Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Virtuální komunity na YouTube (diplomka)

Virtuální komunity na YouTube (diplomka)

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vanda Matyščáková
Šetření:10. 03. 2017 - 12. 03. 2017
Počet respondentů:531
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.81
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:60,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-6 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj!

jsem studentka posledního ročníku na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Chtěla bych Vás tímto požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který poslouží ke zpracování mé diplomové práce na téma „Analýza chování příslušníků virtuální komunity na YouTube". Vyplnění dotazníku je anonymní a výsledky budou využity pouze pro zpracování mé diplomové práce. Mnohokrát děkuji za Váš čas.

Bc. Vanda Matyščáková

Odpovědi respondentů

1. Sleduješ nějaký YouTube kanál zaměřený na oblast módy a krásy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano45985,32 %86,44 %  
Ne7914,68 %14,88 %  

Graf

2. Jak často sleduješ na YouTube videa z oblasti módy a krásy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den méně než 1 hodinu11925,93 %22,41 %  
Nepravidelně11224,4 %21,09 %  
1-2x týdně10422,66 %19,59 %  
3-7x týdně8217,86 %15,44 %  
Každý den více než 1 hodinu429,15 %7,91 %  

Graf

3. Jak často se díváš na televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x týdně13830,07 %25,99 %  
Každý den více než 1 hodinu10623,09 %19,96 %  
Vůbec TV nesleduji9420,48 %17,7 %  
3-7x týdně6814,81 %12,81 %  
Každý den méně než 1 hodinu5311,55 %9,98 %  

Graf

4. Jaké výhody pro Tebe má YouTube oproti televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Možnost výběru z velkého množství témat videí i YouTuberů33272,33 %62,52 %  
Možnost podívat se na video kdykoliv a kdekoliv28962,96 %54,43 %  
Videa jsou zadarmo a dostupná pro všechny12427,02 %23,35 %  
Bližší vztah k tvůrcům videí (YouTuberům)12026,14 %22,6 %  
Možnost přehrávání v různých typech zařízení7215,69 %13,56 %  
Aktivní účast v diskuzích, možnost okamžité reakce na video245,23 %4,52 %  
Možnost aktivní účastí tvorbou vlastních videí132,83 %2,45 %  
Zaměření na mladší generaci10,22 %0,19 %  
YouTube má větší možnost setkat se s lidma kteří YouTube dělají tím co je 10,22 %0,19 %  
nedá se to srovnat, je to úplně něco jiného. V televizi se obecně sledují seriály a filmy. Na Youtube je tvorba jiná10,22 %0,19 %  
Velké množství témat a možnost podivat se kdykoliv a kdekoliv.10,22 %0,19 %  
Nejsou tam půlhodinové reklamy10,22 %0,19 %  
Video zabaví a trvá kratší dobu. 10,22 %0,19 %  
Móda 10,22 %0,19 %  
Je toho víc10,22 %0,19 %  
možnost dívat se bez reklam10,22 %0,19 %  

Graf

5. Napiš YouTuberky z oblasti módy a krásy, které se ti vybaví jako první.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cup od style

Estée Lalonde, Zoela, Claudia Sulewski, Shopaholic Nikol

A Cap Of Style,

A cop of style, Teri Blitzen, Style with me, Shopaholic Nicol

A cup od style

A Cup Od Style

A cup od style

A Cup od style :-)

A Cup od Style, Get the Louk, Shopaholic Nicol

A cup od style, petralovelyhair, shopaholicnikol

A cup of Style

A cup of style Bethany Mota

A Cup of Style Getthelouk

a cup of style in the frow luanna p zoella shopaholic nicol

A Cup of Style Shopaholic Nicol

A cup of style Shopaholic Nicol

A Cup Of Style Shopaholic Nicol

A cup of style Teri Blitzen Blanka White Zoella

A cup of style Teri Blitzen Shopaholic Nicol Týnuš Třešničková

A cup of style Teri Blitzen

A Cup of Style Getthelouk Stylewihme

a Cup of style Shopaholic nicol

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup Of Style

a cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A cup of style

A Cup of style

A cup of style

a cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

a cup of style

A Cup of Style

A Cup Of Style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A cup of style

A Cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A cup of style

A Cup of style

A Cup of style

A Cup of Style

A cup Of style

A Cup Of Style

A cup of style

a cup of style

A Cup of Style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup of style

a cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup Of Style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A cup of style

A Cup of Style

A Cup of style

A Cup Of Style

A cup of style

A Cup of style

A Cup of Style

A Cup of Style

A cup of Style

A Cup of Style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup Of Style

A cup of style

A cup of style

A Cup Of Style

A Cup Of Style

A Cup of style

A cup of style

A cup of style

a cup of style

A Cup Of Style

A cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A cup of style

a cup of style

A Cup of Style

A cup of style

A Cup of Style

a cup of style

A Cup Of Style

A Cup of Style

A cup of style

a cup of style - Nicole a Lucie

A cup of style , Get the louk

A cup of style (Lucka a Nicol)

A cup of style a asi dalších 50 :)

A cup of style teri blitzen getthelouk

A cup of style, Ann blogger kid

A cup of style, Barušminky, Getthelouk

a cup of style, estee lalonde, the natiness

A cup of style, Get the look, Ditta Zavrel

A cup of style, get the look, shopaholic nicol

A cup of style, Get the louk

A Cup of Style, Get the Louk

A Cup of Style, Get the louk

A Cup of Style, Get the Louk

A cup of style, Get the louk,

A cup of style, Get the louk, lovelyhair

A cup of style, Get the Louk, Petra lovely hair, Patty image

A cup of style, get the louk, shopaholic Nicol, kathleen lights, Petra lovelyhair, jacklyn hill

A cup of style, Get the Louk, Teri Blitzen

A Cup of Style, GetTheLouk

A cup of style, GettheLouk

A Cup of style, Getthelouk, Barušminky, Hana B., Moma

A Cup of Style, GetTheLouk, Flabgee, Zoella

A cup of style, Getthelouk, Tati

a cup of style, kenzas, patty image, zoella, niomi smart, tanya burr, teri blitzen, aspyn ovard, l e n k a, moma hornakova, lysia ellise millen, meredith foster, sierra furtado...

a cup of style, LENKA, týnuš tresnickova, LENKA, hanneton monde, tchicchannel

A cup of style, Moma, Teri Blitzen

A cup of style, Patricie Nespurki

A cup of style, Petra Lovely Hair

A Cup of Style, Petra Lovely Hair, Ája Beautylife, Barušminky, Nicolleta

A cup of style, Petra lovely hair, get the louk

A Cup of style, Petra LovelyHair, a pět podle Lu, get the louk

A cup of style, Petra Lovelyhair, Teri Blitzen

A Cup Of Style, PetraLovelyHair

A cup of style, Petralovelyhair

A cup of style, Petralovelyhair, Kaushalbeauty

A cup of style, Petralovelyhair, Shopaholic Nicol

A Cup of Style, Shopaholic Nicol

A Cup Of Style, Shopaholic Nicol

A Cup of Style, Shopaholic Nicol

A cup of style, Shopaholic Nicol

A cup of style, Shopaholic Nicol

A cup of style, Shopaholic Nicol

A Cup Of Style, Shopaholic Nicol

A cup of style, Shopaholic Nicol, Get the louk

A cup of style, Shopaholic Nicol, Get the louk, Petra Lovelyhair, Barušminky, Blueberry Pink

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, LucyPug

A cup of style, Shopaholic Nicol, Lucypug, Moma Horňáková

A Cup Of Style, Shopaholic Nicol, Makyna016, Teri Blitzen, Týnuš Třešničková, Notsofunnyanny

A cup of style, Shopaholic Nicol, Moma, NotSoFunny Any

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, NotSoFunnyAny

A cup of style, shopaholic nicol, Patty image,

A cup of style, shopaholic Nicol, Petralovelyhair

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, StyleWithMe

A cup of style, shopaholic nicol, teri blitzen

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, Teri Blitzen, Flabgee, Petra Lovelyhair

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, Teri Blitzen, Lucy Pug, PetraLovelyhair, GettheLouk

A Cup of Style, Shopaholic Nicol, Tess Christine

A Cup of Style, Shopaholic Nicole

A cup of style, Shopaholic Nicole

A cup of style, shopaholic nicole, Zoella,

A cup of style, Shopaholic Nikol, Niomy Smart

A Cup of Style, ShopaholicNicol

A cup of style, Shopaholicnicol, Getthelouk, Týnuš Třešničková, Stylewithme

A Cup Of style, Shopaholik Nicol

A cup of style, Shopahollic Nicol

A Cup of Style, Style with me

A Cup Of Style, Stylewithme

A Cup of Style, Tanya Burr, Iskra

A cup of style, Teri Blitzen

A Cup of Style, Teri Blitzen

A cup of style, Teri Blitzen

A cup of Style, Teri Blitzen, Getthelouk

A Cup of Style, Teri Blitzen, GetTheLouk, Shopaholic Nicol

A Cup Of Style, Teri Blitzen, Moma, Anna Šulc, Get The Louk

A cup of style, Teri Blitzen, Petralovelyhair, Get The Louk

A cup of style, teri blitzen, shopaholic nicol

A cup of style, Teri Blitzen, Zoella, Terry Makeup tutorials, Petra Lovelyhair

A Cup of Style, Tess Christine, Kalyn Nicholson, Zoella, Sierra Furtado aj.

A Cup Of Style, the Nattiness

A Cup of Style, Týnuš Třešničková

A cup of style, Týnuš Třešničková

A Cup of Style, Týnuš Třešničková, Kateřina Bartková, Teri Blitzen, Stylewithme

a cup of style, Týnuš Třešničková, Teri Blitzen

A cup of style, Veronica Biasiol

A cup of style, Veronica Biasiol, Teri Blitzen

A Cup of Style, Zoella

A cup of style, Zoella, Samantha Maria, Annbloggerkid,

A cup of style, Zoella, Shopaholic Nicol

A cup of style, Zoella, Tanya Burr, Anna Sacconejoly, Lou z Getthelouk

A Cup of style,Petra Lovely Hair

Acos

ACOS

ACOS

ACOS

ACOS

ACOS, NotsofunnyAnny, NiomiSmart

ACOS, shopaholic nicol, PLH

Acos, zoella,

acupofstyle

Acupofstyle

Acupofstyle

Acupofstyle

Acupofstyle, Ditta Zavrell, Camie

ACupOfStyle, Teri Blitzen, StyleWithMe..

Anna Saccone, Terry Makeup tutorial

Bethany Mota

cup od style

Cup of style

Cup of style

Cup of Style ,

Cup of style, get the look, Petra lovely hair

Cup of style, Petra Lovely Hair

Cup of style, Style with me, Teri Blitzen

Eliška Hudcová

Estée Lalonde, Lucie a Nicole z acos, Amelia Liana, HelloOctober, Icovetthee, Lilly Pebbles, Tanya Burr

Estée Lalonde, Zoe Sugg, Lily Pebbles

evzuu

Flabgee

Flabgee, A Cup of Style, Zoella

Fredie My Love, Niomi Smart, Get The Louk

Gabrielle Hecl, Hanneton Monde, Teri Blitzen

Get the look, Patty image, Lenka

Get the louk

Get the louk

Get the louk

Get the louk , A cup of style ,Petralovelyhair , Notsofunnyany

Get the louk petralovelyhair

Get the louk, A cup of style

Get the louk, A cup of style,

Get the louk, a cup of style, shopaholic nicol, teri blitzen

Get the Louk, Aja Beautife, Petra Lovelyhair, Zoella

Get the louk,a cup of style

GeTheLouk, A Cup of Style, Týnuš Třešničková, Notsofunnyany, Shopaholicnicol

Getthelouk Shopaholicnicol

GetTheLouk

Getthelouk

GetTheLouk

Getthelouk

GetTheLouk

GetTheLouk

GetTheLouk

GettheLouk

Getthelouk , A cup of style

GetTheLouk, A Cup Of Style, Makyna 016

GETTHELOUK, A CUP OF STYLE, PETRALOVELYHAIR

GetTheLouk, A cup of style, PetraLovelyhair

GetTheLouk, a cup of style, petralovelyhair

Getthelouk, a cup of style, shopaholic Nicol, Petralovely hair, veronica biasiol

GetTheLouk, A Cup of Style, Týnuš Třešničková

Getthelouk, Acupofstyle

GetTheLouk, Lu, A Cup of Style, Stylewithme, petralovelyhair

GetTheLouk, Petralovelyhair, A Cup of Style, Style with me, Veronica Biasiol, Týnuš Třešničková, NikkieTutorials a (protože mi vadí slovo youtuberka v otázce) Jeffree Star a MannyMUA.

Getthelouk, Petralovelyhair, Stylewithme, Terrisplanet, Flabgee, A Cup of Style, Týnuš Třešničková, Freddymylove...

GetTheLouk, PetraLovelyHair, The Natinees (Natalie Kotkova)

GetTheLouk, Zoella, MamaMiaMakeup

GTL, ACOS, PetraLovelyHair, WNB, Shanxoo, ...

Hanneton Monde, A cup of style, Shopaholic Nicol, PetraLovelyHair, Týnuš Třešničková

Hanneton monde, teri blitzen, shopaholic nicol

Ina T., Teri Blitzen

Kosmetika

Lucie a Nicole z Acupofstyle Petralovelyhair

Lucka a Nicol - A Cup of Style

Luxylady,Acupofstyle,Getthelouk

Makyna016

Mamou stylove

Mámou stylově

Mámoustylově

Moma, Shopaholik Nicol, Tynus tresnickova, a Cup of style

Ne hladu

Nicole a Lucie - A cup of style, Get the Louk

Nicole a lucie eherbergerovi(nevim jak se to píše)

Nikca s Luckou z A cup of style

Nikol

NotSoFunnyAny

Pavlína Jágrová

Petra Lovely Hair

Petra Lovelyhair, A Cup of Style, Estee Lalonde

PetraLovelyHair, A Cup of Style, Get the Louk

PetraLovelyHair, A Cup of style, GetTheLouk, Shopaholic Nicol, Týnuš Třešničková, Veronica Biasiol, NotSoFunnyAny

PetraLovelyHair, GetTheLouk

Petralovelyhair, Shopaholicnicol, Luxylady2

Petralovelyhair,a cup of style

Sejroška, getthelouk

Shopaholic Nicol

Shopaholic Nicol petralovelyhair A Cup of Style

Shopaholic Nicol

Shopaholic Nicol

Shopaholic Nicol

Shopaholic Nicol

shopaholic nicol

Shopaholic Nicol

shopaholic nicol , A cup of style

Shopaholic Nicol , A cup of style , style with me

Shopaholic Nicol, A cup od style, Stylewithme, Getthelouk

Shopaholic Nicol, A cup of style

Shopaholic Nicol, A Cup of Style

Shopaholic Nicol, A cup of style

Shopaholic Nicol, A cup of style

Shopaholic Nicol, A cup of style

Shopaholic Nicol, A cup of style, Getthelouk

Shopaholic Nicol, A cup of style, MyLifeAsEva

shopaholic nicol, a cup of style, not so funny any, petra lovelyhair, getthelouk

Shopaholic Nicol, A Cup of Style, Petra Lovelyhair, Get the Louk, Flabgee, Teri Blitzen

Shopaholic Nicol, A cup of style, Teri Blitzen

Shopaholic Nicol, A Cup Of Style, Teri Blitzen

Shopaholic Nicol, A Cup Of Style, Teri Blizen, Petra Lovelyhair, Lucy Pug,

Shopaholic Nicol, A Cup of style,...

SHOPAHOLIC NICOL, ACOS , TERRY MAKEUP TUTORIÁL

Shopaholic Nicol, Cup of Style

Shopaholic Nicol, Emily Lee, Teri Blitzen

Shopaholic Nicol, Getthelouk, ACOS

Shopaholic Nicol, Not so funny Any

Shopaholic Nicol, PetraLovelyhair

Shopaholic Nicol, Svet podle Lu, Tynus Tresnickova, A Cup of Style, Get the Look

Shopaholic Nicol, ta vietnamka s malým bráchou a Třešničková

Shopaholic Nicol, Veronica Biasiol, Teri Blitzen, A cup of Style

Shopaholic Nicol, Zoella

Shopaholic Nicol,Teri Blitzen

Shopaholic Nicole, ACOS

Shopaholic Nikol

Shopaholic nikol

Shopaholic Nikol

Shopaholic Nikol, A cup od style,

Shopaholic Nikol, A cup of style

shopaholic nikol, cup of style, teri blitzen

Shopaholic Nikol, Flabgee

Shopaholic Nikol, Get the louk, A cup of style, Style with me, Terri Blitzen,

Shopaholicnicol

ShopaholicNicol

ShopaholicNicol, A Cup of Style, Flabgee

Shopaholicnicol, Get the louk, Petra lovery hair, a cup of style

ShopaholicNicol,Teri Blitzen,PetraLovelyHair,Týnuš Třešníčková

Shopaholiknikol a holky z Cup of style

Sophaholic Nicol, Moma

Style with me

Stylewithme, Teri Blitzen, Evzuu

Stylewithme, teriblitzen

Svět podle Lu, Petra LovelyHair, Get the Louk, Shopaholic Nicol, Flabgee, Hana B., Blueberry Pink, Haneton Monde, A cup of style

Tati

Tereza je fklidu

Teri Blitzen Aneta Chroustová

Teri Blitzen

Teri Blitzen

Teri Blitzen

Teri Blitzen

Teri Blitzen

Teri Blitzen, A cup of style, Get the louk, Petralovelyhair

Teri Blitzen, A Cup Of Style, Shopaholic Nicol

Teri Blitzen, A cup of style, Style with me

Teri Blitzen, Cup of style, Petra lovely hair

Teri Blitzen, getthelouk

Teri Blitzen, GetTheLouk, Stylewithme

teri blitzen, makyna012, notsofunnyany

Teri Blitzen, makyna016

Teri Blitzen, NotsofunnyAny

Teri Blitzen, Shopaholic Nicol, A Cup of style, GetTheLouk, Makyna016

Teri Blitzen, Zoella, A cup of style

Teri hodanová , a cup of style

Terry Makeup tutorials, Olga Vavrinikova, Petra Lovelyhair...

Týna Třešničková, Aneta Chroustová

Týnuš

Týnuš Třešničková

Týnuš Třešničková

Týnuš Třešničková, A cup of style

Vendula Jirmanová

Wengie, Style with me, Makyna016, Teri Blitzen, Getthelouk

Zoe Sugg, Tanya Burr

Zoella

Zoella

Zoella

Zoella

Zoella, A cup of style

Zoella, A Cup of Style, Niomi Smart, Fleur de Force

Zoella, Fleur de Force, A Cup of Style, Shopaholic Nicol

Zoella, Fleurdeforce

Zoella, Getthelouk, a cup of style

Zoella, Niomi Smart, Shopaholic Nicol, Tanya Burr

Zoella, Petralovelyhair

Zoella, Saffron Baker, Floral Princess, A Cup Of Style

Zoella, Song of style, A cup of style

Zoella, Tanya Burr, Nikkietutorials, Getthelouk

Zoella, Tanya Burr, Niomi Smart, A cup of style

Zoella, Tanya Burr, NotofunnyAny, Sazan Hendrix

Zoella, Tanya Burr, Shopaholic Nicol

Zoella,Niomi Smart,A cup of style,Saffron Barker,

6. Sleduješ některou z následujících YouTuberek? Označ všechny, případně dopiš další z kategorie módy a krásy.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
A Cup of Style41089,32 %77,21 %  
Shopaholic Nicol37581,7 %70,62 %  
Teri Blitzen26257,08 %49,34 %  
Get The Louk21847,49 %41,05 %  
Petralovelyhair15233,12 %28,63 %  
MakynaO1612627,45 %23,73 %  
not so funny any 30,65 %0,56 %  
Moma30,65 %0,56 %  
Flabgee20,44 %0,38 %  
NotsofunnyAny20,44 %0,38 %  
Zoella20,44 %0,38 %  
Týnuš Třešničková20,44 %0,38 %  
žádnou z nich neznám10,22 %0,19 %  
AjaBeautylife10,22 %0,19 %  
Zoe Sugg10,22 %0,19 %  
Tereza je fklidu10,22 %0,19 %  
Ani jednu10,22 %0,19 %  
Anna Saccone10,22 %0,19 %  
Svět podle LU a další viz předešla otázka10,22 %0,19 %  
Třešničková10,22 %0,19 %  
Hanneton Monde10,22 %0,19 %  
Zoella, Niomi Smart, Tanya Burr10,22 %0,19 %  
Ina T.10,22 %0,19 %  
Markéta Venená10,22 %0,19 %  
StyleWithMe10,22 %0,19 %  
Olga Vavrinikova, Terry Makeup tutorials a další 10,22 %0,19 %  
Svet podle Lu10,22 %0,19 %  
Luxylady, Barušminky10,22 %0,19 %  
LucyPug10,22 %0,19 %  
Barušminky10,22 %0,19 %  
anasulc10,22 %0,19 %  
Týna Třešničková10,22 %0,19 %  
Aneta Chroustová10,22 %0,19 %  
Aja Beautylife, Stylewithme10,22 %0,19 %  
je ich veľa10,22 %0,19 %  
Svět podle LU, Flabgee, Týnuš Třešničková, Stylewithme, Beauty by Katty, Markéta Venená, LuxyLady2, Beautylife by Aja 10,22 %0,19 %  
Flabgee, LuxyLady2, Stylewithme10,22 %0,19 %  
Teri Blitzen, Camie, Hana B., NotSoFunnyAny, LENKA.....10,22 %0,19 %  
Notsofunnyany, Týnuš Třešničková 10,22 %0,19 %  
Mámou stylově10,22 %0,19 %  
Zoella, Niomi Smart, Kalel, NotsofunnyAny, Annbloggerkid, 10,22 %0,19 %  
BEAUTYLIFE by Aja10,22 %0,19 %  
The Nattines10,22 %0,19 %  
Evzuu10,22 %0,19 %  
TynušTřešničková10,22 %0,19 %  
Moma, Lucie Kostečková, Hana B., Barušminky10,22 %0,19 %  
Style with me10,22 %0,19 %  
anna sulc10,22 %0,19 %  
Kateřina Bartková, Stylewithme, youtuber Jefree Stars, NotSoFunnyAny, Evs Lok10,22 %0,19 %  
Týnuš Třešničková, Style with me10,22 %0,19 %  

Graf

7. V jaké části dne sleduješ videa nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Převážně večer24954,25 %46,89 %  
Převážně odpoledne11424,84 %21,47 %  
Během celého dne5511,98 %10,36 %  
Převážně ráno418,93 %7,72 %  

Graf

8. Kde obvykle videa sleduješ? Vyber z uvedených možností případně dopiš svou.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doma45599,13 %85,69 %  
Při cestování (vlakem, busem, mhd, apod.)5511,98 %10,36 %  
Ve škole/V práci255,45 %4,71 %  
Na návštěvě u kamarádů122,61 %2,26 %  
na koleji10,22 %0,19 %  
Ve fitku10,22 %0,19 %  

Graf

9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Trávím více času sledováním videí na YouTube, než pořadů v TV3.6061.89
Komentuji videa YouTuberů1.7951.562
Sleduji videa zahraničních YouTuberů3.1221.985
YouTubeři jsou pro mě v životě důležití2.0831.47
Chtěl bych se stát slavným YouTuberem1.9481.867
Domnívám se, že je snadné stát se slavným YouTuberem2.1351.428
Myslím si, že práce YouTubera je jednodušší než jiné zaměstnání2.8411.293
Koupil/a bych si výrobek díky doporučení či kladné recenze od YouTuberky3.3331.203
Koupil/a bych si reklamní předměty své oblíbené YouTuberky2.4711.569
YouTubeři jsou pro mě důvěryhodnějším zdrojem informací, než hvězdy showbyznysu (herci, zpěváci)2.9081.19
Mám pozitivní postoj k propagování produktů ve videích YouTuberek2.9341.131
Myslím si, že pokud je YouTuber placen firmou za recenzi produktu, hovoří o něm pozitivněji3.2821.355
Domnívám se, že YouTubeři skutečně používají všechny produkty, které ukazují ve svých videích2.6161.119
Reklama ovlivní můj názor na produkt méně než recenze od Youtubera3.1231.368

Graf

10. Sleduješ své oblíbené YouTubery i na některých níže uvedených sociálních médiích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Instagram38283,22 %71,94 %  
Facebook32570,81 %61,21 %  
Snapchat13028,32 %24,48 %  
Twitter5511,98 %10,36 %  
Ne, sleduji je pouze na YouTube398,5 %7,34 %  
ASK.fm132,83 %2,45 %  

Graf

11. Navštívil/a jsi nějakou z níže uvedených akci spojenou s YouTubery?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nenavštívil/a39385,62 %74,01 %  
Utubering326,97 %6,03 %  
Autogramiáda286,1 %5,27 %  
Vystoupení v rámci akci nákupního centra245,23 %4,52 %  

Graf

12. Vyber nejčastější důvody, které tě vedou ke sledování vidí na YouTube.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hledání informací, názorů, rad, inspirace30466,23 %57,25 %  
Vyplnění volného času25956,43 %48,78 %  
Úleva od stresu a načerpání energie22949,89 %43,13 %  
Zlepšení nálady, načerpání energie17137,25 %32,2 %  
Video jako kulisa v pozadí při jiných činnostech17137,25 %32,2 %  
Chci mít přehled o aktuálním dění7115,47 %13,37 %  
Trávení času s přáteli71,53 %1,32 %  

Graf

13. Jaké jsou hlavní důvody, kvůli kterým by ses chtěl stát Youtuberem/kou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chci cestovat po světě23851,85 %44,82 %  
Chci dělat co mě baví18139,43 %34,09 %  
Chci dostávat oblečení a další věci od firem zdarma13328,98 %25,05 %  
Chci vydělávat peníze a nemuset chodit do práce7917,21 %14,88 %  
Chci být populární a známý/á286,1 %5,27 %  
Chci mít milující fanoušky286,1 %5,27 %  
Chci chodit na exkluzivní večírky224,79 %4,14 %  
nechci se stát youtuberkou153,27 %2,82 %  
nechci122,61 %2,26 %  
Nechci se stát youtuberem112,4 %2,07 %  
Nechci být youtuberkou61,31 %1,13 %  
nechci být youtuberem40,87 %0,75 %  
nechci být Youtuber40,87 %0,75 %  
Nechtela30,65 %0,56 %  
Nechci se stát youtuberkou.30,65 %0,56 %  
Nechci se stát 20,44 %0,38 %  
Nechtěla bych 20,44 %0,38 %  
Nechtěla bych se stát youtuberkou20,44 %0,38 %  
nechci se jím stát20,44 %0,38 %  
nechci být youtuberka10,22 %0,19 %  
nechci. je to trapny lol 10,22 %0,19 %  
Nemám zájem10,22 %0,19 %  
nechci se stá youtuberkou10,22 %0,19 %  
Nechci se stát Youtuberem.10,22 %0,19 %  
Nechtěla bych být, protože si myslím, že je toto dost nestálé a mnoho youtuberů za pár let se neuživí jen tím propagacemi , protože hodně lidí zase přestanou zajímat.10,22 %0,19 %  
Nechci být YTBEREM10,22 %0,19 %  
nechtěla bych být youtuberem10,22 %0,19 %  
Žádné, nechci být youtuberem10,22 %0,19 %  
nechcem sa stat10,22 %0,19 %  
Nechtěla bych se jí stát 10,22 %0,19 %  
Nechci se stát youtuberou10,22 %0,19 %  
Chtěl bych radit lidem, ukázat jim, jak žiji život já. Chci je nějakým způsobem motivovat. 10,22 %0,19 %  
Nechci tím být10,22 %0,19 %  
Nechtěla bych se stát Youtuberkou, mám ráda své soukromí10,22 %0,19 %  
Nechtěla bych se stát YouTuberkou.10,22 %0,19 %  
Možnost mít vliv na novou generaci10,22 %0,19 %  
Nechci se jí stát. 10,22 %0,19 %  
nechci se jí stát10,22 %0,19 %  
mít možnost pozitivně ovlivňovat veřejnost-síla slova10,22 %0,19 %  
dobra vyhovorka pre nakupovnie zbytocnosti: "ale ve to kvoli vidu" :)10,22 %0,19 %  
NEchi se stát10,22 %0,19 %  
Nic takového byt nechci 10,22 %0,19 %  
Youtuberkou jsem se už stala10,22 %0,19 %  
Chci něco ze sebe předat lidem10,22 %0,19 %  
Nechci se stát youtuberkoz10,22 %0,19 %  
Nechcem sa stať Youtuberom 10,22 %0,19 %  
Nechci se stár Youtuberkou :)10,22 %0,19 %  
nechcem sa stať youtuberkou10,22 %0,19 %  
Chci pomáhat či svěřovat se ostatním10,22 %0,19 %  
Nechci se jim nikdy stat10,22 %0,19 %  
nechtela bych se stat youtuberem, protoze nerada ukazuji sve soukromi10,22 %0,19 %  

Graf

14. Ohodnoť, jak moc tě svými radami ovlivní YouTubeři z oblasti módy a krásy v uvedených kategoriích. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nákup oblečení2.9721.187
Nákup elektroniky2.2241.316
Nákup kosmetiky3.4751.23
Nákup jídla a pití (v restaurace nebo obchodě)2.8651.516
Trávení volného času2.8451.455
Hudba, knihy, filmy3.4361.322
Cestování3.3811.661

Graf

15. Ohodnoť, jak moc jednotlivé osobnosti ovlivňují tvé rozhodování při nákupu módy a kosmetiky. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Matka3.1311.613
Sourozenec2.3772.043
Otec1.8911.413
Slavné osobnosti showbyznysu (herci,zpěváci)2.171.392
Kamarádi3.3161.218
YouTubeři/ky2.7521.246

Graf

16. Četl jsi některý ze tří dílů knihy Já, Jůtuber?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne42191,72 %79,28 %  
Ano, některý326,97 %6,03 %  
Ano, všechny61,31 %1,13 %  

Graf

17. Četl jsi některé z vydání časopisu psaného YouTubery s názvem JJ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne42793,03 %80,41 %  
Ano, občas si jej koupím nebo jej dostanu235,01 %4,33 %  
Ano, půjčuji si jej od kamaráda nebo v knihovně51,09 %0,94 %  
Ano, mám předplatné40,87 %0,75 %  

Graf

18. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena50894,42 %95,67 %  
Muž305,58 %5,65 %  

Graf

19. V současné době:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji střední školu21539,96 %40,49 %  
Studuji vysokou školu16430,48 %30,89 %  
Pracuji9417,47 %17,7 %  
Studuji základní školu5810,78 %10,92 %  
Jsem nezaměstnaný/á71,3 %1,32 %  

Graf

20. Tvůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-2134964,87 %65,73 %  
22-2815829,37 %29,76 %  
29-36203,72 %3,77 %  
37 a více112,04 %2,07 %  

Graf

21. V jakém kraji bydlíš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský11020,45 %20,72 %  
Hlavní město Praha9217,1 %17,33 %  
Jihomoravský6211,52 %11,68 %  
StředočeskýKarlovarský448,18 %8,29 %  
Zlínský387,06 %7,16 %  
Pardubický315,76 %5,84 %  
Olomoucký295,39 %5,46 %  
Královehradecký264,83 %4,9 %  
Ústecký264,83 %4,9 %  
Jihočeský224,09 %4,14 %  
Plzeňský213,9 %3,95 %  
Vysočina203,72 %3,77 %  
Librecký132,42 %2,45 %  
Karlovarský40,74 %0,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Sleduješ některou z následujících YouTuberek? Označ všechny, případně dopiš další z kategorie módy a krásy.

  • odpověď Teri Blitzen:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi MakynaO16 na otázku 6. Sleduješ některou z následujících YouTuberek? Označ všechny, případně dopiš další z kategorie módy a krásy.
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, občas si jej koupím nebo jej dostanu na otázku 17. Četl jsi některé z vydání časopisu psaného YouTubery s názvem JJ?

9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)

  • odpověď Chtěl bych se stát slavným YouTuberem=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nechci se stát youtuberem na otázku 13. Jaké jsou hlavní důvody, kvůli kterým by ses chtěl stát Youtuberem/kou?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechci se stát youtuberkou na otázku 13. Jaké jsou hlavní důvody, kvůli kterým by ses chtěl stát Youtuberem/kou?

10. Sleduješ své oblíbené YouTubery i na některých níže uvedených sociálních médiích?

  • odpověď Facebook:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vystoupení v rámci akci nákupního centra na otázku 11. Navštívil/a jsi nějakou z níže uvedených akci spojenou s YouTubery?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chtěl bych se stát slavným YouTuberem=4 na otázku 9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komentuji videa YouTuberů=3 na otázku 9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komentuji videa YouTuberů=4 na otázku 9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ASK.fm na otázku 10. Sleduješ své oblíbené YouTubery i na některých níže uvedených sociálních médiích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, občas si jej koupím nebo jej dostanu na otázku 17. Četl jsi některé z vydání časopisu psaného YouTubery s názvem JJ?

12. Vyber nejčastější důvody, které tě vedou ke sledování vidí na YouTube.

  • odpověď Hledání informací, názorů, rad, inspirace:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost aktivní účastí tvorbou vlastních videí na otázku 4. Jaké výhody pro Tebe má YouTube oproti televizi?

15. Ohodnoť, jak moc jednotlivé osobnosti ovlivňují tvé rozhodování při nákupu módy a kosmetiky. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

  • odpověď Otec=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Matka=1 na otázku 15. Ohodnoť, jak moc jednotlivé osobnosti ovlivňují tvé rozhodování při nákupu módy a kosmetiky. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

19. V současné době:

  • odpověď Pracuji:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 29-36 na otázku 20. Tvůj věk:

20. Tvůj věk:

  • odpověď 15-21:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost aktivní účastí tvorbou vlastních videí na otázku 4. Jaké výhody pro Tebe má YouTube oproti televizi?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studuji základní školu na otázku 19. V současné době:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Studuji střední školu na otázku 19. V současné době:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Sleduješ nějaký YouTube kanál zaměřený na oblast módy a krásy?

2. Jak často sleduješ na YouTube videa z oblasti módy a krásy?

3. Jak často se díváš na televizi?

4. Jaké výhody pro Tebe má YouTube oproti televizi?

5. Napiš YouTuberky z oblasti módy a krásy, které se ti vybaví jako první.

6. Sleduješ některou z následujících YouTuberek? Označ všechny, případně dopiš další z kategorie módy a krásy.

7. V jaké části dne sleduješ videa nejčastěji?

8. Kde obvykle videa sleduješ? Vyber z uvedených možností případně dopiš svou.

9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)

10. Sleduješ své oblíbené YouTubery i na některých níže uvedených sociálních médiích?

11. Navštívil/a jsi nějakou z níže uvedených akci spojenou s YouTubery?

12. Vyber nejčastější důvody, které tě vedou ke sledování vidí na YouTube.

13. Jaké jsou hlavní důvody, kvůli kterým by ses chtěl stát Youtuberem/kou?

14. Ohodnoť, jak moc tě svými radami ovlivní YouTubeři z oblasti módy a krásy v uvedených kategoriích. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

15. Ohodnoť, jak moc jednotlivé osobnosti ovlivňují tvé rozhodování při nákupu módy a kosmetiky. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

16. Četl jsi některý ze tří dílů knihy Já, Jůtuber?

17. Četl jsi některé z vydání časopisu psaného YouTubery s názvem JJ?

18. Pohlaví:

19. V současné době:

20. Tvůj věk:

21. V jakém kraji bydlíš?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Sleduješ nějaký YouTube kanál zaměřený na oblast módy a krásy?

2. Jak často sleduješ na YouTube videa z oblasti módy a krásy?

3. Jak často se díváš na televizi?

4. Jaké výhody pro Tebe má YouTube oproti televizi?

5. Napiš YouTuberky z oblasti módy a krásy, které se ti vybaví jako první.

6. Sleduješ některou z následujících YouTuberek? Označ všechny, případně dopiš další z kategorie módy a krásy.

7. V jaké části dne sleduješ videa nejčastěji?

8. Kde obvykle videa sleduješ? Vyber z uvedených možností případně dopiš svou.

9. Ohodnoť na škále jednotlivá tvrzení. (1 – naprosto nesouhlasím, 5 – naprosto souhlasím)

10. Sleduješ své oblíbené YouTubery i na některých níže uvedených sociálních médiích?

11. Navštívil/a jsi nějakou z níže uvedených akci spojenou s YouTubery?

12. Vyber nejčastější důvody, které tě vedou ke sledování vidí na YouTube.

13. Jaké jsou hlavní důvody, kvůli kterým by ses chtěl stát Youtuberem/kou?

14. Ohodnoť, jak moc tě svými radami ovlivní YouTubeři z oblasti módy a krásy v uvedených kategoriích. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

15. Ohodnoť, jak moc jednotlivé osobnosti ovlivňují tvé rozhodování při nákupu módy a kosmetiky. (1 – rozhodně ne, 5 - rozhodně ano)

16. Četl jsi některý ze tří dílů knihy Já, Jůtuber?

17. Četl jsi některé z vydání časopisu psaného YouTubery s názvem JJ?

18. Pohlaví:

19. V současné době:

20. Tvůj věk:

21. V jakém kraji bydlíš?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matyščáková, V.Virtuální komunity na YouTube (diplomka) (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://virtualni-komunity-youtube.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.