Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Dotazník byl sestaven z duvodu seminarni prace,kde potrebuju zistit nazor verejnosti. Seminarni Prace je o psychologickem tematu : Virtualni realita
Odpovědi respondentů
1. 1. Co si pod pojmem virtuální realita představujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) online hry, strategie
73
49,66 %
49,66 %
b) něco jako server typu: facebook, myspace
24
16,33 %
16,33 %
e) jiné: ………………………..
19
12,93 %
12,93 %
b) social networking typu: facebook, myspace
13
8,84 %
8,84 %
e) jiné
11
7,48 %
7,48 %
c) icq, pokec, diskusní fóra
3
2,04 %
2,04 %
d) hazardní hry po internetu např. Poker, ruleta
2
1,36 %
1,36 %
c) icq,pokec, diskusní fóra
2
1,36 %
1,36 %
2. 2. Jak často se pohybujete ve virtuální realitě (video hry, internetové hry, např. Second Life) ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
e) Vůbec nepoužívám virtuální realitu
43
29,25 %
29,25 %
d) Párkrát za měsíc
33
22,45 %
22,45 %
b) Párkrát týdně
32
21,77 %
21,77 %
a) Každodenně, několik hodin
26
17,69 %
17,69 %
c) Asi jednou za týden
13
8,84 %
8,84 %
3. 3. Myslíte si, že tyto aktivity ovlivňují Váš sociální život?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
e) Ne, vůbec mě neovlivňují
63
42,86 %
42,86 %
d) Spíše v negativním
34
23,13 %
23,13 %
c) Spiše v pozitivním
29
19,73 %
19,73 %
a) Ano, v pozitivním smyslu
11
7,48 %
7,48 %
b) Ano, v negativním smyslu
10
6,8 %
6,8 %
4. 4. Kolik internetových přátel máte ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) 1 až 5
82
55,78 %
55,78 %
b) 6 až 20
31
21,09 %
21,09 %
d) Víc jak 51
21
14,29 %
14,29 %
c) 21 až 50
13
8,84 %
8,84 %
5. 5. Myslíte si, že tzv. počítačová (internetová) závislost představuje problém?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
c) Spíše ano
73
49,66 %
49,66 %
d) Určitě ano
59
40,14 %
40,14 %
b) Spíše ne
13
8,84 %
8,84 %
a) Vůbec ne
2
1,36 %
1,36 %
6. 6. Podle Vás, virtuální realita je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
c) Vhodný nástroj pro zábavu
60
40,82 %
40,82 %
d) Místo pro schovávání od reálného světa
49
33,33 %
33,33 %
e) Ztráta času
17
11,56 %
11,56 %
a) Velmi užitečná i v reálním životě
11
7,48 %
7,48 %
b) Spíše nepraktická
10
6,8 %
6,8 %
7. 7. Ve virtuálním světě byste se:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) Chovali stejně jako v realitě
47
31,97 %
31,97 %
b) Chovali podle pravidel hry ale ne příliš agresivně
41
27,89 %
27,89 %
c) Chovali podle pravidel hry ale spíš agresivněji
29
19,73 %
19,73 %
d) Chovali trochu jinak než pravidla uvádějí
27
18,37 %
18,37 %
e) Chovali opačně než pravidla uvádějí
3
2,04 %
2,04 %
8. 8. Myslíte si, že by lidé měli znát své virtuální přátelé i v reálním světě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
b) Spíše ne, možná jenom s těmi, s kterým docházejí nejčastěji do styku
41
27,89 %
27,89 %
c) Spíše ano, kvůli bezpečnosti, ale se můžeme také seznamovat i s novými lidmi
35
23,81 %
23,81 %
e) Je mi to jedno
31
21,09 %
21,09 %
d) Určitě ano, je to důležité
22
14,97 %
14,97 %
a) Ne, není třeba
18
12,24 %
12,24 %
9. 9. Pokud používáte virtuální realitu, proč ji používáte a pokud ne, proč byste se pustili do toho?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
c) Kvůli zábavě
64
43,54 %
43,54 %
d) Kvůli nudě
23
15,65 %
15,65 %
g) VR mě nezajímá
20
13,61 %
13,61 %
e) Potřebuji odpočinout
12
8,16 %
8,16 %
a) Seznamování s novými lidmi
12
8,16 %
8,16 %
b) Nové znalosti a zkušenosti
11
7,48 %
7,48 %
f) Potřebuji nový svět kde se lehce orientuji
5
3,4 %
3,4 %
10. 10. Ve virtuálním světě máte
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
b) Méne kamarádu než v reálném světě
80
54,42 %
54,42 %
d) Nevím
33
22,45 %
22,45 %
c) Nemám kamarády
22
14,97 %
14,97 %
a) Více kamarádu než v reálném světě
12
8,16 %
8,16 %
11. 11. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
c) 21-25
83
56,46 %
56,46 %
b) 15-20
52
35,37 %
35,37 %
a) méně než 15 let
5
3,4 %
3,4 %
d) 26-30
4
2,72 %
2,72 %
e) více než 30 let
3
2,04 %
2,04 %
12. 12. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) Žena
93
63,27 %
63,27 %
b) Muž
54
36,73 %
36,73 %
13. 13. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
a) Student/ka
128
87,07 %
87,07 %
b) Zaměstnanec
16
10,88 %
10,88 %
c) Zaměstnavatel
2
1,36 %
1,36 %
d) Nezaměstnaný/á
1
0,68 %
0,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi c) Nemám kamarády na otázku 10. 10. Ve virtuálním světě máte
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi g) VR mě nezajímá na otázku 9. 9. Pokud používáte virtuální realitu, proč ji používáte a pokud ne, proč byste se pustili do toho?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. 1. Co si pod pojmem virtuální realita představujete?
2. 2. Jak často se pohybujete ve virtuální realitě (video hry, internetové hry, např. Second Life) ?
3. 3. Myslíte si, že tyto aktivity ovlivňují Váš sociální život?
4. 4. Kolik internetových přátel máte ?
5. 5. Myslíte si, že tzv. počítačová (internetová) závislost představuje problém?
6. 6. Podle Vás, virtuální realita je:
7. 7. Ve virtuálním světě byste se:
8. 8. Myslíte si, že by lidé měli znát své virtuální přátelé i v reálním světě?
9. 9. Pokud používáte virtuální realitu, proč ji používáte a pokud ne, proč byste se pustili do toho?
10. 10. Ve virtuálním světě máte
11. 11. Věk:
12. 12. Pohlaví:
13. 13. Jste:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. 1. Co si pod pojmem virtuální realita představujete?
2. 2. Jak často se pohybujete ve virtuální realitě (video hry, internetové hry, např. Second Life) ?
3. 3. Myslíte si, že tyto aktivity ovlivňují Váš sociální život?
4. 4. Kolik internetových přátel máte ?
5. 5. Myslíte si, že tzv. počítačová (internetová) závislost představuje problém?
6. 6. Podle Vás, virtuální realita je:
7. 7. Ve virtuálním světě byste se:
8. 8. Myslíte si, že by lidé měli znát své virtuální přátelé i v reálním světě?
9. 9. Pokud používáte virtuální realitu, proč ji používáte a pokud ne, proč byste se pustili do toho?
10. 10. Ve virtuálním světě máte
11. 11. Věk:
12. 12. Pohlaví:
13. 13. Jste:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.