Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který je zamřený na marketing ve společnosti, která se zabývá produkcí vína. Vaše odpovědi jsou zcela anonymní. Jejich vyhodnocení pak bude součástí mé bakalářské práce.
Předem děkuji za ochotu a Váš čas.
Šárka Novotná
studentka VŠE Praha
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
90
78,95 %
78,95 %
Ano
24
21,05 %
21,05 %
2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 3].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
85
93,41 %
74,56 %
Ano
6
6,59 %
5,26 %
3. Jak často konzumujete víno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denně → otázka č. 4, 1-2 krát týdně → otázka č. 4, 1-2 krát za měsíc → otázka č. 4, Méně jak, jednou za měsíc → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1-2 krát týdně
37
43,53 %
32,46 %
1-2 krát za měsíc
30
35,29 %
26,32 %
Méně jak, jednou za měsíc
10
11,76 %
8,77 %
Denně
8
9,41 %
7,02 %
4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Příležitostně kupuji jejich produkty
43
56,58 %
37,72 %
Pravidelně kupuji jejich produkty
17
22,37 %
14,91 %
Nikdy jsem o této společnosti neslyšel/a
9
11,84 %
7,89 %
Už jsem o ní slyšel/a, ale nikdy jsem si nekoupil/a jejich produkt
7
9,21 %
6,14 %
5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cena
0.827
0.463
Kvalita
1.627
0.234
Analytiky (cukernatost, kyseliny)
0.8
0.907
Výrobce
0.573
1.018
Země původu
0.693
1.146
Popularita
-0.147
0.952
Dostupnost
0.627
0.661
Vzhled lahve
0.013
1.16
Doporučení
1.12
0.426
Ohodnocení z výstav a souteží
0.373
1.247
6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Pro běžnou konzumaci
49
65,33 %
42,98 %
Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy)
25
33,33 %
21,93 %
všechny 3 předešlé možnosti
1
1,33 %
0,88 %
7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
100-149 Kč
44
58,67 %
38,6 %
60-99 Kč
16
21,33 %
14,04 %
150-199 Kč
15
20 %
13,16 %
8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vinotéka
31
41,33 %
27,19 %
Supermarket/ hypermarket
22
29,33 %
19,3 %
U soukromého vinaře
18
24 %
15,79 %
Z katalogu
2
2,67 %
1,75 %
prodejna ZNOVÍN
1
1,33 %
0,88 %
prodejna Znovínu Znojmo
1
1,33 %
0,88 %
9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tuzemská
64
85,33 %
56,14 %
Zahraniční
11
14,67 %
9,65 %
10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
68
90,67 %
59,65 %
Ne
7
9,33 %
6,14 %
11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
37
49,33 %
32,46 %
Ano i ne
17
22,67 %
14,91 %
Určitě ano
17
22,67 %
14,91 %
Spíše ne
3
4 %
2,63 %
Určitě ne
1
1,33 %
0,88 %
12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Od známých nebo přátel
44
58,67 %
38,6 %
Z novin nebo časopisů
6
8 %
5,26 %
Z internetu
5
6,67 %
4,39 %
místo bydliště
2
2,67 %
1,75 %
Pocházím z jižní Moravy, to je myslím dostatečné vysvětlení
1
1,33 %
0,88 %
obchod
1
1,33 %
0,88 %
v obchodě
1
1,33 %
0,88 %
z otazky v tomto dotazniku
1
1,33 %
0,88 %
z etiket
1
1,33 %
0,88 %
Z obchodního domu
1
1,33 %
0,88 %
dotazník
1
1,33 %
0,88 %
jsem ze Znojma, Znovín je součást Znojma
1
1,33 %
0,88 %
jezdím okolo jejich prodejny
1
1,33 %
0,88 %
V okrese Znojmo zná snad každý
1
1,33 %
0,88 %
nevim, je to uz davno
1
1,33 %
0,88 %
z prace
1
1,33 %
0,88 %
už nevím
1
1,33 %
0,88 %
neznám to!
1
1,33 %
0,88 %
z etikety na lahvi
1
1,33 %
0,88 %
Konzumace výrobku
1
1,33 %
0,88 %
nevím
1
1,33 %
0,88 %
neznam
1
1,33 %
0,88 %
13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 14, Ne → otázka č. 15].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
66
88 %
57,89 %
Ano
9
12 %
7,89 %
14. Pokud ano, jaký?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vína hrdá na svůj původ
6
66,67 %
5,26 %
Dobrá vína ze Znovína
1
11,11 %
0,88 %
Znojemská vína, vína českých králů.
1
11,11 %
0,88 %
Vína hrdá na svůj původ.
1
11,11 %
0,88 %
15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na webových stránkách
32
42,67 %
28,07 %
Informace na internetu
20
26,67 %
17,54 %
Od známých
13
17,33 %
11,4 %
Plakáty, letáky, katalog
4
5,33 %
3,51 %
na putování atd...
1
1,33 %
0,88 %
z etiket
1
1,33 %
0,88 %
prodejna Znovínu
1
1,33 %
0,88 %
obchod na Horní České Znojmo
1
1,33 %
0,88 %
V prodejně na Loucké
1
1,33 %
0,88 %
degustace, putovani, katalog
1
1,33 %
0,88 %
16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Putování po vinicích Znojemska
32
42,67 %
28,07 %
Žádná
30
40 %
26,32 %
Burčákfest
4
5,33 %
3,51 %
Putování po archivních sklepích Znovínu
3
4 %
2,63 %
Znovínský košt vín
2
2,67 %
1,75 %
výlov vína na vranovské přehradě
1
1,33 %
0,88 %
Den otevřených dveří Křížového sklepa v Příměticích
1
1,33 %
0,88 %
Amatérský cyklistický závod VINAŘSKÁ 50 – AUTHOR Znovín cup
1
1,33 %
0,88 %
neznám
1
1,33 %
0,88 %
17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žádná
33
44 %
28,95 %
Putování po vinicích Znojemska
29
38,67 %
25,44 %
Burčákfest
7
9,33 %
6,14 %
Putování po archivních sklepích Znovínu
3
4 %
2,63 %
Amatérský cyklistický závod VINAŘSKÁ 50 – AUTHOR Znovín cup
2
2,67 %
1,75 %
Den Znovín walkingu
1
1,33 %
0,88 %
18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
47
62,67 %
41,23 %
ano
28
37,33 %
24,56 %
19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 20, Ne → otázka č. 21].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
55
73,33 %
48,25 %
Ano
20
26,67 %
17,54 %
20. Pokud ano, využíváte jej?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě ano
10
50 %
8,77 %
Spíše ano
4
20 %
3,51 %
Spíše ne
4
20 %
3,51 %
Ano i ne
2
10 %
1,75 %
21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 22, Ne → otázka č. 23].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
70
93,33 %
61,4 %
Ano
5
6,67 %
4,39 %
22. Pokud ano, jakou?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Privátní archív - boxy v Moravském sklípku; vína jako propagační předmět
1
20 %
0,88 %
informace o provedených nákupech při přihlášení na internetové stránky pod svým kódem
1
20 %
0,88 %
pravidelné ochutnávky menšího rozsahu
1
20 %
0,88 %
nabídka balíčků - např. vánoce
1
20 %
0,88 %
Parivátní boxy v Moravském sklípku v Šatově, bonusy pro aktivní zákazníky
1
20 %
0,88 %
23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Srovnatelně
46
61,33 %
40,35 %
Spíše lépe
15
20 %
13,16 %
Spíše hůře
6
8 %
5,26 %
Určitě lépe
6
8 %
5,26 %
Určitě hůře
2
2,67 %
1,75 %
24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Dostupný
50
66,67 %
43,86 %
Spolehlivý
28
37,33 %
24,56 %
Populární
21
28 %
18,42 %
Hodnověrný
17
22,67 %
14,91 %
Moderní
9
12 %
7,89 %
Stylový
9
12 %
7,89 %
Nezbytný
2
2,67 %
1,75 %
společnost neznám
1
1,33 %
0,88 %
retro - kvůli lahvi a etiketě
1
1,33 %
0,88 %
nevím
1
1,33 %
0,88 %
neznam
1
1,33 %
0,88 %
25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
30
40 %
26,32 %
Určitě ano
29
38,67 %
25,44 %
Ano i ne
14
18,67 %
12,28 %
Spíše ne
1
1,33 %
0,88 %
Určitě ne
1
1,33 %
0,88 %
26. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
51
68 %
44,74 %
Muž
24
32 %
21,05 %
27. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25
34
45,33 %
29,82 %
36-45
15
20 %
13,16 %
26-35
9
12 %
7,89 %
46-55
9
12 %
7,89 %
56-65
7
9,33 %
6,14 %
více jak 65
1
1,33 %
0,88 %
28. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
38
50,67 %
33,33 %
Středoškolské
34
45,33 %
29,82 %
Základní
2
2,67 %
1,75 %
Vyučen s maturitou
1
1,33 %
0,88 %
29. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
31
41,33 %
27,19 %
Manažer
11
14,67 %
9,65 %
Administrativní pracovník
10
13,33 %
8,77 %
Podnikatel
5
6,67 %
4,39 %
Úředník
4
5,33 %
3,51 %
Důchodce
4
5,33 %
3,51 %
učitel
2
2,67 %
1,75 %
na materske dovolene
1
1,33 %
0,88 %
stavbyvedoucí
1
1,33 %
0,88 %
Svobodné povolání
1
1,33 %
0,88 %
učitel
1
1,33 %
0,88 %
učitelka SŠ
1
1,33 %
0,88 %
vedoucí střediska nákupu
1
1,33 %
0,88 %
zdravotní sestra
1
1,33 %
0,88 %
Manuálně pracující
1
1,33 %
0,88 %
30. Čistý měsíční příjem domácnosti
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Více jak 30 001 Kč
33
44 %
28,95 %
20 001-30 000 Kč
16
21,33 %
14,04 %
5 001-10 000 Kč
10
13,33 %
8,77 %
Do 5 000 Kč
9
12 %
7,89 %
10 001-20 000 Kč
7
9,33 %
6,14 %
31. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kraj Vysočina
25
33,33 %
21,93 %
Jihomoravský kraj
24
32 %
21,05 %
Hlavní město Praha
11
14,67 %
9,65 %
Středočeský kraj
4
5,33 %
3,51 %
Plzeňský kraj
2
2,67 %
1,75 %
Zlínský kraj
2
2,67 %
1,75 %
Jihočeský kraj
2
2,67 %
1,75 %
Ústecký kraj
2
2,67 %
1,75 %
Olomoucký kraj
1
1,33 %
0,88 %
Pardubický kraj
1
1,33 %
0,88 %
Moravskoslezský kraj
1
1,33 %
0,88 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
odpověď Kvalita=2:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
odpověď Pro běžnou konzumaci:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
odpověď Tuzemská:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U soukromého vinaře na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Populární na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 27. Věk
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 31. Z jakého jste kraje?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých nebo přátel na otázku 12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát týdně na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
odpověď Ano:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150-199 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60-99 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 27. Věk
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi U soukromého vinaře na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kraj Vysočina na otázku 31. Z jakého jste kraje?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát týdně na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 31. Z jakého jste kraje?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 26. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých nebo přátel na otázku 12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Populární na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
odpověď Od známých nebo přátel:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
odpověď Ne:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100-149 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
odpověď Putování po vinicích Znojemska:
3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
odpověď Žádná:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
odpověď ano:
4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
odpověď ne:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001-10 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
odpověď Ano:
5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
odpověď Ne:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001-10 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 26. Pohlaví
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60-99 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tuzemská na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví
25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
odpověď Určitě ano:
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
27. Věk
odpověď 18-25:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
30. Čistý měsíční příjem domácnosti
odpověď Více jak 30 001 Kč:
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?
2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?
3. Jak často konzumujete víno?
4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
20. Pokud ano, využíváte jej?
21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
26. Pohlaví
27. Věk
28. Nejvyšší dosažené vzdělání
29. Povolání
30. Čistý měsíční příjem domácnosti
31. Z jakého jste kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?
2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?
3. Jak často konzumujete víno?
4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
20. Pokud ano, využíváte jej?
21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
26. Pohlaví
27. Věk
28. Nejvyšší dosažené vzdělání
29. Povolání
30. Čistý měsíční příjem domácnosti
31. Z jakého jste kraje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.