Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv elektronických médií
Vliv elektronických médií
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Adam Němec |
---|---|
Šetření: | 20. 03. 2013 - 28. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 145 |
Počet otázek (max/průměr): | 39 / 36.15 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 72,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Jedná se o anonymní průzkum, který bude sloužit k zjištění vlivů elektronických medií na marketingovou strategii firem. Zjištěné informace budou použity v bakalářské práci. Děkuji za Váš čas při vyplňování dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 97 | 66,9 % | 66,9 % |
Muž | 48 | 33,1 % | 33,1 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 97 | 66,9 % | 66,9 % |
26-35 | 22 | 15,17 % | 15,17 % |
51+ | 11 | 7,59 % | 7,59 % |
36-50 | 10 | 6,9 % | 6,9 % |
0-14 | 5 | 3,45 % | 3,45 % |
3. Vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 86 | 59,31 % | 59,31 % |
Vysokoškolské | 44 | 30,34 % | 30,34 % |
Základní | 8 | 5,52 % | 5,52 % |
Vyučen/á | 7 | 4,83 % | 4,83 % |
4. V současné době jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student/ka | 94 | 64,83 % | 64,83 % |
Zaměstnaný/á | 29 | 20 % | 20 % |
Důchodce | 12 | 8,28 % | 8,28 % |
Nezaměstnaný/á | 10 | 6,9 % | 6,9 % |
5. Které z uvedených elektronických médií používáte nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Počítač (internet) | 126 | 86,9 % | 86,9 % |
Televize | 12 | 8,28 % | 8,28 % |
Telefon | 5 | 3,45 % | 3,45 % |
Rádio | 2 | 1,38 % | 1,38 % |
6. Jak často sledujete televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 – 3 hodiny denně | 55 | 37,93 % | 37,93 % |
Pár hodin týdně | 50 | 34,48 % | 34,48 % |
Vůbec | 24 | 16,55 % | 16,55 % |
3 a více hodin denně | 16 | 11,03 % | 11,03 % |
7. Jaký je Váš názor na reklamy v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vadí mi a přepínám je | 74 | 51,03 % | 51,03 % |
Nevnímám je | 40 | 27,59 % | 27,59 % |
Některé sleduji rád/a | 21 | 14,48 % | 14,48 % |
Nevadí mi | 10 | 6,9 % | 6,9 % |
8. Dáváte při nákupu přednost produktům, které znáte z reklamy před ostatními produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklamám nevěřím | 89 | 61,38 % | 61,38 % |
Ano, ale ne vždy | 52 | 35,86 % | 35,86 % |
Ano, dávám přednost tomu, co znám z reklamy | 4 | 2,76 % | 2,76 % |
9. Které reklamy si nejvíce pamatujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vtipné | 123 | 84,83 % | 84,83 % |
Se zajímavým sloganem | 10 | 6,9 % | 6,9 % |
S příjemnou hudbou | 6 | 4,14 % | 4,14 % |
Racionální | 5 | 3,45 % | 3,45 % |
Propagované známou osobností | 1 | 0,69 % | 0,69 % |
10. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v televizi nevysílá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, a vím i na jaký výrobek tato reklama byla | 78 | 53,79 % | 53,79 % |
Ne, na žádnou si nevzpomínám | 36 | 24,83 % | 24,83 % |
Ano, ale už nevím, na jaký výrobek reklama byla | 31 | 21,38 % | 21,38 % |
11. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Alkohol - Fernet Stock - Citrony bruslily na ledě Nealko - Kofola - Kluci na nuda pláži
azurit, zmekcovac pradla/nejaky praci prostredek
Babka tutovka, reklama na kolo štěstí.
baterie Duracell
Bobík seznam.cz
Bóbika - centrum.cz
byla to reklama na kofolu s vánočním stromečkem.
Coca cola
Coca Cola
coca cola
Coca Cola Light
čokoláda Milka
Čokoláda značky Deli (a teď si dáme Deli)
dámské vložky
ferrero
fidorka, dítě praští plyšákem do auto, aby vylétl airbag
internetový vyhledávač Centrum - reklama Bobika
Irská whisky
Jogurt
jogurt jogobella
Kofola
Kofola
Kofola
kofola
Kofola - divočák, reklama na pláži s plavkama
Kofola - vánoční reklama
kofola - zlaté prase v zimě
Kofola na nudistické pláži, Kofola prasátko, Kofola z devadesátek: když ji miluješ, není co řešit v restauraci (bůhvíproč mi v paměti utkvěla Kofola, s firmou nemám krom kladnému vztahu k produktu nic společného)
kofola vánoční reklama s divočákem
Kofola, vanocni reklama s prasatkem
kofola, vodafon, t-mobile, milka, brumík, coca-cola, pribináček, azurit
Kofola, Vodafone
kofola, vodafone, t-mobila
mega lentilky
Mobilní telefon LG
Mountain Dew - "V případě ohrožení jeho Mountain Dew, je tento obvykle mírumilovný samec připraven hájit své vlastnictví tak, jak mu nařizuje jeho zvířecí instinkt....."
Mr. Proper, čistící prostředek
Na Kofolu před Vánoci
na novou banku
Na rostlinný tuk HERA "Pečení je radost. HERA je pečení" , zvuk kostky tuku měkce dopadající do mouky a hudba - Humoreska od Dvořáka.
napadla mě reklama na fernet, dva chlapi na balkoně
nápoj Kofola
nápoje Frugo
například králíček Azurit na praní, pamatuji si ji přesně "Budeš tady ža se vrátím?"
nealko pití - kofola
nealkoholické pití, Poděbradka
oskar
Parfém od Dolce a Gabanna
pití coca-cola
Psí granule pedigree; služby operátora vodafone; energetický nápoj red bull, sušenky tuc; jogurt müller mix...
Pův. Oskar, dnes Vodafone-Tarif
Reklama na tyčinku Twix - slogan - sušenka, karamel, čokoláda
Reklama seznam.cz a reklama s Bobikem
reklamy, ve kterých vystupoval pejsek Bóbik
rozhodně si pamatuji od t-mobilu všechno už se dá dá dá dá
Spotřebiče ETA
Suzuki sX4
T-mobile
T-Mobile, na nějakou jejich službu
tarif od Vodafonu
vizír
voda, mattoni
vodafon Čtvrtníček
Vodafone
vodafone
vodafone - parohy
Vodafone - vánoční akce, reklamy s Čtvrtníčkem
Vodafone- na tarify se čivavama , Kofola - na Kofolu,
Vodafone, Fidorka
Whiskas
žvýkačky orbit
12. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, znám jich několik | 57 | 39,31 % | 39,31 % |
Ne, na žádnou si nemohu vzpomenout | 45 | 31,03 % | 31,03 % |
Ano, ale moc si je nepamatuji | 43 | 29,66 % | 29,66 % |
13. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
T-mobile
AAA Autobazar cz
Air bank
Alza - to se nedá přehlédnout :)
alza, t-mobile, očkování proti klíštěti
auto Mercedes
bankovní služby, banku si nepamatuji; kuchyně Oresi, pytlíková polévka s knedlíčky
čaj saga, banka airbank,
Čistící prostředek - Clin - Děti pokreslí okno Mycí prostředek - Jar - Tchýně
dětská výživa Hame.
Dove
Hame
HOrnbach
Jogurt, zpovědník
KFC reklama na twister a nesnáším reklamy na jakýkoliv fastfood!!!
kinder bueno
kiri, kia ceed, smetana kunín, müller mix, škoda rapid, volkswagen golf, nova audi, bmw s pakety, colgate
komercni banka
krem nivea
kuřátka
mattoni
Mobilní operátoři - Vodafone, T-Mobile
mobilní tarif - vodafone, t-mobile
Na Kofolu
Na Mléčný řez (ten herec je tak nesympatický :S )
na telefony, t-mobile
na Vodafone - je vaše karta na dvě věci...
na volání, vodafone
například od Vitany na polévky, jak si tam kradou z talíře ty knedlíčky, nebo ta přiblblá na nábytek XXX Lutz v Praze Stodůlkách
nevím
panenka barbie
polévka
Reklama na mobilního operátora. T-Mobile
Reklama na tyčinku Mila v kavárně Reklama na T-mobile s Kotkem a spol. Reklama na Komerční banku - tlustí japončíci skáčou z letadla do vody
Reklama od T-mobilu - Pojď mi hop
služby mobilního operátora, T-Mobile
Služby operátora T- mobile
Služby T-mobile, řasenka Maybelline, šampony Ultra Doux Garnier
sto tabletů týdně alza.cz
T mobile
T-mobile O2 Skoda Gazprom
t-mobile
T-mobile
t-mobile
T-mobile
t-mobile
T-mobile
t-mobile
T-mobile
T-mobile
T-mobile
t-mobile
t-mobile
T-mobile
t-mobile - internet
T-Mobile - zadar a spol.
T-mobile- tarify Kečup-Otma
T-mobile- tarify, Zubní náhrada blenda dent
T-Mobile, Air bank
T-mobile, Kofola, Coca-cola,
T-Mobile, Monte - dezert, Paula - puding, nový jogurt od Danone, Hornbach, nova Škoda Octavia
T-Mobile, telekomunikační služby
t-mobile, vodafone
T-mobile, Vodafone
T-mobile,tarify
T-Mobile: Zadara nevolej :D
tarif od t-mobile
tarif, T-mobile
tarif, T-mobile
tarify T-mobile
tarify T-mobile, tablety od Alzy, zubní pasty Sensodine, Amundsen vodka
Zadar - T-mobile Knorr bujóny
14. Jak často využíváte internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 – více hodin denně | 104 | 71,72 % | 71,72 % |
1 – 3 hodiny denně | 26 | 17,93 % | 17,93 % |
Pár hodin týdně | 14 | 9,66 % | 9,66 % |
Minimálně nebo vůbec | 1 | 0,69 % | 0,69 % |
15. Všímáte si reklam na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklamy na internetu nevnímám | 74 | 51,03 % | 51,03 % |
Ano, ale nevnímám je tak moc jako reklamy v televizi | 52 | 35,86 % | 35,86 % |
Ano, vnímám je stejně jako v televizi | 19 | 13,1 % | 13,1 % |
16. Nakupujete v internetových obchodech, bazarech nebo aukcích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 71 | 48,97 % | 48,97 % |
Ano, ale jen výjimečně | 42 | 28,97 % | 28,97 % |
Ne | 18 | 12,41 % | 12,41 % |
Ano, ale pouze pokud mají i kamenný obchod | 14 | 9,66 % | 9,66 % |
17. Jaké zboží nakupujete v internetových obchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Elektroniku | 87 | 60 % | 60 % |
Oblečení | 67 | 46,21 % | 46,21 % |
Jiné (DVD, hudbu, knihy) | 61 | 42,07 % | 42,07 % |
Hračky | 20 | 13,79 % | 13,79 % |
Nenakupuji přes internet | 17 | 11,72 % | 11,72 % |
Potraviny | 11 | 7,59 % | 7,59 % |
18. Přihlašujete se na některé sociální sítě, jako je například: Facebook, Twitter, Lide, Spoluzaci apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, přihlašuji se často | 102 | 70,34 % | 70,34 % |
Ano, ale nepřihlašuji se je příliš často | 27 | 18,62 % | 18,62 % |
Nejsem na žádné sociální síti registrovaný/á | 16 | 11,03 % | 11,03 % |
19. Necháváte si dobrovolně zasílat nějaké reklamní emaily nebo odebíráte novinky na některé stránce na sociálních sítích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 79 | 54,48 % | 54,48 % |
Ano | 66 | 45,52 % | 45,52 % |
20. Zasíláte svým přátelům, nebo dostáváte od nich internetové odkazy na výrobky či služby?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 93 | 64,14 % | 64,14 % |
Zřítka | 34 | 23,45 % | 23,45 % |
Ano | 18 | 12,41 % | 12,41 % |
21. Má Váš mobilní telefon přístup na internet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 106 | 73,1 % | 73,1 % |
Ne | 38 | 26,21 % | 26,21 % |
Nemám mobilní telefon | 1 | 0,69 % | 0,69 % |
22. Využíváte internet v mobilu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nevyužívám | 55 | 37,93 % | 37,93 % |
Ano, velmi často | 48 | 33,1 % | 33,1 % |
Ano, ale jen zřídka | 42 | 28,97 % | 28,97 % |
23. Jaký máte názor na nabízení produktu přes telefon?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vadí mi a jejich nabídku ani neposlouchám | 143 | 98,62 % | 98,62 % |
Nevadí mi, rád/a si poslechnu jejich nabídku | 2 | 1,38 % | 1,38 % |
24. Jak často posloucháte rádio?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zřídka nebo vůbec | 59 | 40,69 % | 40,69 % |
Pár hodin týdně | 58 | 40 % | 40 % |
1 – 3 hodiny denně | 22 | 15,17 % | 15,17 % |
3 a více hodin denně | 6 | 4,14 % | 4,14 % |
25. Jaký je Váš názor na reklamy v rádiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevnímám je | 73 | 50,34 % | 50,34 % |
Vadí mi a ladím na jinou stanici | 50 | 34,48 % | 34,48 % |
Nevadí mi a rád/a si je poslechnu | 22 | 15,17 % | 15,17 % |
26. Nakupujete někdy nějaký výrobek, nebo využíváte nějaké služby, o kterých slyšíte v rádiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, reklamy z rádia nevnímám | 115 | 79,31 % | 79,31 % |
Ano, ale jen zřídka | 27 | 18,62 % | 18,62 % |
Ano, často | 3 | 2,07 % | 2,07 % |
27. Vzpomenete si na nějakou reklamu, která se v posledních dnech vysílá v rádiu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, na žádnou si nemohu vzpomenout | 121 | 83,45 % | 83,45 % |
Ano, ale moc si je nepamatuji | 17 | 11,72 % | 11,72 % |
Ano, znám jich několik | 7 | 4,83 % | 4,83 % |
28. V případě, že jste si na nějakou vzpomněli, tak na jaký výrobek a jaká značka?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Bebínko
cestuj.cz
dárkové koše, dobrý koš
halo tady Impulsovi - rádio Impuls
kasíno kartáč
mahon nabytek
mamacoffee
Mironet
Otevreni centra cerny most
Reklama na nějakou taxi službu, kde opakuji stále dokola jejich cislo. Nevzpomínám si ale na název a ani na to cislo
Slevy v KIKA :D
tablety od Alzy, AAA auto
vrata trido evo
29. Pamatujete si nějakou reklamu, která se již v rádiu nevysílá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, na žádnou si nevzpomínám | 123 | 84,83 % | 84,83 % |
Ano, a vím i na jaký výrobek tato reklama byla | 12 | 8,28 % | 8,28 % |
Ano, ale už nevím, na jaký výrobek reklama byla | 10 | 6,9 % | 6,9 % |
30. V případě, že si pamatujete, tak na jaký výrobek a jaká značka to byla?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
AAA Auto,auta
AAA autobazar
Asko nabytek
Autobazar Gregi, ale to je opravdu hodně dlouho
Fajncom - internet
lidl a nemožné opakování cen pořád dokola, otravné, ale účinné - přesně vím, kolik co stojí :)
Marlenka - dort
oresy
oscilo
Piercing jazyka, udělá i stařika
solar studio Dany Boháčové
31. Pomocí kterých médií zjišťujete aktuální dění ve světě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 132 | 91,03 % | 91,03 % |
Televize | 81 | 55,86 % | 55,86 % |
Tisk | 54 | 37,24 % | 37,24 % |
Rádio | 24 | 16,55 % | 16,55 % |
32. Pomocí kterých médií jste zjišťoval/a aktuální dění ve světě před 10-ti lety?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televize | 130 | 89,66 % | 89,66 % |
Tisk | 67 | 46,21 % | 46,21 % |
Rádio | 41 | 28,28 % | 28,28 % |
Internet | 17 | 11,72 % | 11,72 % |
33. Která média jste využívali nejvíce před 20-ti lety?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Media jsem nevyužíval/a | 92 | 63,45 % | 63,45 % |
Televize | 38 | 26,21 % | 26,21 % |
Tisk | 27 | 18,62 % | 18,62 % |
Rádio | 21 | 14,48 % | 14,48 % |
Internet | 5 | 3,45 % | 3,45 % |
34. Dáváte přednost získávání informací z:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internetu | 113 | 77,93 % | 77,93 % |
Televize | 14 | 9,66 % | 9,66 % |
Denního tisku | 12 | 8,28 % | 8,28 % |
Od známých | 4 | 2,76 % | 2,76 % |
Rádia | 2 | 1,38 % | 1,38 % |
35. Jaký máte názor na reklamy jako takové?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Občas užitečné | 61 | 42,07 % | 42,07 % |
Obtěžují | 53 | 36,55 % | 36,55 % |
Nevadí mi | 25 | 17,24 % | 17,24 % |
Jsou důležité | 6 | 4,14 % | 4,14 % |
36. Co je podle Vás v reklamě důležité?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
To aby si ji lidé zapamatovali | 66 | 45,52 % | 45,52 % |
Pravdivost | 47 | 32,41 % | 32,41 % |
Užitečnost | 15 | 10,34 % | 10,34 % |
Racionální fakta | 11 | 7,59 % | 7,59 % |
Cena | 6 | 4,14 % | 4,14 % |
37. Jaký druh reklamy Vám vadí (např.: na automobily, dětské plený, parfémy,…)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
-
automobily
automobily
automobily
bakterie v záchodě
bankovnictvi
banky
bránící mi dosáhnout požadovaných informací (např. při přehrávání videí na youtube, zpravodajských portálech)... v takovém případě mi vadí jakákoliv reklama
čistící, prací a hygienické věci, finanční nebankovní služby
dámské hygienické potřeby
dámské hygienické potřeby
Dámské intimní potřeby- vložky, tampony
Dámské intimní pripravky
dámské potřeby
dámské vložky
dámské vložky
dámské vložky
dámské vložky a bankovní ústavy
dámské vložky a tampóny
dámské vložky a tampony
dámské vložky, wc čističe, zubní pasta, ta malá zelená svině co říká sto tabletů týýýdně...zabil bych ho
Dětské hračky
dětské pleny
drogistické výrobky
elektronika
Falešné, např praci prasky ktere vyberou nerealne bile triko
Fastfoody a oblečení.
hloupé reklamy, neustále omílaná témata, stále stejný scénář jen s malými obměnami, na výrobku nezáleží
hlučná (projíždějící hulákající vozy), taková, které se neumím vyhnout (plakáty, bilbordy).
Hodně mi vadí reklamy na Perwoll, vyndat na večírku z kabelky min. 1,5l aviváž mi nepřijde moc normální.
hygienické potřeby
hygienické potřeby
Jakékoliv,které propagují velmi drahé zboží ,které nejsou absolutně dostupné pro drtivou většinu běžných lidí.
Když jsou stupidní nebo až moc přehrané, umělé (chování herců, prostředí...). Aktuálně reklama na kinder mléčný řez, jak se tam objeví ta lednice, ale to je spíše kvůli pro mě nesympatickému herci). Nebo cokoliv na to, jak tahají to cosi na praní z kabelky nebo kde to berou...
kosmetické a hygienické potřeby pro ženy
Mobilní operátoři.
na vložky :D
na akční nabídky v supermarketu, čistící prostředky, banky atd.
na alkohol
na cokoliv, kde je žena použita pouze jako sexuální objekt bez inteligentního humoru. Reklamy používající "hospodský humor" předpokládající, že tím pobaví většinu společnosti (T-mobile "Pojď mi, hop?" wtf?!)
na čistící prostředky
na dámské hygienické prostředky
na dámské vložky a tampony
na hygienické potřeby...
na kosmetiku a oblečení
na léky obzvláště na potenci apod.
na politické strany před volbami
na prací prášky bývají trapné reklamy, Jar na nádobí, dámské vložky speciálně Always - jsou špatné a reklama klamavá,
na prací prášky, zubní pasty, vložky
na prací prostředky a potraviny
na prostatu, inkontinenci apod.
Na půjčky, návykové látky, pornografický průmysl, auta
Na tampóny, Na kečup,
na to, co nepotřebuju
Na vlozky
na vložky
na vložky a tampony
na vložky, lepidla na zubní protézy
na vložky, pojištění
nedá se říct, že by mi vyloženě nějaký druh vadil
Nechápu a celkově mi vadí reklamy firmy Hornbach
Nesmyslne reklamy
nevadí mi žádné
Nevadí mi žádné
nevím
nevim
nevybavuju si
noci kluby
nvm
Obecně "infantilní", zavádějící, agresivní...
parfemy, prací prášky, energetika
penis
podpora erekce, dámské vložky
potraviny
potraviny
potraviny
Prací pášek, mycí prostředek, dětský pleny, kvalitní jídlo...
prací prášek
prací prášky
prací prášky
prací prášky
prací prášky
prací prášky
prací prášky, dámské vložky, jakékoli bankovní produkty a instituce
prací prášky, pivo, nahé reklamy sprchových gelů
prací prášky, šampóny a podobné typy reklam dle německého vzoru, aneb musí bát "jasně" řečeno, že daný prací prášek pere o 70% lépe než jiný
praci prostredky, vyrobky pro deti
prací prostředky
prací prostředky
prací prostředky
prací prostředky, mycí prostředky
prasky na erekci
prostenal
prostenaly a podobné věcičky :)
Přípravek na přilepení zubní protézy - hláška "Ty můj smíšku" je otřesná.
přípravky na hubnutí
přípravky na hubnutí
Přípravky podporující pánskou erekci, nechutné reklamy na přípravky proti kašli
půjčky
půjčky, sladké nápoje pro děti,
Reklama sama o sobě podporuje zdravou soutěž na konkrétních trzích, tím pádem je jakákoliv reklama užitečná pro konkurenční boj, z čehož často plynou výhody zejména pro koncového zákazníka. Nemám potíže s inzercí v médiích, v dnešní době mě spíše obtěžují reklamy formou product-placement. Takováto reklama je totiž vysloveně podprahovou záležitostí a deformuje tak možnost zdravého úsudku spotřebitele.
Reklamy mobilních operátorů, reklamy pojišťoven, reklamy na výrobky pro děti (jsou velice trapné),...
reklamy na pojisteni, na banky atd
Reklamy se sexuálním podtextem vysílané v době, kdy televizi mohou sledovat děti.
sexistická reklama všeho druhu
snad všechny ale hlavně na prostatu a zubní náhradu
uřvaná
vadi mi hloupa reklama
vadí mi konkrétní reklama na fixační krém na zubní protézu...
Vadí mi prací prášky (Pleny nejsou s dlouhým ý)
vadí mi reklamy na prací prostředky
vadí mi trapné reklamy, a ty jsou většinou na dámské vložky a tampony...:-D
veskery mimo reklam na mobily a tablety
vlezlé, hloupé a nepravdivé. je mi celkem jedno, co se snaží propagovat:-) spíš mě od nákupu odradí...
vložky
vložky
vložky
vložky
vložky
vložky
vložky
vložky, dětské plenky, krmivo pro psy v době oběda
vložky, hygienické přípravky, tampony, mýdla, čištiče
vsechny
VsechnY
všechny
všechny
Všechny
Všechny
Všechny
všechny
všechny
všechny
všechny
všechny
Všechny
Všechny reklamy co jsem kdy viděl, byly svým způsobem vždy otravné, ať už jsem se u nich zasmál nebo ne. Nejvíce mi vadí reklamy v televizi.
Všeobecně mi vadí veškeré reklamy, neboť se vysílají snad co 15 minut.
zubni protezy
žádná
žádný
žádný
žádný mě nenapadá
žádný specifický
38. Jaké reklamy Vás nejvíce osloví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V televizi | 76 | 52,41 % | 52,41 % |
Na internetu | 33 | 22,76 % | 22,76 % |
Na billboardech | 16 | 11,03 % | 11,03 % |
V tisku | 14 | 9,66 % | 9,66 % |
V rádiu | 6 | 4,14 % | 4,14 % |
39. Myslíte, že se dají elektronická média využívat ještě lépe k propagaci výrobků a služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 66 | 45,52 % | 45,52 % |
Nevím | 57 | 39,31 % | 39,31 % |
Ne | 22 | 15,17 % | 15,17 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.