Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Motlová
Šetření:29. 03. 2011 - 10. 04. 2011
Počet respondentů:99
Počet otázek (max/průměr):20 / 12.54
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka VOŠ v Českých Budějovicích a v současné době zpracovávám svou absolventskou práci. Ráda bych touto cestou zjitila, jak zákazníci vnímají věrnostní programy ve svém okolí a zda jsou s nimi spokojeni.

 

Předem děkuji za váš čas a ochotu.

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6969,7 %69,7 %  
ne3030,3 %30,3 %  

Graf

2. Jaký? (Uveďte jeden příklad)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dm drogerie45,8 %4,04 %  
O2 extra34,35 %3,03 %  
DM34,35 %3,03 %  
TESCO CLUBCARD22,9 %2,02 %  
billa club22,9 %2,02 %  
club card22,9 %2,02 %  
Tesco11,45 %1,01 %  
U vodafonu, program rodina11,45 %1,01 %  
například v Ternu nebo v Tescu, Lišov sp. prádlo11,45 %1,01 %  
Orsay, Tesco club, DM drogerie, Yves Rocher11,45 %1,01 %  
ostatní odpovědi pro zákazníky O2
Slevové karty - př. TETA drogerie
banky, pumpy, operator
slevové karty
Clubcard, to mi v Tescu vnucují horem dolem
Billa
Teta drogerie
coffee heaven
Sbírání bodů na Terno kartičku
sbírání čárových kódů
Slevové poukázky
Bonus program České spořitelny
Club Card Tesco
cinestar
Zákoné pojištěni vozidla
dm active beuty
baťa klub
OMV
Bonus program
terno karta
sbírání bodů na DM kartu
Tesco - club kart
Coop Terno a Trefa, Tesco Club card, Lekarny
Sbírání bodů za nákupy.
t-mobile
Jojo planeta, DM
Avon
Renome
česká spořitelna
česká spořitelna - bonus program
DM, tesco, billa, sephora
drogerie DM, gigasport
doktor max
OMW
Clubcard Tesco
Mobilni operatori
objednávky z určitého internetového obchodu
Extrakonto - Papera
za nákupy nad x tisíc
Club Card, Dm drogerie
věrnostní program poštovní spořitelny
Tesco, Billa, Aukro
Papera expert, Tesco
tesco club card
Coffeeheaven
ČSA frequent flight
máme v práci za rok bez úrazu
shell smart
Klub Kanzelsberger
4971,01 %49,49 % 

Graf

3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5782,61 %57,58 %  
ne1217,39 %12,12 %  

Graf

4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě4375,44 %43,43 %  
od známých712,28 %7,07 %  
z médií47,02 %4,04 %  
od operátora11,75 %1,01 %  
z reklamy, která mi chodí poštou11,75 %1,01 %  
od šéfa11,75 %1,01 %  

Graf

5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21628,07 %16,16 %  
31322,81 %13,13 %  
5 a více1119,3 %11,11 %  
11017,54 %10,1 %  
4712,28 %7,07 %  

Graf

6. Uveďte o jakou firmu příp. firmy se jedná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco23,51 %2,02 %  
Dm drogerie23,51 %2,02 %  
Vodafone, Kontakto, DM Drogerie11,75 %1,01 %  
hervis sport, giga sport, sportisimo, alpine pro11,75 %1,01 %  
Yves Rocher, Dm drogerie, Orsay, Mangaloo11,75 %1,01 %  
O2, DM11,75 %1,01 %  
TESCO, BILLA, TREFA, DROGERIE DM11,75 %1,01 %  
O2, Hudy sport,11,75 %1,01 %  
O211,75 %1,01 %  
TETA drogerie, Möbelix, DM, TREFA11,75 %1,01 %  
ostatní odpovědi shell, t-mobile, raiffeisen
O2, Tesco
Billa
billa lekarna trefa dm drogerie
Teta drogerie
coffee heaven, mangaloo
Nivea
Drogerie Teta
Česká spořitelna, T-Mobile, Mimi klub
Tesco, Fabory, Shell, Star, Č. Spořitelna,...
dm drogerie, billa. orsay
Baťa, Pietro Filipi, Tesco Club Card, Teta
OMV
Česká spořitelna, Reserved
obchod
North Blank, DM, Trefa
Tesco, dm drogerie
IKEA, CHAOS JEANS, SHELL, DR.MAX
Jednota ČB, Tesco stores, Lekarny
Czech Computer, Tesco
DM, Baťa
t-mobile
DM, CineStar, Clubcard, Hervis
Renome, Tesco, DM
česká spořitelna, hervis, walmark, schlacker,tesco
DM, billa, sephora
drogerie DM, gigasport
zverokruh
Tesco, Billa
důvěrné
Akva -exo
Papera, Air France, Office Depot
Elektro Nay
Club Card Tesco, Dm drogerie
poštovní spořitelna, vodafone
Aukro
dm, tesco, hervis, shell, spherecard
Tesco, Papera, DM Drogerie, Firmin
Coffeeheaven, Mangalo, Fruitissimo
ČSA
CHZ
DM drogerie,Giga sport,Takko fashion,Kenvelo,Tesco
Peek&Cloppenburg, Lufthansa, Shell, Tick Tac
Kanzelsberger
DM, Sercet, Tchibo
4578,95 %45,45 % 

Graf

7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 4 roky2035,09 %20,2 %  
1 až 2 roky1933,33 %19,19 %  
méně než 1 rok915,79 %9,09 %  
5 let a více915,79 %9,09 %  

Graf

8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, nakupuji výhradně u tohoto prodejceotázka č. 9, ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídkyotázka č. 9, ne, nejsem aktivním členem/členkouotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky4070,18 %40,4 %  
ano, nakupuji výhradně u tohoto prodejce915,79 %9,09 %  
ne, nejsem aktivním členem/členkou814,04 %8,08 %  

Graf

9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze příležitostně1734,69 %17,17 %  
1x měsíčně1530,61 %15,15 %  
1x týdně1224,49 %12,12 %  
každý den510,2 %5,05 %  

Graf

10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2747,37 %27,27 %  
spíše ano2340,35 %23,23 %  
spíše ne47,02 %4,04 %  
ne35,26 %3,03 %  

Graf

11. Jaký druh odměny upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleva na další nákup3052,63 %30,3 %  
je mi to jedno1628,07 %16,16 %  
výběr dárku z katalogu1119,3 %11,11 %  

Graf

12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5189,47 %51,52 %  
ne610,53 %6,06 %  

Graf

13. Kolik zákaznických karet máte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5 a více1529,41 %15,15 %  
11325,49 %13,13 %  
4917,65 %9,09 %  
3713,73 %7,07 %  
2713,73 %7,07 %  

Graf

14. Jakou/jaké zákaznické karty máte? (Uveďte název/názvy prodejců).

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
MAKRO23,92 %2,02 %  
Tesco, dm drogerie23,92 %2,02 %  
kenvelo23,92 %2,02 %  
Tesco11,96 %1,01 %  
Zákaznická karta DM Drogerie11,96 %1,01 %  
makro, sportisimu, giga sport, ...11,96 %1,01 %  
viz. 611,96 %1,01 %  
věrnostní karta DM11,96 %1,01 %  
TESCO CLUBCARD11,96 %1,01 %  
Sleva do Hudysportu11,96 %1,01 %  
ostatní odpovědi A3Sport, Ikea family, Takko, CA, Coofe and Company
TETA drogerie, Möbelix, DM, TREFA
kavarenskou
dm
DM, Tesco, Makro
Billa
billa trefa lekarna dm drogerie
Teta drogerie
coffee heaven, sun world
knižní klub
Drogerie Teta, DM
Mimi klub, DM karta, Pompo atd.
Tesco, Fabory, Shell, Star, Č. Spořitelna,...
dm drogerie, billa, orsay
Teta drogerie, tesco club card, klubová karta Bati
Renome
terno, dm, billa, yves rocher, body basic, ikea
DM, Trefa, NorthBlank
Club card, Trefa, Terno
Tesco - Club Card
billa, tesco,
dm droferie, fann parfumerie
DM, Tesco, Hervis, Marionnaud, IKEA, CineStar
Renome, Tesco, DM
česká spořitelna, hervis, schlacker, tesco,
DM, sephora, billa
nějaká lékarna
doktor max, zverokruh,marioland
Tesco, Billa
důvěrné
Nay
Ikea, Intersport, Walmark
op prostejov, dm, shell,
Tesco, DM Drogerie, Fitmin
Giga sport, DM drogerie, Kenvelo, Marinouad, Tesco
Ikea, Student Agency...
Klub Kanzelsberger
Baťa, Esprit,Beneton
3874,51 %38,38 % 

Graf

15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4792,16 %47,47 %  
ne47,84 %4,04 %  

Graf

16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x měsíčně1736,17 %17,17 %  
1x týdně1634,04 %16,16 %  
pouze příležitostně1021,28 %10,1 %  
každý den48,51 %4,04 %  

Graf

17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3753,62 %37,37 %  
ano3246,38 %32,32 %  

Graf

18. Jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco39,38 %3,03 %  
Orsay26,25 %2,02 %  
kenvelo26,25 %2,02 %  
Dm drogerie26,25 %2,02 %  
T-mobile13,13 %1,01 %  
DM13,13 %1,01 %  
ZÁKAZ. KLUB TREFA13,13 %1,01 %  
už si nevzpomínám13,13 %1,01 %  
A3Sport, Ikea family13,13 %1,01 %  
billa club 13,13 %1,01 %  
ostatní odpovědi Teta drogerie
coffee heaven
klub zdraví Walmark
Drogerie Teta
Mimi klub
cinestar
dm active beuty
baťa karta
Trefa
fann parfumeria
Tesco Clubcard
Renome
hervis
trhni si
Coffeeheaven
smart klub
shell smart
1753,13 %17,17 % 

Graf

19. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7575,76 %75,76 %  
muž2424,24 %24,24 %  

Graf

20. Vaše věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 až 30 let7676,77 %76,77 %  
31 až 40 let88,08 %8,08 %  
méně než 20 let77,07 %7,07 %  
41 až 50 let44,04 %4,04 %  
více než 50 let44,04 %4,04 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 2 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 až 4 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr dárku z katalogu na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?

4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?

  • odpověď v obchodě:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?

8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).

  • odpověď ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?

12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v obchodě na otázku 4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr dárku z katalogu na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 až 4 roky na otázku 7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.

15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolik zákaznických karet máte?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x měsíčně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze příležitostně na otázku 16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale nakupuji i jinde podle nejvýhodnější nabídky na otázku 8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleva na další nákup na otázku 11. Jaký druh odměny upřednostňujete?

17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?

  • odpověď ano:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?
  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte nějaký věrnostní program?

3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?

4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?

5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?

7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.

8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).

9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?

10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?

11. Jaký druh odměny upřednostňujete?

12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?

13. Kolik zákaznických karet máte?

15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)

16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)

17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?

19. Vaše pohlaví:

20. Vaše věková kategorie:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte nějaký věrnostní program?

3. Jste členem/členkou nějakého věrnostního programu?

4. Jak jste se o tomto programu dozvěděl/a?

5. Do kolika věrnostních programů jste zapojen/a?

7. Kolik let se účastníte tohoto věrnostního programu? Pokud jste členem/členkou více programů, uveďte nejdéle trvající členství.

8. Jste aktivním členem/členkou tohoto věrnostního programu? (Tzn. nakujete přednostně u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíce bodů).

9. Jak často u tohoto prodejce nakupujete?

10. Jste spokojen/a s věrnostním programem, do kterého jste zapojen/a?

11. Jaký druh odměny upřednostňujete?

12. Jste držitelem/držitelkou nějaké zákaznické karty?

13. Kolik zákaznických karet máte?

15. Používáte ji/je? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet a používáte pouze některé, zaškrtněte ANO.)

16. Jak často ji používáte? (Jste-li držitelem/držitelkou více karet, uveďte, nejužívanější.)

17. Doporučil/a jste někdy známým nějaký věrnostní program?

19. Vaše pohlaví:

20. Vaše věková kategorie:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Motlová, M.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vernostni-programy-a-jejich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.