Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Mladí lidé, krása a styl

Mladí lidé, krása a styl

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ewgeniya Matseushuk
Šetření:04. 04. 2008 - 02. 05. 2008
Počet respondentů:226
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.34
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:nelze zjistit
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni!

Moc vás prosím o spolupráci při psaní mé bakalařské práce na téma "Průzkum vztahu mladých lidi ke kosmetice". Ve své práci se hodlám zabývat:
-analyzou zvyklosti nakupního hování mladých lidí v oblasti především vlasové kosmetiky a služeb
-
-

Cílem mé práce je:
-
-zjištění znamosti určité značky(o názvu které se dozvíte během dotazníku) a analyzy postije k dané značce
-

Předem všem děkuji za spolupráci a za to, že jste daváte mi vůbec možnost uskutečnit dané šetření, výsledky průzkumu naleznete na této stránce po skončení šetření.

ewgeniya

Odpovědi respondentů

1. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena16372,12 %72,12 %  
muž6026,55 %26,55 %  
zena10,44 %0,44 %  
ano10,44 %0,44 %  
muz10,44 %0,44 %  

Graf

2. věk

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
224519,91 %19,91 %  
233816,81 %16,81 %  
213716,37 %16,37 %  
202511,06 %11,06 %  
19177,52 %7,52 %  
24135,75 %5,75 %  
25104,42 %4,42 %  
1873,1 %3,1 %  
1662,65 %2,65 %  
1562,65 %2,65 %  
ostatní odpovědi 14
17
13
12
120
26
987
37
35
99
229,73 %9,73 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:21.07
Minimum:15
Maximum:25
Variační rozpětí:10
Rozptyl:4.9
Směrodatná odchylka:2.21
Medián:21
Modus:22

Graf

3. studuješ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano21695,58 %95,58 %  
ne104,42 %4,42 %  

Graf

4. pracuješ?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12253,98 %53,98 %  
ano10446,02 %46,02 %  

Graf

5. znáš typ svých vlasů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14664,6 %64,6 %  
ne8035,4 %35,4 %  

Graf

6. máš nějaké problemy s vlasy nebo vlasovou pokožkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12354,42 %54,42 %  
ne10345,58 %45,58 %  

Graf

7. které značky, určené pro péče o vlasy používáš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Garnier8738,5 %38,5 %  
L'Oréal7934,96 %34,96 %  
Elséve7231,86 %31,86 %  
Avon5825,66 %25,66 %  
head and shoulders5122,57 %22,57 %  
Pantene5022,12 %22,12 %  
nivea4821,24 %21,24 %  
jiné4620,35 %20,35 %  
Schwarzkopf4620,35 %20,35 %  
Glis Kurr3917,26 %17,26 %  
Dove2711,95 %11,95 %  
Shauma2611,5 %11,5 %  
Palmolive2310,18 %10,18 %  
Oriflame208,85 %8,85 %  
L'Oreal professional198,41 %8,41 %  
jiné profesionální156,64 %6,64 %  
Wella professional156,64 %6,64 %  
Welle146,19 %6,19 %  
Matrix83,54 %3,54 %  
Vichy73,1 %3,1 %  
Dermacol62,65 %2,65 %  
Wash and go31,33 %1,33 %  
Wella20,88 %0,88 %  
loreal20,88 %0,88 %  
welle,vichy10,44 %0,44 %  
L'Oreal, Garnier, Pantene10,44 %0,44 %  
Loreal, Nivea, Wella10,44 %0,44 %  
Garnier, Loreal, schwarzkopf10,44 %0,44 %  
pivo10,44 %0,44 %  
Yves Rocher10,44 %0,44 %  
Garnier, Elséve10,44 %0,44 %  
Garnier, Klorane10,44 %0,44 %  
šampon - takovej zelenej:)10,44 %0,44 %  
pantene, nivea10,44 %0,44 %  
Klorane10,44 %0,44 %  

Graf

8. jaké přípravky vlasové kosmetiky používáš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
šampon21293,81 %93,81 %  
kondicionér13660,18 %60,18 %  
lak9039,82 %39,82 %  
tužidlo7734,07 %34,07 %  
maska6830,09 %30,09 %  
gel5423,89 %23,89 %  
vosk4218,58 %18,58 %  
jiné2912,83 %12,83 %  
olej na konečeky156,64 %6,64 %  
specíální šetření146,19 %6,19 %  
šampon, kondicionér10,44 %0,44 %  
šampon na bar. vlasy, kondicioner, pěnové tužidlo10,44 %0,44 %  
sampon, kondicioner, maska, krem,mliko,tuzidlo,lak10,44 %0,44 %  
šampon, kondicioner, maska10,44 %0,44 %  
šampon, lak na vlasy, tužidlo10,44 %0,44 %  
nic10,44 %0,44 %  

Graf

9. kde vlasovou kosmetiku kupuješ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie19084,07 %84,07 %  
supermarket11149,12 %49,12 %  
kadeřnictví5223,01 %23,01 %  
jinde229,73 %9,73 %  
značková prodejna125,31 %5,31 %  

Graf

10. co tě nejvíc ovlivńuje při výběru kosmetických přípravků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přátele13057,52 %57,52 %  
Reklama tv9240,71 %40,71 %  
odborník8939,38 %39,38 %  
prezentace 4118,14 %18,14 %  
Reklama internet3415,04 %15,04 %  
Reklama tisk198,41 %8,41 %  
Reklama venkovní 135,75 %5,75 %  
Reklama radio31,33 %1,33 %  

Graf

11. co je pro tebe nejdůležitějším při rozhodování o nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita16372,12 %72,12 %  
vyzkoušená značka15669,03 %69,03 %  
cena11350 %50 %  
reklama146,19 %6,19 %  
novinka135,75 %5,75 %  

Graf

12. která z následujících nabídek by ti nejvíc motivovala ke koupě nového produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vzorek zdarmaotázka č. 13, slevaotázka č. 13, soutěžotázka č. 13, refundaceotázka č. 13, jinéotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzorek zdarma8939,38 %39,38 %  
sleva8537,61 %37,61 %  
jiné3515,49 %15,49 %  
soutěž93,98 %3,98 %  
refundace83,54 %3,54 %  

Graf

13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [míň než 100otázka č. 14, 100-250otázka č. 14, 250-400otázka č. 14, 400-500otázka č. 14, 500-700otázka č. 14, 700-1000otázka č. 14, 1000-1500otázka č. 14, 1500-2000otázka č. 14, 2000 a víceotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100-2506830,09 %30,09 %  
250-4005323,45 %23,45 %  
míň než 100 3716,37 %16,37 %  
500-700187,96 %7,96 %  
400-500125,31 %5,31 %  
700-1000125,31 %5,31 %  
1000-150062,65 %2,65 %  
20041,77 %1,77 %  
50031,33 %1,33 %  
5020,88 %0,88 %  
2000 a více20,88 %0,88 %  
1500-200020,88 %0,88 %  
25010,44 %0,44 %  
30010,44 %0,44 %  
45010,44 %0,44 %  
15010,44 %0,44 %  
284110,44 %0,44 %  
1500010,44 %0,44 %  
10010,44 %0,44 %  

Graf

14. sleduješ módní trendy v oblasti vlásové krásy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13559,73 %59,73 %  
ano5022,12 %22,12 %  
nevím4118,14 %18,14 %  

Graf

15. Styly a modní trendy kterého z následujících centrů mody ti nejvíce vyhovují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné8738,5 %38,5 %  
London4218,58 %18,58 %  
Ney York3013,27 %13,27 %  
Paris2410,62 %10,62 %  
Paris2410,62 %10,62 %  
Milan198,41 %8,41 %  

Graf

16. Znáš značku Redken 5th Avenue NYC?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18180,09 %80,09 %  
ano4519,91 %19,91 %  

Graf

17. Odkud tuto značku znáš?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám1420,59 %6,19 %  
kadeřnictví710,29 %3,1 %  
internet45,88 %1,77 %  
neznám ji34,41 %1,33 %  
z kadeřnictví22,94 %0,88 %  
nevím22,94 %0,88 %  
přátelé22,94 %0,88 %  
webová stranka11,47 %0,44 %  
z internetu11,47 %0,44 %  
z hospody11,47 %0,44 %  
ostatní odpovědi pro-vlasy.cz
matka ji pouziva
z netu
z USA pouzivala jsem ji
z casopisu
modeling
bohužel neznám
ještě jsem o ní neslyšela tak ji zatím neznám
z časopisu myslim
neznam:D
kadeřnicví,internet
z prezentace firmy Loreal (manažerská soutěž Estra
časopisy
neznam ji!!
casopisy
USA
od kamarádky
časopis
internetová diskuze
Od kosmetičky
KADE5NICTVÍ
--
neznam do hajzlu
pouzivam ji, z tisku
přítele otec to používá
neznám jí!!!
někde jsem to četla, zřejmě nějaký časopis
kadeřník
časopisy, kadeřnické salóny
yxy
neznám...
3145,59 %13,72 % 

Graf

18. víš, kde lze výrobek Redken koupit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne18883,19 %83,19 %  
ano3816,81 %16,81 %  

Graf

19. jaká je podle tebe značka Redken?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahá3534,31 %15,49 %  
nic zvlaštnío3231,37 %14,16 %  
kvalitní2827,45 %12,39 %  
velmí draha1918,63 %8,41 %  
novinka1615,69 %7,08 %  
modní1514,71 %6,64 %  
středně drahá1413,73 %6,19 %  
velmí kvalitní1312,75 %5,75 %  
mají stylový , hezký obal76,86 %3,1 %  
středně kvalitní54,9 %2,21 %  
nekvalitní43,92 %1,77 %  
nic43,92 %1,77 %  
nedrahá 21,96 %0,88 %  

Graf

20. máš nějakou zkušenost s výrobky Redken?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21394,25 %94,25 %  
ano135,75 %5,75 %  

Graf

21. s jakými výrobky Redken máš zkušenost?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám523,81 %2,21 %  
s žádnými314,29 %1,33 %  
žádné29,52 %0,88 %  
sampon a kondicioner pro velmi suche vlasy14,76 %0,44 %  
nic14,76 %0,44 %  
žádnými14,76 %0,44 %  
zadnymi14,76 %0,44 %  
-14,76 %0,44 %  
se žádným14,76 %0,44 %  
Rada Smooth down a styling14,76 %0,44 %  
ostatní odpovědi žádným
žádný
yxy
..
419,05 %1,77 % 

Graf

22. jak často navštěvuješ kadeřnický salon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za 2 mesíce6327,88 %27,88 %  
1x za 3 mesíce5223,01 %23,01 %  
1x půl roků a více5022,12 %22,12 %  
1x za měsíc2511,06 %11,06 %  
1x za 4 měsíce208,85 %8,85 %  
1krat za 2 měsíce20,88 %0,88 %  
1 krát za 3 měsíce10,44 %0,44 %  
1 x za 3 měsíce10,44 %0,44 %  
1krat za 6 mesicu10,44 %0,44 %  
1 x měsíčně10,44 %0,44 %  
1 za rok10,44 %0,44 %  
1 x za 2 měsíce10,44 %0,44 %  
610,44 %0,44 %  
krát za 2 měsíce10,44 %0,44 %  
1 krát za 2,3 měsíce10,44 %0,44 %  
8xmonth10,44 %0,44 %  
nikdy, stříhám se sám10,44 %0,44 %  
1 krát za řtvrt roku10,44 %0,44 %  
jednou za... 3-4 měsíce10,44 %0,44 %  
1krát za rok10,44 %0,44 %  

Graf

23. co je pro tebe nejdůležitějším při výběru salonu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odbornost kadeřníka14162,39 %62,39 %  
cena11852,21 %52,21 %  
doporučení přátel10747,35 %47,35 %  
přístup pracovního personálu9542,04 %42,04 %  
místo, blízkost8838,94 %38,94 %  
kosmetika, používana v salonu2711,95 %11,95 %  
interiér229,73 %9,73 %  

Graf

24. znáš nějaké salony Redken?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20791,59 %91,59 %  
ano198,41 %8,41 %  

Graf

25. Koupil/použil bys výrobky/služby Redken ještě jednou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím8172,32 %35,84 %  
ne1916,96 %8,41 %  
ano54,46 %2,21 %  
ano - výrobek43,57 %1,77 %  
ano - výrobek i službu21,79 %0,88 %  
ano - službu10,89 %0,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. znáš typ svých vlasů?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značková prodejna na otázku 9. kde vlasovou kosmetiku kupuješ?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 400-500 na otázku 13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 700-1000 na otázku 13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)

8. jaké přípravky vlasové kosmetiky používáš?

  • odpověď kondicionér:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 500-700 na otázku 13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmí kvalitní na otázku 19. jaká je podle tebe značka Redken?

10. co tě nejvíc ovlivńuje při výběru kosmetických přípravků?

  • odpověď Reklama tv:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi reklama na otázku 11. co je pro tebe nejdůležitějším při rozhodování o nákupu?

16. Znáš značku Redken 5th Avenue NYC?

  • odpověď ano:
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 24. znáš nějaké salony Redken?

18. víš, kde lze výrobek Redken koupit?

  • odpověď ano:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 20. máš nějakou zkušenost s výrobky Redken?

23. co je pro tebe nejdůležitějším při výběru salonu?

  • odpověď odbornost kadeřníka:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmí kvalitní na otázku 19. jaká je podle tebe značka Redken?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. pohlaví

2. věk

3. studuješ?

4. pracuješ?

5. znáš typ svých vlasů?

6. máš nějaké problemy s vlasy nebo vlasovou pokožkou?

7. které značky, určené pro péče o vlasy používáš?

8. jaké přípravky vlasové kosmetiky používáš?

9. kde vlasovou kosmetiku kupuješ?

10. co tě nejvíc ovlivńuje při výběru kosmetických přípravků?

11. co je pro tebe nejdůležitějším při rozhodování o nákupu?

12. která z následujících nabídek by ti nejvíc motivovala ke koupě nového produktu?

13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)

14. sleduješ módní trendy v oblasti vlásové krásy?

15. Styly a modní trendy kterého z následujících centrů mody ti nejvíce vyhovují?

16. Znáš značku Redken 5th Avenue NYC?

17. Odkud tuto značku znáš?

18. víš, kde lze výrobek Redken koupit?

19. jaká je podle tebe značka Redken?

20. máš nějakou zkušenost s výrobky Redken?

22. jak často navštěvuješ kadeřnický salon?

23. co je pro tebe nejdůležitějším při výběru salonu?

24. znáš nějaké salony Redken?

25. Koupil/použil bys výrobky/služby Redken ještě jednou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. pohlaví

2. věk

3. studuješ?

4. pracuješ?

5. znáš typ svých vlasů?

6. máš nějaké problemy s vlasy nebo vlasovou pokožkou?

7. které značky, určené pro péče o vlasy používáš?

8. jaké přípravky vlasové kosmetiky používáš?

9. kde vlasovou kosmetiku kupuješ?

10. co tě nejvíc ovlivńuje při výběru kosmetických přípravků?

11. co je pro tebe nejdůležitějším při rozhodování o nákupu?

12. která z následujících nabídek by ti nejvíc motivovala ke koupě nového produktu?

13. kolik měsičně utratíš na nákup kosmetických prostředků? (v kč)

14. sleduješ módní trendy v oblasti vlásové krásy?

15. Styly a modní trendy kterého z následujících centrů mody ti nejvíce vyhovují?

16. Znáš značku Redken 5th Avenue NYC?

17. Odkud tuto značku znáš?

18. víš, kde lze výrobek Redken koupit?

19. jaká je podle tebe značka Redken?

20. máš nějakou zkušenost s výrobky Redken?

22. jak často navštěvuješ kadeřnický salon?

23. co je pro tebe nejdůležitějším při výběru salonu?

24. znáš nějaké salony Redken?

25. Koupil/použil bys výrobky/služby Redken ještě jednou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

  • nezjištěno (80,8 %)

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Matseushuk, E.Mladí lidé, krása a styl (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://vlasova-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.