Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Víno v prostředí marketingu

Víno v prostředí marketingu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Novotná
Šetření:12. 04. 2014 - 19. 04. 2014
Počet respondentů:114
Počet otázek (max/průměr):31 / 19.3
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

ráda bych Vás poprosila o vyplnění krátkého dotazníku, který je zamřený na marketing ve společnosti, která se zabývá produkcí vína. Vaše odpovědi jsou zcela anonymní. Jejich vyhodnocení pak bude součástí mé bakalářské práce. 

Předem děkuji za ochotu a Váš čas. 

Šárka Novotná 

studentka VŠE Praha

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9078,95 %78,95 %  
Ano2421,05 %21,05 %  

Graf

2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8593,41 %74,56 %  
Ano66,59 %5,26 %  

Graf

3. Jak často konzumujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Denněotázka č. 4, 1-2 krát týdněotázka č. 4, 1-2 krát za měsícotázka č. 4, Méně jak, jednou za měsíc → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 krát týdně3743,53 %32,46 %  
1-2 krát za měsíc3035,29 %26,32 %  
Méně jak, jednou za měsíc1011,76 %8,77 %  
Denně89,41 %7,02 %  

Graf

4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příležitostně kupuji jejich produkty4356,58 %37,72 %  
Pravidelně kupuji jejich produkty1722,37 %14,91 %  
Nikdy jsem o této společnosti neslyšel/a911,84 %7,89 %  
Už jsem o ní slyšel/a, ale nikdy jsem si nekoupil/a jejich produkt79,21 %6,14 %  

Graf

5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena0.8270.463
Kvalita1.6270.234
Analytiky (cukernatost, kyseliny)0.80.907
Výrobce0.5731.018
Země původu0.6931.146
Popularita-0.1470.952
Dostupnost0.6270.661
Vzhled lahve0.0131.16
Doporučení1.120.426
Ohodnocení z výstav a souteží0.3731.247

Graf

6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pro běžnou konzumaci4965,33 %42,98 %  
Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy)2533,33 %21,93 %  
všechny 3 předešlé možnosti11,33 %0,88 %  

Graf

7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-149 Kč4458,67 %38,6 %  
60-99 Kč1621,33 %14,04 %  
150-199 Kč1520 %13,16 %  

Graf

8. Kde nejčastěji víno nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vinotéka3141,33 %27,19 %  
Supermarket/ hypermarket2229,33 %19,3 %  
U soukromého vinaře1824 %15,79 %  
Z katalogu22,67 %1,75 %  
prodejna ZNOVÍN11,33 %0,88 %  
prodejna Znovínu Znojmo11,33 %0,88 %  

Graf

9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tuzemská6485,33 %56,14 %  
Zahraniční1114,67 %9,65 %  

Graf

10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6890,67 %59,65 %  
Ne79,33 %6,14 %  

Graf

11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3749,33 %32,46 %  
Ano i ne1722,67 %14,91 %  
Určitě ano1722,67 %14,91 %  
Spíše ne34 %2,63 %  
Určitě ne11,33 %0,88 %  

Graf

12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od známých nebo přátel4458,67 %38,6 %  
Z novin nebo časopisů68 %5,26 %  
Z internetu56,67 %4,39 %  
místo bydliště22,67 %1,75 %  
Pocházím z jižní Moravy, to je myslím dostatečné vysvětlení11,33 %0,88 %  
obchod11,33 %0,88 %  
v obchodě11,33 %0,88 %  
z otazky v tomto dotazniku11,33 %0,88 %  
z etiket11,33 %0,88 %  
Z obchodního domu11,33 %0,88 %  
dotazník11,33 %0,88 %  
jsem ze Znojma, Znovín je součást Znojma11,33 %0,88 %  
jezdím okolo jejich prodejny11,33 %0,88 %  
V okrese Znojmo zná snad každý11,33 %0,88 %  
nevim, je to uz davno11,33 %0,88 %  
z prace11,33 %0,88 %  
už nevím11,33 %0,88 %  
neznám to!11,33 %0,88 %  
z etikety na lahvi11,33 %0,88 %  
Konzumace výrobku11,33 %0,88 %  
nevím11,33 %0,88 %  
neznam11,33 %0,88 %  

Graf

13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6688 %57,89 %  
Ano912 %7,89 %  

Graf

14. Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vína hrdá na svůj původ666,67 %5,26 %  
Dobrá vína ze Znovína111,11 %0,88 %  
Znojemská vína, vína českých králů.111,11 %0,88 %  
Vína hrdá na svůj původ.111,11 %0,88 %  

Graf

15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na webových stránkách3242,67 %28,07 %  
Informace na internetu2026,67 %17,54 %  
Od známých1317,33 %11,4 %  
Plakáty, letáky, katalog45,33 %3,51 %  
na putování atd...11,33 %0,88 %  
z etiket11,33 %0,88 %  
prodejna Znovínu11,33 %0,88 %  
obchod na Horní České Znojmo11,33 %0,88 %  
V prodejně na Loucké11,33 %0,88 %  
degustace, putovani, katalog11,33 %0,88 %  

Graf

16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Putování po vinicích Znojemska3242,67 %28,07 %  
Žádná3040 %26,32 %  
Burčákfest45,33 %3,51 %  
Putování po archivních sklepích Znovínu34 %2,63 %  
Znovínský košt vín22,67 %1,75 %  
výlov vína na vranovské přehradě11,33 %0,88 %  
Den otevřených dveří Křížového sklepa v Příměticích11,33 %0,88 %  
Amatérský cyklistický závod VINAŘSKÁ 50 – AUTHOR Znovín cup11,33 %0,88 %  
neznám11,33 %0,88 %  

Graf

17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná3344 %28,95 %  
Putování po vinicích Znojemska2938,67 %25,44 %  
Burčákfest79,33 %6,14 %  
Putování po archivních sklepích Znovínu34 %2,63 %  
Amatérský cyklistický závod VINAŘSKÁ 50 – AUTHOR Znovín cup22,67 %1,75 %  
Den Znovín walkingu11,33 %0,88 %  

Graf

18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4762,67 %41,23 %  
ano2837,33 %24,56 %  

Graf

19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5573,33 %48,25 %  
Ano2026,67 %17,54 %  

Graf

20. Pokud ano, využíváte jej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano1050 %8,77 %  
Spíše ano420 %3,51 %  
Spíše ne420 %3,51 %  
Ano i ne210 %1,75 %  

Graf

21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 22, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7093,33 %61,4 %  
Ano56,67 %4,39 %  

Graf

22. Pokud ano, jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Privátní archív - boxy v Moravském sklípku; vína jako propagační předmět120 %0,88 %  
informace o provedených nákupech při přihlášení na internetové stránky pod svým kódem120 %0,88 %  
pravidelné ochutnávky menšího rozsahu120 %0,88 %  
nabídka balíčků - např. vánoce120 %0,88 %  
Parivátní boxy v Moravském sklípku v Šatově, bonusy pro aktivní zákazníky120 %0,88 %  

Graf

23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Srovnatelně4661,33 %40,35 %  
Spíše lépe1520 %13,16 %  
Spíše hůře68 %5,26 %  
Určitě lépe68 %5,26 %  
Určitě hůře22,67 %1,75 %  

Graf

24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupný5066,67 %43,86 %  
Spolehlivý2837,33 %24,56 %  
Populární2128 %18,42 %  
Hodnověrný1722,67 %14,91 %  
Moderní912 %7,89 %  
Stylový912 %7,89 %  
Nezbytný22,67 %1,75 %  
společnost neznám11,33 %0,88 %  
retro - kvůli lahvi a etiketě11,33 %0,88 %  
nevím11,33 %0,88 %  
neznam11,33 %0,88 %  

Graf

25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano3040 %26,32 %  
Určitě ano2938,67 %25,44 %  
Ano i ne1418,67 %12,28 %  
Spíše ne11,33 %0,88 %  
Určitě ne11,33 %0,88 %  

Graf

26. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5168 %44,74 %  
Muž2432 %21,05 %  

Graf

27. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-253445,33 %29,82 %  
36-451520 %13,16 %  
26-35912 %7,89 %  
46-55912 %7,89 %  
56-6579,33 %6,14 %  
více jak 6511,33 %0,88 %  

Graf

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské3850,67 %33,33 %  
Středoškolské3445,33 %29,82 %  
Základní22,67 %1,75 %  
Vyučen s maturitou11,33 %0,88 %  

Graf

29. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student3141,33 %27,19 %  
Manažer1114,67 %9,65 %  
Administrativní pracovník1013,33 %8,77 %  
Podnikatel56,67 %4,39 %  
Úředník45,33 %3,51 %  
Důchodce45,33 %3,51 %  
učitel22,67 %1,75 %  
na materske dovolene11,33 %0,88 %  
stavbyvedoucí11,33 %0,88 %  
Svobodné povolání11,33 %0,88 %  
učitel11,33 %0,88 %  
učitelka SŠ11,33 %0,88 %  
vedoucí střediska nákupu11,33 %0,88 %  
zdravotní sestra11,33 %0,88 %  
Manuálně pracující11,33 %0,88 %  

Graf

30. Čistý měsíční příjem domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 30 001 Kč3344 %28,95 %  
20 001-30 000 Kč1621,33 %14,04 %  
5 001-10 000 Kč1013,33 %8,77 %  
Do 5 000 Kč912 %7,89 %  
10 001-20 000 Kč79,33 %6,14 %  

Graf

31. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kraj Vysočina2533,33 %21,93 %  
Jihomoravský kraj2432 %21,05 %  
Hlavní město Praha1114,67 %9,65 %  
Středočeský kraj45,33 %3,51 %  
Plzeňský kraj22,67 %1,75 %  
Zlínský kraj22,67 %1,75 %  
Jihočeský kraj22,67 %1,75 %  
Ústecký kraj22,67 %1,75 %  
Olomoucký kraj11,33 %0,88 %  
Pardubický kraj11,33 %0,88 %  
Moravskoslezský kraj11,33 %0,88 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 14 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

  • odpověď Cena=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
  • odpověď Kvalita=2:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání

6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?

  • odpověď Pro běžnou konzumaci:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?

  • odpověď Tuzemská:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi U soukromého vinaře na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Populární na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 27. Věk
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých nebo přátel na otázku 12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát týdně na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150-199 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60-99 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36-45 na otázku 27. Věk
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Putování po vinicích Znojemska na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi U soukromého vinaře na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Středoškolské na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na webových stránkách na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kraj Vysočina na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát týdně na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravský kraj na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 26. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých nebo přátel na otázku 12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Populární na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?

12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?

  • odpověď Od známých nebo přátel:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání

13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?

  • odpověď Ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20 001-30 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 100-149 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?

16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?

  • odpověď Putování po vinicích Znojemska:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?

17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?

  • odpověď Žádná:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?

18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?

  • odpověď ano:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001-10 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání

19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?

  • odpověď Ano:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150-199 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 150-199 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Supermarket/ hypermarket na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zahraniční na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace na internetu na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádná na otázku 17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hodnověrný na otázku 24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano i ne na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hlavní město Praha na otázku 31. Z jakého jste kraje?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-2 krát za měsíc na otázku 3. Jak často konzumujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18-25 na otázku 27. Věk
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 001-10 000 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=-1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příležitostně kupuji jejich produkty na otázku 4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinotéka na otázku 8. Kde nejčastěji víno nakupujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ke zvláštním příležitostem (oslavy, návštěvy) na otázku 6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 26. Pohlaví
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysokoškolské na otázku 28. Nejvyšší dosažené vzdělání
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Popularita=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak 30 001 Kč na otázku 30. Čistý měsíční příjem domácnosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60-99 Kč na otázku 7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=2 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelně na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše lépe na otázku 23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled lahve=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ohodnocení z výstav a souteží=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Analytiky (cukernatost, kyseliny)=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu=1 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=0 na otázku 5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tuzemská na otázku 9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 26. Pohlaví

25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?

  • odpověď Určitě ano:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Určitě ano na otázku 20. Pokud ano, využíváte jej?
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?

27. Věk

  • odpověď 18-25:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student na otázku 29. Povolání

30. Čistý měsíční příjem domácnosti

  • odpověď Více jak 30 001 Kč:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manažer na otázku 29. Povolání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?

2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?

3. Jak často konzumujete víno?

4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?

5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?

7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)

8. Kde nejčastěji víno nakupujete?

9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?

10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?

11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?

12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?

13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?

15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?

16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?

17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?

18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?

19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?

20. Pokud ano, využíváte jej?

21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?

23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?

24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?

25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?

26. Pohlaví

27. Věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Povolání

30. Čistý měsíční příjem domácnosti

31. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho okolí v marketingu?

2. Pracujete Vy, nebo někdo z vašeho blízkého okolí ve společnosti Znovín Znojmo a.s.?

3. Jak často konzumujete víno?

4. Jak dobře znáte společnost Znovín Znojmo a.s.?

5. Co je pro vás důležité při výběrů vína?

6. K jakým příležitostem nejčastěji nakupujete víno?

7. V jakém cenovém rozmezí si víno nakupujete nejčastěji? (Myšleno za láhev 0,7l)

8. Kde nejčastěji víno nakupujete?

9. Vína jakého původu nejčastěji nakupujete?

10. Čtete při nákupu vína etiketu a informujete se o původu a kvalitě vína?

11. Jste ochoten/ochotna si za kvalitní nebo ojedinělé víno připlatit?

12. Jak jste se poprvé dozvěděl/a o společnosti Znovín Znojmo a.s.?

13. Vybaví se vám nějaký slogan ve spojitosti se Znovín Znojmo a.s.?

15. Pokud byste se rozhodoval/a o nákupu vína ze Znovínu Znojmo a.s., kde byste hledal/a informace?

16. Která komunikační kampaň Znovínu Znojmo a.s. se vám vybaví jako první?

17. Jakou propagační kampaň Znovínu Znojmo a.s. jste v poslední době zaregistroval/a?

18. Realizovali jste nákup vína na základě některé z výše zmíněných akcí?

19. Znáte bonusový systém Znovínu Znojmo a.s.?

20. Pokud ano, využíváte jej?

21. Setkal/a jste se s nějakou zajímavou službou, kterou byste ocenil/a i v nabídce Znovín Znojmo a.s.?

23. Jak hodnotíte vzhled lahve z produkce Znovín Znojmo a.s. v porovnání s konkurencí?

24. Která z následujících vlastností se Vám pojí se Znovín Znojmo a.s.?

25. Doporučil/a byste znovínské víno ostatním?

26. Pohlaví

27. Věk

28. Nejvyšší dosažené vzdělání

29. Povolání

30. Čistý měsíční příjem domácnosti

31. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novotná, Š.Víno v prostředí marketingu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vino-v-prostredi-marketingu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.