Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Virtuální obchody

Virtuální obchody

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Urbánková
Šetření:04. 12. 2011 - 11. 12. 2011
Počet respondentů:55
Počet otázek (max/průměr):9 / 5.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:70 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:30
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude součástí seminární práce. Předem děkuji za vyplnění. :-)

Odpovědi respondentů

1. Používáte internetové obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 3, NEotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4989,09 %89,09 %  
NE610,91 %10,91 %  

Graf

2. Z jakého důvodu je nepoužíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost "osahat" si zboží583,33 %9,09 %  
bojím se, že mi vybrané zboží vůbec nepřijde116,67 %1,82 %  
nepřehledné116,67 %1,82 %  

Graf

3. Jste s nimi spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 5, NEotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4897,96 %87,27 %  
NE12,04 %1,82 %  

Graf

4. Co vám na nich vadí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemožnost "osahat" si zboží1100 %1,82 %  

Graf

5. Z jakého důvodu je používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlnější3571,43 %63,64 %  
levnější3163,27 %56,36 %  
vše na jednom místě2551,02 %45,45 %  
rychlejší2346,94 %41,82 %  
přehlednější1530,61 %27,27 %  
nevím:D12,04 %1,82 %  

Graf

6. Jaké internetové obchody používáte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ajshop

alza.cz mall.cz sbazar.cz

alza.cz

alza.cz

alza.cz, mall.cz, sportobchod.cz

AUKRO

aukro, jinak různé

aukro.cz

aukro.cz

Bastard.cz uax.cz

benito

bestdarky.cz represhop.cz

Bonprix

bontonland.cz, bonprix.cz

bux.cz

dobre knihy.cz kasa.cz ebay.com

EquiServis

ezoocentrum.cz, vase-krmivo.cz

fitsport-jt.cz, jrc.cz

freshlabels.cz, swis-shop.cz, activejoy.shop.cz, alza.cz

hip hop shop

Hlavně obchody s knihami. Pak zadávám na Heureka.cz a podle toho, kde je nejlevnější.

http://fm-parfemy.shop5.cz/ http://www.xzone.cz/

mall.cz

mall.cz

mall.cz, skateshop.cz, snowboardzezula.cz, alza.cz

pro oblečení a elektro

queens.cz

Různě

různé - momentálně nejvíce obchody s hračkami a potřebami pro děti...

různé - např. co se týče gadgets apod.

s dárkovými předměty

S doplňky

skateshop.cz a alza.cz

slevomat, aukro, nejlevnejsiknihy

slevomat.cz

slevové portály, aukro.cz,popron.cz,tshock.cz

swis-shop.cz, aukro.cz, skateshop.cz, snowboard-zezula.cz atd.

Tchibo,MonkeySports

Většinou dám hledan produkt do vyhledávače. Ten mi najde internetové obchody, já pak vyberu ten nejlepší.

vsechno mozny

wohoz.cz equiservis.cz

www.alza.cz www.hazia-shop.cz www.datart.cz

www.amazon.com www.asos.com

www.aukro.cz www.alza.cz

www.aukro.cz www.ozdobse.cz

www.equiservis.cz www.krasa.cz

www.mall.cz

zboží.cz

7. Myslíte si, že mají internetové obchody budoucnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO55100 %100 %  

Graf

8. Proč si myslíte, že nemají budoucnost?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

9. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-245192,73 %92,73 %  
25-4035,45 %5,45 %  
41-5511,82 %1,82 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Z jakého důvodu je používáte?

  • odpověď pohodlnější:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednější na otázku 5. Z jakého důvodu je používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Používáte internetové obchody?

3. Jste s nimi spokojeni?

5. Z jakého důvodu je používáte?

7. Myslíte si, že mají internetové obchody budoucnost?

9. Do jaké věkové kategorie spadáte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Používáte internetové obchody?

3. Jste s nimi spokojeni?

5. Z jakého důvodu je používáte?

7. Myslíte si, že mají internetové obchody budoucnost?

9. Do jaké věkové kategorie spadáte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Urbánková, K.Virtuální obchody (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://virtualni-obchody.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.