostním programu dm drogerie jsem nevěděl
9
18,37 %
4 %
Jsem už v programu jiné drogerie
4
8,16 %
1,78 %
Nelíbí se mi princip věrnostního programu dm drogerie
2
4,08 %
0,89 %
je manželka :-)
1
2,04 %
0,44 %
nemám rád hromady kartiček
1
2,04 %
0,44 %
předražené zboží
1
2,04 %
0,44 %
Kdysi mi to pokladní nabídla, odmítla jsem, ona na to pravila, že teda umřu chudá a to mně definitivně znechutilo.
1
2,04 %
0,44 %
jsem lajdák a nejsem schopna se dokopat k přihlášení a zas až tak moc tam nenakupuji
1
2,04 %
0,44 %
vlastním kartu na svou dceru
1
2,04 %
0,44 %
znechutil mě přístup prodavaček
1
2,04 %
0,44 %
kupují mi dcery, které program mají
1
2,04 %
0,44 %
byl jsem, ale už nejsem, nemá cenu když nákupy tvoří nevýznamnou část rozpočtu
1
2,04 %
0,44 %
kartu má dcera (jedna v rodině stačí)
1
2,04 %
0,44 %
7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Automatická sleva z každého nákupu
25
51,02 %
11,11 %
Nechci vstupovat, nic mě nepřesvědčí
13
26,53 %
5,78 %
Hodnotný dárek/odměna při vstupu do klubu
4
8,16 %
1,78 %
dostupnost v okolí bydliště
1
2,04 %
0,44 %
nevím
1
2,04 %
0,44 %
častější nákupy
1
2,04 %
0,44 %
vlastním kartu na svou dceru
1
2,04 %
0,44 %
prodejna blíž mému bydlišti
1
2,04 %
0,44 %
sleva alespoň 10% na část sortimentu
1
2,04 %
0,44 %
méně časté nákupy v dm
1
2,04 %
0,44 %
8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
87
49,15 %
38,67 %
Ano
70
39,55 %
31,11 %
Spíše ne
16
9,04 %
7,11 %
Ne
4
2,26 %
1,78 %
9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
93
52,54 %
41,33 %
Spíše ano
65
36,72 %
28,89 %
Spíše ne
16
9,04 %
7,11 %
Ne
3
1,69 %
1,33 %
10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
65
36,72 %
28,89 %
Ano
47
26,55 %
20,89 %
Spíše ne
42
23,73 %
18,67 %
Ne
23
12,99 %
10,22 %
11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
59
33,33 %
26,22 %
Ano
53
29,94 %
23,56 %
Spíše ne
48
27,12 %
21,33 %
Ne
17
9,6 %
7,56 %
12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
57
32,2 %
25,33 %
Spíše ne
57
32,2 %
25,33 %
Ano
34
19,21 %
15,11 %
Ne
29
16,38 %
12,89 %
13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
125
70,62 %
55,56 %
Ano
52
29,38 %
23,11 %
14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Já
157
88,7 %
69,78 %
Partner/ka
43
24,29 %
19,11 %
Má matka/otec
40
22,6 %
17,78 %
Jiný člen rodiny
15
8,47 %
6,67 %
Dítě
9
5,08 %
4 %
Kamarád, známý
5
2,82 %
2,22 %
15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, nevyhovuje mi systém kuponových knížek, málokteré kupony využiji
92
51,98 %
40,89 %
Ne, jsem s klubem spokojen/a
65
36,72 %
28,89 %
Ano, vadí mi komplikovanost, nepřehlednost systému
21
11,86 %
9,33 %
Ano, nelíbí se mi odměny za věrnost
16
9,04 %
7,11 %
Ano, uplatňování výhod je složité, zdržuje mě
10
5,65 %
4,44 %
Ano, komunikace klubu je nedostatečná
5
2,82 %
2,22 %
Ano, komunikace klubu je příliš intenzivní
3
1,69 %
1,33 %
nezajímam se o nej
1
0,56 %
0,44 %
v poslední době mi již nabídka v kuponových knížkách nepřijde tak výhodná jako dříve, nevyhovuje mi zrušení zasílání dětských knížek cílených podle věku, to jsem v minulosti oceňovala
1
0,56 %
0,44 %
chybí mi joker na produkt ve výši 25%
1
0,56 %
0,44 %
omezený věk dítěte u babybonusu
1
0,56 %
0,44 %
mimo babybonus nevyužiji žádné kupony, ocenila bych možnost koupit za body pouze slevu na celý nákup samostatně
1
0,56 %
0,44 %
Slevové kupóny se často opakují, nebo jsou na stejné značky.
1
0,56 %
0,44 %
body se přičtou až následující den
1
0,56 %
0,44 %
doba čekání na kartu
1
0,56 %
0,44 %
chybí mi alternativa ke kuponové knižce a to::: vyšší sleva (např. 30%) na jeden mou volitelný produkt (místo mnoha drobných slev)
1
0,56 %
0,44 %
kupuji v DM převážně BIO/přírodní produkty, které jsou ale v kupónových knížkách málokdy
1
0,56 %
0,44 %
nízká úroveň časopisu
1
0,56 %
0,44 %
16. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
209
92,89 %
92,89 %
Muž
16
7,11 %
7,11 %
17. Váš věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Do 28 let
105
46,67 %
46,67 %
29 – 45 let
74
32,89 %
32,89 %
Nad 60 let
25
11,11 %
11,11 %
46 – 60 let
21
9,33 %
9,33 %
18. Váš stav
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Svobodný/á
103
45,78 %
45,78 %
Máte rodinu s nezletilými dětmi
64
28,44 %
28,44 %
Jste rodič dospělých dětí, které již opustily domov
34
15,11 %
15,11 %
Vdaná/Ženatý bez dětí
24
10,67 %
10,67 %
19. Vaše vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
VŠ
107
47,56 %
47,56 %
SŠ
104
46,22 %
46,22 %
Základní
14
6,22 %
6,22 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?
odpověď Ne:
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám rád věrnostní programy obecně, nechci poskytovat data na otázku 6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V dm moc nenakupuji na otázku 6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automatická sleva z každého nákupu na otázku 7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci vstupovat, nic mě nepřesvědčí na otázku 7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?
odpověď Ne:
7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?
13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?
odpověď Ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody programu v oblasti péče o dítě na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopis a pravidelné informace o dění v dm na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální nabídky pouze pro členy zasílané poštou na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?
odpověď Ano, nevyhovuje mi systém kuponových knížek, málokteré kupony využiji:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nelíbí se mi odměny za věrnost na otázku 15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?
18. Váš stav
odpověď Máte rodinu s nezletilými dětmi:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody programu v oblasti péče o dítě na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?
2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?
4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?
5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?
9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?
10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?
11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?
12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?
13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?
14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?
15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?
16. Jste
17. Váš věk
18. Váš stav
19. Vaše vzdělání
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?
2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?
4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?
5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?
9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?
10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?
11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?
12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?
13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?
14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?
15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?
16. Jste
17. Váš věk
18. Váš stav
19. Vaše vzdělání
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.