Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem studentka VOŠ v Českých Budějovicích a v současné době zpracovávám svou absolventskou práci. Ráda bych touto cestou zjitila, jak zákazníci vnímají věrnostní programy ve svém okolí a zda jsou s nimi spokojeni.
Předem děkuji za váš čas a ochotu.
Odpovědi respondentů
1. Znáte nějaký věrnostní program?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
69
69,7 %
69,7 %
ne
30
30,3 %
30,3 %
2. Jaký? (Uveďte jeden příklad)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
dm drogerie
4
5,8 %
4,04 %
O2 extra
3
4,35 %
3,03 %
DM
3
4,35 %
3,03 %
TESCO CLUBCARD
2
2,9 %
2,02 %
billa club
2
2,9 %
2,02 %
club card
2
2,9 %
2,02 %
Tesco
1
1,45 %
1,01 %
U vodafonu, program rodina
1
1,45 %
1,01 %
například v Ternu nebo v Tescu, Lišov sp. prádlo
1
1,45 %
1,01 %
Orsay, Tesco club, DM drogerie, Yves Rocher
1
1,45 %
1,01 %
ostatní odpovědi
pro zákazníky O2 Slevové karty - př. TETA drogerie banky, pumpy, operator slevové karty Clubcard, to mi v Tescu vnucují horem dolem Billa Teta drogerie coffee heaven Sbírání bodů na Terno kartičku sbírání čárových kódů Slevové poukázky Bonus program České spořitelny Club Card Tesco cinestar Zákoné pojištěni vozidla dm active beuty baťa klub OMV Bonus program terno karta sbírání bodů na DM kartu Tesco - club kart Coop Terno a Trefa, Tesco Club card, Lekarny Sbírání bodů za nákupy. t-mobile Jojo planeta, DM Avon Renome česká spořitelna česká spořitelna - bonus program DM, tesco, billa, sephora drogerie DM, gigasport doktor max OMW Clubcard Tesco Mobilni operatori objednávky z určitého internetového obchodu Extrakonto - Papera za nákupy nad x tisíc Club Card, Dm drogerie věrnostní program poštovní spořitelny Tesco, Billa, Aukro Papera expert, Tesco tesco club card Coffeeheaven ČSA frequent flight máme v práci za rok bez úrazu shell smart Klub Kanzelsberger
7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3 až 4 roky
20
35,09 %
20,2 %
1 až 2 roky
19
33,33 %
19,19 %
méně než 1 rok
9
15,79 %
9,09 %
5 let a více
9
15,79 %
9,09 %
8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, nakupuji výhradně u tohoto prodejce → otázka č. 9, ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky → otázka č. 9, ne, nejsem aktivním členem/členkou → otázka č. 10].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky
40
70,18 %
40,4 %
ano, nakupuji výhradně u tohoto prodejce
9
15,79 %
9,09 %
ne, nejsem aktivním členem/členkou
8
14,04 %
8,08 %
9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pouze příležitostně
17
34,69 %
17,17 %
1x měsíčně
15
30,61 %
15,15 %
1x týdně
12
24,49 %
12,12 %
každý den
5
10,2 %
5,05 %
10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
27
47,37 %
27,27 %
spíše ano
23
40,35 %
23,23 %
spíše ne
4
7,02 %
4,04 %
ne
3
5,26 %
3,03 %
11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
sleva na další nákup
30
52,63 %
30,3 %
je mi to jedno
16
28,07 %
16,16 %
výběr dárku z katalogu
11
19,3 %
11,11 %
12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
51
89,47 %
51,52 %
ne
6
10,53 %
6,06 %
13. Kolik zákaznických karet máte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
MAKRO
2
3,92 %
2,02 %
Tesco, dm drogerie
2
3,92 %
2,02 %
kenvelo
2
3,92 %
2,02 %
Tesco
1
1,96 %
1,01 %
Zákaznická karta DM Drogerie
1
1,96 %
1,01 %
makro, sportisimu, giga sport, ...
1
1,96 %
1,01 %
viz. 6
1
1,96 %
1,01 %
věrnostní karta DM
1
1,96 %
1,01 %
TESCO CLUBCARD
1
1,96 %
1,01 %
Sleva do Hudysportu
1
1,96 %
1,01 %
ostatní odpovědi
A3Sport, Ikea family, Takko, CA, Coofe and Company TETA drogerie, Möbelix, DM, TREFA kavarenskou dm DM, Tesco, Makro Billa billa trefa lekarna dm drogerie Teta drogerie coffee heaven, sun world knižní klub Drogerie Teta, DM Mimi klub, DM karta, Pompo atd. Tesco, Fabory, Shell, Star, Č. Spořitelna,... dm drogerie, billa, orsay Teta drogerie, tesco club card, klubová karta Bati Renome terno, dm, billa, yves rocher, body basic, ikea DM, Trefa, NorthBlank Club card, Trefa, Terno Tesco - Club Card billa, tesco, dm droferie, fann parfumerie DM, Tesco, Hervis, Marionnaud, IKEA, CineStar Renome, Tesco, DM česká spořitelna, hervis, schlacker, tesco, DM, sephora, billa nějaká lékarna doktor max, zverokruh,marioland Tesco, Billa důvěrné Nay Ikea, Intersport, Walmark op prostejov, dm, shell, Tesco, DM Drogerie, Fitmin Giga sport, DM drogerie, Kenvelo, Marinouad, Tesco Ikea, Student Agency... Klub Kanzelsberger Baťa, Esprit,Beneton
38
74,51 %
38,38 %
15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 16, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
47
92,16 %
47,47 %
ne
4
7,84 %
4,04 %
16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1x měsíčně
17
36,17 %
17,17 %
1x týdně
16
34,04 %
16,16 %
pouze příležitostně
10
21,28 %
10,1 %
každý den
4
8,51 %
4,04 %
17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 19].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
37
53,62 %
37,37 %
ano
32
46,38 %
32,32 %
18. Jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tesco
3
9,38 %
3,03 %
Orsay
2
6,25 %
2,02 %
kenvelo
2
6,25 %
2,02 %
Dm drogerie
2
6,25 %
2,02 %
T-mobile
1
3,13 %
1,01 %
DM
1
3,13 %
1,01 %
ZÁKAZ. KLUB TREFA
1
3,13 %
1,01 %
už si nevzpomínám
1
3,13 %
1,01 %
A3Sport, Ikea family
1
3,13 %
1,01 %
billa club
1
3,13 %
1,01 %
ostatní odpovědi
Teta drogerie coffee heaven klub zdraví Walmark Drogerie Teta Mimi klub cinestar dm active beuty baťa karta Trefa fann parfumeria Tesco Clubcard Renome hervis trhni si Coffeeheaven smart klub shell smart
17
53,13 %
17,17 %
19. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
75
75,76 %
75,76 %
muž
24
24,24 %
24,24 %
20. Vaše věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20 až 30 let
76
76,77 %
76,77 %
31 až 40 let
8
8,08 %
8,08 %
méně než 20 let
7
7,07 %
7,07 %
41 až 50 let
4
4,04 %
4,04 %
více než 50 let
4
4,04 %
4,04 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 2 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 až 4 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr dárku z katalogu na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?
odpověď v obchodě:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
odpověď ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
odpověď ano:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr dárku z katalogu na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 až 4 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
odpověď ano:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
odpověď ano:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
odpověď ne:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
13. Kolik zákaznických karet máte?
15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
19. Vaše pohlaví:
20. Vaše věková kategorie:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.