Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Věrnostní programy

Věrnostní programy

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Malochová
Šetření:21. 04. 2009 - 28. 04. 2009
Počet respondentů:57
Počet otázek (max/průměr):20 / 16.16
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:35,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento průzkum je podkladem pro bakalářskou práci na téma Věrnostní programy - efektivní nástroj podpory prodeje.

Odpovědi respondentů

1. Někteří prodejci nabízejí tzv. věrnostní programy. Stanete-li se zákazníkem tohoto prodejce, načítají se Vám za každý nákup body, za které si pak můžete vybrat nějaké dárky nebo dostanete slevu na příští nákup. Víte o nějakém takovém programu, setkal(a) jste se s něčím podobným?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ne, neznám žádný věrnostní programotázka č. 2, Ano, znám věrnostní programotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám věrnostní program5596,49 %96,49 %  
Ne, neznám žádný věrnostní program23,51 %3,51 %  

Graf

2. Pokud ano, o jakého prodejce nebo jakou značku jde? Stačí uvést jeden příklad

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Activie . Pokud zakoupíte určitý počet výrobku značky activie obdržíte tašku. JO JO. Za 10 obalů od bombónu značky jo ja obdržíte dárek.

Agip

Alpine Pro, DM

Aukro.cz Bonus program České spořitelny DM drogerie

Ba´ta-obuv

Baťa a celá skupina RENOME

Bata, Focus optik - Renome klub Do posilovny Česká spořitelna - bonus program

Baťa, Jednota

Benzina body, Česká spořitelna za výbery z ATM

Billa

Bonus program Česká spořitelna

Bonus program u T-mobile,kdy za nákupy jejich kreditní kartou získávám body,za které si mohu vybrat dárky.

Česká spořitelna

dm

DM drogerie

DM drogerie

DM drogerie

DM, AVON

drogerie DM

Drogerie DM, Baťa, Humanic

drogerie DM, Baťa, IKEA

Esprit, Bata, Marinaute

Fotolab

Giga sprto, Pitro fillipi

Hervis Boots (anglie)

Hervis

Hervis-sport, Inter-sport, Kenvelo, Shell, Baťa, DM drogerie

Hervis, T-mobile...

kavárna Coffee Heaven, při určitém počtu - káva zdarma :)

Klasa

Lekárna

litex, baťa, eurotel, T-mobile

Marionaud, Pitro Filipi

Maxíkovy hračky

ne

Ne.

O2

oblečení

PRODEJNA Droxi

Sephora parfumerie

Seven Days prodej textilniho zbozi

SHELL Czech republic

Shell Smart

shell,

Shell, DM

Shell, DM drogerie, Linde-plynarenske veci,

Shell, OMV, Billa, Renome (sdružuje víc značek), Sphere (sdružuje víc značek), frequent flyer programy leteckých aliancí,...

Schlecker, Baťa

Sparta Praha

Sphere, Sephora, Sparkys,Ikea

stock

ŠAFRÁNKA RUDNÁ Coffee Heaven Intersport Hudy Sport

T-mobile, DM drogerie

Vitaland, Vodafone, Shell.

Walmark, Emco, benzinové pumpy, banky...

Yves Rocher

Yves Rocher

3. Účastníte se spotřebitelských soutěží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas4070,18 %70,18 %  
Ne, nikdy1628,07 %28,07 %  
Ano, často11,75 %1,75 %  

Graf

4. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který nakupuje co nejúsporněji , snaží se využívat slev apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2645,61 %45,61 %  
Spíše ne2543,86 %43,86 %  
Určitě ano58,77 %8,77 %  
Určitě ne11,75 %1,75 %  

Graf

5. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který rád nakupuje, zkouší nové zboží nebo nové značky výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2849,12 %49,12 %  
Spíše ne1729,82 %29,82 %  
Určitě ano1119,3 %19,3 %  
Určitě ne11,75 %1,75 %  

Graf

6. Řekl(a) byste o sobě, že jste člověk, který ve svém životě jedná velmi spontánně a občas i riskuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2950,88 %50,88 %  
Spíše ne1933,33 %33,33 %  
Určitě ano610,53 %10,53 %  
Určitě ne35,26 %5,26 %  

Graf

7. Jste členem/členkou nějakého věrnostního klubu, účastníte se nějakého věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pokračujte další otázkouotázka č. 8, Ne, konec dotazníku, děkuji za Vaše odpovědi! → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pokračujte další otázkou4477,19 %77,19 %  
Ne, konec dotazníku, děkuji za Vaše odpovědi!1322,81 %22,81 %  

Graf

8. V kolika věrnostních programech jste zapojen(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ve dvou věrnostních programech1738,64 %29,82 %  
V jednom věrnostním programu920,45 %15,79 %  
Ve třech věrnostních programech920,45 %15,79 %  
Ve čtyřech věrnostních programech511,36 %8,77 %  
V pěti nebo více věrnostních programech49,09 %7,02 %  

Graf

9. Kolik let se účastníte nějakého věrnostního programu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 až 4 roky1943,18 %33,33 %  
1 až 2 roky1534,09 %26,32 %  
5 a více let511,36 %8,77 %  
Méně než 1 rok511,36 %8,77 %  

Graf

10. Řekl(a) byste o sobě, že jste aktivním členem věrnostního programu, tj. že nakupujete pokud možno u tohoto prodejce a snažíte se nasbírat co nejvíc bodů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano2454,55 %42,11 %  
Spíše ne1329,55 %22,81 %  
Určitě ne49,09 %7,02 %  
Určitě ano36,82 %5,26 %  

Graf

11. Zkuste odhadnout, kolik Vám věrnostní programy za loňský rok „vydělaly“, tj. jaká byla celková hodnota dárků, které jste získal(a) nebo slev, které jste mohl(a) uplatnit. Nemusíte znát úplně přesnou částku, jde nám jen o odhad.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
049,09 %7,02 %  
50036,82 %5,26 %  
nevím24,55 %3,51 %  
2000 Kč24,55 %3,51 %  
400024,55 %3,51 %  
0 Kč12,27 %1,75 %  
300012,27 %1,75 %  
nic, ucastnim se kratce12,27 %1,75 %  
nemohu odhadnout - aerolinie, telefonní služby12,27 %1,75 %  
nemám tušení... cca 10 % sleva na produkty12,27 %1,75 %  
ostatní odpovědi 200,-
200-300
300kč
cca tisíc korun
500,--
Nejsem schopna objektivně stanovit
asi 4000Kč
4500
pet tisic
300 Kc
3000,- Kč
asi 1000Kč
200 Kč
2000
neumím určit
200
sice si načítám body ale nikdy je pak nepoužiji :)
1000
1500
5000
3000,-Kč
Co já vím asi 2 000Kč
2 tisíce
asi tak 400 Kč v dárcích
300-500Kč
netuším
2659,09 %45,61 % 

Graf

12. Existují dva základní druhy věrnostních programů. Za získané body může zákazník dostat slevu na na příští nákup, nebo si může vybrat nějaký dárkový předmět z nabídkového katalogu. Který z těchto druhů máte radši.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedělám mezi nimi rozdíl, je mi to jedno1840,91 %31,58 %  
Sleva na příští nákup1840,91 %31,58 %  
Výběr z dárkového katalogu818,18 %14,04 %  

Graf

13. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 30 let2965,91 %50,88 %  
31 až 40 let1227,27 %21,05 %  
41 až 50 let24,55 %3,51 %  
Do 20 let12,27 %1,75 %  

Graf

14. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3375 %57,89 %  
Muž1125 %19,3 %  

Graf

15. Jaké je Vaše vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maturita2556,82 %43,86 %  
Vysoká škola1738,64 %29,82 %  
Vyučen(a)24,55 %3,51 %  

Graf

16. Jaké je Vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec2761,36 %47,37 %  
V domácnosti, na rodičovské dovolené1022,73 %17,54 %  
Student, učeň613,64 %10,53 %  
Podnikatel12,27 %1,75 %  

Graf

17. Jste-li zaměstnanec, pracujete jako:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Úředník, administrativní pracovník1142,31 %19,3 %  
Manager726,92 %12,28 %  
Odborník, specialista519,23 %8,77 %  
Podnikatel27,69 %3,51 %  
Provozní pracovník13,85 %1,75 %  

Graf

18. Jak velká je obec, ve které bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 300.000 obyvatel1840,91 %31,58 %  
Do 5.000 obyvatel818,18 %14,04 %  
100.001 až 300.000 obyvatel613,64 %10,53 %  
5.001 až 20.000 obyvatel511,36 %8,77 %  
50.001 až 100.000 obyvatel49,09 %7,02 %  
20.001 až 50.000 obyvatel36,82 %5,26 %  

Graf

19. Zvážíte-li velikost příjmů a majetku Vaší domácnosti, řekl(a) byste, že jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Celkem dobře zajištěni3477,27 %59,65 %  
Ne moc dobře zajištěni613,64 %10,53 %  
Velmi dobře zajištěni49,09 %7,02 %  

Graf

20. Pokud se chcete i dále účastnit pokračování tohoto šetření, prosím, uveďte svůj email, na kterém Vám mohu kontaktovat:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tomas.podhrazky@mather.cz18,33 %1,75 %  
barbora.chocholova@mather.cz18,33 %1,75 %  
jan.duben@seznam.cz18,33 %1,75 %  
bilkovakatka@seznam.cz18,33 %1,75 %  
ilad@centrum.cz18,33 %1,75 %  
nada.skraskova@unicreditgroup.cz18,33 %1,75 %  
komorowski@ogilvyactivation.cz18,33 %1,75 %  
mares.s@centrum.cz18,33 %1,75 %  
lucie.senovska@seznam.cz18,33 %1,75 %  
liskova.romana@centrum.cz18,33 %1,75 %  
ostatní odpovědi malosi@seznam.cz
lucie.chocholousova@seznam.cz
216,67 %3,51 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Malochová, V.Věrnostní programy (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://vernostni-programy.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.