Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program dm drogerie

Věrnostní program dm drogerie

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Dobiášová
Šetření:17. 03. 2014 - 30. 03. 2014
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):19 / 15.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí vyplňující,

tento dotazník má za cíl zjistit, nakolik jsou zákazníci dm drogerie spokojeni s jejím active & beauty věrnostním programem a co si o něm myslí. Odpovídat mohou nejen pravidelní zákazníci dm, ale i ti, kteří do této drogerie chodí jen občas. Dotazník není dlouhý a jeho vyplnění Vám zabere pár minut. Vaše názory jsou pro mě důležité, využiji je ve své  bakalářské práci. Předem děkuji za Váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cca 1x za měsíc7131,56 %31,56 %  
Cca 1x za 14 dnů7031,11 %31,11 %  
Méně než 1x za měsíc4821,33 %21,33 %  
Alespoň 1x týdně3616 %16 %  

Graf

2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?

Zaškrtněte 3 odpovědi, s nimiž nejvíce souhlasíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost prodejny14765,33 %65,33 %  
Šíře a kvalita sortimentu14765,33 %65,33 %  
Dobré ceny10044,44 %44,44 %  
Zboží, které najdu jen v dm drogerii9542,22 %42,22 %  
Nabídky věrnostního programu9441,78 %41,78 %  
Uspořádání prodejny3616 %16 %  
Sympatie ke značce dm3314,67 %14,67 %  
Vstřícná obsluha2310,22 %10,22 %  

Graf

3. Jaká 3 přídavná jména byste použil/a, kdybyste měl/a charakterizovat značku dm, jak ji cítíte vy?

Vyplňte pouze 3 slova (přívlastky)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevim31,35 %1,33 %  
dobrá, kvalitní, dostupná20,9 %0,89 %  
kvalitní, cenově dostupná, příjemná20,9 %0,89 %  
dobrá, dostupná, známá10,45 %0,44 %  
šikovná, praktická, přehledná10,45 %0,44 %  
levná, dostupná, německá10,45 %0,44 %  
kvalitní, dostupná, rozšířená10,45 %0,44 %  
obyčejný, nezajímavý, běžný10,45 %0,44 %  
draha, kvalitni, pekna10,45 %0,44 %  
čistá, přehledná, příjemná10,45 %0,44 %  
ostatní odpovědi nepříjemná, předražená, rozčilujeme její stupidní prezentace- zde jsem člověkem
doma, v pohodě, najdu nové věci
na značku seru, mají tam, co potřebuju a levněji než u Rosmanna
širokospektrá, kvalitní, dostupná
přístupná, dobře zásobená, přehledná
přátelská kvalitní alternativní
ekologická, moderní, šmrncovní
moderní, atraktivní, cenově dostupná
kvalitní, vstřícná, zajímavá
přehledná,vstřícná,mnohosortimentová
levná, kvalitní, oblíbená
super,spolehlivá,levná
..
strohý, přehledný, čistý
spolehlivá,kvalitní,solidni
vstřícná, německý styl, pečuje o zákazníky
čistý,
kvalitní, levná, příjemná vůně výrobků
oranžový,chladný,prostorny
ekologická (u vybraného sortimentu), vyhovující, přátelská k dětem
důvěryhodná, zdravá, moderní
Kvalitní, přehledná, dostupná
vstricna, specificka, drazsi,
dostupná, přijatelná, vstřícná
přírodní, bio, jemná
kvalitní, čistá, kreativní
jiná, přehledná, pestrá
důvěryhodná, profesionální, kompletní
vstřícná k dětem / kočárkům, snaživá, čistá
blízká, dostupná, přátelská
kvalitní, široký výběr, slušné ceny
dobrá, zdravá, trendy
příliš neznám
Fialová, vzdušná, osvětlená
kvalitní, cenově dostupná
dostupnost, vstřícnost,kvalita
kvalitní, čistoté, ochotná obsluha
německý, fialový, dražší
kvalitní, zdravé, přehledné
dobrá,zajímavá,spolehlivá
alternativní
kvalita obak množstvo
objektivní, vstřícná, levná
běžná
přehledná, stylová, dráha
drahá, dražší, předražená
rodinná, levná, výhodná
levná, kvalitní, vhodná pro děti
moderní,kvalitní,dostupná
fialová, dostupná, sympatická
kvalitní, levná, dostupná
příjemná levnější
rozšířená, kvalitní, dostupná
příjemná
příjemné prostředí, obsluha, osobní přístup
sousedská
zdravá, jedinečná, moderní
výhodná
německá, inovativní, rozšířená (charakteristika značky? nebo prodejen?)
blízká, nenahraditelná, hezká
dostupná, pohodlná, lidská
věrohodná, širokospektrá, kvalitní
přehledná, čistá, vše co potřebuji
přijemné, čisté, přehledné
levná, rozsáhlá, často se vyskytující
moderní, drahá
blízká, dražší, čistá
-
dobrý, kvalitní, vstřícný
kvalitní, široký sortiment, značkový
zákaznicky orientovaná; průměrná
dostupná, kvalitní, zajímavá
čistá, elegntní, dostupná
slušná, dostupná, kvalitní
osobitá, kvalitní, pěkná
vstřícná, progresivní, ekologická
Kvalitní, dostupná, velký výběr
Dobrá cenově přístupná kvalitní
příjemná, dostupná, pestrá
známá, dobrá, dostupná
krásná, super, solala
kvalitní, dobřezásobený, sympatický
vůbec nevím co napsat :-)
příjemný čistý světlý
levná
zaběhlá, kvalitní, dostupná
drahá, kvalitní, dostupná
předražená, dostupná, dostačující
přátelská, kvalitní, levná
předražená, ziskuchtivá, dominantní U otázky 2 jsem musela zaškrtnout 3 možnosti- doopravdy souhlasím jen dostupností prodejny, ostatní jsem zaškrtla jen proto, aby byly 3.
příjemná, čistá, výhodná
dobrá, kvalitní, skvělá
známá standadní
Voňavá, jedinečná, dražší
kvalitní, příjemná, dostupná
drahá, nepřehledná,
kvalitní, cenově dostupná, lákavá
německá, poměrně přívětivá, dražší
praktická, rozmanitá, moderní
sympatická, kvalitní, příjemná
ucházející
tady jsem doma
příjemná, zodpovědná, kvalitní
draha
dostupná, přehledná, široká co do sortimentu
Vstřícná, kvalitni, ferova
přehledná, přátelská, široký sortiment
dostupná, levná, klasická
voňavá, účinná, dostupná
Levná, dostupná, příjemná
kvalitní, cenově dostupná, zábavná
kvalitní, známá, příjemná
sympatická, levná, příjemná
rodinná, vstřícná, levná
dostupná,levná,kvalitní
fajnová, příjemná, sympatická
spolehlivá, výhodná, transparentní
dostupnost slevovékupony kondomy
Kvalitní, dostupná, úžasná
opravdu nevím
petrost, koncepčnost, originalita
dostupná, blízká, široká
1Vynikající kvalitni cenově dostupná
mám to blízko
inovativní, důvěryhodná, příjemná
rodinná, dostupná, bohatá
zdravá, příjemná, zajímavá
dostupná, přátelská, moderní
levna , prehledna , moderni
cenově dostupná, přehledná,
čistá, příjemná, blízká
kvalitní, dostupná, příjemná
rodinná, dámská, sympatická
cenově dostupná, relativně kvalitní
spolehlivá, dostupná, moje
německá, čistá, kvalitní
Svěží, čístá, přehledná
dobrá, spolehlivá, příjemná
dobrá, ochotná, snaživá
dobře zásobená, poměrně levná, příjemná
levná hezká příjemná
sympatická, známá, hledaná
hezká, vstřícná, kvalitní
pěkná čistá dostupná
dobrá, kvalitní, zásobená
kvalitní, zdravá, zábavná
čistá, přehledná, profesionální
kvalitní, levná, spolehlivá
KVALITNÍ,LEVNÁ,DOSTUPNÁ
dostupná kvalitní šetrná
prodejná, oblíbená, dobrá
Dobrá, dostupná, sympatická
příjemná, velká nabídka zboží, vhodná pro všechny
kvalitní za rozumnou cenu
fialová, milá, dostupná
pohodová, domácí, atraktivní
slušná
cenověpřijatelná, dobrá, kvalitní
sympatická, kvalitní, pestrá
přírodní, cenově přijatelná, blízko
kompaktní, malý, drahý
dosažitelné, normální, průměrné
afektované (milé prodavačky), podezíraví (sekuriťáci), hrozná (alverde)
dostupná, kvalitní, líbivá
známá, dostupná,širokosortimentní
dobře-skvěle-čistá
kvalitní, přehledné, kompetentní
těžko posuzovat, moc tam nenakupuji, snad jen, že je v dm velký výběr zboží
Dostupná, příjemná, výhodná
kvalitní, pestrá, cenově dostupná
kvalititní, německé, cenově dostupné
přívětivá, účinná, dostupná
příjemné, praktické, blízké
levná, kvalitní
přehledná, čistá, levná
praktická, rozmanitá, zajímavá
levná, kvalitní, pěkná
zajímavá, spolehlivá, dobrá
kvalitní, levná, zajímavá
dostupná, nápaditá, spolehlivá
útulná, přehledná, čistá
sympatická, uspořádaná, přehledná
příjemná, vyhovující, originální
zajímavá v sortimentu, profesionální obsluha, progresivní, časté změny
přehledný, čistý, moderní
příjemná, velká, mnohosortimentní
kvalitní,dobré ceny,dostupnost
moderní, přívětivá, zdravá
německá, německá, německá
řetězec neosobní dostupný
vsestranna,vyhovujici,s dobrym minenim
výběr, kvalita, dostupnost
drahá, stejné zboží jako v jiných konkurenčních obchodech,
dm
dostupná, levná, dobrá
Skvělá, hezká, dostupná
Dostupný, levný, nedostupný
bio, zdravá, příjemná
dobrá, kvalitní, vstřícná
dobrá
nový čístý příjemný
příjemná, voňavá, přehledná
voňavý, zázračný, čistý
předražená, dobře uspořádaná, dobře dostupná
Průměrná, nelevná, nezajímavá
Známá, rodinná,kvalitní
pohodová, vstřícná, odlišná
příjemná,
20893,69 %92,44 % 

Graf

4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano17678,22 %78,22 %  
Ne4921,78 %21,78 %  

Graf

5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?

Zašktrněte 2 možnosti, s nimiž nejvíce souhlasíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové kupony na zboží a procentuální slevy16593,22 %73,33 %  
Speciální nabídky pouze pro členy zasílané poštou7441,81 %32,89 %  
Výhody programu v oblasti péče o dítě4424,86 %19,56 %  
Poukázky na výhody u partnerů dm z oblasti krásy, zdraví a wellness3419,21 %15,11 %  
Časopis a pravidelné informace o dění v dm2614,69 %11,56 %  
jsem, ale už tam nechodím10,56 %0,44 %  
mám ráda věrnostní karty10,56 %0,44 %  
původně kvůli programu pro děti10,56 %0,44 %  
prostě mi tu kartičku nacpali, tak ji používám10,56 %0,44 %  
nad nabídkou jsem nijak zvlášť nepřemýšlela10,56 %0,44 %  
slevy výrobků alnatura a babylove, tedy značek drogerie dm.10,56 %0,44 %  
sbiram body10,56 %0,44 %  
žádný10,56 %0,44 %  
nabidli mi to10,56 %0,44 %  
jiný důvod než slevy nemám10,56 %0,44 %  
spíš mi to vnutily10,56 %0,44 %  

Graf

6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?

Můžete zvolit i více odpovědí.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V dm moc nenakupuji2551,02 %11,11 %  
Nemám rád věrnostní programy obecně, nechci poskytovat data1224,49 %5,33 %  
O věrnostním programu dm drogerie jsem nevěděl918,37 %4 %  
Jsem už v programu jiné drogerie48,16 %1,78 %  
Nelíbí se mi princip věrnostního programu dm drogerie24,08 %0,89 %  
je manželka :-)12,04 %0,44 %  
nemám rád hromady kartiček12,04 %0,44 %  
předražené zboží12,04 %0,44 %  
Kdysi mi to pokladní nabídla, odmítla jsem, ona na to pravila, že teda umřu chudá a to mně definitivně znechutilo.12,04 %0,44 %  
jsem lajdák a nejsem schopna se dokopat k přihlášení a zas až tak moc tam nenakupuji12,04 %0,44 %  
vlastním kartu na svou dceru12,04 %0,44 %  
znechutil mě přístup prodavaček12,04 %0,44 %  
kupují mi dcery, které program mají12,04 %0,44 %  
byl jsem, ale už nejsem, nemá cenu když nákupy tvoří nevýznamnou část rozpočtu12,04 %0,44 %  
kartu má dcera (jedna v rodině stačí)12,04 %0,44 %  

Graf

7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automatická sleva z každého nákupu2551,02 %11,11 %  
Nechci vstupovat, nic mě nepřesvědčí1326,53 %5,78 %  
Hodnotný dárek/odměna při vstupu do klubu48,16 %1,78 %  
dostupnost v okolí bydliště12,04 %0,44 %  
nevím12,04 %0,44 %  
častější nákupy12,04 %0,44 %  
vlastním kartu na svou dceru12,04 %0,44 %  
prodejna blíž mému bydlišti12,04 %0,44 %  
sleva alespoň 10% na část sortimentu12,04 %0,44 %  
méně časté nákupy v dm12,04 %0,44 %  

Graf

8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8749,15 %38,67 %  
Ano7039,55 %31,11 %  
Spíše ne169,04 %7,11 %  
Ne42,26 %1,78 %  

Graf

9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9352,54 %41,33 %  
Spíše ano6536,72 %28,89 %  
Spíše ne169,04 %7,11 %  
Ne31,69 %1,33 %  

Graf

10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6536,72 %28,89 %  
Ano4726,55 %20,89 %  
Spíše ne4223,73 %18,67 %  
Ne2312,99 %10,22 %  

Graf

11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5933,33 %26,22 %  
Ano5329,94 %23,56 %  
Spíše ne4827,12 %21,33 %  
Ne179,6 %7,56 %  

Graf

12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5732,2 %25,33 %  
Spíše ne5732,2 %25,33 %  
Ano3419,21 %15,11 %  
Ne2916,38 %12,89 %  

Graf

13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12570,62 %55,56 %  
Ano5229,38 %23,11 %  

Graf

14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15788,7 %69,78 %  
Partner/ka4324,29 %19,11 %  
Má matka/otec4022,6 %17,78 %  
Jiný člen rodiny158,47 %6,67 %  
Dítě95,08 %4 %  
Kamarád, známý52,82 %2,22 %  

Graf

15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nevyhovuje mi systém kuponových knížek, málokteré kupony využiji9251,98 %40,89 %  
Ne, jsem s klubem spokojen/a6536,72 %28,89 %  
Ano, vadí mi komplikovanost, nepřehlednost systému2111,86 %9,33 %  
Ano, nelíbí se mi odměny za věrnost169,04 %7,11 %  
Ano, uplatňování výhod je složité, zdržuje mě105,65 %4,44 %  
Ano, komunikace klubu je nedostatečná52,82 %2,22 %  
Ano, komunikace klubu je příliš intenzivní31,69 %1,33 %  
nezajímam se o nej10,56 %0,44 %  
v poslední době mi již nabídka v kuponových knížkách nepřijde tak výhodná jako dříve, nevyhovuje mi zrušení zasílání dětských knížek cílených podle věku, to jsem v minulosti oceňovala10,56 %0,44 %  
chybí mi joker na produkt ve výši 25%10,56 %0,44 %  
omezený věk dítěte u babybonusu10,56 %0,44 %  
mimo babybonus nevyužiji žádné kupony, ocenila bych možnost koupit za body pouze slevu na celý nákup samostatně10,56 %0,44 %  
Slevové kupóny se často opakují, nebo jsou na stejné značky.10,56 %0,44 %  
body se přičtou až následující den10,56 %0,44 %  
doba čekání na kartu10,56 %0,44 %  
chybí mi alternativa ke kuponové knižce a to::: vyšší sleva (např. 30%) na jeden mou volitelný produkt (místo mnoha drobných slev)10,56 %0,44 %  
kupuji v DM převážně BIO/přírodní produkty, které jsou ale v kupónových knížkách málokdy10,56 %0,44 %  
nízká úroveň časopisu10,56 %0,44 %  

Graf

16. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena20992,89 %92,89 %  
Muž167,11 %7,11 %  

Graf

17. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 28 let10546,67 %46,67 %  
29 – 45 let7432,89 %32,89 %  
Nad 60 let2511,11 %11,11 %  
46 – 60 let219,33 %9,33 %  

Graf

18. Váš stav

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Svobodný/á10345,78 %45,78 %  
Máte rodinu s nezletilými dětmi6428,44 %28,44 %  
Jste rodič dospělých dětí, které již opustily domov3415,11 %15,11 %  
Vdaná/Ženatý bez dětí2410,67 %10,67 %  

Graf

19. Vaše vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10747,56 %47,56 %  
10446,22 %46,22 %  
Základní146,22 %6,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?

  • odpověď Ne:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemám rád věrnostní programy obecně, nechci poskytovat data na otázku 6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi V dm moc nenakupuji na otázku 6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Automatická sleva z každého nákupu na otázku 7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci vstupovat, nic mě nepřesvědčí na otázku 7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?

12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?

  • odpověď Ne:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?

13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?

  • odpověď Ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody programu v oblasti péče o dítě na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Časopis a pravidelné informace o dění v dm na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciální nabídky pouze pro členy zasílané poštou na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?

15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?

  • odpověď Ano, nevyhovuje mi systém kuponových knížek, málokteré kupony využiji:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, nelíbí se mi odměny za věrnost na otázku 15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?

18. Váš stav

  • odpověď Máte rodinu s nezletilými dětmi:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výhody programu v oblasti péče o dítě na otázku 5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?

2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?

4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?

5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?

6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?

7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?

8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?

9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?

10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?

11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?

12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?

13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?

14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?

15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?

16. Jste

17. Váš věk

18. Váš stav

19. Vaše vzdělání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte nakupovat do dm drogerie markt?

2. Co ovlivňuje Váš nákup právě v dm drogerie markt?

4. Jste členem dm active & beauty věrnostního programu?

5. Co je hlavním důvodem vašeho členství v dm active & beauty programu?

6. Z jakého důvodu nejste členem dm active & beauty programu?

7. Co by Vás přimělo vstoupit do věrnostního programu dm?

8. Vyhovuje Vám systém věrnostního programu dm active & beauty?

9. Vnímáte věrnostní program dm jako určitou péči o zákazníka?

10. Ovlivňuje to, jak s Vámi komunikuje věrnostní program dm, Váš názor na značku dm jako takovou?

11. Motivují vás nabídky věrnostního programu dm k častější návštěvě prodejny?

12. Utratíte díky nabídkám věrnostního programu v dm více peněz, než kdybyste tyto nabídky nedostával?

13. Využíváte (nebo jste v minulosti využíval/a) také program dm babybonus?

14. Kartička dm klubu je přenosná. Kdo všechno tu Vaši používá?

15. Existuje něco, co byste k věrnostnímu programu dm vytkl/a? Pokud ano, co konkrétně by to bylo?

16. Jste

17. Váš věk

18. Váš stav

19. Vaše vzdělání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dobiášová, J.Věrnostní program dm drogerie (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vernostni-program-dm-drogeri.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.