Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy
Věrnostní programy
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Malochová |
---|---|
Šetření: | 21. 04. 2009 - 28. 04. 2009 |
Počet respondentů: | 57 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 16.16 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 35,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento průzkum je podkladem pro bakalářskou práci na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje.
Odpovědi respondentů
1. Někteří prodejci nabízejí tzv. věrnostní programy. Stanete-li se zákazníkem tohoto prodejce, načítají se Vám za každý nákup body, za které si pak můžete vybrat nějaké dárky nebo dostanete slevu na příští nákup. Víte o nějakém takovém programu, setkal(a) jste se s něčím podobným?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, neznám žádný věrnostní program → otázka č. 2, Ano, znám věrnostní program → otázka č. 2].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, znám věrnostní program | 55 | 96,49 % | 96,49 % |
Ne, neznám žádný věrnostní program | 2 | 3,51 % | 3,51 % |
2. Pokud ano, o jakého prodejce nebo jakou značku jde? Stačí uvést jeden příklad
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Activie . Pokud zakoupíte určitý počet výrobku značky activie obdržíte tašku. JO JO. Za 10 obalů od bombónu značky jo ja obdržíte dárek.
Agip
Alpine Pro, DM
Aukro.cz Bonus program České spořitelny DM drogerie
Ba´ta-obuv
Baťa a celá skupina RENOME
Bata, Focus optik - Renome klub Do posilovny Česká spořitelna - bonus program
Baťa, Jednota
Benzina body, Česká spořitelna za výbery z ATM
Billa
Bonus program Česká spořitelna
Bonus program u T-mobile,kdy za nákupy jejich kreditní kartou získávám body,za které si mohu vybrat dárky.
Česká spořitelna
dm
DM drogerie
DM drogerie
DM drogerie
DM, AVON
drogerie DM
Drogerie DM, Baťa, Humanic
drogerie DM, Baťa, IKEA
Esprit, Bata, Marinaute
Fotolab
Giga sprto, Pitro fillipi
Hervis Boots (anglie)
Hervis
Hervis-sport, Inter-sport, Kenvelo, Shell, Baťa, DM drogerie
Hervis, T-mobile...
kavárna Coffee Heaven, při určitém počtu - káva zdarma :)
Klasa
Lekárna
litex, baťa, eurotel, T-mobile
Marionaud, Pitro Filipi
Maxíkovy hračky
ne
Ne.
O2
oblečení
PRODEJNA Droxi
Sephora parfumerie
Seven Days prodej textilniho zbozi
SHELL Czech republic
Shell Smart
shell,
Shell, DM
Shell, DM drogerie, Linde-plynarenske veci,
Shell, OMV, Billa, Renome (sdružuje víc značek), Sphere (sdružuje víc značek), frequent flyer programy leteckých aliancí,...
Schlecker, Baťa
Sparta Praha
Sphere, Sephora, Sparkys,Ikea
stock
ŠAFRÁNKA RUDNÁ Coffee Heaven Intersport Hudy Sport
T-mobile, DM drogerie
Vitaland, Vodafone, Shell.
Walmark, Emco, benzinové pumpy, banky...
Yves Rocher
Yves Rocher
3. Účastníte se spotřebitelských soutěží?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, občas | 40 | 70,18 % | 70,18 % |
Ne, nikdy | 16 | 28,07 % | 28,07 % |
Ano, často | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
4. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který nakupuje co nejúsporněji , snaží se využívat slev apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 26 | 45,61 % | 45,61 % |
Spíše ne | 25 | 43,86 % | 43,86 % |
Určitě ano | 5 | 8,77 % | 8,77 % |
Určitě ne | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
5. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který rád nakupuje, zkouší nové zboží nebo nové značky výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 28 | 49,12 % | 49,12 % |
Spíše ne | 17 | 29,82 % | 29,82 % |
Určitě ano | 11 | 19,3 % | 19,3 % |
Určitě ne | 1 | 1,75 % | 1,75 % |
6. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který ve svém životě jedná velmi spontánně a občas i riskuje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 29 | 50,88 % | 50,88 % |
Spíše ne | 19 | 33,33 % | 33,33 % |
Určitě ano | 6 | 10,53 % | 10,53 % |
Určitě ne | 3 | 5,26 % | 5,26 % |
7. Jste členem/členkou nějakého věrnostního klubu, účastníte se nějakého věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pokračujte další otázkou → otázka č. 8, Ne, konec dotazníku, děkuji za Vaše odpovědi! → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, pokračujte další otázkou | 44 | 77,19 % | 77,19 % |
Ne, konec dotazníku, děkuji za Vaše odpovědi! | 13 | 22,81 % | 22,81 % |
8. V kolika věrnostních programech jste zapojen(a)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ve dvou věrnostních programech | 17 | 38,64 % | 29,82 % |
V jednom věrnostním programu | 9 | 20,45 % | 15,79 % |
Ve třech věrnostních programech | 9 | 20,45 % | 15,79 % |
Ve čtyřech věrnostních programech | 5 | 11,36 % | 8,77 % |
V pěti nebo více věrnostních programech | 4 | 9,09 % | 7,02 % |
9. Kolik let se účastníte nějakého věrnostního programu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 až 4 roky | 19 | 43,18 % | 33,33 % |
1 až 2 roky | 15 | 34,09 % | 26,32 % |
5 a více let | 5 | 11,36 % | 8,77 % |
Méně než 1 rok | 5 | 11,36 % | 8,77 % |
10. Řekl(a) byste o sobě, že jste aktivním členem věrnostního programu, tj. že nakupujete pokud možno u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíc bodů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 24 | 54,55 % | 42,11 % |
Spíše ne | 13 | 29,55 % | 22,81 % |
Určitě ne | 4 | 9,09 % | 7,02 % |
Určitě ano | 3 | 6,82 % | 5,26 % |
11. Zkuste odhadnout, kolik Vám věrnostní programy za loňský rok „vydělaly“, tj. jaká byla celková hodnota dárků, které jste získal(a) nebo slev, které jste mohl(a) uplatnit. Nemusíte znát úplně přesnou částku, jde nám jen o odhad.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 4 | 9,09 % | 7,02 % |
500 | 3 | 6,82 % | 5,26 % |
nevím | 2 | 4,55 % | 3,51 % |
2000 Kč | 2 | 4,55 % | 3,51 % |
4000 | 2 | 4,55 % | 3,51 % |
0 Kč | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
3000 | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
nic, ucastnim se kratce | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
nemohu odhadnout - aerolinie, telefonní služby | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
nemám tušení... cca 10 % sleva na produkty | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
ostatní odpovědi | 26 | 59,09 % | 45,61 % |
12. Existují dva základní druhy věrnostních programů. Za získané body může zákazník dostat slevu na na příští nákup, nebo si může vybrat nějaký dárkový předmět z nabídkového katalogu. Který z těchto druhů máte radši.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nedělám mezi nimi rozdíl, je mi to jedno | 18 | 40,91 % | 31,58 % |
Sleva na příští nákup | 18 | 40,91 % | 31,58 % |
Výběr z dárkového katalogu | 8 | 18,18 % | 14,04 % |
13. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 až 30 let | 29 | 65,91 % | 50,88 % |
31 až 40 let | 12 | 27,27 % | 21,05 % |
41 až 50 let | 2 | 4,55 % | 3,51 % |
Do 20 let | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
14. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 33 | 75 % | 57,89 % |
Muž | 11 | 25 % | 19,3 % |
15. Jaké je Vaše vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Maturita | 25 | 56,82 % | 43,86 % |
Vysoká škola | 17 | 38,64 % | 29,82 % |
Vyučen(a) | 2 | 4,55 % | 3,51 % |
16. Jaké je Vaše sociální postavení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zaměstnanec | 27 | 61,36 % | 47,37 % |
V domácnosti, na rodičovské dovolené | 10 | 22,73 % | 17,54 % |
Student, učeň | 6 | 13,64 % | 10,53 % |
Podnikatel | 1 | 2,27 % | 1,75 % |
17. Jste-li zaměstnanec, pracujete jako:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Úředník, administrativní pracovník | 11 | 42,31 % | 19,3 % |
Manager | 7 | 26,92 % | 12,28 % |
Odborník, specialista | 5 | 19,23 % | 8,77 % |
Podnikatel | 2 | 7,69 % | 3,51 % |
Provozní pracovník | 1 | 3,85 % | 1,75 % |
18. Jak velká je obec, ve které bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Více než 300.000 obyvatel | 18 | 40,91 % | 31,58 % |
Do 5.000 obyvatel | 8 | 18,18 % | 14,04 % |
100.001 až 300.000 obyvatel | 6 | 13,64 % | 10,53 % |
5.001 až 20.000 obyvatel | 5 | 11,36 % | 8,77 % |
50.001 až 100.000 obyvatel | 4 | 9,09 % | 7,02 % |
20.001 až 50.000 obyvatel | 3 | 6,82 % | 5,26 % |
19. Zvážíte-li velikost příjmů a majetku Vaší domácnosti, řekl(a) byste, že jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Celkem dobře zajištěni | 34 | 77,27 % | 59,65 % |
Ne moc dobře zajištěni | 6 | 13,64 % | 10,53 % |
Velmi dobře zajištěni | 4 | 9,09 % | 7,02 % |
20. Pokud se chcete i dále účastnit pokračování tohoto šetření, prosím, uveďte svůj email, na kterém Vám mohu kontaktovat:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
tomas.podhrazky@mather.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
barbora.chocholova@mather.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
jan.duben@seznam.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
bilkovakatka@seznam.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
ilad@centrum.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
nada.skraskova@unicreditgroup.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
komorowski@ogilvyactivation.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
mares.s@centrum.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
lucie.senovska@seznam.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
liskova.romana@centrum.cz | 1 | 8,33 % | 1,75 % |
ostatní odpovědi | 2 | 16,67 % | 3,51 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.