Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program LIDL

Věrnostní program LIDL

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Žaneta Kolesová
Šetření:11. 03. 2015 - 25. 03. 2015
Počet respondentů:257
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:88,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum je podkladem pro mou bakalářskou práci - pro potvrzení či vyvrácení otázky, zda by zákadníci prodejen LILD uvítali věrnostní program.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena17568,09 %68,09 %  
muž8231,91 %31,91 %  

Graf

2. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2513954,09 %54,09 %  
25-356123,74 %23,74 %  
35-452911,28 %11,28 %  
45+176,61 %6,61 %  
méně než 18114,28 %4,28 %  

Graf

3. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita15660,7 %60,7 %  
Vysoká škola7529,18 %29,18 %  
Vyučen/a2610,12 %10,12 %  

Graf

4. Jaké je Vaše postavení ve společnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10038,91 %38,91 %  
Zaměstnanec9737,74 %37,74 %  
V domácnosti/na rodičovské dovolené228,56 %8,56 %  
Student, učeň207,78 %7,78 %  
Podnikatel187 %7 %  

Graf

5. Setkáváte se při svých nákupech s věrnostními programy?

Na trhu jsou prodejci, kteří nabízejí svým stálým zákazníkům věrnostní programy, které spočívají v tom, že se Vám za každý nákup načítají body, za které si posléze můžete vybrat nějaké odměny ve formě slevy na další nákup nebo dárků. 

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, tyto programy znám a využívám jich17066,15 %66,15 %  
Ano, tyto programy znám, ale nevyužívám jich8131,52 %31,52 %  
Ne, tyto programy neznám62,33 %2,33 %  

Graf

6. Nepovinná: Pokud ano, uveďte o jakého prodejce či značku se jedná:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TESCO85,76 %3,11 %  
billa53,6 %1,95 %  
DM32,16 %1,17 %  
tesco, DM32,16 %1,17 %  
dm drogerie32,16 %1,17 %  
teta drogerie 21,44 %0,78 %  
tesco, globus21,44 %0,78 %  
penny21,44 %0,78 %  
Globus21,44 %0,78 %  
Globus, tesco21,44 %0,78 %  
ostatní odpovědi Tesco, Billa
tesco, penny
Billa, Baumax, Makro
Teta, Kaufland, Dr. Max, Tesco
Sportisimo, Tesco, Dr. Max, Teta
dm, penny market, lidl, tesco
Agip
penny, ikea, baumax, dm, cyklopoint,
tesco, teta,penny
kulturista. com
-
Coop jednota, Teta drogerie ... atd.
Shell, Tesco, TETA, Orsay
Penny,
coop, benu lékárna, teta, globus
teta
Teta, Rossmann, DM, Dračik, Pompo, Penny market,
Billa, DM
globus,terno,dm drogerie
tabák geco, drogerie teta, multikino cinestar
i bod, teta drogerie, tchibo,billa, penny, pompo, wiky
marks and spencer, dm
Globus, H&M
DM, Teta Drogerie, Globus
Jednota Oxalis IKEA Teta
Tesco club card
Coop
DM, CCC klub, Teta drogerie, Dr. Max, Tesco club
Coop Terno
Penny, Kaufland, e-shop ZOOHIT,
tesco, baťa,
Tesco, Billa, Interspar
coop,peny,billa,
Takko, Albert, CA, ...
Yves Rocher, DM, Globus
drogerie DM
billa, tesco, dm drogerie, orsay, lékárny
club card, globus bonus
BILLA, Kaufland, Tesco
Billa, Teta, Nordblanc, Hervis
Tesco, Globus, Penny, Billa
Tesco, DM drogerie
tesco, Albert, interspar
Camaieu
tesco,penny ...
terno
Tesco - ClubCard
Tesco, Penny, Billa, DM
Tesco, globus, DN
Billa, tesco, Penny
penny,glogus,tesco
Billa, Dr. Max, DM, Teta, Benu, SAM
Tesco, Penny, Albert
DM, Terno, Alpine pro, Globus, Shell
Glubus, Reserved, Orsay, YR, Geox...
Tesco, DM, Penny Market, Teta, Rossmann
ProPlan Partner, Knihy Barvič a Novotný, Dráčik, Elektro Spáčil, Mountfield
Tesco, DM, Penny
DM drogerie, Globus, Billa,Orsay
Billa, Fruitisimo, Dm
Orsay, Mangaloo
DM market drogerie
např. lékárna Dr.Max
Teta, Knižní klub, Orsay...
Dm drogerie. Tesco Clubcard. Globus bonus
DM drogerie, Billa, Marks and Spencer, IKEA
třebas Billa kartička
Globus, Billa
tesco,decathlon
Penny, Dr. Max, Geco, Coffeeshop
Tesco, UGO, Orsay, CineStar
Tchibo, Tesco, DM Drogerie
lidl
DM Drogerie Markt, drogerie Teta, Wiky
PENNY, BILLA, GEKKO, DR.MAX
Teta, Dm, Billa, Tesco, Cinestar, Tchibo, Ugo, Fruttisimo
peny,lekarna max, shell
tesco clubcard
Yver Rocher, Esprit, Tesco
V Bille jeden čas intenzivně vnucovali karty, Marks and Spencer, DM Drogerie, je jich hodně
Tesco, DM, GECO, Mountfield, ...
DM, Teta drogerie
tesco,penny market,
dm, tesco, ambiente, luxor
drogerie Teta,Billa,Penny,DM,
penny, tchibo, shell, kaufland...
dm, reserved
Penny Market, Tesco
DM, ugo
tesco, teta drogerie, česká pošta, lékárna benu, penny
drogerie Teta, Lidl, Albert, IKEA
Billa, Tesco
Makro, Globus, Tesco, Albert
Tesco, Orsay, DM, OC Černý Most
tesco ikea dm
Billa, Penny Market, Teta
Bubbletea, dm, ccc, globus, Dr.Max a jiné lekárny, neoluxor, cinestar.... A milion dalších
ISIC, Penny, Shell, IKEA
pan Chuang che
Albert
Např. Tesco, Billa...
Je jich mnoho, např Billa, Penny, A3, DSport, M&S, P&C, Hervis, Dr Max, Klenoty Aurum, Fotolab, Teta a další
Peek & Cloppenburg, Prink, Tesco Clubcard
Orsay, Sephora, DM, Teta
Tesco, Bagetterie Boulevard, Ugova šťáva, Yves Rocher, Orsay
10776,98 %41,63 % 

Graf

7. Jak často navštěvujete prodejny LIDL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x do měsíce7127,63 %27,63 %  
1x do týdne5922,96 %22,96 %  
2x do měsíce5722,18 %22,18 %  
vícekrát týdně4316,73 %16,73 %  
nenavštěvuji2710,51 %10,51 %  

Graf

8. Pro jaký sortiment prodejny LIDL navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tématické týdenní akce (jídlo)15058,37 %58,37 %  
Spotřební zboží (oblečení, nářadí a další)9737,74 %37,74 %  
Privátní značky5722,18 %22,18 %  
Žádný259,73 %9,73 %  
nenavštěvuji20,78 %0,78 %  
ovoce, zelenina20,78 %0,78 %  
většinou jenom když mají něco zajímavého na akci10,39 %0,39 %  
ŽÁDNÉ, NEVYUŽÍVÁM LIDL10,39 %0,39 %  
jen když je možnost10,39 %0,39 %  
Pro žádný, protože je tam vše špatně. V Lídlu se otočím jednou za rok.10,39 %0,39 %  
ze zvědavosti občas dojdu10,39 %0,39 %  
potraviny10,39 %0,39 %  
Lidl bohužel téměř nenavštěvuji10,39 %0,39 %  
pro peníze :D10,39 %0,39 %  
stanek lidl zelenina10,39 %0,39 %  
prace :-P :-D10,39 %0,39 %  
běžný malý nákup, pokud něco zapomenu při týdenním nákupu jinde10,39 %0,39 %  
jidlo, piti, akce10,39 %0,39 %  
všeobecný nákup. ale jen tak dvakrát za pul roku10,39 %0,39 %  
ranní pečivo10,39 %0,39 %  
ovoce a zelenina10,39 %0,39 %  
Kosmetika10,39 %0,39 %  
zelenina a majonéza, čokoláda na vařen10,39 %0,39 %  
ovoce a zelenina hlavně 10,39 %0,39 %  
Potraviny denní potřeby10,39 %0,39 %  
Potraviny, když je cena nejnižší ve městě a lepší než u konkurence.10,39 %0,39 %  
ovoce + zelenina10,39 %0,39 %  
potraviny obecně, ne na základě akcí10,39 %0,39 %  
v lidlu nekupuju snad jedině tiskoviny a cigarety :D10,39 %0,39 %  
potraviy10,39 %0,39 %  
běžný nákup potravin10,39 %0,39 %  
Prostě jídlo! :D a tématické akce také ale spíš v oblečení atd10,39 %0,39 %  
ponožky, slipy, aku vrtačky10,39 %0,39 %  
zákadní potraviny10,39 %0,39 %  
Malířské potřeby 10,39 %0,39 %  

Graf

9. Kdyby byla možnost získání věrnostní karty do prodejen LIDL, využil/a byste tu možnost a sbíral/a věrnostní body?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15158,75 %58,75 %  
ne5421,01 %21,01 %  
nevím5220,23 %20,23 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jaké je Vaše vzdělání?

4. Jaké je Vaše postavení ve společnosti?

5. Setkáváte se při svých nákupech s věrnostními programy?

7. Jak často navštěvujete prodejny LIDL?

8. Pro jaký sortiment prodejny LIDL navštěvujete nejčastěji?

9. Kdyby byla možnost získání věrnostní karty do prodejen LIDL, využil/a byste tu možnost a sbíral/a věrnostní body?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Váš věk:

3. Jaké je Vaše vzdělání?

4. Jaké je Vaše postavení ve společnosti?

5. Setkáváte se při svých nákupech s věrnostními programy?

7. Jak často navštěvujete prodejny LIDL?

8. Pro jaký sortiment prodejny LIDL navštěvujete nejčastěji?

9. Kdyby byla možnost získání věrnostní karty do prodejen LIDL, využil/a byste tu možnost a sbíral/a věrnostní body?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kolesová, Ž.Věrnostní program LIDL (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://vernostni-program-lidl.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.