Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní program v Istores - Apple Premium Reseller

Věrnostní program v Istores - Apple Premium Reseller

Popkorn
Jaký Vám chutná?

(veřejné výsledky v polovině dubna)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr O
Šetření:01. 03. 2020 - 11. 03. 2020
Počet respondentů:253
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:97,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

Jsem studentem třetího ročníku Marketingových komunikací Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně. Sbírám podklady a data pro bakalářskou práci zabývající se návrhem na zavedení věrnostního programu v prodejních sítích iStores – Apple Premium Reseller. 

Cílem dotazování je zjistit, o jaké konkrétní výhody věrnostního programu by byl největší zájem. 

Odpovědi respondentů

1. Navštívili jste někdy prodejnu iStores?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO19376,28 %76,28 %  
NE6023,72 %23,72 %  

Graf

2. Zakoupili jste zde nebo na e-shopu nějaký produkt, či službu?

V případě záporných odpovědí Vás poprosím, abyste i tak dole na stránce klikli na tlačítko "ODESLAT". Děkuji za Váš čas a odpovědi.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NE → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO23090,91 %90,91 %  
NE239,09 %9,09 %  

Graf

3. Co konkrétního jste zde nakoupili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Apple zařízení16672,17 %65,61 %  
Příslušenství10947,39 %43,08 %  
Služby4620 %18,18 %  

Graf

4. Využili byste nějakých výhod věrnostního programu při dalším nákupu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO21593,89 %84,98 %  
NE146,11 %5,53 %  

Graf

5. Jakým výhodám byste dali přednost?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevy na další nákupy Apple produktů20190,13 %79,45 %  
Slevy na příslušenství14665,47 %57,71 %  
Služby zdarma (lepení ochranných skel, čištění reproduktorů, přeinstalování...)4319,28 %17 %  

Graf

6. Bonusový program „Pozvěte své přátelé“

Za každého doporučeného nového zákazníka, který u nás nakoupí, získáte bonus jakékoliv služby zdarma.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO19886,84 %78,26 %  
NE3013,16 %11,86 %  

Graf

7. Jakou formu věrnostního programu upřednostňujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tištěnou i elektronickou10145,5 %39,92 %  
Elektronická karta věrnostního programu9743,69 %38,34 %  
Tištěná karta věrnostního programu2410,81 %9,49 %  

Graf

8. Kolik je Vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
32135,73 %5,14 %  
34135,73 %5,14 %  
29114,85 %4,35 %  
33114,85 %4,35 %  
18-29 let104,41 %3,95 %  
3693,96 %3,56 %  
3093,96 %3,56 %  
2283,52 %3,16 %  
2683,52 %3,16 %  
2383,52 %3,16 %  
ostatní odpovědi 27
31
28
25
30-65 let
38
42
24
44
40
35
41
21
37
43
19
61
48
50
51
20
55
18
53
65
66
39
52
56
58
54
72
57
60
64
15
49
47
45
17
70
12755,95 %50,2 % 

Graf

9. Jaký je Váš status?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec14061,4 %55,34 %  
OSVČ6227,19 %24,51 %  
Student2812,28 %11,07 %  
Mateřská dovolená104,39 %3,95 %  
Důchodce93,95 %3,56 %  
Nezaměstnaný52,19 %1,98 %  

Graf

10. Vaše připomínky a návrhy:

Máte-li jiné návrhy na obsah věrnostního programu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tištěná věrnostní karta, která by se dala nahrát do Apple Wallet15,88 %0,4 %  
Sbirani bodu, za ktere by bylo mozne uplatnit slevu 15,88 %0,4 %  
Jsem moc spokojen. 15,88 %0,4 %  
Bylo by dobré rozdělit věrnostní program pro běžné zákazníky a firemní.15,88 %0,4 %  
Harry Potter forever :-)15,88 %0,4 %  
3515,88 %0,4 %  
Extra slevy pro studenty15,88 %0,4 %  
Darek ke kazdemu vetsimu nakupu15,88 %0,4 %  
Studentske slevy15,88 %0,4 %  
Účtenková loterie - výhry na vylosované účtenky15,88 %0,4 %  
ostatní odpovědi Evidence účtenek ve věrnostním programu
Možnost dát si kafe při nákupu a vodu
VIP benefitní kartu pro stálé zákazníky?
Množstevní skevy
Vouchery za nasbirane body
Je divné, že taková prodejna v zastoupení Apple nemá ještě věrnostní program
Evidence účtenek na účtě - šetření papírů
741,18 %2,77 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jakým výhodám byste dali přednost?

  • odpověď Slevy na příslušenství:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29 na otázku 8. Kolik je Vám let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívili jste někdy prodejnu iStores?

2. Zakoupili jste zde nebo na e-shopu nějaký produkt, či službu?

3. Co konkrétního jste zde nakoupili?

4. Využili byste nějakých výhod věrnostního programu při dalším nákupu?

5. Jakým výhodám byste dali přednost?

6. Bonusový program „Pozvěte své přátelé“

7. Jakou formu věrnostního programu upřednostňujete?

8. Kolik je Vám let?

9. Jaký je Váš status?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívili jste někdy prodejnu iStores?

2. Zakoupili jste zde nebo na e-shopu nějaký produkt, či službu?

3. Co konkrétního jste zde nakoupili?

4. Využili byste nějakých výhod věrnostního programu při dalším nákupu?

5. Jakým výhodám byste dali přednost?

6. Bonusový program „Pozvěte své přátelé“

7. Jakou formu věrnostního programu upřednostňujete?

8. Kolik je Vám let?

9. Jaký je Váš status?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

O, P.Věrnostní program v Istores - Apple Premium Reseller (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://vernostni-program-v-istores.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.