Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv elektronických médií

Vliv elektronických médií

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Němec
Šetření:20. 03. 2013 - 28. 03. 2013
Počet respondentů:145
Počet otázek (max/průměr):39 / 36.15
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Jedná se o anonymní průzkum, který bude sloužit k zjištění vlivů elektronických medií na marketingovou strategii firem. Zjištěné informace budou použity v bakalářské práci. Děkuji za Váš čas při vyplňování dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9766,9 %66,9 %  
Muž4833,1 %33,1 %  

Graf

2. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-259766,9 %66,9 %  
26-352215,17 %15,17 %  
51+117,59 %7,59 %  
36-50106,9 %6,9 %  
0-1453,45 %3,45 %  

Graf

3. Vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou8659,31 %59,31 %  
Vysokoškolské4430,34 %30,34 %  
Základní85,52 %5,52 %  
Vyučen/á74,83 %4,83 %  

Graf

4. V současné době jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student/ka9464,83 %64,83 %  
Zaměstnaný/á2920 %20 %  
Důchodce128,28 %8,28 %  
Nezaměstnaný/á106,9 %6,9 %  

Graf

5. Které z uvedených elektronických médií používáte nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Počítač (internet)12686,9 %86,9 %  
Televize128,28 %8,28 %  
Telefon53,45 %3,45 %  
Rádio21,38 %1,38 %  

Graf

6. Jak často sledujete televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – 3 hodiny denně5537,93 %37,93 %  
Pár hodin týdně5034,48 %34,48 %  
Vůbec2416,55 %16,55 %  
3 a více hodin denně1611,03 %11,03 %  

Graf

7. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi a přepínám je7451,03 %51,03 %  
Nevnímám je4027,59 %27,59 %  
Některé sleduji rád/a2114,48 %14,48 %  
Nevadí mi106,9 %6,9 %  

Graf

8. Dáváte při nákupu přednost produktům, které znáte z reklamy před ostatními produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamám nevěřím8961,38 %61,38 %  
Ano, ale ne vždy5235,86 %35,86 %  
Ano, dávám přednost tomu, co znám z reklamy42,76 %2,76 %  

Graf

9. Které reklamy si nejvíce pamatujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtipné12384,83 %84,83 %  
Se zajímavým sloganem106,9 %6,9 %  
S příjemnou hudbou64,14 %4,14 %  
Racionální53,45 %3,45 %  
Propagované známou osobností10,69 %0,69 %  

Graf

10. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v televizi nevysílá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, a vím i na jaký výrobek tato reklama byla7853,79 %53,79 %  
Ne, na žádnou si nevzpomínám3624,83 %24,83 %  
Ano, ale už nevím, na jaký výrobek reklama byla3121,38 %21,38 %  

Graf

11. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Alkohol - Fernet Stock - Citrony bruslily na ledě Nealko - Kofola - Kluci na nuda pláži

azurit, zmekcovac pradla/nejaky praci prostredek

Babka tutovka, reklama na kolo štěstí.

baterie Duracell

Bobík seznam.cz

Bóbika - centrum.cz

byla to reklama na kofolu s vánočním stromečkem.

Coca cola

Coca Cola

coca cola

Coca Cola Light

čokoláda Milka

Čokoláda značky Deli (a teď si dáme Deli)

dámské vložky

ferrero

fidorka, dítě praští plyšákem do auto, aby vylétl airbag

internetový vyhledávač Centrum - reklama Bobika

Irská whisky

Jogurt

jogurt jogobella

Kofola

Kofola

Kofola

kofola

Kofola - divočák, reklama na pláži s plavkama

Kofola - vánoční reklama

kofola - zlaté prase v zimě

Kofola na nudistické pláži, Kofola prasátko, Kofola z devadesátek: když ji miluješ, není co řešit v restauraci (bůhvíproč mi v paměti utkvěla Kofola, s firmou nemám krom kladnému vztahu k produktu nic společného)

kofola vánoční reklama s divočákem

Kofola, vanocni reklama s prasatkem

kofola, vodafon, t-mobile, milka, brumík, coca-cola, pribináček, azurit

Kofola, Vodafone

kofola, vodafone, t-mobila

mega lentilky

Mobilní telefon LG

Mountain Dew - "V případě ohrožení jeho Mountain Dew, je tento obvykle mírumilovný samec připraven hájit své vlastnictví tak, jak mu nařizuje jeho zvířecí instinkt....."

Mr. Proper, čistící prostředek

Na Kofolu před Vánoci

na novou banku

Na rostlinný tuk HERA "Pečení je radost. HERA je pečení" , zvuk kostky tuku měkce dopadající do mouky a hudba - Humoreska od Dvořáka.

napadla mě reklama na fernet, dva chlapi na balkoně

nápoj Kofola

nápoje Frugo

například králíček Azurit na praní, pamatuji si ji přesně "Budeš tady ža se vrátím?"

nealko pití - kofola

nealkoholické pití, Poděbradka

oskar

Parfém od Dolce a Gabanna

pití coca-cola

Psí granule pedigree; služby operátora vodafone; energetický nápoj red bull, sušenky tuc; jogurt müller mix...

Pův. Oskar, dnes Vodafone-Tarif

Reklama na tyčinku Twix - slogan - sušenka, karamel, čokoláda

Reklama seznam.cz a reklama s Bobikem

reklamy, ve kterých vystupoval pejsek Bóbik

rozhodně si pamatuji od t-mobilu všechno už se dá dá dá dá

Spotřebiče ETA

Suzuki sX4

T-mobile

T-Mobile, na nějakou jejich službu

tarif od Vodafonu

vizír

voda, mattoni

vodafon Čtvrtníček

Vodafone

vodafone

vodafone - parohy

Vodafone - vánoční akce, reklamy s Čtvrtníčkem

Vodafone- na tarify se čivavama , Kofola - na Kofolu,

Vodafone, Fidorka

Whiskas

žvýkačky orbit

12. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, znám jich několik5739,31 %39,31 %  
Ne, na žádnou si nemohu vzpomenout4531,03 %31,03 %  
Ano, ale moc si je nepamatuji4329,66 %29,66 %  

Graf

13. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

T-mobile

AAA Autobazar cz

Air bank

Alza - to se nedá přehlédnout :)

alza, t-mobile, očkování proti klíštěti

auto Mercedes

bankovní služby, banku si nepamatuji; kuchyně Oresi, pytlíková polévka s knedlíčky

čaj saga, banka airbank,

Čistící prostředek - Clin - Děti pokreslí okno Mycí prostředek - Jar - Tchýně

dětská výživa Hame.

Dove

Hame

HOrnbach

Jogurt, zpovědník

KFC reklama na twister a nesnáším reklamy na jakýkoliv fastfood!!!

kinder bueno

kiri, kia ceed, smetana kunín, müller mix, škoda rapid, volkswagen golf, nova audi, bmw s pakety, colgate

komercni banka

krem nivea

kuřátka

mattoni

Mobilní operátoři - Vodafone, T-Mobile

mobilní tarif - vodafone, t-mobile

Na Kofolu

Na Mléčný řez (ten herec je tak nesympatický :S )

na telefony, t-mobile

na Vodafone - je vaše karta na dvě věci...

na volání, vodafone

například od Vitany na polévky, jak si tam kradou z talíře ty knedlíčky, nebo ta přiblblá na nábytek XXX Lutz v Praze Stodůlkách

nevím

panenka barbie

polévka

Reklama na mobilního operátora. T-Mobile

Reklama na tyčinku Mila v kavárně Reklama na T-mobile s Kotkem a spol. Reklama na Komerční banku - tlustí japončíci skáčou z letadla do vody

Reklama od T-mobilu - Pojď mi hop

služby mobilního operátora, T-Mobile

Služby operátora T- mobile

Služby T-mobile, řasenka Maybelline, šampony Ultra Doux Garnier

sto tabletů týdně alza.cz

T mobile

T-mobile O2 Skoda Gazprom

t-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

t-mobile

T-mobile

T-mobile

T-mobile

t-mobile

t-mobile

T-mobile

t-mobile - internet

T-Mobile - zadar a spol.

T-mobile- tarify Kečup-Otma

T-mobile- tarify, Zubní náhrada blenda dent

T-Mobile, Air bank

T-mobile, Kofola, Coca-cola,

T-Mobile, Monte - dezert, Paula - puding, nový jogurt od Danone, Hornbach, nova Škoda Octavia

T-Mobile, telekomunikační služby

t-mobile, vodafone

T-mobile, Vodafone

T-mobile,tarify

T-Mobile: Zadara nevolej :D

tarif od t-mobile

tarif, T-mobile

tarif, T-mobile

tarify T-mobile

tarify T-mobile, tablety od Alzy, zubní pasty Sensodine, Amundsen vodka

Zadar - T-mobile Knorr bujóny

14. Jak často využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – více hodin denně10471,72 %71,72 %  
1 – 3 hodiny denně2617,93 %17,93 %  
Pár hodin týdně149,66 %9,66 %  
Minimálně nebo vůbec10,69 %0,69 %  

Graf

15. Všímáte si reklam na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamy na internetu nevnímám7451,03 %51,03 %  
Ano, ale nevnímám je tak moc jako reklamy v televizi5235,86 %35,86 %  
Ano, vnímám je stejně jako v televizi1913,1 %13,1 %  

Graf

16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7148,97 %48,97 %  
Ano, ale jen výjimečně4228,97 %28,97 %  
Ne1812,41 %12,41 %  
Ano, ale pouze pokud mají i kamenný obchod149,66 %9,66 %  

Graf

17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektroniku8760 %60 %  
Oblečení6746,21 %46,21 %  
Jiné (DVD, hudbu, knihy)6142,07 %42,07 %  
Hračky2013,79 %13,79 %  
Nenakupuji přes internet1711,72 %11,72 %  
Potraviny117,59 %7,59 %  

Graf

18. Přihlašujete se na některé sociální sítě, jako je například: Facebook, Twitter, Lide, Spoluzaci apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, přihlašuji se často10270,34 %70,34 %  
Ano, ale nepřihlašuji se je příliš často2718,62 %18,62 %  
Nejsem na žádné sociální síti registrovaný/á1611,03 %11,03 %  

Graf

19. Necháváte si dobrovolně zasílat nějaké reklamní emaily nebo odebíráte novinky na některé stránce na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7954,48 %54,48 %  
Ano6645,52 %45,52 %  

Graf

20. Zasíláte svým přátelům, nebo dostáváte od nich internetové odkazy na výrobky či služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9364,14 %64,14 %  
Zřítka3423,45 %23,45 %  
Ano1812,41 %12,41 %  

Graf

21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10673,1 %73,1 %  
Ne3826,21 %26,21 %  
Nemám mobilní telefon10,69 %0,69 %  

Graf

22. Využíváte internet v mobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevyužívám5537,93 %37,93 %  
Ano, velmi často4833,1 %33,1 %  
Ano, ale jen zřídka4228,97 %28,97 %  

Graf

23. Jaký máte názor na nabízení produktu přes telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vadí mi a jejich nabídku ani neposlouchám14398,62 %98,62 %  
Nevadí mi, rád/a si poslechnu jejich nabídku21,38 %1,38 %  

Graf

24. Jak často posloucháte rádio?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zřídka nebo vůbec5940,69 %40,69 %  
Pár hodin týdně5840 %40 %  
1 – 3 hodiny denně2215,17 %15,17 %  
3 a více hodin denně64,14 %4,14 %  

Graf

25. Jaký je Váš názor na reklamy v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevnímám je7350,34 %50,34 %  
Vadí mi a ladím na jinou stanici5034,48 %34,48 %  
Nevadí mi a rád/a si je poslechnu2215,17 %15,17 %  

Graf

26. Nakupujete někdy nějaký výrobek, nebo využíváte nějaké služby, o kterých slyšíte v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, reklamy z rádia nevnímám11579,31 %79,31 %  
Ano, ale jen zřídka2718,62 %18,62 %  
Ano, často32,07 %2,07 %  

Graf

27. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v rádiu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, na žádnou si nemohu vzpomenout12183,45 %83,45 %  
Ano, ale moc si je nepamatuji1711,72 %11,72 %  
Ano, znám jich několik74,83 %4,83 %  

Graf

28. V případě, že jste si na nějakou vzpomněli, tak na jaký výrobek a jaká značka?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Bebínko

cestuj.cz

dárkové koše, dobrý koš

halo tady Impulsovi - rádio Impuls

kasíno kartáč

mahon nabytek

mamacoffee

Mironet

Otevreni centra cerny most

Reklama na nějakou taxi službu, kde opakuji stále dokola jejich cislo. Nevzpomínám si ale na název a ani na to cislo

Slevy v KIKA :D

tablety od Alzy, AAA auto

vrata trido evo

29. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v rádiu nevysílá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, na žádnou si nevzpomínám12384,83 %84,83 %  
Ano, a vím i na jaký výrobek tato reklama byla128,28 %8,28 %  
Ano, ale už nevím, na jaký výrobek reklama byla106,9 %6,9 %  

Graf

30. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

AAA Auto,auta

AAA autobazar

Asko nabytek

Autobazar Gregi, ale to je opravdu hodně dlouho

Fajncom - internet

lidl a nemožné opakování cen pořád dokola, otravné, ale účinné - přesně vím, kolik co stojí :)

Marlenka - dort

oresy

oscilo

Piercing jazyka, udělá i stařika

solar studio Dany Boháčové

31. Pomocí kterých médií zjišťujete aktuální dění ve světě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet13291,03 %91,03 %  
Televize8155,86 %55,86 %  
Tisk5437,24 %37,24 %  
Rádio2416,55 %16,55 %  

Graf

32. Pomocí kterých médií jste zjišťoval/a aktuální dění ve světě před 10-ti lety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize13089,66 %89,66 %  
Tisk6746,21 %46,21 %  
Rádio4128,28 %28,28 %  
Internet1711,72 %11,72 %  

Graf

33. Která média jste využívali nejvíce před 20-ti lety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Media jsem nevyužíval/a9263,45 %63,45 %  
Televize3826,21 %26,21 %  
Tisk2718,62 %18,62 %  
Rádio2114,48 %14,48 %  
Internet53,45 %3,45 %  

Graf

34. Dáváte přednost získávání informací z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetu11377,93 %77,93 %  
Televize149,66 %9,66 %  
Denního tisku128,28 %8,28 %  
Od známých42,76 %2,76 %  
Rádia21,38 %1,38 %  

Graf

35. Jaký máte názor na reklamy jako takové?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas užitečné6142,07 %42,07 %  
Obtěžují5336,55 %36,55 %  
Nevadí mi2517,24 %17,24 %  
Jsou důležité64,14 %4,14 %  

Graf

36. Co je podle Vás v reklamě důležité?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
To aby si ji lidé zapamatovali6645,52 %45,52 %  
Pravdivost4732,41 %32,41 %  
Užitečnost1510,34 %10,34 %  
Racionální fakta117,59 %7,59 %  
Cena64,14 %4,14 %  

Graf

37. Jaký druh reklamy Vám vadí (např.: na automobily, dětské plený, parfémy,…)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

automobily

automobily

automobily

bakterie v záchodě

bankovnictvi

banky

bránící mi dosáhnout požadovaných informací (např. při přehrávání videí na youtube, zpravodajských portálech)... v takovém případě mi vadí jakákoliv reklama

čistící, prací a hygienické věci, finanční nebankovní služby

dámské hygienické potřeby

dámské hygienické potřeby

Dámské intimní potřeby- vložky, tampony

Dámské intimní pripravky

dámské potřeby

dámské vložky

dámské vložky

dámské vložky

dámské vložky a bankovní ústavy

dámské vložky a tampóny

dámské vložky a tampony

dámské vložky, wc čističe, zubní pasta, ta malá zelená svině co říká sto tabletů týýýdně...zabil bych ho

Dětské hračky

dětské pleny

drogistické výrobky

elektronika

Falešné, např praci prasky ktere vyberou nerealne bile triko

Fastfoody a oblečení.

hloupé reklamy, neustále omílaná témata, stále stejný scénář jen s malými obměnami, na výrobku nezáleží

hlučná (projíždějící hulákající vozy), taková, které se neumím vyhnout (plakáty, bilbordy).

Hodně mi vadí reklamy na Perwoll, vyndat na večírku z kabelky min. 1,5l aviváž mi nepřijde moc normální.

hygienické potřeby

hygienické potřeby

Jakékoliv,které propagují velmi drahé zboží ,které nejsou absolutně dostupné pro drtivou většinu běžných lidí.

Když jsou stupidní nebo až moc přehrané, umělé (chování herců, prostředí...). Aktuálně reklama na kinder mléčný řez, jak se tam objeví ta lednice, ale to je spíše kvůli pro mě nesympatickému herci). Nebo cokoliv na to, jak tahají to cosi na praní z kabelky nebo kde to berou...

kosmetické a hygienické potřeby pro ženy

Mobilní operátoři.

na vložky :D

na akční nabídky v supermarketu, čistící prostředky, banky atd.

na alkohol

na cokoliv, kde je žena použita pouze jako sexuální objekt bez inteligentního humoru. Reklamy používající "hospodský humor" předpokládající, že tím pobaví většinu společnosti (T-mobile "Pojď mi, hop?" wtf?!)

na čistící prostředky

na dámské hygienické prostředky

na dámské vložky a tampony

na hygienické potřeby...

na kosmetiku a oblečení

na léky obzvláště na potenci apod.

na politické strany před volbami

na prací prášky bývají trapné reklamy, Jar na nádobí, dámské vložky speciálně Always - jsou špatné a reklama klamavá,

na prací prášky, zubní pasty, vložky

na prací prostředky a potraviny

na prostatu, inkontinenci apod.

Na půjčky, návykové látky, pornografický průmysl, auta

Na tampóny, Na kečup,

na to, co nepotřebuju

Na vlozky

na vložky

na vložky a tampony

na vložky, lepidla na zubní protézy

na vložky, pojištění

nedá se říct, že by mi vyloženě nějaký druh vadil

Nechápu a celkově mi vadí reklamy firmy Hornbach

Nesmyslne reklamy

nevadí mi žádné

Nevadí mi žádné

nevím

nevim

nevybavuju si

noci kluby

nvm

Obecně "infantilní", zavádějící, agresivní...

parfemy, prací prášky, energetika

penis

podpora erekce, dámské vložky

potraviny

potraviny

potraviny

Prací pášek, mycí prostředek, dětský pleny, kvalitní jídlo...

prací prášek

prací prášky

prací prášky

prací prášky

prací prášky

prací prášky

prací prášky, dámské vložky, jakékoli bankovní produkty a instituce

prací prášky, pivo, nahé reklamy sprchových gelů

prací prášky, šampóny a podobné typy reklam dle německého vzoru, aneb musí bát "jasně" řečeno, že daný prací prášek pere o 70% lépe než jiný

praci prostredky, vyrobky pro deti

prací prostředky

prací prostředky

prací prostředky

prací prostředky, mycí prostředky

prasky na erekci

prostenal

prostenaly a podobné věcičky :)

Přípravek na přilepení zubní protézy - hláška "Ty můj smíšku" je otřesná.

přípravky na hubnutí

přípravky na hubnutí

Přípravky podporující pánskou erekci, nechutné reklamy na přípravky proti kašli

půjčky

půjčky, sladké nápoje pro děti,

Reklama sama o sobě podporuje zdravou soutěž na konkrétních trzích, tím pádem je jakákoliv reklama užitečná pro konkurenční boj, z čehož často plynou výhody zejména pro koncového zákazníka. Nemám potíže s inzercí v médiích, v dnešní době mě spíše obtěžují reklamy formou product-placement. Takováto reklama je totiž vysloveně podprahovou záležitostí a deformuje tak možnost zdravého úsudku spotřebitele.

Reklamy mobilních operátorů, reklamy pojišťoven, reklamy na výrobky pro děti (jsou velice trapné),...

reklamy na pojisteni, na banky atd

Reklamy se sexuálním podtextem vysílané v době, kdy televizi mohou sledovat děti.

sexistická reklama všeho druhu

snad všechny ale hlavně na prostatu a zubní náhradu

uřvaná

vadi mi hloupa reklama

vadí mi konkrétní reklama na fixační krém na zubní protézu...

Vadí mi prací prášky (Pleny nejsou s dlouhým ý)

vadí mi reklamy na prací prostředky

vadí mi trapné reklamy, a ty jsou většinou na dámské vložky a tampony...:-D

veskery mimo reklam na mobily a tablety

vlezlé, hloupé a nepravdivé. je mi celkem jedno, co se snaží propagovat:-) spíš mě od nákupu odradí...

vložky

vložky

vložky

vložky

vložky

vložky

vložky

vložky, dětské plenky, krmivo pro psy v době oběda

vložky, hygienické přípravky, tampony, mýdla, čištiče

vsechny

VsechnY

všechny

všechny

Všechny

Všechny

Všechny

všechny

všechny

všechny

všechny

všechny

Všechny

Všechny reklamy co jsem kdy viděl, byly svým způsobem vždy otravné, ať už jsem se u nich zasmál nebo ne. Nejvíce mi vadí reklamy v televizi.

Všeobecně mi vadí veškeré reklamy, neboť se vysílají snad co 15 minut.

zubni protezy

žádná

žádný

žádný

žádný mě nenapadá

žádný specifický

38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V televizi7652,41 %52,41 %  
Na internetu3322,76 %22,76 %  
Na billboardech1611,03 %11,03 %  
V tisku149,66 %9,66 %  
V rádiu64,14 %4,14 %  

Graf

39. Myslíte, že se dají elektronická média využívat ještě lépe k propagaci výrobků a služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6645,52 %45,52 %  
Nevím5739,31 %39,31 %  
Ne2215,17 %15,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 10 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk:

  • odpověď 51+:
    • 12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 4. V současné době jste:

4. V současné době jste:

  • odpověď Důchodce:
    • 12.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51+ na otázku 2. Věk:

8. Dáváte při nákupu přednost produktům, které znáte z reklamy před ostatními produkty?

  • odpověď Ne, reklamám nevěřím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na billboardech na otázku 38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?

16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?

  • odpověď Ne:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji přes internet na otázku 17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?

17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?

  • odpověď Nenakupuji přes internet:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?

21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?

  • odpověď Ne:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51+ na otázku 2. Věk:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 4. V současné době jste:

22. Využíváte internet v mobilu?

  • odpověď Ne, nevyužívám:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51+ na otázku 2. Věk:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 4. V současné době jste:

31. Pomocí kterých médií zjišťujete aktuální dění ve světě?

  • odpověď Televize:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51+ na otázku 2. Věk:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Důchodce na otázku 4. V současné době jste:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 5. Které z uvedených elektronických médií používáte nejvíce?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 34. Dáváte přednost získávání informací z:

35. Jaký máte názor na reklamy jako takové?

  • odpověď Obtěžují:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi všechny na otázku 37. Jaký druh reklamy Vám vadí (např.: na automobily, dětské plený, parfémy,…)?

38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?

  • odpověď V televizi:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Některé sleduji rád/a na otázku 7. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání

4. V současné době jste:

5. Které z uvedených elektronických médií používáte nejvíce?

6. Jak často sledujete televizi?

7. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?

8. Dáváte při nákupu přednost produktům, které znáte z reklamy před ostatními produkty?

9. Které reklamy si nejvíce pamatujete?

10. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v televizi nevysílá?

12. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v televizi?

13. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?

14. Jak často využíváte internet?

15. Všímáte si reklam na internetu?

16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?

17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?

18. Přihlašujete se na některé sociální sítě, jako je například: Facebook, Twitter, Lide, Spoluzaci apod.?

19. Necháváte si dobrovolně zasílat nějaké reklamní emaily nebo odebíráte novinky na některé stránce na sociálních sítích?

20. Zasíláte svým přátelům, nebo dostáváte od nich internetové odkazy na výrobky či služby?

21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?

22. Využíváte internet v mobilu?

23. Jaký máte názor na nabízení produktu přes telefon?

24. Jak často posloucháte rádio?

25. Jaký je Váš názor na reklamy v rádiu?

26. Nakupujete někdy nějaký výrobek, nebo využíváte nějaké služby, o kterých slyšíte v rádiu?

27. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v rádiu?

29. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v rádiu nevysílá?

31. Pomocí kterých médií zjišťujete aktuální dění ve světě?

32. Pomocí kterých médií jste zjišťoval/a aktuální dění ve světě před 10-ti lety?

33. Která média jste využívali nejvíce před 20-ti lety?

34. Dáváte přednost získávání informací z:

35. Jaký máte názor na reklamy jako takové?

36. Co je podle Vás v reklamě důležité?

37. Jaký druh reklamy Vám vadí (např.: na automobily, dětské plený, parfémy,…)?

38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?

39. Myslíte, že se dají elektronická média využívat ještě lépe k propagaci výrobků a služeb?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Věk:

3. Vzdělání

4. V současné době jste:

5. Které z uvedených elektronických médií používáte nejvíce?

6. Jak často sledujete televizi?

7. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?

8. Dáváte při nákupu přednost produktům, které znáte z reklamy před ostatními produkty?

9. Které reklamy si nejvíce pamatujete?

10. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v televizi nevysílá?

12. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v televizi?

13. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?

14. Jak často využíváte internet?

15. Všímáte si reklam na internetu?

16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?

17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?

18. Přihlašujete se na některé sociální sítě, jako je například: Facebook, Twitter, Lide, Spoluzaci apod.?

19. Necháváte si dobrovolně zasílat nějaké reklamní emaily nebo odebíráte novinky na některé stránce na sociálních sítích?

20. Zasíláte svým přátelům, nebo dostáváte od nich internetové odkazy na výrobky či služby?

21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?

22. Využíváte internet v mobilu?

23. Jaký máte názor na nabízení produktu přes telefon?

24. Jak často posloucháte rádio?

25. Jaký je Váš názor na reklamy v rádiu?

26. Nakupujete někdy nějaký výrobek, nebo využíváte nějaké služby, o kterých slyšíte v rádiu?

27. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v rádiu?

29. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v rádiu nevysílá?

31. Pomocí kterých médií zjišťujete aktuální dění ve světě?

32. Pomocí kterých médií jste zjišťoval/a aktuální dění ve světě před 10-ti lety?

33. Která média jste využívali nejvíce před 20-ti lety?

34. Dáváte přednost získávání informací z:

35. Jaký máte názor na reklamy jako takové?

36. Co je podle Vás v reklamě důležité?

37. Jaký druh reklamy Vám vadí (např.: na automobily, dětské plený, parfémy,…)?

38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?

39. Myslíte, že se dají elektronická média využívat ještě lépe k propagaci výrobků a služeb?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Němec, A.Vliv elektronických médií (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-elektronickych-medii.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.