Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv chování spotřebitele při nákupu masa

Vliv chování spotřebitele při nákupu masa

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Michalisková
Šetření:24. 11. 2013 - 06. 12. 2013
Počet respondentů:158
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.47
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, v rámci marketingového průzkumu Vás chci požádat o vyplnění následujícího dotazníku. Zde bude zjišťována závislost ceny a kvality.

Děkuji. 

Odpovědi respondentů

1. Jak často chodíte nakupovat maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x týdně11069,62 %69,62 %  
3-4x týdně159,49 %9,49 %  
denně53,16 %3,16 %  
2x měsíčně31,9 %1,9 %  
Nepravidelně21,27 %1,27 %  
2x za měsíc21,27 %1,27 %  
Vubec10,63 %0,63 %  
velmi málo10,63 %0,63 %  
skoro vůbec10,63 %0,63 %  
dvakrát měsíčně10,63 %0,63 %  
1x měsíčně10,63 %0,63 %  
cca dvakrat mesicne10,63 %0,63 %  
jednou týdně, jen uzeniny10,63 %0,63 %  
občas - podle potřeby10,63 %0,63 %  
3x-4x měsíčně10,63 %0,63 %  
1x za 14 dní10,63 %0,63 %  
Nakupuju ve vetsim mnozstvi na delsi cas10,63 %0,63 %  
1 měsíc10,63 %0,63 %  
podle akce v marketech10,63 %0,63 %  
podle příležitosti10,63 %0,63 %  
1x za 3 měsíce10,63 %0,63 %  
párkrát za měsíc10,63 %0,63 %  
1x za čtrnáct dní10,63 %0,63 %  
zřídka10,63 %0,63 %  
2x -4x do měsíce10,63 %0,63 %  
1 za měsíc10,63 %0,63 %  
1-2x tydne cerstve + dobre vypadajici maso v akci do mrazaku10,63 %0,63 %  

Graf

2. Jaký druh obchodu obvykle navštěvujete za účelem nákupu masa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řeznictví7446,84 %46,84 %  
velkoobchod4125,95 %25,95 %  
maloobchod3622,78 %22,78 %  
makro74,43 %4,43 %  

Graf

3. Hraje roli původ masa při Vašem výběru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano5635,44 %35,44 %  
ano5031,65 %31,65 %  
spíše ne4025,32 %25,32 %  
ne127,59 %7,59 %  

Graf

4. Jak velké množství masa obvykle nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-1000g7144,94 %44,94 %  
do 500g6037,97 %37,97 %  
1001-2000g1710,76 %10,76 %  
2001g a výš106,33 %6,33 %  

Graf

5. Kolik počet obyvatel má Vaše město?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15001 a výš6153,04 %38,61 %  
do 50002723,48 %17,09 %  
5001-100001916,52 %12,03 %  
10000-1500086,96 %5,06 %  

Graf

6. Nakupujete maso ve slevových akcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, občas8956,33 %56,33 %  
ne4830,38 %30,38 %  
ano, často2113,29 %13,29 %  

Graf

7. Jste ochotni koupit maso v akci i za předpokladu nižší kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9560,13 %60,13 %  
záleží na okolnostech3924,68 %24,68 %  
možná1710,76 %10,76 %  
ano74,43 %4,43 %  

Graf

8. Preferujete maso raději z :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
českých chovů10465,82 %65,82 %  
je mi to jedno5031,65 %31,65 %  
zahraničních chovů42,53 %2,53 %  

Graf

9. Kolik Kč týdně utratíte přibližně za maso?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 50011371,52 %71,52 %  
501-10003824,05 %24,05 %  
1001-200063,8 %3,8 %  
2001 a výš10,63 %0,63 %  

Graf

10. Máte v okolí možnost nákupu masa na biofarmě nebo v řeznictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11774,05 %74,05 %  
ne4125,95 %25,95 %  

Graf

11. Kolik km jste ochotni dojíždět na biofarmu případně do řeznictví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5 km7463,25 %46,84 %  
5,1 - 10 km3025,64 %18,99 %  
nad 10 km1311,11 %8,23 %  

Graf

12. Jaký druh masa preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kuřecí7144,94 %44,94 %  
vepřové3723,42 %23,42 %  
hovězí3320,89 %20,89 %  
ryby10,63 %0,63 %  
vepřové a hovězí10,63 %0,63 %  
krůta, hovězí, vepřové, divočina10,63 %0,63 %  
kuřecí a vepřové10,63 %0,63 %  
skopove10,63 %0,63 %  
krůtí, králičí10,63 %0,63 %  
Kančí, dančí, srnčí10,63 %0,63 %  
hovezi, teleci, rybky10,63 %0,63 %  
nejčastěji kupuji kuřecí z důvody rychlosti vaření z něj, ale chuťově dávám přednost vepřovému10,63 %0,63 %  
Jím pouze rybí maso.10,63 %0,63 %  
krůtí10,63 %0,63 %  
konina10,63 %0,63 %  
krůtí, jehněčí, telecí10,63 %0,63 %  
jehněčí, telecí, krocaní10,63 %0,63 %  
pestrá strava - různé druhy10,63 %0,63 %  
střídám to10,63 %0,63 %  
vsechny10,63 %0,63 %  

Graf

13. Kolik Kč činí Váš měsíční zůstatek po odečtení všech trvalých plateb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 20005333,54 %33,54 %  
2001-50004427,85 %27,85 %  
5001-100003421,52 %21,52 %  
10001 a výš2717,09 %17,09 %  

Graf

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání? :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8251,9 %51,9 %  
středoškolské7144,94 %44,94 %  
VOŠ31,9 %1,9 %  
základní21,27 %1,27 %  

Graf

15. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9962,66 %62,66 %  
muž5937,34 %37,34 %  

Graf

16. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24-298151,27 %51,27 %  
18-234427,85 %27,85 %  
36 a výš2012,66 %12,66 %  
30-35138,23 %8,23 %  

Graf

17. Vyberte Váš momentální stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6843,04 %43,04 %  
pracující6138,61 %38,61 %  
nezaměstnaný116,96 %6,96 %  
důchodce21,27 %1,27 %  
pracující student21,27 %1,27 %  
OSVČ10,63 %0,63 %  
invalidní důchodce10,63 %0,63 %  
rentiér10,63 %0,63 %  
materska10,63 %0,63 %  
na rodičovské, jinak zaměstnanec10,63 %0,63 %  
mateřská10,63 %0,63 %  
md + brigáda10,63 %0,63 %  
podnikající10,63 %0,63 %  
student, zaměstnanec, OSVČ - 3v1 ;)10,63 %0,63 %  
pracující + student10,63 %0,63 %  
mateřská dovolená10,63 %0,63 %  
madr fakr10,63 %0,63 %  
rodičovská dovolená10,63 %0,63 %  
student, brigády10,63 %0,63 %  

Graf

18. Vyberte rodinný stav:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svobodná/ý7144,94 %44,94 %  
zadaná/ý6037,97 %37,97 %  
vdaná/ženatý2616,46 %16,46 %  
rozvedená10,63 %0,63 %  

Graf

19. Vaše momentální bytová situace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem/partnerkou4931,01 %31,01 %  
u rodičů4830,38 %30,38 %  
s manželem/manželkou2213,92 %13,92 %  
spolubydlící2012,66 %12,66 %  
sama/sám159,49 %9,49 %  
s manželem a 2 dětma10,63 %0,63 %  
rodice i partner10,63 %0,63 %  
na koleji10,63 %0,63 %  
s partnerem a dítětem10,63 %0,63 %  

Graf

20. Počet členů v domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25534,81 %34,81 %  
34226,58 %26,58 %  
42918,35 %18,35 %  
51912,03 %12,03 %  
1116,96 %6,96 %  
621,27 %1,27 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.96
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.09
Směrodatná odchylka:1.04
Medián:3
Modus:2

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Vyberte rodinný stav:

  • odpověď vdaná/ženatý:
    • 6.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi s manželem/manželkou na otázku 19. Vaše momentální bytová situace?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často chodíte nakupovat maso?

2. Jaký druh obchodu obvykle navštěvujete za účelem nákupu masa?

3. Hraje roli původ masa při Vašem výběru?

4. Jak velké množství masa obvykle nakupujete?

5. Kolik počet obyvatel má Vaše město?

6. Nakupujete maso ve slevových akcích?

7. Jste ochotni koupit maso v akci i za předpokladu nižší kvality?

8. Preferujete maso raději z :

9. Kolik Kč týdně utratíte přibližně za maso?

10. Máte v okolí možnost nákupu masa na biofarmě nebo v řeznictví?

11. Kolik km jste ochotni dojíždět na biofarmu případně do řeznictví?

12. Jaký druh masa preferujete?

13. Kolik Kč činí Váš měsíční zůstatek po odečtení všech trvalých plateb?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání? :

15. Pohlaví:

16. Věk:

17. Vyberte Váš momentální stav:

18. Vyberte rodinný stav:

19. Vaše momentální bytová situace?

20. Počet členů v domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často chodíte nakupovat maso?

2. Jaký druh obchodu obvykle navštěvujete za účelem nákupu masa?

3. Hraje roli původ masa při Vašem výběru?

4. Jak velké množství masa obvykle nakupujete?

5. Kolik počet obyvatel má Vaše město?

6. Nakupujete maso ve slevových akcích?

7. Jste ochotni koupit maso v akci i za předpokladu nižší kvality?

8. Preferujete maso raději z :

9. Kolik Kč týdně utratíte přibližně za maso?

10. Máte v okolí možnost nákupu masa na biofarmě nebo v řeznictví?

11. Kolik km jste ochotni dojíždět na biofarmu případně do řeznictví?

12. Jaký druh masa preferujete?

13. Kolik Kč činí Váš měsíční zůstatek po odečtení všech trvalých plateb?

14. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání? :

15. Pohlaví:

16. Věk:

17. Vyberte Váš momentální stav:

18. Vyberte rodinný stav:

19. Vaše momentální bytová situace?

20. Počet členů v domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Michalisková, L.Vliv chování spotřebitele při nákupu masa (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-chovani-spotrebitele-pr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.