Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vlastní značky obchodníka

Vlastní značky obchodníka

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Věra Nozarová
Šetření:17. 03. 2011 - 25. 03. 2011
Počet respondentů:9
Počet otázek (max/průměr):13 / 7.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsem studentkou VŠ a ráda bych Vás tímto poprosila o vyplnění dotazníku, který bude sloužit jako podklad pro moji seminární práci na téma Oblíbenost vlastních značek obchodníka. Cílem práce je zjistit, jaké oblibě se v dnešní době tyto výrobky těší a které druhy produktů jsou veřejností nejvíce preferovány.

Odpovědi respondentů

1. Znáte nějaké vlastní značky obchodníka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano666,67 %66,67 %  
ne333,33 %33,33 %  

Graf

2. Vyjmenujte některé:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

albert quality, balea, tesco value, euroshopper

balea, albert quality, euroshopper, tesco value

bonaqua, kofola, balea, airways,...

s-budget clever Aqulity

tesco, balea

3. Nakupujete výrobky Vámi jmenovaných značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano583,33 %55,56 %  
ne116,67 %11,11 %  

Graf

4. Které z Vámi jmenovaných vlastních značek pravidelně nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

balea, albert quality

balea, tesco value

kofola, balea, airways, canada, ...

S- budget

5. O jaké kategorie výrobků daných vlastních značek se jedná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
potraviny a nápoje5100 %55,56 %  
drogistické zboží5100 %55,56 %  
oblečení a obuv120 %11,11 %  

Graf

6. Jak často produkty vlastních značek nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 x měsíčně240 %22,22 %  
1 - 2 x týdně240 %22,22 %  
1 x měsíčně120 %11,11 %  

Graf

7. Důvody, které Vás k nákupu těchto produktů vedou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita480 %44,44 %  
cena360 %33,33 %  
produkt jako spousta jiných120 %11,11 %  
mám je rád, jsem na ně zvyklý120 %11,11 %  

Graf

8. Které produkty spíše preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemohu jednoznačně určit360 %33,33 %  
produkty vlastních značek obchodníka120 %11,11 %  
produkty originálních značek výrobců (např. Madeta, Olma, Eta, Adidas apod.)120 %11,11 %  

Graf

9. Kterému produktu dáte raději přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
produktu originální značky výrobce, které je právě ve slevové akci480 %44,44 %  
produktu vlastní značky obchodníka120 %11,11 %  

Graf

10. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ženy240 %22,22 %  
muž240 %22,22 %  
žena120 %11,11 %  

Graf

11. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 25 let480 %44,44 %  
26 - 35 let120 %11,11 %  

Graf

12. Dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské480 %44,44 %  
střední odborné120 %11,11 %  

Graf

13. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student360 %33,33 %  
zaměstanec / OSVČ240 %22,22 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nozarová, V.Vlastní značky obchodníka (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://vlastni-znacky-obchodnika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.