Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv ICT na vzdělávání
Vliv ICT na vzdělávání
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Urbánková |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2009 - 27. 03. 2009 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 20 / 16.43 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 54 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:17 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento dotazník byl vytvořen v rámci vypracování praktické části bakalářské práce na FIM UHK. Práce se zaměřuje na využívání ICT ve vzdělávání, jeho dopad na studium a vyuku.
Odpovědi respondentů
1. Jsi student/ka?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 78 | 87,64 % | 87,64 % |
ne | 11 | 12,36 % | 12,36 % |
2. Pokud ano, prosím o napsání názvu a místa školy
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Fakulta informatiky a managementu Univerzity Hradec Králové, Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementu, Univerzita Hradec Králové
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK
FIM UHK - AI
FSV UK Praha
Hradec Králové, FIM
MFF Cuni, Praha
muni brno
pravnicka fakulta MU Brno
SOŠ veterinární škola Hradec Králové Pražská 68 - Kukleny Hradec Králové
Śtřední škola managementu a služeb, Praha
UHK
UHK
UHK
uhk
UHK
UHK
UHK
UHK
UHK - FIM - AI
UHK - FIM, HK
UHK - FIM, Hradec Králové
UHK FIM
UHK FIM
UHK FIM
UHK FIM Hradec Králové
UHK HK
UHK-FIM-IM5
UHK, FIM, Hradec Králové
UHK, FIM, Hradec Králové, obor IM3
UHK, Hradec Králové
UHK, Pdf Hradec Králové
UHK,FIM
UHK/FIM Hradec Králové
Univerzita Hradec Kaalové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové - Fakulta Informatiky a Managementu
Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu
Univerzita Hradec Králové, FIM
Univerzita Hradec Králové, FIM
Univerzita Hradec Králové, HK
Univerzita Hradec Králové, Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové, Hradec Králové
Univerzita Hradec Králové, Hradec Králové
Univerzita Palackého Olomouc
univerzita pardubice
Univerzita Pardubice
Univerzita Pardubice
Univerzita Pardubice, Pardubice
upce fes
VOŠ informačních služeb, Praha
VŠE Praha
VŠE PRAHA (to opravdu není univerzita v Mechově)
VŠE, Praha
VUT Brno
Vysoká škola ekonomická, Praha
3. Vlastníte osobní počítač nebo notebook?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 85 | 96,59 % | 95,51 % |
ne | 3 | 3,41 % | 3,37 % |
4. K internetu se připojujte z:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doma | 88 | 98,88 % | 98,88 % |
škola | 71 | 79,78 % | 79,78 % |
zaměstnání | 34 | 38,2 % | 38,2 % |
mobil | 28 | 31,46 % | 31,46 % |
jinde | 18 | 20,22 % | 20,22 % |
5. Činí Vám problémy orientovat se na internetu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 87 | 98,86 % | 97,75 % |
ano | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
6. K vyhledávání informací na internetu využíváte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
86 | 96,63 % | 96,63 % | |
Seznam | 44 | 49,44 % | 49,44 % |
jiné | 15 | 16,85 % | 16,85 % |
Centrum | 10 | 11,24 % | 11,24 % |
Atlas | 4 | 4,49 % | 4,49 % |
Quick | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
Tiscali | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
7. Považujete informace získané na internetu za věrohodné?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spiše ano | 65 | 73,03 % | 73,03 % |
ano | 20 | 22,47 % | 22,47 % |
nevím | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
spíše ne | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
ne | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
8. Naleznete na internetu vždy to co hledáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Skoro vždy | 63 | 70,79 % | 70,79 % |
Ano | 23 | 25,84 % | 25,84 % |
Pouze někdy | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
Ne | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
9. Ke studiu využíváte:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
převážně internet, někdy knihy či časopis | 61 | 70,11 % | 68,54 % |
studuji převážně z knih, internet zřídka | 14 | 16,09 % | 15,73 % |
pouze internet | 12 | 13,79 % | 13,48 % |
10. Dokážete si představit své studium bez pomoci internetu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 72 | 82,76 % | 80,9 % |
nevím | 8 | 9,2 % | 8,99 % |
ano | 7 | 8,05 % | 7,87 % |
11. Jsi student Univerzity Hradec Králové
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 19].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 47 | 64,38 % | 52,81 % |
ne | 26 | 35,62 % | 29,21 % |
12. Myslíte si, že je pro studijní potřeby na Univerzitě dostatek počítačů?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 71,19 % | 47,19 % |
ne | 10 | 16,95 % | 11,24 % |
nevím | 7 | 11,86 % | 7,87 % |
13. Ohodnoťte vybavenost počítačů na UHK softwarem pro studijní účely od 1 do 5 (jako ve škole za 1 nejlepší za 5 nejhorší)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2 | 31 | 53,45 % | 34,83 % |
3 | 14 | 24,14 % | 15,73 % |
1 | 11 | 18,97 % | 12,36 % |
2.5 | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
5 | 1 | 1,72 % | 1,12 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.08 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 3 |
Variační rozpětí: | 2 |
Rozptyl: | 0.41 |
Směrodatná odchylka: | 0.64 |
Medián: | 2 |
Modus: | 2 |
14. Absolvoval/a jste někdy předměty založené na eLearningu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 59,02 % | 40,45 % |
ne | 25 | 40,98 % | 28,09 % |
15. Pokud ano uveďte jejich počet
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 9 | 25 % | 10,11 % |
1 | 8 | 22,22 % | 8,99 % |
2 | 7 | 19,44 % | 7,87 % |
5 | 4 | 11,11 % | 4,49 % |
6 | 3 | 8,33 % | 3,37 % |
4 | 3 | 8,33 % | 3,37 % |
20 | 2 | 5,56 % | 2,25 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.47 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 20 |
Variační rozpětí: | 19 |
Rozptyl: | 10.98 |
Směrodatná odchylka: | 3.31 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
16. Byl/a jste spokoje s vedením těchto předmětů?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Měl/a bych výhrady. | 23 | 63,89 % | 25,84 % |
Ano | 11 | 30,56 % | 12,36 % |
Ne | 2 | 5,56 % | 2,25 % |
17. Vyhovuje Vám způsob absolvování předmětů pomocí eLearningu
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 19 | 50 % | 21,35 % |
Spíše ne | 13 | 34,21 % | 14,61 % |
Ano | 6 | 15,79 % | 6,74 % |
18. Myslíte si, že je odborná vybavenost pedagogů učících technické předměty dostačující?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pouze u některých pedagogů | 35 | 66,04 % | 39,33 % |
Ano | 17 | 32,08 % | 19,1 % |
Ne | 1 | 1,89 % | 1,12 % |
19. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
muž | 53 | 59,55 % | 59,55 % |
žena | 36 | 40,45 % | 40,45 % |
20. Jaký je Váš věk
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
22 | 29 | 32,58 % | 32,58 % |
21 | 12 | 13,48 % | 13,48 % |
24 | 10 | 11,24 % | 11,24 % |
23 | 10 | 11,24 % | 11,24 % |
25 | 7 | 7,87 % | 7,87 % |
20 | 6 | 6,74 % | 6,74 % |
26 | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
19 | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
33 | 2 | 2,25 % | 2,25 % |
22 let | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
ostatní odpovědi | 8 | 8,99 % | 8,99 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 22.8 |
Minimum: | 20 |
Maximum: | 33 |
Variační rozpětí: | 13 |
Rozptyl: | 4.69 |
Směrodatná odchylka: | 2.16 |
Medián: | 22 |
Modus: | 22 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.