Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže
Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Hana Partynglová |
---|---|
Šetření: | 22. 11. 2010 - 29. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 107 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.48 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 81,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:46 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
tento průzkum slouží k účelům seminární práce, která má zjistit zapojení zákazníků do věrnostních programů.
Děkujeme studentky VŠE
Odpovědi respondentů
1. Využíváte v obchodech a na e-shopech věrnostní programy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 57 | 53,27 % | 53,27 % |
ne | 50 | 46,73 % | 46,73 % |
2. Vlastníte věrnostní karty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 64 | 59,81 % | 59,81 % |
ne | 43 | 40,19 % | 40,19 % |
3. Využíváte tyto věrnostní karty aktivně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jen některé | 49 | 76,56 % | 45,79 % |
ano všechny | 9 | 14,06 % | 8,41 % |
ne | 6 | 9,38 % | 5,61 % |
4. Je pro Vás věrnostní program, spotřebitelská soutěž rozhodující při nákupu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „nevím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 70 | 65,42 % | 65,42 % |
nevím | 22 | 20,56 % | 20,56 % |
souhlasím | 15 | 14,02 % | 14,02 % |
5. Vyhrál/a jste nebo někdo z Vaší rodiny něco ve spotřebitelské soutěži?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 59 | 55,14 % | 55,14 % |
ano | 29 | 27,1 % | 27,1 % |
nevím | 19 | 17,76 % | 17,76 % |
6. Vybavíte si nějaké věrnostní programy, spotřebitelské soutěže, kterých jste si v poslední době všiml/a?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ba'ta, esprit, ikea, tesco, yves rocher, pražská plynárenská
Baťa klub, T - Mobile
Billa Club, Tesco Club Card, Orsay Club
Billa, Tesco, Hervis Sport
bohužel nevím
bonus program České spořitelny
Club karta Tesco, Orsey
clubcard
clubcard v tescu
DM, Marionnaud
DM, Marks and Spencer
ikea
Ikea family, orsay, tesco club card
Ikea Family, Sephora, Starbucks, DM
Ikea family, tesco karty
kofola :-)
má se poslat obal z kinder čokolády, ale už nevím co je výhrou
Milka kravicky, kofola,
nabídka věrnostních programů v Tescu
ne
ne
Ne
ne
ne
ne
ne
Ne :)
Ne.
nevšímám si
nevybavím - počkej ten bořek stavař co je každej rok...mounfield :D
nezajímá mne to
orsay, dm, billa klub, tesco club card, bageterie boulevard, starbucks
Orsay, DM, Inter Sport, Ikea, Tesco clubcard, Sephora, Yves Roscher, Marionaud, Giga sport, Baťa, Grand Optical, Palace cinemas movie card
Palace cinemas club card, Bageterie Boulevard, Dobrá voda (Kuky), Aquila
shell smart card, tesco card, billa card, kulatak restaurant, klasa...
Tesco
Tesco
Tesco Club Card Kanzelsberg
tesco club card
Tesco club card
Tesco club card
tesco club card
Tesco club card, Billa club
Tesco Club Card, drogerie Teta
tesco clubcard billa card prasátka od kofoly emco body aquilla body
Tesco clubcard
Tesco Clubcard
Tesco clubcard, DM
tesco-clubcard
Timeout, Nugget casino
v Bille soutěž o auto
věrnostní program billa
věrnostní program České spořitelny
7. Zúčastnil/a jste se některého věrnostního programu, spotřebitelské soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 9, ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 66 | 61,68 % | 61,68 % |
ne | 41 | 38,32 % | 38,32 % |
8. Proč se neúčastníte věrnostního programu, spotř. soutěže?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přijde mi nepravděpodobné, že mohu vyhrát | 15 | 36,59 % | 14,02 % |
nemám chuť sbírat obaly, loga… | 11 | 26,83 % | 10,28 % |
nechci poskytovat své osobní údaje | 7 | 17,07 % | 6,54 % |
nejsem dostatečně motivován/a, protože ceny nejsou dostatečně atraktivní | 5 | 12,2 % | 4,67 % |
je nutné vynaložit úsilí nepřiměřené odměně | 3 | 7,32 % | 2,8 % |
9. Jak se o věrnostním programu, spotř. soutěži nejčastěji dozvíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
v obchodě (letáky, nástěnky…) | 50 | 46,73 % | 46,73 % |
z obalů výrobků | 20 | 18,69 % | 18,69 % |
masová média (TV, rádio, tisk, billboardy) | 19 | 17,76 % | 17,76 % |
na internetových stránkách | 18 | 16,82 % | 16,82 % |
10. Jaké výhry Vás dokážou více motivovat k účasti?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
velké množství snadno dosažitelných cen (poukazy na slevy při nákupu) | 49 | 45,79 % | 45,79 % |
více menších hmotných cen (batoh, tričko, hrníček) | 21 | 19,63 % | 19,63 % |
velká hmotná cena (fotoaparát, mobilní telefon) | 17 | 15,89 % | 15,89 % |
více menších nehmotných cen (poukazy na zážitky, nákup zdarma) | 10 | 9,35 % | 9,35 % |
velká nehmotná cena (dovolená) | 10 | 9,35 % | 9,35 % |
11. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 75 | 70,09 % | 70,09 % |
muž | 32 | 29,91 % | 29,91 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.