Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Víte co je to Vintage?

Víte co je to Vintage?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alena Macková
Šetření:14. 06. 2013 - 19. 06. 2013
Počet respondentů:107
Počet otázek (max/průměr):8 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vítejte,

víte co je to Vintage? Zajímá Vás Retro? Cílem dotazníku je zjistit popularitu těchto oblastí. Věnujte prosím chvilku na vyplnění dotazníku a snad Vás bude i bavit. Retro je momentálně IN.

Odpovědi respondentů

1. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ženaotázka č. 2, Mužotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8074,77 %74,77 %  
Muž2725,23 %25,23 %  

Graf

2. Co nejčastěji nakupujete přes internetové obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Oblečení a boty1923,75 %17,76 %  
Knihy (e-knihy, klasické knihy)1518,75 %14,02 %  
Dárky1417,5 %13,08 %  
Potraviny, potravinové doplňky56,25 %4,67 %  
Na internetu zásadně nenakupuji.56,25 %4,67 %  
Drogerii, kosmetiku, léky56,25 %4,67 %  
Použité věci na internetových bazarech se slevou.33,75 %2,8 %  
Bytové doplňky (ložní povlečení, záclony, nábytek, dekorativní předměty)22,5 %1,87 %  
na internetu nakupuji pouze vyjímečně11,25 %0,93 %  
elektroniku11,25 %0,93 %  
letenky11,25 %0,93 %  
léky, kosmetiku, suché krmivo pro psa a kočku11,25 %0,93 %  
Oblečení, bazarové oblečení, knihy11,25 %0,93 %  
na internetu nenakupuji, sle ne ze zasady, nybrz proto, ze preferuji kamenne obchody. Ale sem tam jsem si uz na netu taky neco koupila11,25 %0,93 %  
chovatelske potreby11,25 %0,93 %  
ruzne11,25 %0,93 %  
výlety, zájezdy11,25 %0,93 %  
šperky11,25 %0,93 %  
příslušenství k počítači atp.11,25 %0,93 %  
eletroniku11,25 %0,93 %  

Graf

3. Co nejčastěji nakupujete přes internetové obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dárky622,22 %5,61 %  
Knihy (e-knihy, klasické knihy)518,52 %4,67 %  
elektroniku414,81 %3,74 %  
Oblečení a boty311,11 %2,8 %  
elektronika311,11 %2,8 %  
elektronika, nářadí13,7 %0,93 %  
to co se týká mých koníčků13,7 %0,93 %  
hry13,7 %0,93 %  
sportovní potřeby13,7 %0,93 %  
Na internetu zásadně nenakupuji.13,7 %0,93 %  
Oblečení, příslušenství k hudebním nástrojům13,7 %0,93 %  

Graf

4. Víte co je to Vintage?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím, co je to Vintage.5652,34 %52,34 %  
stare veci21,87 %1,87 %  
staro-casovy ;)10,93 %0,93 %  
móda oblečenie, ktoré nosili moji rodičia a starší.10,93 %0,93 %  
Retro styl v oblékání10,93 %0,93 %  
styl retro-grunge..10,93 %0,93 %  
starsi veci s urcitou hodnotou10,93 %0,93 %  
styl 10,93 %0,93 %  
oldschool 10,93 %0,93 %  
něco starého10,93 %0,93 %  
starý, ve smyslu ávratu ke starým, např. módním trendům, s mohdy originálními dobovými prvky10,93 %0,93 %  
použitý vzhled?10,93 %0,93 %  
veci ve starem stylu10,93 %0,93 %  
zbozi starsiho data, nove i zachovale10,93 %0,93 %  
staré harampádí. třeba kabelka, co vypadá jak po babičce, teď je to prej děsně in.10,93 %0,93 %  
oldschool, starší (cokoliv)10,93 %0,93 %  
retro obchod10,93 %0,93 %  
vintage10,93 %0,93 %  
věci z let dávno i méně minulých, často s novým švihem10,93 %0,93 %  
...10,93 %0,93 %  
moderní pojetí stylu let minulých10,93 %0,93 %  
starožitnost10,93 %0,93 %  
móda z minulých desetiletí10,93 %0,93 %  
starší kousky použité v současnosti10,93 %0,93 %  
Noblesni retro styl v podstate10,93 %0,93 %  
Něco starého, zastaralého10,93 %0,93 %  
vintage sám o sobě znamená něco staršího, klasického...předpokládám, že tenhle dotazník bude o hadrech, které mají připomínat starou dobu a dají se sehnat třeba v second handech...já se s pojmem vintage poprvé setkal v pornu, kde to je jeho "archivní" typ10,93 %0,93 %  
staré nebo starobyle vypadající předměty nebo oblečení10,93 %0,93 %  
jedná se o styl, který je složen ze starších prvků, které se nosili třeba v minulosti, celkový dojem je starobylý10,93 %0,93 %  
starobylý styl10,93 %0,93 %  
nová móda inspirovaná starou módou10,93 %0,93 %  
rádoby staré, starožitný vzhled10,93 %0,93 %  
-10,93 %0,93 %  
starozitnost10,93 %0,93 %  
staré oblečení z určité éry, asi tak od babičky ze skříně:-)10,93 %0,93 %  
Nové nebo použité oblečení z doby předcházející10,93 %0,93 %  
nové věci ve starém retro designu10,93 %0,93 %  
styl let minulých10,93 %0,93 %  
stará, nebo staře vypadající věc10,93 %0,93 %  
1920-1960 toto období a kousky oblečí z těchto let jsou vintage10,93 %0,93 %  
styl oblečení, nábytku, hudby, filmů, ... z minulého století (30.-60.léta)10,93 %0,93 %  
něco starého, retro10,93 %0,93 %  
Něco starého, retro. 10,93 %0,93 %  
retro(použitý) kousek oblečení,nábytku apod.10,93 %0,93 %  
věci, co mají působit jako retro, použité, staré10,93 %0,93 %  
nové věci vypadající, jako by byly staré (příp. staré věci opravené a upravené tak, aby si zachovaly své typické rysy)10,93 %0,93 %  
svým způsobem retro10,93 %0,93 %  
Něco zastaralé či něco co se již nevyrábí.10,93 %0,93 %  
starší věc, popřípadě nová, která vypadá jako stará10,93 %0,93 %  
Něco, co má vlastní historii10,93 %0,93 %  
stará a zachovalá věc (oblečení)10,93 %0,93 %  

Graf

5. Nakupujete ve starožitnictví a antikvariátech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenakupuji v antikvariátech, ani ve starožitnictvích.5652,34 %52,34 %  
Občas prošmejdím tyto obchůdky ze zvědavosti, ale málokdy si něco koupím.3028,04 %28,04 %  
Nakupuji jen v antikvariátech.2523,36 %23,36 %  
Nakupuji jen ve starožitnictvích.32,8 %2,8 %  

Graf

6. Znáte seriál Retro v ČT?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5652,34 %52,34 %  
ano5147,66 %47,66 %  

Graf

7. Jaké období je Vám nejbližší? Módou, událostmi, hudou nebo uměním.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1960-1969 (hnutí hippies, Woodstock, móda zvonáčů, květiny, sexuální revoluce)3229,91 %29,91 %  
1970-1979 (Punková subkultura, Pomáda s Travoltou, denimové oblečení)2927,1 %27,1 %  
1950-1959 (Elvis Presley, Frank Sinatra, Pop Art, Barevné šaty do A, vosí pas, Cesta do pravěku)2826,17 %26,17 %  
1980-1989 (R&B hity, Disco, The Cardigans, mrkváče, trvalá, céčka, Discopříběh)2119,63 %19,63 %  
1940-1949 (Uniformita a praktičnost v módě, puntíky, Ernest Hemingway, Glenn Miller, swing, rasová hudba)1514,02 %14,02 %  
1930-1939 (Marlene Dietrich, Na západní frontě klid, vycpávky v ramenech, stužky, mašle, vlna na krátkých vlasech, šaty do půli lýtek, jazz, big bandovský swing, Ondřej Havelka a jeho Melody Makers)1211,21 %11,21 %  
1980-1989 (R&B hity, Disco, The Cardigans, mrkváče, trvalá, céčka, Discopříběh)65,61 %5,61 %  

Graf

8. Budujete nějakou sbírku? (Naříklad známky, pohlednice, časopisy nebo jiné předměty)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nic nesbírám5955,14 %55,14 %  
Sbíral(a) jsem, ale zrušil(a) jsem ji.2220,56 %20,56 %  
turistické známky32,8 %2,8 %  
mince, znamky, mineraly10,93 %0,93 %  
časopisy,kosmetika10,93 %0,93 %  
krtky (plyšové, keramické)10,93 %0,93 %  
hřebíky z pražců zaniklých žel.tratí10,93 %0,93 %  
plechovky10,93 %0,93 %  
budíky klasické kulaté10,93 %0,93 %  
nože, modely aut10,93 %0,93 %  
zapalovače, známky10,93 %0,93 %  
medvídci10,93 %0,93 %  
pohledy10,93 %0,93 %  
placky (odznáčky)10,93 %0,93 %  
Lístky na vlak10,93 %0,93 %  
knihy10,93 %0,93 %  
sbírám spoustu nedůležitých věcí, od vstupenek do kina až po Pokémony :-)10,93 %0,93 %  
nyní "vědomosti" a tituly :-), dříve skoro vše - obaly od čokolád, jogurtů, použité jízdenky/letenky, známky, auta Monty-System, čínskou čajovou keramiku...10,93 %0,93 %  
motherboardy10,93 %0,93 %  
mnoho různých10,93 %0,93 %  
známky, časopisy10,93 %0,93 %  
Ano,sněžítka.10,93 %0,93 %  
mince10,93 %0,93 %  
pohlednice10,93 %0,93 %  
Použité kytarové struny10,93 %0,93 %  
zapalovače10,93 %0,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste žena nebo muž?

2. Co nejčastěji nakupujete přes internetové obchody?

4. Víte co je to Vintage?

5. Nakupujete ve starožitnictví a antikvariátech?

6. Znáte seriál Retro v ČT?

7. Jaké období je Vám nejbližší? Módou, událostmi, hudou nebo uměním.

8. Budujete nějakou sbírku? (Naříklad známky, pohlednice, časopisy nebo jiné předměty)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste žena nebo muž?

2. Co nejčastěji nakupujete přes internetové obchody?

4. Víte co je to Vintage?

5. Nakupujete ve starožitnictví a antikvariátech?

6. Znáte seriál Retro v ČT?

7. Jaké období je Vám nejbližší? Módou, událostmi, hudou nebo uměním.

8. Budujete nějakou sbírku? (Naříklad známky, pohlednice, časopisy nebo jiné předměty)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Macková, A.Víte co je to Vintage? (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vite-co-je-to-vintage.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.