Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program Tesca - CLUBCARD

Věrnostní program Tesca - CLUBCARD

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Laštovičková
Šetření:25. 03. 2012 - 06. 04. 2012
Počet respondentů:276
Počet otázek (max/průměr):23 / 16.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka Vysoké školy ekonomické a píši diplomovou práci na téma Věrnostní program maaloobchodního řetězce Tesco - CLUBCARD. Pokud nakupujete v Tescu alespoň občas (cca 1x za měsíc), chtěla bych Vás poprosit o vyplnění následujícího dotazníku, který Vám zabere maximálně 3 minuty. Předem děkuji za Váš čas a za dobrý skutek :-)

Odpovědi respondentů

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco9434,06 %34,06 %  
Albert4817,39 %17,39 %  
Kaufland3813,77 %13,77 %  
Billa2910,51 %10,51 %  
Lidl207,25 %7,25 %  
Penny Market155,43 %5,43 %  
Interspar103,62 %3,62 %  
Globus103,62 %3,62 %  
Hruška20,72 %0,72 %  
Jednota10,36 %0,36 %  
drobné obchůdky "bez značky"10,36 %0,36 %  
albert a penny10,36 %0,36 %  
billa, globus10,36 %0,36 %  
Billa, Globus, Tesco10,36 %0,36 %  
Globus, lidl10,36 %0,36 %  
albert, billa10,36 %0,36 %  
jak kdy.. Billa, Tesco, Kaufland, Lidl, Penny..10,36 %0,36 %  
snažím se nenakupovat v řetězcích10,36 %0,36 %  
Makro10,36 %0,36 %  

Graf

2. Jaký je hlavní důvod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je blízko15556,16 %56,16 %  
vyhovuje mi nabízený sortiment4817,39 %17,39 %  
vyhovují mi ceny4014,49 %14,49 %  
řetězec je součástí nákupního centra82,9 %2,9 %  
nabízí věrnostní program82,9 %2,9 %  
možnost parkování20,72 %0,72 %  
kvalitní potraviny10,36 %0,36 %  
internetový obchod10,36 %0,36 %  
nakupuji spontánně, nemám čas chodit do větších (vzdálenějších) nákupních center10,36 %0,36 %  
ze zvyku10,36 %0,36 %  
pracuji zde jako brigádník (student)10,36 %0,36 %  
VYHOVUJE MI DOSTUPNOST OBCHODU10,36 %0,36 %  
blízko, dobré ceny, souč. centra10,36 %0,36 %  
je blízko + vyhovují mi ceny10,36 %0,36 %  
je blízko, dobrý sortiment10,36 %0,36 %  
blízko, sortiment, čerstvost10,36 %0,36 %  
blízko, sortiment,ceny, park.,nák.c.10,36 %0,36 %  
blízko, sortiment10,36 %0,36 %  
nenakupuji v řetězcích-mají špatnou kvalitu potravin10,36 %0,36 %  
nabízí i oděvy, příjemné prostředí, jen tam mají můj oblíbený výrobek10,36 %0,36 %  
spíše zvyk10,36 %0,36 %  

Graf

3. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano25793,12 %93,12 %  
ne 196,88 %6,88 %  

Graf

4. Jak často nakupujete v Tescu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc7529,18 %27,17 %  
1x týdně6324,51 %22,83 %  
1x za 14 dnů4818,68 %17,39 %  
vícekrát týdně4417,12 %15,94 %  
méně často249,34 %8,7 %  
každý den31,17 %1,09 %  

Graf

5. Jste členem věrnostního programu Tesco - CLUBCARD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 15961,87 %57,61 %  
ne 9838,13 %35,51 %  

Graf

6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
peněžní poukázky6742,14 %24,28 %  
slevové kupony5433,96 %19,57 %  
žádné3823,9 %13,77 %  

Graf

7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5735,85 %20,65 %  
určitě ne5232,7 %18,84 %  
spíše ano2716,98 %9,78 %  
určitě ano116,92 %3,99 %  
nevím116,92 %3,99 %  
nesouhlasím10,63 %0,36 %  

Graf

8. Máte přehled o stavu svých bodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
určitě ne4427,67 %15,94 %  
spíše ano4025,16 %14,49 %  
spíše ne3522,01 %12,68 %  
určitě ano2415,09 %8,7 %  
nevím159,43 %5,43 %  
nesouhlasím10,63 %0,36 %  

Graf

9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano6742,14 %24,28 %  
nevím3522,01 %12,68 %  
určitě ano2515,72 %9,06 %  
spíše ne2012,58 %7,25 %  
určitě ne116,92 %3,99 %  
nesouhlasím10,63 %0,36 %  

Graf

10. O jaké další výhody byste měl/a zájem? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

--

---

-zvýhodněné zboží

:-)

:)

.

...

% slevy z celého nákupu

Aby mi potom ty speciální nabídky byly více na míru, většinou mi přijde sleva na něco co nekupuji (ochucené minerálky), dětské zboží...

aby poukázky byly na zboží, které skutečně kupuji

abych si mohl body využívat podle sebe na slevy a né podle toho jak se komu umane... např. body v DM nikdo mi je nebere určuju si sám co zaně chci...

bla

bonusový program

Celkový koncept mi nevyhovuje, resp. slevové kupóny bývají málokdy na věci, které si kupuji, nebo které mám ráda.

dárkové poukazy pro rodinu, přátele

dárky k produktům

dlouhodobě zlacnený vybraný tovar pro členy

Doprava zdarma při nákupu v Tesco online

Chtěl bych dostat auto porše, který jezdí rychle a dělá brm brm.

já jsem spokojená :o)

Je mi to tak nějak fuk..

jouker jako maji drogerie dm :-)

l

losování o ceny

mohlo by být více slevových kuponu

napr. lepsi akce, urcene vyhradne pro cleny klubu

Např. neplacení igelitové tašky (ačkoliv je to prkotina, kupovat ji společně s každým nákupem, je trochu otravné), dostávání malých pozorností např. při zavedení nového zboží- vzorky

např. přednostní pokladna pro členy v hypermarketech, nebo slevy zaměřené na výrobky, které si nejčasteji člověk kupuje (např. pokud někdo nejvíce utrácí za sortiment drogerie, bude mít slevy na zboží z drogerie...)

např. slevu na vybrané zboží

netuším ani co nabízej teď

nevím

nevím

Nevím

nevím

NEVÍM

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevím

nevím momentálně mě nic nenapadá

Nevím, zlevnit vše Tesco je drahé celkově.

Nevím, žádné současné výhody moc neznám. Určitě slevu na vybrané zboží či na celý nákup, pokud již takové výhody nejsou.

Nevím.

Nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

Nic mě teď asi zrovna nenapadá...

o vetsi slevy na produkty

o výhody jsem se zajímá má maminka

o žádné

odrátanie zo sumy nákupu

peněžní poukázky vyšší hodnoty

posílat info na mail

poukázky na bio a zahraniční produkty (jsou normálně dost drahé, v rámci poukazu bych ušetřila)

poukázky na dárky, dárky

pravidelné losování mezi držiteli clubcard o hodnotnější ceny např. nákup zdarma v hodnotě 2000 Kč

Prijde mi, ze slevovzch kuponu je malo, netrefi se mi do vkusu. I prestoze tam delam vetsi a drazsi nakup.

Procentuální slevu na nákupu

Především o nízké ceny.

přednostní pokladny

přehlednější měsíční vyúčtování

Přesnější cílování nabízených slevových kuponů, slevové kupony na určitý druh zboží, ne na konkrétní produkt

přímou slevu na výrobky

sleva na celkový nakup

sleva na nákup od určité částky

slevové kupony i na jiné zboží než jen potraviny

Slevové kupony na oblečení F&F

Slevové kupóny na zboží, které nakupuji, ne např. na dětské pleny, které se u mně v košíku nikdy neobjevily

Slevové poukázky by nemusely být přesně na určité zboží, ale třeba 20% zubní pasty, 30% prací prášky atp.

slevove programy u partneru

slevové samolepky pro členy - viz Takko fashion

slevový kupon v % na cokoliv

slevu v % na celý nákup (např. 5-10% na celý nákup místo slevových kuponů, které většinou nevyužiji.)

slevy i na jiné druhy tovaru,věčší slevy

Slevy na dětské zboží a výživu.

Slevy na jiný sortiment - častěji nakupovaný. Spíše potraviny, než jiné.

slevy na mnou vybrané zboží

slevy na oblečení a obuv

slevy na potraviny

slevy na rozsáhlejší sortiment

slevy na zboží ve větší míře

slevy pro členy

slevy pro děti

slevy přímo při nákupu

slevy, akce, bonusy

Slevy, produkty zdarma

slosování o výhry

současné výhody se mi zdají dostačující

Specialne akcie, levne obcerstveni?

Speciální akce

spíše poněžní poukazy než slevové kupony, protože to, co mi nabízejí na slevových kuponech zrovna nekupuji... takže je nevyužiji..

Spíše více peněžních poukázek než slevových kupónů

stačí kdyby zlepšili kvalitu sortimentu a služeb

stačí mi slevy a poukázky

stavajici mi vyhovuji

stávající výhody jsou dostačující, nic jiného mne nenapadá

Tesco nemáme poblíž bydliště..-Zadní Třebaň

Třeba klubové slevy u určitého zboží, jen pro členy klubu, jako to mají v Bille.

Tyto vyhody staci

vetsi moznost slev, vyuziti bodu pro procentualni slevu. ;)

vetsi slevy

Větší a lepší slevy.

větší akce pro držitele Clubcard (jako to má Billa)

větší peněžní poukázky

větší slevy

Větší sortiment slev

Větší zisk bodů a výhodnější slevy.

více bodů, sleva na určitý sortiment

více poukázek a slev

Vice slev

více slev

více slev na potraviny a drogerii

více slev pro členy clubu

více slev pro členy klubu

více slevových poukázek

více slevových poukázek a jejich pestřejší nabídku; případně trvale nižší ceny vybraných produktů; individuální slevy - možnost vybrat si určitý počet výrobku, které pravidelně nakupuji a na které pak dostanu pravidelně slevu

více slevových poukázek a jiné slevy na výrobky

více slevových poukazů

vip pokladna pro zlaté karty

výhodné ceny pro členy clubcard

výhodnější ceny pro členy klubu, procentní sleva na celý nákup

vyhovuje mi co je.. třeba nějaké slevy.. pro zákazníky karty.. jako má např. Billa

výhry

výrazné slevy pro držitele karty

Vyssi hodnota bodu

vyšší poečt bodů

Vyšší sleva

xx

z nabízených "výhod" mi to nepřipadá atraktivní-přesněji uvítala bych slevy i na kvalitnější zboží

zadne

zadne

zajímavější slevy

získať rýchlejšie body

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné, stačilo by mi, aby slevy nebyly omezeny pouze na hypermarkety. U nás je Tesco daleko, musíme tam dojíždět, v důsledku čehož nás jízdné vyjde dráž, než ušetříme za slevy kvůli kterým tam jedeme. Kdyby nám Tesco proplatilo jízdné, jezdili bychom do něj častěji. Opravdu ale nehodlám vyhodit cca 25 Kč na osobu jen proto, abych mohla nakoupit zrovna v Tescu, když ostatní obchody máme pár metrů od domu.

11. Co Vám na CLUBCARD vadí – co byste změnil(a) / zrušil(a) / zavedl(a)? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

--

---

-pomalé viditelné výsledky

-vadí mi sledování zákazníků pomocí clubcard -Tesco si vyhodnocuje nákupní zvyky zákazníků a na základě toho jim nabízí kupony, které jsou větsinou uplně mimo jejich nakupovaný sortiment, na pomoc dalších výrobků -vadí mi přístup i k dodavatelům, který má Tesco

:-)

:)

?

.

...

...

0

3 mesiace som sa s nimi doťahovala o 100 bodov, ktoré mi právom patrili a nikto nebol schopný to vyriešiť. Tiež mi vadí, že mi naposledy neposlali kupóny, ktorými som mohla získať 50 a viac bodov

Asi bych zrušila ty slevy na konkrétní zboží nebo prodloužila trvanlivost těchto kuponů

celé bych to zrušil

častější možnost využívání slevových produktů

dlouhá doba vyúčtování

dlouhé čekání na vyúčtování bodů

hmmmm

chtěla bych vědět důkladněji vědět konto mých bodů

i

Je modrá a nelíbí se mi, že je hranatá. Chtěl bych zeleneou, ta je hezká. Jako tráva. Jako ta tráva, co já si dávam do papírků takovejch. Pak bych chtěl ještě hrozně moc, aby byla plyšová a vypadala jako panda. Ty mám rád.

jsem členem 14 dní, zatím čekám na výsledky svého snažení

jsem spokojea

Jsem spokojen

Malé procento slevy.

malé slevy,slevy na tovar,který běžně nepoužívám

málobodů

Minimální slevy v rámci ClubCard

Místo slevových poukázek bych dávala jen peněžní-o to vyšší hodnotu.

moc to nesleduji, takže nemůžu říct

n-a

na Clubcard nic.. spíš mi vadí nabízený sortijment Tesca.. šíleně se zhoršuje.. běhají jim po ploše.. potkani..

na začátku slibovali, že budou posílat slevové poukázky na zboží, které v tescu kupujeme, místo toho mi chodili akorád slevové kupony na žrádlo pro psy a kočky, které nikdy nekupuji

nedokážu říct

Nejvíc mě pobavilo, když byl den členů clubcard, a zároven bylo normálně otevřeno. Jednalo se o tesco v Pardubicicích v AFI Paláci a tam jsou u hlavního vchodu do tesca z obchodního centra jezdící schody, kterými se rovnou dostanete do oblečení/elektra/apod. a tím pádem nemusíte procházet dolejšíma potravinama. U těchto schodů stál chlápek a pouštěl nahoru lidi jen s clubcard. Vedle pána byl postavený stánek pro zaregistrování do clubcard, jak se snažili získat nový lidi. Přítel kartu nemá, chvilku se s ním hádal, jestli si z nás dělá srandu, pak šel dovnitř spodem, odkud vyjel nahoru a sjel po těch venkovních a když míjel toho chlápka tak mu řekl: "Čum jak seš tu na h...o dědo" :D Sice to není nic co bych změnila, ale to jak se snaží lidi nahnat do clubcard je prostě k smíchu. Já jí mám protože jsem chorobná sbíračka různých věrnostních karet :D

nemám pocit žádné zvláštní "péče"

nemám zájem o vnucování kreditní karty clubcard

neměnila bych

nemůžu využít poukázky na slevy u samoobslužných pokladen (často tam nakupuji jen pár věcí a tam je téměř vždy volno)

neposilal bych slevy na konkretni zbozi ale jen celkove slevy na nakup

Nepropracovaný systém....jednou mi nepřišlo vůbec vyhodnocení bodů a slevy...

neustále obtěžování zaměstnanů ohledně zřízení úvěrové karty, zejmána pak jejich úplné zamlčení, že se jedná o úvěrovou kartu

nevadí mi nic

nevadí mi nic

Nevadí mi nic

nevadí mi nic

nevím

nevim

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím přesně ani o co jde

Nevim,asi nic

Nevím.

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

NIC

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic

nic bych neměnila

Nic mě momentálně nenapadá

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá.

nic mi nevadí

nic mi nevadí

Nic mi nevadí

nic mi nevadí

nic mi nevadí

nic mi nevadí

nic mi nevadí

Nic mi nevadí

Nic mi nevadí. Zavedla bych pravidelný reporting bodů emailem klientům.

nic zasadniho mi nevadi

nič

nijak výrazná výhodnost

Nízká % sleva, nepersonalizované akce (tesco ví, co kupuji, ale slevy tomu neodpovídají)

nízké benefity

nošení karty -vždy ji zapomenu

OK

omezení slevových kuponů-týká se místa,kde se dá a nedá uplatnit/supermarkety/

online změny osobních údajů (změna adresy)

podbízení reklamy na Houmekredit

problém s uplatněním poukázek či kuponů - minule jsme zablokovali pokladnu na pár minut, protože kupon nešel uplatnit a pokladní nevěděli, co s tím... :)

Proti CLub Card nic. Ale Tesco samotné mi přijde drahé.

přehled o bodech, které na kartě mám, na internetu

Přijde mi hloupé, že nám posílají např. kupon na slevu 1 kusu jogurtu, nebo kupon na slevu cca 3 Kč z ceny výrobku - tyhle typy kuponů je mi trapné uplatnit. Taky nám chodí hodně kuponů na výrobky, které v naší domácnosti vůbec nenakupujeme - a přitom pořád hlásali, že nám budou posílat kupony podle toho, co nejvíce nakupujeme.

Reklama mi vadí na fantastickou zákaznickou kartu ,sbírejte body .... atd a pak vám vrznou zlevněný šampon o 3 kč , to mi neořijde jako extra výhra .

S aktivací clubcard vám ji ihned aktivovali i jako kreditku, o což většina lidí zájem opravdu nemá.

slevove kupony na určité zboží. některé z věcí nepotřebuji, takže kupony nevyužiji.

slevy na nezajímavé produkty

slevy na zboží, které není možné využít,malý kontakt s členy klubu

Spojení s bankovnictví.

stav bodů na účtence, jasná definice, k čemu body vlastně jsou

strhávání bodů za výpis a trapní slevy

systém mi vyhovuje

špatná zjistitelnost, jake mam moznosti vyhod

Totéž, co v minulé otázce.

tovar pro slevové kupony

třeby bych uvítala možnost sledovat stav bodů online

Vadí mi to, že tesco má díky mé club card dokonalé informace o mém nákupním chování - ví, co jsem koupila, kdy, kde, za kolik, zda kupuji zlevněné věci apod. Je to druh špehování, který ovšem dobrovolně podstupuji. a nereálné přání - raději než nějaká "pitomá club card", zlevněte celý sortiment. stejně se na tom spíše prodělá, než vydělá - člověk pro jeden bod žene do tesca, i když by stejná nákup měl vedle levnější.

vadi mi ze mi temer nechodi vyuctování bodu

vadí mi změna výpisu měsíčních položek za nákupy - bývaly přehlednější

Více bodů za položku.

více slev!

viz 10

viz předešlá odpověď

Viz předchozí otázka.

vůbec nevím co s ním

vyhovuje mi vše

Vyhovuje mi.

vyšší bonus, případně odstupňovaný podle útraty- např. útrata 1000-300 = 3%, 3-5000 = 4%,...

xx

xxx

zatím nic

zavediel e-ucet clubcard (stav bodov, zmena adresy uzivatela)

zavedla bych zajímavější a výraznější slevy

zbytecne, v nicem mi nepomaha

zrušit: kontrola peněžních poukazů s kartou, občas ji zapomenu

Zvedla bych slevy na určité období na určité komidity. např.: sleva pro členy clubu 10% na ovoce a zeleninu, další měsíc, třeba na maso atd.

že mi v této podobě přijde zbytečný

že pokud nemám kartičku u sebe, tak není možné připsat body za nákup dodatečně, tedy zavedla bych to, aby to bylo možné, že když předložím účtenku, body se mi připíší dodatečně

že se nepočítá nákup Nutrilonu - kojeneckého a batolecího mléka

12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
srovnatelný6037,74 %21,74 %  
nemohu posoudit4729,56 %17,03 %  
lepší3421,38 %12,32 %  
horší1811,32 %6,52 %  

Graf

13. V čem jsou jiné věrnostní programy lepší / horší? (prosím vypište)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

-

-

-

-

- sledují, co zákazník opravdu chce - mají větsí odměny, ne 40 Kč poukázky na nákup za čtvrt roku

--

---

-jiné věrnostní programy pocítíte při každém nákupu

:-)

:)

?

.

.

...

...

0

billa - ještě jsem nezaznamenala nějakou výhodu, kterou mi přináší, jinak je to srovnatelné

Billa má speciální slevy navíc pro zákazníka, který předloží kartu..

Body se načítají při každém nákupu.

body za každý nákup

bohuzel nemam srovnani

clubcard je nejlepší

DM - malý výběr slev, 1 bod za 25 Kč, atd.

Dokazi nastavovat odmeny dle nakupu behem obdobi (jinak, nez linearne)

drogerie Teta dává procentní slevu na nákup, ta sleva je pak větší

exkluzivní nabídky pro držitele?

finanční poukázky za nasbírané body

horší-většinou nedávají peněžní poukázky

hotel řetězce a letec. spol - lepší odměny

j

je lepší narozdíl od billy, která neposkytuje slevove poukazky pouze zbíráte body

Je super, že v Tescu jsou body za akždý nákup a posílají slevové poukázky. zatím si nevzpomenu, v čem je horší.

jiné nemám

jiné věrnostní programy mívají možnost vybrat si za nasbírané body vlastní odměnu (zpravidla lepší zboží ve vyšší cenové relaci)

jsou asi tak stejně výhodné

jsou srovnatelné

jsou stejné jak jiné

jsou stejné.

jsou většinou stejné...každý věrnostní program má své pro i proti

jsou výhodnější

jsou zde slevy při konečném nákupu

Každý je jiný, nemám s ničím problém, ani nic není výrazně lepší..

každý má nejakou výhodu

khj

lepší - větší slevy na zboží

lepší slevy

lepší ve slevových kuponech

lepší-sleva na větší sortiment pro majitele věrnostní karty

lepší/větší slevy

libi se mi dm drogerie tak si za body vyberu knižku na slevy

líbí se mi hlavně kupoky, za které si mohu koupit co chci a nejsem lákána procentní slevou na celý nákup-je to průhledné a jasné, kolik jsem získala bodů, tolik dostanu na volný nákup podle vlastního výběru

mám věčší přehled svých bodů než u jiných věrnostných programů

Méně bodů za položku.

menší hodnota výhod při pravidelném nákupu oproti Clubcard

Mohu srovnat jen s jedním a u toho mi více vyhovovalo, že byly slevy pro účastníky věrnostního programu uvedeny přímo u zboží v regálech. Bylo to mnohem přehlednější a jednodušší.

možná je to jen nedostatkem informací o tesco-clubcard, ale očekávala bych něco víc osobnějšího...

MOŽNOST NÁKUPU BĚŽNÉHO ZBOŽÍ ZA BODY, V BILLE MÁM BODY NA NIC, JEJICH NABÍDKA NÁKUPU ZA BODY SE MI NIKDY NEHODÍ

myslím, že nemohu posoudit.. už jsem trochu zapomněla o co jde.. Jediné co si pamatuji, že se připisují nějaké minimalní slevy za každý nákup, což pro mě není nijak možné využít, nakupuji jen občas (nemám tesco nikde při ruce)

nabízejí lepší dárky

nabízí např při každém nákupu slevu 5%

např. apline pro- docházení slev na mobilní telefon

například slevový program u autokelly mi dává slevu na celý nákup

nechají mi vybrat slevové zboží

Nejsem členem jiného věrnostního programu potravinářského řetězce. Nemohu posoudit.

nemají slevové kupony ale zase mají slevy jen pro členy - Billa club

nemohu posoudit

nemohu posoudit

nemohu posoudit

nemohu posoudit

nemohu posoudit

nemohu posoudit

Nemohu posoudit

nenabízejí výhodné slevové poukazy

nenabízí tolik výhod

netuším

Nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím

Nevím

nevim

nevím

nevim

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

Nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevim

Nevim jak v CR, ale v Britanii, v domovske zemi Tesco je zakaznik hyckan, jak kvalitou sluzeb, tak i vyrobku.

nevím nemohu posoudit

nevím, když nemám srovnání, jak jsem odpověděla v otázce č. 12

nevím, neznám detaily jiných věrnostních klubů - i když jsem jejich členem (Billa klub). Nijak to neřeším.

nevím, neznám jiné

Nevím, neznám jiné.

Nevim, o jinych programech, jen o Bille a tam nechodim.

Nevím.

Nevím.

nevyužívám jiné

neznám další

Neznám jiné

Neznám jiné věrnostní programy

nic

odměna se odvíjí od nákupu a je v zajímavé výši

ostatní programy jsou horší v tom, že se sbírají body a pak se dají uplatnit na slevu již vybraných produktů /omezené množství/; cena stejně není obvykle příznivá a výběr bonusových výrobků je obvykle nešťastný; libí se mi, že s Club Card uplatním slevu na výrobky, které si sama vyberu; možná by bylo fajn, kdyby se daly uplatnit i v internetovém obchodě /což momentálně nelze/.

ostatni programy maji mensi propagaci

Ostatní věrnostní programy (konkrétně Billa) nabízí pouze akční zboží, které lze směnit za body. V Tescu dostanu peněžní poukázky a je jedno co za ně nakoupím.

poukázky

Připadá mi srovnatelné

Přístup personálu - když máte věrnostní program jinde,více si váš váží.V Tescu nikoliv.

slevové kupony

snadnější čerpání výhod

srovnatelné s ostatními řetězci

stejné

stejné

Tak ono to moc velký výhody nemá, že máme tuto kartu. Jendou za pul roku vám pošlou kolik máte bodů, kopon na pár korun a pár slevových kuponů, které jsou ještě omezeny na druhy obchodů tesco, takže jestli můžu z nich vždy použít jeden, tak i to je moc :D

to už sem psal

treba Billa ma jen slevy pro cleny

u jiných věrnostních programů nemám peněžní poukázky

U většiny programů je menší odměna za utracené peníze.

Už jsem psala. V bille maji clenove klubu jednou za cas velkou slevu na urcity druh zbozi, uvitala bych to i v tescu.

V Bille mám s kartou levnější fazole a jupíka.

v Clubcard chodí výhody pravidelně

v DM si sama rozhodujem, na čo body použijem, v tescu mi ich strhnú automaticky

V Intersparu sběr bodů na určitý druh zboží

v ničem

v ničom

více se nabízí

více vyhod, prehlednejsi

všechny jsou horší, protože je člověk tak často nepoužívá. Tesco je jediný obchod s potravinami, který věrnostní program má.

všechny, kde se sbírají body, si jsou podobné

vyloženě vás obchody nutí nakupovat jinak příjdete o členství

vyssi pocet bodu za nakup, vetsi nabidka slev

vyšší ceny, body se sbírají hůře

využívám pouze věrnostní program DM, který je lepší tím, že nabízí širší množství slev na produkty.

x

x

za stejny nakup neco navic

zajímavější slevy

14. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10465,41 %37,68 %  
ano5534,59 %19,93 %  

Graf

15. Proč nejste členem CLUBCARD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nenakupuji v Tescu tak často3434,69 %12,32 %  
nechci poskytovat svoje osobní údaje1919,39 %6,88 %  
nezjímal/a jsem se o to1818,37 %6,52 %  
nabízené výhody mi neyhovují1111,22 %3,99 %  
nevím jaké poskytuje výhody55,1 %1,81 %  
ghg11,02 %0,36 %  
přirozený odpor k tomu stát se členem podobných zákaznických klubů 11,02 %0,36 %  
slevové a věrnostní akce s čistou hlavou ignoruji11,02 %0,36 %  
clenem je moje maminka a nacitame body společně 11,02 %0,36 %  
Nenakupuji tam často, nezajímá mě to, nechci poskytovat osobní údaje11,02 %0,36 %  
nevím o tom, že takový program existuje11,02 %0,36 %  
mám k dispozici kartu jiného člena11,02 %0,36 %  
je to směšná pitomost11,02 %0,36 %  
nenak. tak často, nezajímám se o to, nechci poskyt. údaje11,02 %0,36 %  
obtěžuje mě nosit peněženku plnou karet takže je eliminuji11,02 %0,36 %  
negativní vztah k věrn. prog, nechci poskyt os.udaje11,02 %0,36 %  

Graf

16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6263,27 %22,46 %  
ano3636,73 %13,04 %  

Graf

17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7778,57 %27,9 %  
ano2121,43 %7,61 %  

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena18672,37 %67,39 %  
muž7127,63 %25,72 %  

Graf

19. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-2513452,14 %48,55 %  
26-359938,52 %35,87 %  
36-45187 %6,52 %  
46-5531,17 %1,09 %  
56-6520,78 %0,72 %  
66 a více10,39 %0,36 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11544,75 %41,67 %  
11042,8 %39,86 %  
základní114,28 %3,99 %  
vyučen114,28 %3,99 %  
vyučen s maturitou103,89 %3,62 %  

Graf

21. Zaměstnanecká pozice:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student9235,8 %33,33 %  
administrativní pracovník5320,62 %19,2 %  
manažer2710,51 %9,78 %  
na mateřské dovolené259,73 %9,06 %  
podnikatel207,78 %7,25 %  
nezaměstnaný103,89 %3,62 %  
zamestnanec51,95 %1,81 %  
důchodce20,78 %0,72 %  
Konzultant20,78 %0,72 %  
publicista na volné noze10,39 %0,36 %  
učitelka10,39 %0,36 %  
Osvč10,39 %0,36 %  
Dělník10,39 %0,36 %  
administrativni pracovnik + na materske dovolene10,39 %0,36 %  
zdravotní sestra, učitelka10,39 %0,36 %  
zaměstnanec na prodejní pozici10,39 %0,36 %  
pečovatelka10,39 %0,36 %  
finanční analytik :-)10,39 %0,36 %  
vědec10,39 %0,36 %  
účetní10,39 %0,36 %  
nezaměstnaný/ČID10,39 %0,36 %  
státní zaměsnanec10,39 %0,36 %  
technik10,39 %0,36 %  
Státní zaměstnanec10,39 %0,36 %  
Já chovám křečky na maso.10,39 %0,36 %  
inspektor10,39 %0,36 %  
řadový pracovník10,39 %0,36 %  
servisní technik pro Evropu10,39 %0,36 %  
pracující student10,39 %0,36 %  
Systémové inženýr10,39 %0,36 %  

Graf

22. Počet členů v domácnosti:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27529,18 %27,17 %  
35822,57 %21,01 %  
44919,07 %17,75 %  
12710,51 %9,78 %  
5238,95 %8,33 %  
čtyři83,11 %2,9 %  
pět41,56 %1,45 %  
dva20,78 %0,72 %  
010,39 %0,36 %  
jeden10,39 %0,36 %  
ostatní odpovědi dva + přechodně jedna osoba
no coment
4+pes
Já a 26 křečků kluků a 26 křečků holek, aby byli do páru.
7
dva až čtyři
sedm
6
2 a ovce
93,5 %3,26 % 

Graf

23. Čistý měsíční příjem domácnosti

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 000 Kč a více11547,13 %41,67 %  
21 000 Kč - 30 000 Kč6928,28 %25 %  
11 000 Kč - 20 000 Kč4116,8 %14,86 %  
do 10 000 Kč197,79 %6,88 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jste členem věrnostního programu Tesco - CLUBCARD?

  • odpověď ano :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi peněžní poukázky na otázku 6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádné na otázku 6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 8. Máte přehled o stavu svých bodů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 8. Máte přehled o stavu svých bodů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 8. Máte přehled o stavu svých bodů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 8. Máte přehled o stavu svých bodů?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ano na otázku 9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi určitě ne na otázku 9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 10. O jaké další výhody byste měl/a zájem? (prosím vypište)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nic na otázku 11. Co Vám na CLUBCARD vadí – co byste změnil(a) / zrušil(a) / zavedl(a)? (prosím vypište)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi horší na otázku 12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi lepší na otázku 12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemohu posoudit na otázku 12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi srovnatelný na otázku 12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 13. V čem jsou jiné věrnostní programy lepší / horší? (prosím vypište)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevové kupony na otázku 6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 8. Máte přehled o stavu svých bodů?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 20. Nejvyšší dosažené vzdělání:
  • odpověď ne :
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízené výhody mi neyhovují na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci poskytovat svoje osobní údaje na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nenakupuji v Tescu tak často na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezjímal/a jsem se o to na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?

  • odpověď ano:
    • 7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízené výhody mi neyhovují na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?

17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

  • odpověď ne:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nabízené výhody mi neyhovují na otázku 15. Proč nejste členem CLUBCARD?

19. Věk:

  • odpověď 18-25:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 21. Zaměstnanecká pozice:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 20. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete nejčastěji?

2. Jaký je hlavní důvod?

3. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

4. Jak často nakupujete v Tescu?

5. Jste členem věrnostního programu Tesco - CLUBCARD?

6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?

7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?

8. Máte přehled o stavu svých bodů?

9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?

10. O jaké další výhody byste měl/a zájem? (prosím vypište)

11. Co Vám na CLUBCARD vadí – co byste změnil(a) / zrušil(a) / zavedl(a)? (prosím vypište)

12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:

13. V čem jsou jiné věrnostní programy lepší / horší? (prosím vypište)

14. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

15. Proč nejste členem CLUBCARD?

16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?

17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Nejvyšší dosažené vzdělání:

21. Zaměstnanecká pozice:

22. Počet členů v domácnosti:

23. Čistý měsíční příjem domácnosti

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterém obchodním řetězci nakupujete nejčastěji?

2. Jaký je hlavní důvod?

3. Nakupujete v obchodním řetězci Tesco?

4. Jak často nakupujete v Tescu?

5. Jste členem věrnostního programu Tesco - CLUBCARD?

6. Které z výhod věrnostního programu jste již využil/a?

7. Navštěvujete Tesco častěji, nebo zde více utrácíte, od té doby co jste členem?

8. Máte přehled o stavu svých bodů?

9. Jste spokojen/a s výhodami, které CLUBCARD nabízí?

10. O jaké další výhody byste měl/a zájem? (prosím vypište)

11. Co Vám na CLUBCARD vadí – co byste změnil(a) / zrušil(a) / zavedl(a)? (prosím vypište)

12. Pokud porovnáte CLUBCARD a jiné věrnostní programy (nejen potravinových řetězců), můžete říci, že program CLUBCARD je:

13. V čem jsou jiné věrnostní programy lepší / horší? (prosím vypište)

14. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

15. Proč nejste členem CLUBCARD?

16. Znáte výhody, které CLUBCARD poskytuje?

17. Účastníte se věrnostního programu jiného potravinového řetězce? (věrnostní slevy, sbírání bodů apod.)

18. Pohlaví:

19. Věk:

20. Nejvyšší dosažené vzdělání:

21. Zaměstnanecká pozice:

22. Počet členů v domácnosti:

23. Čistý měsíční příjem domácnosti

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Laštovičková, L.Věrnostní program Tesca - CLUBCARD (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vernostni-program-tesca-club.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.