Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vietnamské obchody vs. značkové butiky v malých městech

Vietnamské obchody vs. značkové butiky v malých městech

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jaroslava Kafková
Šetření:24. 03. 2011 - 01. 04. 2011
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):47 / 25.29
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:68,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení přátelé,

ráda bych zjistila preference spotřebitelů žijicích v malých městech či v jejich okolí.

Konkrétně mě zajímá Váš postoj ke značkovému outletovému zboží ve vztahu k nekvalitním ale levným výrobkům z Vietnamu, Číny apod.

 

Velice děkuji, za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3658,06 %58,06 %  
ne2641,94 %41,94 %  

Graf

2. V jakém městě či jeho blízkosti bydlíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Holešov27,14 %3,23 %  
bruntal27,14 %3,23 %  
Zlín27,14 %3,23 %  
Vyškov13,57 %1,61 %  
Klášterec Nad Ohří, Chomutov, Ostrov, Karlovy Vary13,57 %1,61 %  
Břidličná13,57 %1,61 %  
Kladno13,57 %1,61 %  
Blansko13,57 %1,61 %  
Odry,Vítkov13,57 %1,61 %  
Mutěnice13,57 %1,61 %  
ostatní odpovědi Chodov u KV
Velké Bílovice
Hodonín
České Budějovice
Buštěhrad
Břeclav
Rožnov pod Radhoštěm
Kladno, Kralupy nad Vltavou, Praha, Slaný
Jihlava
Teplice
Dobříš
čkyně
dolní břežany
Ústí nad Orlicí
sy
1553,57 %24,19 % 

Graf

3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v nákupních centrech ve větších městech2466,67 %38,71 %  
přes internet1336,11 %20,97 %  
u vietnamců (tržnice, obchody)1233,33 %19,35 %  
v sacond handech719,44 %11,29 %  
v supermarketech (Tesco, Kaufland)616,67 %9,68 %  
v menších krámcích 616,67 %9,68 %  

Graf

4. Upřednostňujete značkové zboží?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1130,56 %17,74 %  
souhlasím822,22 %12,9 %  
spíše nesouhlasím719,44 %11,29 %  
nevím719,44 %11,29 %  
nesouhlasím38,33 %4,84 %  

Graf

5. Pokud jste v předchozí otázce uvedli souhlasím či spíše souhlasím, napište prosím značky, které upřednostňujete.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adidas, Nike, Reebok, Zoo York, Puma, Vehicle, Carhartt, DC, Acrylick, Wemoto atd..

adidas, vans, new yorker, HM

Apline Pro, apod. Rieker, Merrell, Lowa...

converse

Gucci, Luis Vuitton, Omega

HM, Fishbone, Terranova

Kombinuji dražší značky kabelek, kabátků, kalhot - např. Gas, Guess, Hilfiger, s levnějšími věcmi, které využiji třeba jen jednu sezonu, vezmu si je na sebe jen parkrát - značek jako H&M, Terranova, F&F (Tesco značka), C&A atd.

New Yorker, H M, Guess, Reserved, Baťa, Deichman, Beneton

Next, HaM, CaA

Nike

Puma, DC, Sam73

Roxy, Zara, H&M, DKNY

S.Oliver,Lacoste,gucci,orsay,H&M...

Sprandi, Misuno

Terranova, New yorker, Tally weil

Topshop, asos

Zara, HaM, Reserved, Camaieu

6. Následující otázky vyplňte, pokud jste vyplnili předchozí otázky. Napište max. částku, kterou jste ochotni zaplatit za: TRIKO

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
600413,79 %6,45 %  
700413,79 %6,45 %  
200310,34 %4,84 %  
300310,34 %4,84 %  
500310,34 %4,84 %  
25026,9 %3,23 %  
65013,45 %1,61 %  
150013,45 %1,61 %  
15013,45 %1,61 %  
40013,45 %1,61 %  
ostatní odpovědi 50
1000
100
130
1900
1200
620,69 %9,68 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:512.22
Minimum:100
Maximum:1500
Variační rozpětí:1400
Rozptyl:111648.72
Směrodatná odchylka:334.14
Medián:500
Modus:600

Graf

7. MIKINA

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200310,71 %4,84 %  
700310,71 %4,84 %  
1500310,71 %4,84 %  
1000310,71 %4,84 %  
500310,71 %4,84 %  
30027,14 %3,23 %  
40027,14 %3,23 %  
200027,14 %3,23 %  
35013,57 %1,61 %  
180013,57 %1,61 %  
ostatní odpovědi 2500
250
800
150
2900
517,86 %8,06 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:876.92
Minimum:200
Maximum:2500
Variační rozpětí:2300
Rozptyl:436446.15
Směrodatná odchylka:660.64
Medián:700
Modus:200

Graf

8. KALHOTY/DŽÍNY

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2000517,24 %8,06 %  
1000517,24 %8,06 %  
300413,79 %6,45 %  
1300310,34 %4,84 %  
1500310,34 %4,84 %  
50026,9 %3,23 %  
60013,45 %1,61 %  
250013,45 %1,61 %  
25013,45 %1,61 %  
80013,45 %1,61 %  
ostatní odpovědi 200
400
3500
310,34 %4,84 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1116.67
Minimum:250
Maximum:2500
Variační rozpětí:2250
Rozptyl:441730.77
Směrodatná odchylka:664.63
Medián:1000
Modus:2000

Graf

9. TOP/HALENKA

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500519,23 %8,06 %  
700415,38 %6,45 %  
400415,38 %6,45 %  
1000415,38 %6,45 %  
20027,69 %3,23 %  
15027,69 %3,23 %  
60013,85 %1,61 %  
150013,85 %1,61 %  
30013,85 %1,61 %  
10013,85 %1,61 %  
ostatní odpovědi 1900 13,85 %1,61 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:583.33
Minimum:150
Maximum:1500
Variační rozpětí:1350
Rozptyl:109057.97
Směrodatná odchylka:330.24
Medián:500
Modus:500

Graf

10. SAKO/BUDNA/KABÁT

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3000517,86 %8,06 %  
500310,71 %4,84 %  
2000310,71 %4,84 %  
1500310,71 %4,84 %  
1000310,71 %4,84 %  
40027,14 %3,23 %  
400027,14 %3,23 %  
350013,57 %1,61 %  
500013,57 %1,61 %  
250013,57 %1,61 %  
ostatní odpovědi 4500
250
1200
800
414,29 %6,45 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1973.08
Minimum:400
Maximum:4500
Variační rozpětí:4100
Rozptyl:1577246.15
Směrodatná odchylka:1255.88
Medián:1750
Modus:3000

Graf

11. BOTY

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2000724,14 %11,29 %  
1000620,69 %9,68 %  
2500310,34 %4,84 %  
40026,9 %3,23 %  
300026,9 %3,23 %  
150026,9 %3,23 %  
50013,45 %1,61 %  
350013,45 %1,61 %  
130013,45 %1,61 %  
10013,45 %1,61 %  
ostatní odpovědi 800
250
5000
310,34 %4,84 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1616.67
Minimum:250
Maximum:3500
Variační rozpětí:3250
Rozptyl:765192.31
Směrodatná odchylka:874.75
Medián:1500
Modus:2000

Graf

12. ŠATY

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
500521,74 %8,06 %  
2000521,74 %8,06 %  
1000313,04 %4,84 %  
80028,7 %3,23 %  
150014,35 %1,61 %  
014,35 %1,61 %  
120014,35 %1,61 %  
70014,35 %1,61 %  
300014,35 %1,61 %  
20014,35 %1,61 %  
ostatní odpovědi 300
600
28,7 %3,23 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1028.57
Minimum:200
Maximum:2000
Variační rozpětí:1800
Rozptyl:399142.86
Směrodatná odchylka:631.78
Medián:800
Modus:500

Graf

13. KABELKA/TAŠKA

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2000416,67 %6,45 %  
300312,5 %4,84 %  
700312,5 %4,84 %  
200312,5 %4,84 %  
5000312,5 %4,84 %  
50028,33 %3,23 %  
150028,33 %3,23 %  
35014,17 %1,61 %  
120014,17 %1,61 %  
40014,17 %1,61 %  
ostatní odpovědi 1000 14,17 %1,61 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1288.64
Minimum:200
Maximum:5000
Variační rozpětí:4800
Rozptyl:1857602.81
Směrodatná odchylka:1362.94
Medián:700
Modus:2000

Graf

14. DOPLŇKY(bižuterie,šála,čepice atd.)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
200729,17 %11,29 %  
500625 %9,68 %  
100312,5 %4,84 %  
300312,5 %4,84 %  
40028,33 %3,23 %  
15014,17 %1,61 %  
100014,17 %1,61 %  
500014,17 %1,61 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:338.64
Minimum:100
Maximum:1000
Variační rozpětí:900
Rozptyl:42364.72
Směrodatná odchylka:205.83
Medián:300
Modus:200

Graf

15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám vyhraněný styl - nosím, co se mi zrovna líbí1541,67 %24,19 %  
sportovně elegantní1233,33 %19,35 %  
sportovní822,22 %12,9 %  
extravagantní719,44 %11,29 %  
elegantní719,44 %11,29 %  
romantický513,89 %8,06 %  
byznys38,33 %4,84 %  
řídím se dle módních trendů38,33 %4,84 %  
klasický12,78 %1,61 %  

Graf

16. Jaké nosíte oblečení na doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obnošené, co se již nehodí do práce a ven1952,78 %30,65 %  
sportovní1850 %29,03 %  
to co běžně do práce, či ven38,33 %4,84 %  

Graf

17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40/42, M/L1850 %29,03 %  
36/38,S/M1747,22 %27,42 %  
44/46 XL513,89 %8,06 %  
32/34, XS25,56 %3,23 %  
48/50 XXL12,78 %1,61 %  

Graf

18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1747,22 %27,42 %  
spíše souhlasím1233,33 %19,35 %  
nevím411,11 %6,45 %  
nesouhlasím25,56 %3,23 %  
spíše nesouhlasím12,78 %1,61 %  

Graf

19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím1336,11 %20,97 %  
nevím1233,33 %19,35 %  
spíše souhlasím822,22 %12,9 %  
nesouhlasím25,56 %3,23 %  
spíše nesouhlasím12,78 %1,61 %  

Graf

20. Nakupujte či byste nakupovali zboží 2. jakosti za výrazně nižší ceny? (mírně poškozené či ušpiněné, ale nové)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1027,78 %16,13 %  
souhlasím925 %14,52 %  
nevím925 %14,52 %  
spíše nesouhlasím411,11 %6,45 %  
nesouhlasím411,11 %6,45 %  

Graf

21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2158,33 %33,87 %  
ne1027,78 %16,13 %  
nevím513,89 %8,06 %  

Graf

22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2055,56 %32,26 %  
nesouhlasím822,22 %12,9 %  
spíše souhlasím411,11 %6,45 %  
souhlasím38,33 %4,84 %  
spíše nesouhlasím12,78 %1,61 %  

Graf

23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1438,89 %22,58 %  
nevím1130,56 %17,74 %  
ne1130,56 %17,74 %  

Graf

24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501644,44 %25,81 %  
70411,11 %6,45 %  
40411,11 %6,45 %  
6038,33 %4,84 %  
3025,56 %3,23 %  
8025,56 %3,23 %  
2012,78 %1,61 %  
012,78 %1,61 %  
12212,78 %1,61 %  
30012,78 %1,61 %  
ostatní odpovědi 1000 12,78 %1,61 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:61.24
Minimum:20
Maximum:300
Variační rozpětí:280
Rozptyl:2096.73
Směrodatná odchylka:45.79
Medián:50
Modus:50

Graf

25. Chodíte do menších obchodních pasáží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1644,44 %25,81 %  
spíše ne1130,56 %17,74 %  
ano719,44 %11,29 %  
ne, téměř nikdy25,56 %3,23 %  

Graf

26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1541,67 %24,19 %  
občas1233,33 %19,35 %  
spíše ne616,67 %9,68 %  
ne, téměř nikdy38,33 %4,84 %  

Graf

27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas1544,12 %24,19 %  
ne moc často1235,29 %19,35 %  
docela často411,76 %6,45 %  
často25,88 %3,23 %  
i když je můj oblíbený, tak téměř vůbec12,94 %1,61 %  

Graf

28. Jak by podle Vás měl vypadat ideální módní butik, který nabízí zboží za dostupné ceny?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-výběr zboží pro všechny typy postav a ve všech velikostech, - nákup vzájemně se doplňujících kusů oděvů, vč.doplňků i obuvi

...

.....

bez vlezlych prodavacek ktere vas otravuji sotva vejdete do dveri

čistý

dostatek prostoru, nevtíravé prodavačky (samoobsluha), dostatek zboží v různých velikostech

hezky

hraje tam příjemná hudba, zajímavý interiér, příjemná nevtíravá prodavačka

levny, dobry interierovy design

milá obsluha hlavně

nabídka aktuálních modních trendů

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevim

nevím, přijde mi, že na malém městě absolutně nemá smysl chodit do "rádoby butiků" nakupuji v Praze, příp.Brně

normálně jako krám :-)

odlišně od ostatních, nelíbí se mi spousta věcí v malém prostoru jak je to v ČR obvyklé, takže by měl být prostorný, útulný, veselý

Ochotná prodavačka, dost místa.

pěkný max. v 1.patře s příjmnou prodavačkou, navoněný s dětským koutkem, dobře osvětlený, s oblečením i pro tlouštíky s možností úpravy velikosti, odložení zboží či rezervování budoucího a vrácení

prijemna obsluha a prostredi

přehledně vystavené zboží, dostupné běžné veliosti - ne jen velikost S a M

Přehledný, prostorný, dobře vybavený.

Příjemné prostředí (světlo, teplo, přiměřené prostory a jejich využití, ani vůně ani smrad, hudba, ale ne příliš nahlas) Příjemná a ochotná obsluha, která mě nebude pronásledovat při každém kroku Dostatek kabinek s odkládacími místy (židličky, více věšáků) Poblíž centra města/blízko MHD/v rámci obchod. komplexu Kvalitní webstránky s obrázky zboží, adresami kamenných prodejen, případně funkční a přehledný nákup online s malým poštovným a rychlou dodací dobou Ochota a spolupráce při reklamaci Pes může dovnitř

Příjemné prostředí, příjemné prodavačka, neobyčejné zboží

Příjemné prostředí, příjemný, vyškolený personál, který nic nevnucuje, spíše jen pomůže při požádání. Možné některé slevy pro věrné zákazníky...

Příjemný a ochotný personál, módní prostředí, přehlednost

To si musíte vykoumat vy, mou ambicí taková kvadratura kruhu není. Každopádně budu rád, pokud mi personál nebude pořád koukat pod ruce a nebude se vnucovat s radami.

uklizené, rozstříděné, přehledné, vhodné kabinky....

úplně normální obchod s oblečením

Uprostřed ramínka, regálky se sezóními věcmi (bundy x letní šaty), ale nepřecpáno - kdo tam pak má projet s kočárkem. Podél zdí skříně/poličky, kde prodavačka nabídne vybraný typ v dané velikosti, resp. barvě. Vzadu, bokem kabinky.

Usměvavá prodavačka, milá obsluha, příjemný interiér.

vstřícní zaměstnanci,zajimavy už od pohledu na vetrinu..

29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1747,22 %27,42 %  
souhlasím1027,78 %16,13 %  
nevím513,89 %8,06 %  
spíše nesouhlasím25,56 %3,23 %  
nesouhlasím25,56 %3,23 %  

Graf

30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2158,33 %33,87 %  
ne1541,67 %24,19 %  

Graf

31. Co Vám nejvíce vadí při nákupu oblečení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-cena zboží je často velmi vysoká v porovnání s jeho kvalitou, a to i u značkového zboží -není jistota, že značkové zboží (Adidas, Nike, apod) není pašované (stalo se mně, že jsem od podomního prodejce koupila krásnou pánskou mikinu za 500,-Kč, kterou jsem za mnohem vyšší cenu viděla ve značkovém obchodě - podotýkám, že šiji a v kvalitě materiálů i zpracování se vyznám a byla to tatáž mikina)

Cena!!!

když je protivná nebo vtíravá prodavačka

Málo kabinek, oblečení poskládané v regálech

Málo nadčasového zboží.

Málokdy najdu opravdu něco pěkného.

Nedostatek velikostí, větší čísla se nešijí Nedostatek zboží mé velikosti (číslo je vyprodané) Zboží je nepřehledně nacpané Málo prostoru v obchodě (úzké uličky) Přítmí Kabinky, ve kterých se nedají odložit věci Obsluha, která mi vnucuje zboží o které nestojím

nekvalitní materiály - umělé, nedostatečný výběr velikostí

Nenápaditost

neochota prodavačů

Neochotný personál, např. ve značkových obchodech, např. Guess by prodavačkám měl někdo konečně říci, že jsou to JEN PRODAVAČKY, srovnatelné s těmi někde v Lidlu, takže by se něměly tvářit a chovat tak arogantně jak se chovají, jen proto že prodávají např. v Guessu, Calvin Klein atd., mají malé vzdělání, apod.

nepřehlednost v obchodech

nepříjemná obsluha

Neuspořádanost věcí, vysoké ceny

Nic

Obchody, které nabízejí pouze malé velikosti. Prodavačky, které jsou vlezlé, nepříjemné, vnucují věci, pro které ani nejdu

Omezený sortiment velikostí

opakované zkoušení

otravné prodavačky

otravné prodavačky

otravný prodavačky

Partner:D

Prodavačky

prodavačky, ochranka (přijdu si jak zloděj, když si déle vybírám..)

Přítomnost a pohledy prodavačů, neřkuli jejich snaha pomáhat mi s výběrem.

rozdilne velikosti - jednou je napr. velikost 42 akorat, jindy mala...

spousta zboží a málo místa, neochotný a nepříjemný personál

Tuctovost, že se všechny druhy oblečení vyrábí na tisíce a pak v něm potkáte stovky lidí okolo Vás.

vlezle prodavacky co se na vas vrhnou hned u vchodu, vetsinou se otocim a jdu hned pryc

vlezlé prodavačky, fronty u kas a kabinek, naházené oblečení na hromadě

vybírání

ze mam porad prodavacku za zadkem

zkoušení

že nejsou všechny velikosti, nemožné šuntové matroše, skoro hadry, nic to nevydrží

32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vzhled prodejny2.7781.284
uspořádání sortimentu dle barev2.6941.157
uspořádání sortimentu dle velikostí3.4441.858
uspořádání sortimentu dle stylů3.0831.299
nízké ceny3.751.521
kvalita zboží3.6941.546
značkové zboží3.1111.654
personál2.9442.052
značky, které v okolí neseženete2.8062.046
prostornost kabinky na zkoušení3.3061.768
koutek s křesílkem a časopisy na čtení2.5831.854
bezpečné místo pro odložení osobních věcí31.444
akce, slevy, věrnostní program3.6391.62
servis, poradenství2.8611.508
široký sortiment3.5282.083
velikost, kterou potřebujete3.9442.497

Graf

33. Máte větší velikost než 42/XL?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 34, neotázka č. 35].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3186,11 %50 %  
ano513,89 %8,06 %  

Graf

34. Máte kvůli tomu potíže koupit si něco pěkného na sebe?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím360 %4,84 %  
spíše souhlasím240 %3,23 %  

Graf

35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
značkové zboží je příliš drahé1747,22 %27,42 %  
personál je nepříjemný, otravný, neprofesionální, neumí poradit1747,22 %27,42 %  
nelíbí se mi špatná kvalita nabízeného zboží1644,44 %25,81 %  
mám atypickou postavu a nesedí mi střihy1541,67 %24,19 %  
kabinky jsou stísněné či nenabízí soukromí1233,33 %19,35 %  
zboží, které je k dostání nosí v oblasti každý - není možnost se odlišit a vybrat si něco jiného1027,78 %16,13 %  
nelíbí se mi špatná kvalita dostupného zboží925 %14,52 %  
jsem příliš malý/á a je mi vše dlouhé822,22 %12,9 %  
značkové zboží není v oblasti k dostání822,22 %12,9 %  
když je se mnou na nákupu další osoba, nemá se kam posadit a je pak protivná :-)822,22 %12,9 %  
prodejny jsou ošklivé, špinavé, ošuntělé719,44 %11,29 %  
mám větší velikost, než je běžně k dostání616,67 %9,68 %  
zboží mě neuspokojuje po žádné stránce513,89 %8,06 %  
mám menší velikost, než je běžně k dostání38,33 %4,84 %  
jsem příliš vysoký/á a je mi vše krátké25,56 %3,23 %  
jiné25,56 %3,23 %  

Graf

36. Nakupovali byste ve svém městě v prodejně, která nabízí značkové oblečení za rozumné ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [rozhodně, na něco takového čekámotázka č. 37, anootázka č. 37, pravděpodobně anootázka č. 37, nevímotázka č. 37, spíše ne, vyhovuje mi to, co je ve městě nyníotázka č. 38, neotázka č. 38, rozhodně neotázka č. 38].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pravděpodobně ano1747,22 %27,42 %  
rozhodně, na něco takového čekám719,44 %11,29 %  
ano719,44 %11,29 %  
nevím38,33 %4,84 %  
rozhodně ne25,56 %3,23 %  

Graf

37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x až 3x měsíčně1852,94 %29,03 %  
méně než 1x měsíčně1029,41 %16,13 %  
každý týden514,71 %8,06 %  
zastavil/a bych se tam vždy, když by to bylo možné12,94 %1,61 %  

Graf

38. Jak často nakupujete oblečení, obuv a doplňky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát měsíčně1747,22 %27,42 %  
Párkrát do roka925 %14,52 %  
méně než 1x měsíčně822,22 %12,9 %  
víckrát než 1x týdně si něco koupím12,78 %1,61 %  
téměř každý týden si něco koupím12,78 %1,61 %  

Graf

39. Kolik průměrně utratíte za měsíc za oblečení, obuv a doplňky pro sebe i rodinu dohromady? (zamyslete se prosím nad celoročními nákupy a částku vydělte 12)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 až 3 tisíce1336,11 %20,97 %  
do 1 tisíce925 %14,52 %  
do 500616,67 %9,68 %  
více než 3 tisíce513,89 %8,06 %  
do 20025,56 %3,23 %  
méně než 20012,78 %1,61 %  

Graf

40. Zajímá Vás inzerce v místním tisku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1336,11 %20,97 %  
nesouhlasím925 %14,52 %  
spíše souhlasím822,22 %12,9 %  
nevím616,67 %9,68 %  

Graf

41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1130,56 %17,74 %  
spíše souhlasím1130,56 %17,74 %  
nesouhlasím822,22 %12,9 %  
nevím616,67 %9,68 %  

Graf

42. Čtete letáky, které dostanete do poštovní schránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1850 %29,03 %  
souhlasím719,44 %11,29 %  
spíše nesouhlasím616,67 %9,68 %  
nesouhlasím513,89 %8,06 %  

Graf

43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše souhlasím1027,78 %16,13 %  
nesouhlasím1027,78 %16,13 %  
spíše nesouhlasím925 %14,52 %  
nevím513,89 %8,06 %  
souhlasím25,56 %3,23 %  

Graf

44. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3391,67 %53,23 %  
muž38,33 %4,84 %  

Graf

45. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 až 261850 %29,03 %  
27 až 35719,44 %11,29 %  
36 až 45513,89 %8,06 %  
14 až 20411,11 %6,45 %  
46 až 5525,56 %3,23 %  

Graf

46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 až 20 tisíc1337,14 %20,97 %  
kapesné pár stovek1234,29 %19,35 %  
do 10 tisíc617,14 %9,68 %  
20 až 30 tisíc25,71 %3,23 %  
nad 30 tisíc25,71 %3,23 %  

Graf

47. Velmi děkuji za Váš čas a ještě jednu otázku na závěr: Jaká barevná kombinace (2 barvy) je pro Vás symbolem tohoto slovního spojení: DOSTUPNÝ LUXUS ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
černá bílá411,43 %6,45 %  
nevím25,71 %3,23 %  
černá fialová12,86 %1,61 %  
modrá a stříbrná12,86 %1,61 %  
zlatá, černá12,86 %1,61 %  
červená černá12,86 %1,61 %  
černá stříbrná12,86 %1,61 %  
fialová, bílá12,86 %1,61 %  
fialová, černá12,86 %1,61 %  
červená-černá12,86 %1,61 %  
ostatní odpovědi černá a bílá
stříbrná modrá
bila+cerna
černá a červená
bílá stříbrná
...
červená s nějakou neutrální
černá,zlatá
bezova a bila
zelená a stříbrná
modrá červená
Oranžová, zelená
černá černá
vínová + béžová
černá červená
černo bílá
červená,černá
černá, bílá
černá a hnědá
pistáciově zelená + žlutá
modrá a bíla
2160 %33,87 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 11 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes internet na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vietnamců (tržnice, obchody) na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v nákupních centrech ve větších městech na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 4. Upřednostňujete značkové zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1000 - 2000 > na otázku 11. BOTY
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám vyhraněný styl - nosím, co se mi zrovna líbí na otázku 15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovně elegantní na otázku 15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi obnošené, co se již nehodí do práce a ven na otázku 16. Jaké nosíte oblečení na doma?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi sportovní na otázku 16. Jaké nosíte oblečení na doma?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36/38,S/M na otázku 17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 40/42, M/L na otázku 17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 20. Nakupujte či byste nakupovali zboží 2. jakosti za výrazně nižší ceny? (mírně poškozené či ušpiněné, ale nové)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 40 - 50 > na otázku 24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 25. Chodíte do menších obchodních pasáží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 25. Chodíte do menších obchodních pasáží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne moc často na otázku 27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce, slevy, věrnostní program=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi bezpečné místo pro odložení osobních věcí=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koutek s křesílkem a časopisy na čtení=1 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=4 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízké ceny=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi personál=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis, poradenství=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle barev=2 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle barev=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle stylů=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle velikostí=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost, kterou potřebujete=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové zboží=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značky, které v okolí neseženete=1 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Máte větší velikost než 42/XL?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kabinky jsou stísněné či nenabízí soukromí na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mám atypickou postavu a nesedí mi střihy na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi špatná kvalita nabízeného zboží na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi personál je nepříjemný, otravný, neprofesionální, neumí poradit na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi zboží, které je k dostání nosí v oblasti každý - není možnost se odlišit a vybrat si něco jiného na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové zboží je příliš drahé na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravděpodobně ano na otázku 36. Nakupovali byste ve svém městě v prodejně, která nabízí značkové oblečení za rozumné ceny?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x až 3x měsíčně na otázku 37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1x měsíčně na otázku 37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát měsíčně na otázku 38. Jak často nakupujete oblečení, obuv a doplňky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 až 3 tisíce na otázku 39. Kolik průměrně utratíte za měsíc za oblečení, obuv a doplňky pro sebe i rodinu dohromady? (zamyslete se prosím nad celoročními nákupy a částku vydělte 12)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 40. Zajímá Vás inzerce v místním tisku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 42. Čtete letáky, které dostanete do poštovní schránky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nesouhlasím na otázku 43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 44. Jste:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 až 26 na otázku 45. Váš věk:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 až 20 tisíc na otázku 46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné pár stovek na otázku 46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

6. Následující otázky vyplňte, pokud jste vyplnili předchozí otázky. Napište max. částku, kterou jste ochotni zaplatit za: TRIKO

  • odpověď < 50 - 200 >:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 200 - 300 > na otázku 8. KALHOTY/DŽÍNY

7. MIKINA

  • odpověď < 150 - 300 >:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

8. KALHOTY/DŽÍNY

  • odpověď < 200 - 300 >:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 250 - 500 > na otázku 10. SAKO/BUDNA/KABÁT
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 50 - 200 > na otázku 6. Následující otázky vyplňte, pokud jste vyplnili předchozí otázky. Napište max. částku, kterou jste ochotni zaplatit za: TRIKO
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 100 - 800 > na otázku 11. BOTY

10. SAKO/BUDNA/KABÁT

  • odpověď < 250 - 500 >:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 200 - 300 > na otázku 8. KALHOTY/DŽÍNY

11. BOTY

  • odpověď < 100 - 800 >:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi < 200 - 300 > na otázku 8. KALHOTY/DŽÍNY

24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.

  • odpověď < 0 - 40 >:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)

  • odpověď velikost, kterou potřebujete=5:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koutek s křesílkem a časopisy na čtení=1 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi personál=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle velikostí=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)

33. Máte větší velikost než 42/XL?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi servis, poradenství=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné pár stovek na otázku 46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21 až 26 na otázku 45. Váš věk:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36/38,S/M na otázku 17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi personál je nepříjemný, otravný, neprofesionální, neumí poradit na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes internet na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=4 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle barev=2 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce, slevy, věrnostní program=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle barev=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové zboží=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 4. Upřednostňujete značkové zboží?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?

35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.

  • odpověď značkové zboží je příliš drahé:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1x měsíčně na otázku 37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?

44. Jste:

  • odpověď žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi přes internet na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 40 - 50 > na otázku 24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 25. Chodíte do menších obchodních pasáží?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi akce, slevy, věrnostní program=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi široký sortiment=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi značkové zboží=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi kabinky jsou stísněné či nenabízí soukromí na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nelíbí se mi špatná kvalita nabízeného zboží na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi zboží, které je k dostání nosí v oblasti každý - není možnost se odlišit a vybrat si něco jiného na otázku 35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pravděpodobně ano na otázku 36. Nakupovali byste ve svém městě v prodejně, která nabízí značkové oblečení za rozumné ceny?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi v nákupních centrech ve větších městech na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi obnošené, co se již nehodí do práce a ven na otázku 16. Jaké nosíte oblečení na doma?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 42. Čtete letáky, které dostanete do poštovní schránky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36/38,S/M na otázku 17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi několikrát měsíčně na otázku 38. Jak často nakupujete oblečení, obuv a doplňky?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi občas na otázku 25. Chodíte do menších obchodních pasáží?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám vyhraněný styl - nosím, co se mi zrovna líbí na otázku 15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nízké ceny=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=4 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi personál=3 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle barev=2 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10 až 20 tisíc na otázku 46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi u vietnamců (tržnice, obchody) na otázku 3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne moc často na otázku 27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uspořádání sortimentu dle velikostí=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kapesné pár stovek na otázku 46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost, kterou potřebujete=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 4. Upřednostňujete značkové zboží?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi koutek s křesílkem a časopisy na čtení=1 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kvalita zboží=5 na otázku 32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 33. Máte větší velikost než 42/XL?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?

4. Upřednostňujete značkové zboží?

6. Následující otázky vyplňte, pokud jste vyplnili předchozí otázky. Napište max. částku, kterou jste ochotni zaplatit za: TRIKO

7. MIKINA

8. KALHOTY/DŽÍNY

9. TOP/HALENKA

10. SAKO/BUDNA/KABÁT

11. BOTY

12. ŠATY

13. KABELKA/TAŠKA

14. DOPLŇKY(bižuterie,šála,čepice atd.)

15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)

16. Jaké nosíte oblečení na doma?

17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)

18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)

19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?

20. Nakupujte či byste nakupovali zboží 2. jakosti za výrazně nižší ceny? (mírně poškozené či ušpiněné, ale nové)

21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)

22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?

23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?

24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.

25. Chodíte do menších obchodních pasáží?

26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?

27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?

29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?

30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?

32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)

33. Máte větší velikost než 42/XL?

35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.

36. Nakupovali byste ve svém městě v prodejně, která nabízí značkové oblečení za rozumné ceny?

37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?

38. Jak často nakupujete oblečení, obuv a doplňky?

39. Kolik průměrně utratíte za měsíc za oblečení, obuv a doplňky pro sebe i rodinu dohromady? (zamyslete se prosím nad celoročními nákupy a částku vydělte 12)

40. Zajímá Vás inzerce v místním tisku?

41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?

42. Čtete letáky, které dostanete do poštovní schránky?

43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?

44. Jste:

45. Váš věk:

46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Žijete v malém městě do 20 tis. obyvatel či v jeho blízkém okolí (na vesnici, na samotě) a větší město s velkými nákupními centry je více či méně daleko?

3. Kde nejčastěji nakupujete oblečení, doplňky a obuv?

4. Upřednostňujete značkové zboží?

6. Následující otázky vyplňte, pokud jste vyplnili předchozí otázky. Napište max. částku, kterou jste ochotni zaplatit za: TRIKO

7. MIKINA

8. KALHOTY/DŽÍNY

9. TOP/HALENKA

10. SAKO/BUDNA/KABÁT

11. BOTY

12. ŠATY

13. KABELKA/TAŠKA

14. DOPLŇKY(bižuterie,šála,čepice atd.)

15. Jaký styl upřednostňujete? (i více)

16. Jaké nosíte oblečení na doma?

17. Které velikosti nejčastěji nakupujete? (pro sebe, partnera, děti)

18. Nakupujete či byste nakupovali outletové zboží? (outlet znamená nové neobnošené zboží z loňksých kolekcí)

19. Máte zájem o značky, které u nás nejsou běžně k dostání?

20. Nakupujte či byste nakupovali zboží 2. jakosti za výrazně nižší ceny? (mírně poškozené či ušpiněné, ale nové)

21. Nakupujte či byste nakupovali výběrové zboží z druhé ruky? (second hand)

22. Nakupovali byste zboží v komisním prodeji?

23. Máte zájem dát do komisního prodeje své oblečení, které již nenosíte, či jej z jiných důvodů nechcete?

24. Jakou max. procentuální částku jste ochotni zaplatit za outletové zboží? Napište kolik % z původní ceny.

25. Chodíte do menších obchodních pasáží?

26. Chodíte do obchodů ve druhém či vyšším patře?

27. Chodíte do nějakého menšího oblíbeného obchůdku, který je mimo vaši denní trasu, či je mimo centrum města?

29. Přiměly by Vás různé akce, věrností program apod. nakupovat ve Vašem oblíbeném obchodě častěji?

30. Uvítali byste zasílání novinek z Vaše oblíbeného obchodu mailem?

32. Jak moc Vám záleží na níže uvedených spektech v prodejně s oblečením, doplňky a obuví? (1-nezáleží, 5-záleží velmi)

33. Máte větší velikost než 42/XL?

35. S jakými obtížemi se potýkáte při nákupu oblečení, obuvi a doplňků ve vaší oblasti a chtěli byste se jim vyvarovat? Vyberte i více možností.

36. Nakupovali byste ve svém městě v prodejně, která nabízí značkové oblečení za rozumné ceny?

37. Jak často byste v takové prodejně nakupovali?

38. Jak často nakupujete oblečení, obuv a doplňky?

39. Kolik průměrně utratíte za měsíc za oblečení, obuv a doplňky pro sebe i rodinu dohromady? (zamyslete se prosím nad celoročními nákupy a částku vydělte 12)

40. Zajímá Vás inzerce v místním tisku?

41. Zajímá Vás inzerce na výlepových plochách?

42. Čtete letáky, které dostanete do poštovní schránky?

43. Čtete letáky, které dostanete na ulici do ruky?

44. Jste:

45. Váš věk:

46. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kafková, J.Vietnamské obchody vs. značkové butiky v malých městech (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vietnamske-obchody-vs-znacko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.