Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže

Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Partynglová
Šetření:22. 11. 2010 - 29. 11. 2010
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.48
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento průzkum slouží k účelům seminární práce, která má zjistit zapojení zákazníků do věrnostních programů.

Děkujeme studentky VŠE

Odpovědi respondentů

1. Využíváte v obchodech a na e-shopech věrnostní programy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5753,27 %53,27 %  
ne5046,73 %46,73 %  

Graf

2. Vlastníte věrnostní karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6459,81 %59,81 %  
ne4340,19 %40,19 %  

Graf

3. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen některé4976,56 %45,79 %  
ano všechny914,06 %8,41 %  
ne69,38 %5,61 %  

Graf

4. Je pro Vás věrnostní program, spotřebitelská soutěž rozhodující při nákupu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím7065,42 %65,42 %  
nevím2220,56 %20,56 %  
souhlasím1514,02 %14,02 %  

Graf

5. Vyhrál/a jste nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5955,14 %55,14 %  
ano2927,1 %27,1 %  
nevím1917,76 %17,76 %  

Graf

6. Vybavíte si nějaké věrnostní programy, spotřebitelské soutěže, kterých jste si v poslední době všiml/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ba'ta, esprit, ikea, tesco, yves rocher, pražská plynárenská

Baťa klub, T - Mobile

Billa Club, Tesco Club Card, Orsay Club

Billa, Tesco, Hervis Sport

bohužel nevím

bonus program České spořitelny

Club karta Tesco, Orsey

clubcard

clubcard v tescu

DM, Marionnaud

DM, Marks and Spencer

ikea

Ikea family, orsay, tesco club card

Ikea Family, Sephora, Starbucks, DM

Ikea family, tesco karty

kofola :-)

má se poslat obal z kinder čokolády, ale už nevím co je výhrou

Milka kravicky, kofola,

nabídka věrnostních programů v Tescu

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne :)

Ne.

nevšímám si

nevybavím - počkej ten bořek stavař co je každej rok...mounfield :D

nezajímá mne to

orsay, dm, billa klub, tesco club card, bageterie boulevard, starbucks

Orsay, DM, Inter Sport, Ikea, Tesco clubcard, Sephora, Yves Roscher, Marionaud, Giga sport, Baťa, Grand Optical, Palace cinemas movie card

Palace cinemas club card, Bageterie Boulevard, Dobrá voda (Kuky), Aquila

shell smart card, tesco card, billa card, kulatak restaurant, klasa...

Tesco

Tesco

Tesco Club Card Kanzelsberg

tesco club card

Tesco club card

Tesco club card

tesco club card

Tesco club card, Billa club

Tesco Club Card, drogerie Teta

tesco clubcard billa card prasátka od kofoly emco body aquilla body

Tesco clubcard

Tesco Clubcard

Tesco clubcard, DM

tesco-clubcard

Timeout, Nugget casino

v Bille soutěž o auto

věrnostní program billa

věrnostní program České spořitelny

7. Zúčastnil/a jste se některého věrnostního programu, spotřebitelské soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6661,68 %61,68 %  
ne4138,32 %38,32 %  

Graf

8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přijde mi nepravděpodobné, že mohu vyhrát1536,59 %14,02 %  
nemám chuť sbírat obaly, loga…1126,83 %10,28 %  
nechci poskytovat své osobní údaje717,07 %6,54 %  
nejsem dostatečně motivován/a, protože ceny nejsou dostatečně atraktivní512,2 %4,67 %  
je nutné vynaložit úsilí nepřiměřené odměně37,32 %2,8 %  

Graf

9. Jak se o věrnostním programu, spotř. soutěži nejčastěji dozvíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě (letáky, nástěnky…)5046,73 %46,73 %  
z obalů výrobků2018,69 %18,69 %  
masová média (TV, rádio, tisk, billboardy)1917,76 %17,76 %  
na internetových stránkách1816,82 %16,82 %  

Graf

10. Jaké výhry Vás dokážou více motivovat k účasti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velké množství snadno dosažitelných cen (poukazy na slevy při nákupu)4945,79 %45,79 %  
více menších hmotných cen (batoh, tričko, hrníček)2119,63 %19,63 %  
velká hmotná cena (fotoaparát, mobilní telefon)1715,89 %15,89 %  
více menších nehmotných cen (poukazy na zážitky, nákup zdarma)109,35 %9,35 %  
velká nehmotná cena (dovolená)109,35 %9,35 %  

Graf

11. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7570,09 %70,09 %  
muž3229,91 %29,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Vlastníte věrnostní karty?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen některé na otázku 3. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 4. Je pro Vás věrnostní program, spotřebitelská soutěž rozhodující při nákupu?

7. Zúčastnil/a jste se některého věrnostního programu, spotřebitelské soutěže?

  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám chuť sbírat obaly, loga… na otázku 8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přijde mi nepravděpodobné, že mohu vyhrát na otázku 8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využíváte v obchodech a na e-shopech věrnostní programy?

2. Vlastníte věrnostní karty?

3. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?

4. Je pro Vás věrnostní program, spotřebitelská soutěž rozhodující při nákupu?

5. Vyhrál/a jste nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

7. Zúčastnil/a jste se některého věrnostního programu, spotřebitelské soutěže?

8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?

9. Jak se o věrnostním programu, spotř. soutěži nejčastěji dozvíte?

10. Jaké výhry Vás dokážou více motivovat k účasti?

11. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využíváte v obchodech a na e-shopech věrnostní programy?

2. Vlastníte věrnostní karty?

3. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?

4. Je pro Vás věrnostní program, spotřebitelská soutěž rozhodující při nákupu?

5. Vyhrál/a jste nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?

7. Zúčastnil/a jste se některého věrnostního programu, spotřebitelské soutěže?

8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?

9. Jak se o věrnostním programu, spotř. soutěži nejčastěji dozvíte?

10. Jaké výhry Vás dokážou více motivovat k účasti?

11. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Partynglová, H.Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vernostni-programy-a.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.