Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv internetu na vzdělávání

Vliv internetu na vzdělávání

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:David Sedláček
Šetření:09. 04. 2012 - 16. 04. 2012
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):25 / 11.69
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj,

Jsem student 4. ročníku bakalářského studia Fakulty Informatiky a Statistiky na VŠE.

Rád bych vás poprosil o vyplnění dotazníku potřebného do mé bakalářské práce na téma: 

 

"Vliv internetu na vzdělávání"

 

Dotazník vám zabere jen několik málo minut.

Předem děkuji za Váš čas.

 

--- !!!POZOR!!!! ---

POUZE pro STUDENTY a PEDAGOGY

- především středoškolsky orientované

 

Děkuji za pochopení

Odpovědi respondentů

1. Jste student nebo pedagog?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [studentotázka č. 2, pedagogotázka č. 13, ani jedna z možností → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student10671,62 %71,62 %  
pedagog3221,62 %21,62 %  
ani jedna z možností106,76 %6,76 %  

Graf

2. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – 55350 %35,81 %  
6+3533,02 %23,65 %  
1 – 21312,26 %8,78 %  
na internetu nejsem denně54,72 %3,38 %  

Graf

3. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hledání informací8277,36 %55,41 %  
komunikace8075,47 %54,05 %  
výuka/studium7368,87 %49,32 %  
stahování souborů5350 %35,81 %  
sledování videí/poslech hudby4845,28 %32,43 %  
sledování zpráv4239,62 %28,38 %  
práce21,89 %1,35 %  
hry10,94 %0,68 %  
k hledání informací10,94 %0,68 %  
poslouchání hudby10,94 %0,68 %  

Graf

4. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pomocí vyhledávače (Google, Seznam, apod.), který mi sám najde to nejlepší8479,25 %56,76 %  
www stránky (ověřené)7469,81 %50 %  
učebnice ze školy3734,91 %25 %  
knihy, odborná literatura, encyklopedie3533,02 %23,65 %  
knihy, odborná encyklopedie, encyklopedie76,6 %4,73 %  
odborná literatura v elektronické formě10,94 %0,68 %  
odborné publikace, přednášky ze zahraničních univerzit a podobně10,94 %0,68 %  
Google a ověřím si zdroj10,94 %0,68 %  
knihy v elektronické podobě10,94 %0,68 %  
zápisky10,94 %0,68 %  
Wikipedia10,94 %0,68 %  
arxiv atd - vyhledávání vědeckých článků10,94 %0,68 %  

Graf

5. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano (= více spolehlivých než nespolehlivých)7772,64 %52,03 %  
Spíše ne (= více nespolehlivých než spolehlivých)1816,98 %12,16 %  
Ano (= většina)98,49 %6,08 %  
Nedokáži rozeznat spolehlivé od nespolehlivých21,89 %1,35 %  

Graf

6. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4643,4 %31,08 %  
Ne3734,91 %25 %  
Nevím3633,96 %24,32 %  
zásah do soukromí21,89 %1,35 %  
rychlejší komunikace21,89 %1,35 %  
je to rychlé a pohodlné21,89 %1,35 %  
Je to nepotřebné, především e-mail10,94 %0,68 %  
Myslím, že při dnešní rozšířenosti sociálních sítí jsou na těchto místech informace široce dostupné, navíc jsou soc. sítě obvykle přehlednější než informační systémy škol.10,94 %0,68 %  
třeba sdílení informací o přípravě na testy a pod.10,94 %0,68 %  
sociální síť stírá společenské postavení10,94 %0,68 %  
dle meho nazoru pedagog ztraci autoritu, pokud se 'prateli' se svymi studenty na socialni siti10,94 %0,68 %  
v rámci různých studijních skupin je to ok. Do přátel by se však přidávat neměli.10,94 %0,68 %  
Sociální sítě nejsou k tomuto účelu uzpůsobeny10,94 %0,68 %  
přes maily ano, facebook snižuje autoritu10,94 %0,68 %  
Komunikace na sociálních sítích je velice vhodná, protože se pedagogové přiblíží k prostředí svých studentů a dokáží lépe reflektovat jejich potřeby a přizpůsobovat se formou a obsahem jejich potřebám. Skvěle má tuto komunikaci zvládnuté FFUK - Stunome. 10,94 %0,68 %  
boří mosty, je svižnější10,94 %0,68 %  
Je to rychlé, snadné a není třeba se kvuli tomu schazet :)10,94 %0,68 %  
záleží na důvodu komunikace (sdělování informací o studiu by mělo jít oficiálnější cestou, ale proti komunikaci o mimoškolních záležitostech prostřednictvím sociálních sítí nic nemám)10,94 %0,68 %  
Sociální sítě jsou hojně využívány, což usnadňuje komunikaci,já však preferuji jiné prostředky.10,94 %0,68 %  
určitě ano, ale je součástí pedagogovy profesionality, aby si uměl zachovat odstup10,94 %0,68 %  
S mnoha pedagogy ve spojení přes sociální sítě třeba vůbec nejsme/nejsem a někteří ani siociální sítě vůbec nepoužívají, tak něco mezi ano či ne, proto volím NEVÍM.10,94 %0,68 %  
Z očí do očí je vždy lepší.10,94 %0,68 %  
Je to rychlejší, pohodlně z domova řeším problémy ohledně školy10,94 %0,68 %  
Je to určitě nejrychlejší způsob komunikace10,94 %0,68 %  
Přátelštější, osobnější přístup k učiteli10,94 %0,68 %  
Možnost rychlejšího a individuálnějšího přístupu.10,94 %0,68 %  
netuším, nemám s tím zkušenosti10,94 %0,68 %  
Nemám žádný účet na sociální siti. 10,94 %0,68 %  
Rychlost,nemusíme se domlouvat na osobní schůzku.10,94 %0,68 %  
Určitě, protože se může student může zeptat na to, co neví atd.10,94 %0,68 %  
Zasílání učiva na společný e-mail, když odpadne hodina apod.10,94 %0,68 %  
Zvolte dvě možnosti? To mám zvolit ano a ne??10,94 %0,68 %  
Myslím, že to dotyčnému pedagogovi ubírá na autoritě. Pokud jde ale o posílání např.emailů s látkou potřebnou k výuce, problém určitě nevidím.10,94 %0,68 %  
beru to jako zlepčení vztahu mezi učitelem a žákem...učitel se přeci jen nemůže věnovsat včem a tady to je jedna z možností i k bližšímu poznání10,94 %0,68 %  
Prohlubuje se vztah žáka a pedagoga.10,94 %0,68 %  
nejsem si jist10,94 %0,68 %  
raději komunikuji emailem, větší soukromí10,94 %0,68 %  
komunikace je nutná a v moderní době je třeba ji využít, k tomu jde rychle přes sociální sítě a člověk ví, že je daná osoba online10,94 %0,68 %  
Mezi studenty ano ale mezi studenty a pedagogy to může mít i stinné stránky.10,94 %0,68 %  
Rychlost10,94 %0,68 %  
V určitých situacích asi ano. 10,94 %0,68 %  
vztah se stává osobnějším než je potřeba, což může uškodit oběma stranám10,94 %0,68 %  
v některých situacích mi to nepřijde vhodné10,94 %0,68 %  
je to divné, mít učitele mezi přáteli na soc. sítích a psát si s nimi.. mailová komunikace není tak osobní a je tedy lepší10,94 %0,68 %  
Přijde mi jako užitečné domlouvat se s profesory přes e-mail, ale domlouvat se s němi např. přes Facebook, mi přijde poněkud přehnané.10,94 %0,68 %  
vhodné je sdělování termínů a výsledků testů10,94 %0,68 %  
Jedině že by na to byla speciální stránka.10,94 %0,68 %  
rychlost, ale negativum - neoficiálnost10,94 %0,68 %  
primárním účelem sociálních sítí není vzdělávání10,94 %0,68 %  
je to oříliš osobní10,94 %0,68 %  
Rychlá komunikace10,94 %0,68 %  
.10,94 %0,68 %  
nejsem na žádné soc.síti10,94 %0,68 %  
Rychlá a bezplatná10,94 %0,68 %  
Komunikace přes socialni sitě mezi pedagogy a studenty se mi zda neprofesionalní. Nevzbuzuje to ve mně dobrý pocit. Na socialnich sitich mluvim jen s přateli.10,94 %0,68 %  
více se sblíží10,94 %0,68 %  
například sdílení elktronického materiálu, bez nutnosti mrhání papíru, nebo zasílání hromadných zpráv pokud se ruší, či mění výuka10,94 %0,68 %  
není, nepřispívá sociálním vazbám10,94 %0,68 %  
nevím, nemám účet na soc. síti10,94 %0,68 %  
Ani je to rychle,,,10,94 %0,68 %  
neni vhodná10,94 %0,68 %  
Lepší zpětná vazba.10,94 %0,68 %  
Sdílení informací10,94 %0,68 %  
člověk může komunikovat s profesorem kdykoli v době volna10,94 %0,68 %  
Upřednostňuji e-mail10,94 %0,68 %  
rychlý kontakt10,94 %0,68 %  
rychlost, prehlednost pro vsechny10,94 %0,68 %  
nechci aby mě otravovali i doma10,94 %0,68 %  
Komunikace přes sociální sítě působí spíše "přátelsky".10,94 %0,68 %  
Myslím, že je vhodnější zvolit např. e-mail než sociální sítě.10,94 %0,68 %  
je to neosobní10,94 %0,68 %  

Graf

7. Máte účet na sociální síti? Pokud ano, jaký vliv má na Váš reálný život čas strávený na sociálních sítích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivní, veškeré potřebné informace zjistím právě pomocí sociální sítě3331,13 %22,3 %  
negativní, je to ztráta času, který bych v budoucnu chtěl využít jiným (lepším) způsobem3230,19 %21,62 %  
žádný, vše je při jejich existenci na takové úrovni, jak tomu bylo před jejich vytvořením2523,58 %16,89 %  
vliv sociálních sítí nedokážu posoudit1615,09 %10,81 %  

Graf

8. Jakou formu vzdělávání upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klasická forma ve škole8681,13 %58,11 %  
internet3936,79 %26,35 %  
přímý kontakt s učitelem (např. soukromé doučování)3734,91 %25 %  
vzdělávací kurzy či pořady2826,42 %18,92 %  
e-learning (DVD, CD, apod.)1917,92 %12,84 %  
nás je v kruhu tak málo (5), že se téměř stírá rozdíl mezi klasickou výukou a soukromým doučováním10,94 %0,68 %  
Knihy10,94 %0,68 %  
jak kdy a na co.10,94 %0,68 %  

Graf

9. Dokážete si představit studium bez internetu? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne5753,77 %38,51 %  
Ne4542,45 %30,41 %  
Ano87,55 %5,41 %  
Spíše ano76,6 %4,73 %  
Nevím76,6 %4,73 %  
neodmyslitelná věc10,94 %0,68 %  
Nedovedu si představit vyhledávání informací bez internetu, např. internetové databáze odborných časopisů studentům ohromně šetří čas, který by jinak trávili nad listováním papírovými časopisy.10,94 %0,68 %  
představit si to dokážu, ale bylo by to mnohem pomalejší a složitější10,94 %0,68 %  
je to rychlejší než chodit do knihovny10,94 %0,68 %  
bylo by to hodně těžký10,94 %0,68 %  
spoustu informací, které ve škole nepostřehnu lze dohledat na internetu10,94 %0,68 %  
Neumim si predstavit komunikaci s pedagogem a studenty bez internetu.10,94 %0,68 %  
Internet je studnice informací10,94 %0,68 %  
Nedokážu, protože studuji obor, který je na počítačích, internetu a novinkách založen. Protože škola pružně nereaguje na nové trendy, je pro studium internet a nové, aktuální podněty velice důležitý. 10,94 %0,68 %  
Bylo by to trochu složitější, ale zvládali to naši prarodičové, zvládli bychom to také.10,94 %0,68 %  
Všechno by trvalo mnohem déle a čas je to jediné, co máme.10,94 %0,68 %  
bez internetu bych neměl přístup k nejnovějším odborným článkům10,94 %0,68 %  
Sami profesoři dnes užívání internetu ke studiu doporučují ne-li vyžadují.Několik mých profesorů používá vlastní blogy pro sdílení studijních materiálů.10,94 %0,68 %  
Máme přece učebnice.10,94 %0,68 %  
Krok zpátky, internet šetří čas a čas jsou peníze a peníze jsou zapotřebí10,94 %0,68 %  
Konzultace beru jako poslední možnost, nejdřív se vše snažím najít sám10,94 %0,68 %  
spoustu jak prezentací tak studijních podkladů hledám na internetu10,94 %0,68 %  
na internetu je jednodušší a rychlejší získat informace10,94 %0,68 %  
internet je pro mě zdroj potřebných informací ke zpracovávání podkladů do školy10,94 %0,68 %  
Jde o důležitý informační zdroj.10,94 %0,68 %  
rychlejší forma10,94 %0,68 %  
Když mi něco není jasné, můžu to najít lépe podané. 10,94 %0,68 %  
Nutnost docházení a trávení času v knihovně10,94 %0,68 %  
Ne, protože internet ke studiu patří(hledáme přes něj informace, vzděláváme se...)10,94 %0,68 %  
na internetu vyhledávám pouze informace, které potřebuji ke zhotovení např. seminární práce, prezentace apod.10,94 %0,68 %  
Téměř denně na internetu rychle a pohodlně hledám potřebné informace ke studiu.10,94 %0,68 %  
už nedokážu,využívám ho prakticky furt10,94 %0,68 %  
Díky internetu je vyhledávání informací pohodlné, rychlé, člověk zvládne projít mnohem více materiálů, než když je musí shánět v tištěné podobě.10,94 %0,68 %  
v dnešním digitalizovaném světě je využití internetu povinné10,94 %0,68 %  
komunikace s vyučujícími, spolužáky, posílání studijních informací a materiálů, online testy, školní inf. systém10,94 %0,68 %  
jelikož jsem vyrůstala v době bez internetu, tak si takové studium dokážu představit, sice je to obtížnější při vyhledávání seminárek či referátů, ale dle mě by to bylo pro mnohé lepší, neboť by zjistili, že existuje i něco jako kniha či osobní kontakt10,94 %0,68 %  
neměla bych k dispozici i jiné zdroje než knihy, učebnice10,94 %0,68 %  
Bez internetu bych se nedozvěděl zřejmě tolik informací jako teď10,94 %0,68 %  
ani si to nechci představovat10,94 %0,68 %  
Je to nenahraditelný zdroj informací10,94 %0,68 %  
Na internetu si doplňuji vzdělání. 10,94 %0,68 %  
podstatná část komunikace s mojí školou probíhá právě přes internet10,94 %0,68 %  
bylo by to obtížnější10,94 %0,68 %  
Většinu podkladů od profesorů máme sdílených na internetu a více méně ke každé práci ho nutně potřebuji využít.10,94 %0,68 %  
vyhledávám bližší informace k danému učivu10,94 %0,68 %  
vyhledávání konstant, vzorečků a definic je rychlejší na wiki než v hromadě sešitů. Navíc některé věci ani nikde nemám.10,94 %0,68 %  
učit se dá v knihovně10,94 %0,68 %  
Kdyby tomu byl přispůsoben i pedagog.10,94 %0,68 %  
v mém oboru to není možné, ale umím si představit obory, kde to možné je10,94 %0,68 %  
nutnost hledání informací10,94 %0,68 %  
.10,94 %0,68 %  
šlo by to za předpokladu, že bychom neměli každý den milión úkolů10,94 %0,68 %  
rychlost vyhledávání, ty by jsi to chtěl hledat v knihách? vážně?10,94 %0,68 %  
Intenet je nejrychleši ve vyhledávání informací 10,94 %0,68 %  
je zde plno dostupných informací všem, přibývá studentů a ubývá knižních publikací10,94 %0,68 %  
...10,94 %0,68 %  
najde zde vše, co potřebuji10,94 %0,68 %  
šlo to dřív, šlo by to i nyní, ale bylo by časově náročnější10,94 %0,68 %  
chyběla by mi snadnost dohledávání informací10,94 %0,68 %  
Bylo by to slozitejsi10,94 %0,68 %  
samozřejmě to jde i bez internetu, ale pomaleji10,94 %0,68 %  
Nedovedu. 10,94 %0,68 %  
Drtivou většinu informací vyhledávám na internetu.10,94 %0,68 %  
ztížené vyhledávání informací, nemožnost sdílení informací se spolužáky...10,94 %0,68 %  
potřebuji ho ke vzdělávávání10,94 %0,68 %  
Internet ušetří spoustu času při hledání a získávání informací.10,94 %0,68 %  
je to nejsnadnejsi, nejrychlejsi, nejpohodlnejsi a10,94 %0,68 %  
Vyhledáváni většiny podkladu na internetu je nezbytná10,94 %0,68 %  
Pomocí internetu se dá jednodušeji zjistit např. obsah látky, kterou jsme zmeškali.10,94 %0,68 %  
bez internetu by to bylo náročnější10,94 %0,68 %  
knihovny nejsou tak obsáhlé10,94 %0,68 %  

Graf

10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano5148,11 %34,46 %  
Ano3230,19 %21,62 %  
Nevím1312,26 %8,78 %  
Spíše ne76,6 %4,73 %  
Ne32,83 %2,03 %  

Graf

11. V čem je dle Vás přednost internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlý přehled a dostupnost k rozmanitým zdrojům9185,85 %61,49 %  
intenzivnější komunikace (nejen) mezi fyzicky vzdálenými jedinci5148,11 %34,46 %  
dostupnější vzdělání5148,11 %34,46 %  
efektivita při výběru toho, co mám zájem si přečíst/čemu chci věnovat pozornost4643,4 %31,08 %  
možnost publikovat své poznatky3129,25 %20,95 %  
hypertextová povaha umožňuje propojovat informace do souvislostí a snáze vyhledávat3028,3 %20,27 %  
Info o vzdálených věcech10,94 %0,68 %  
když si představím nemožnost dohledat informace jinde než v tištěných (zcenzurovaných a zastarávajících) slovnících, uvědomuji si, oč těžší pozici lidé měli při jakékoli jen trochu intelektuálně náročnější činnosti, od luštění křížovky po vědeckou práci10,94 %0,68 %  

Graf

12. V čem Vás naopak internet nejvíce negativně ovlivňuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snížení úrovně čtení, preference „prolétávání“ textu4643,4 %31,08 %  
touha po neustálém kontaktu a stimulaci4239,62 %28,38 %  
neschopnost udržet pozornost po delší dobu4138,68 %27,7 %  
vytrhávání informací z kontextu, trivializace, povrchnost3331,13 %22,3 %  
nízká pečlivost díky pomíjivé podstatě internetu2725,47 %18,24 %  
neschopnost orientovat se v informacích109,43 %6,76 %  
nic z výše uvedeného10,94 %0,68 %  
touha po neustálém kontaktu a stimulaci nepovažuji za negativní10,94 %0,68 %  
Žádný negativní vliv nevidím10,94 %0,68 %  
tupost některých pisatelů10,94 %0,68 %  
dlouhý čas na něm (občas zbytečně) strávený10,94 %0,68 %  
nemyslím si že mě negativně ovlivnil10,94 %0,68 %  
široká nabídka možností prokrastinace10,94 %0,68 %  
žrout času10,94 %0,68 %  

Graf

13. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – 51340,63 %8,78 %  
1 – 21237,5 %8,11 %  
6+515,63 %3,38 %  
na internetu nejsem denně26,25 %1,35 %  

Graf

14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hledání informací2578,13 %16,89 %  
komunikace1753,13 %11,49 %  
výuka/studium1650 %10,81 %  
sledování zpráv1443,75 %9,46 %  
stahování souborů721,88 %4,73 %  
sledování videí/poslech hudby412,5 %2,7 %  
k ničemu13,13 %0,68 %  
Pouzivam Facebook Group pro komunikaci se studenty a pro vyuku VS kursu.13,13 %0,68 %  
Propagovani praci studentu a pedagogu.13,13 %0,68 %  
Pouzivam jej ke vsem uvedenym ucelum. 13,13 %0,68 %  
sledování filmů13,13 %0,68 %  

Graf

15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www stránky (ověřené)2165,63 %14,19 %  
knihy, odborná literatura, encyklopedie1959,38 %12,84 %  
učebnice ze školy1650 %10,81 %  
pomocí vyhledávače (Google, Seznam, apod.), který mi sám najde to nejlepší1443,75 %9,46 %  
knihy, odborná encyklopedie, encyklopedie26,25 %1,35 %  
blogy, eLearning, online konference13,13 %0,68 %  
Rovnez i YouTube. 13,13 %0,68 %  
nevyhledávám - vystačím s existujícími13,13 %0,68 %  

Graf

16. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano (= více spolehlivých než nespolehlivých)2681,25 %17,57 %  
Spíše ne (= více nespolehlivých než spolehlivých)618,75 %4,05 %  

Graf

17. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1856,25 %12,16 %  
Ano721,88 %4,73 %  
Nevím618,75 %4,05 %  
Domů si studenty také nezvu.13,13 %0,68 %  
aktuální reakce na výuku13,13 %0,68 %  
Jednoznačná ztráta autority13,13 %0,68 %  
nezbytná jako forma preferovaná studenty13,13 %0,68 %  
Usnadní to práci pedagoga, jednoduše může vytvořit komunikační skupinu, ve které lze probírat a diskutovat (na formální úrovni) různé problémy daného předmětu13,13 %0,68 %  
ne, není. Zbytečnost.13,13 %0,68 %  
Nic nenahradi osobni kontakt, socialni sit je neverohodna nahrazka13,13 %0,68 %  
posílám studentům materiály na mail, jsem s nimi přes mail v kontaktu, ale sociální sítě nepoužívám13,13 %0,68 %  
Na FB Group stenu davam prednasky, i jine (visualni) materialy, komunikujeme, snadny pristup pro studenty i pres mobil,neni mozne se vymlouvat.13,13 %0,68 %  
osobní přístup je lepší13,13 %0,68 %  
Zatím jsem to nezkoušel.13,13 %0,68 %  
je dostupná a rychlá, ale ne efektivní,někdy pomůže13,13 %0,68 %  
je to nevhodné13,13 %0,68 %  
Vzhledem k odstupu mezi žákem a pedagogem ji nepovažuji za vhodnou.13,13 %0,68 %  
nevstupuji zásadně na sociální sítě pro zachopvání psychické pohody13,13 %0,68 %  
Osobní kontakt je nenahraditelný.13,13 %0,68 %  
upřednostňuji přímou komunikaci13,13 %0,68 %  
rychlost13,13 %0,68 %  
jen vybrané okruhy komunikace - např. že odpadá výuka:-))13,13 %0,68 %  
vytrácí se osobní kontakt13,13 %0,68 %  
Svoboda znamená také nebýt na facebooku.13,13 %0,68 %  
není to komunikace soukromá13,13 %0,68 %  
Upřednostňuji osobní jednání. Toleruji pouze maily, pokud je to nutné.13,13 %0,68 %  
rychlost komunikace13,13 %0,68 %  
Určitě záleží na věku dětí a vzájemné důvěře mezi učitelem a dětmi. Otázkou je také, jak by na tuto komunikaci nahlíželi rodiče.13,13 %0,68 %  
Sociální sítě dle mého názoru slouží spíše k neformálním kontaktům.13,13 %0,68 %  
pokud už musí být komunikace z nějakého důvodu přes internet, jsou i jiné možnosti než sociální sítě13,13 %0,68 %  
přiblížení ke studentovi13,13 %0,68 %  

Graf

18. Považujete bezplatné on-line zdroje typu Google nebo Wikipedia za preferovaný zdroj informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1959,38 %12,84 %  
Ano721,88 %4,73 %  
Spíše ne515,63 %3,38 %  
Nevím13,13 %0,68 %  

Graf

19. Odkazujete na tyto zdroje své žáky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1031,25 %6,76 %  
Spíše ne928,13 %6,08 %  
Ano928,13 %6,08 %  
Ne412,5 %2,7 %  

Graf

20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1546,88 %10,14 %  
Spíše ano1134,38 %7,43 %  
Spíše ne618,75 %4,05 %  

Graf

21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1134,38 %7,43 %  
Spíše ano1031,25 %6,76 %  
Ano825 %5,41 %  
Ne39,38 %2,03 %  

Graf

22. Dochází díky internetu k úpadku kritického myšlení? Proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano1340,63 %8,78 %  
Spíše ne928,13 %6,08 %  
Ano721,88 %4,73 %  
Ne39,38 %2,03 %  
přebírají hotové informace, nepřemýšlejí, zda je to pravda13,13 %0,68 %  
na vině není internet, problémy působí problematická orientace v příliš velkém množství informací13,13 %0,68 %  
student je limitován; interet mu nabízí "předžvýkané" informace13,13 %0,68 %  
Jde o problém studentů, neumí s internetm zacházet13,13 %0,68 %  
Mechanicky kopiruji bez hlubsiho zpracovani a kritickeho pochopeni13,13 %0,68 %  
žácvyužijí první možnost, která se jim nabídne, zpravidla nezkoumají žádnou další a neověřují si pravdivost 13,13 %0,68 %  
Uroven kritickeho mysleni nezavisi na interenetu.13,13 %0,68 %  
hledání zábavy13,13 %0,68 %  
Příliš mnoho málo zpracovaných informací. 13,13 %0,68 %  
ano, jsou pohodlní13,13 %0,68 %  
Myšlení bolí13,13 %0,68 %  
Spíše ne - nemyslím si, že příčinou je internet.13,13 %0,68 %  
studenti gymnázia budou vždy samostatně myslící osobnosti13,13 %0,68 %  
Přejímání hotových informací bez přemýšlení a tvůrčího nasazení.13,13 %0,68 %  
příliš názorů vede k pouhému přebírání informací13,13 %0,68 %  
lze použít právě k rozvoji krit.myšlení13,13 %0,68 %  
nerozumím otázce13,13 %0,68 %  
dochází k bezmyšlenkovitému přebírání informací13,13 %0,68 %  
nečtou, vše stahují z internetu, jen pasivně přijímají infos13,13 %0,68 %  
Souvisí to s leností žáků:-) V knihách musí víc vyhledávat a přemýšlet, co opsat a co vynechat. Na internetu lze kopírovat. 13,13 %0,68 %  
třídění informací13,13 %0,68 %  
Zde hraje důležitou roli právě pedagog. Měl by děti naučit s informacemi z internetu správně naložit. 13,13 %0,68 %  
Studenti často vyhledají pouze jeden zdroj, který není nijak ověřený a pouze zkopírují text, často ho ani nepřečtou.13,13 %0,68 %  
množství informací vede k zahlcení a k pocitu, že už stejně nelze nic vymyslet13,13 %0,68 %  
lidé jsou jako ovce :-)13,13 %0,68 %  

Graf

23. Připadá Vám dnešní – síťová – generace díky internetu vzdělanější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1340,63 %8,78 %  
Ne1237,5 %8,11 %  
Spíše ano721,88 %4,73 %  

Graf

24. Je zapotřebí hledat nové metody výuky, aby pedagogové dokázali zaujmout pozornost studentů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1650 %10,81 %  
Spíše ano1134,38 %7,43 %  
Ne39,38 %2,03 %  
Spíše ne26,25 %1,35 %  

Graf

25. Co je důležitější: Změna přístupu pedagogů k výuce nebo změna přístupu studentů k učení (v souvislosti s ICT)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Obě možnosti jsou stejně důležité1340,63 %8,78 %  
Změna je nutná na všech 3 stranách (studenti, pedagogové i rodiče)928,13 %6,08 %  
Žádná; problém je na straně přístupu rodičů k dětem412,5 %2,7 %  
Změna přístupu pedagogů39,38 %2,03 %  
Změna přístupu studentů39,38 %2,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste student nebo pedagog?

  • odpověď pedagog:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 2 na otázku 13. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – 5 na otázku 13. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hledání informací na otázku 14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace na otázku 14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sledování zpráv na otázku 14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výuka/studium na otázku 14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy, odborná literatura, encyklopedie na otázku 15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomocí vyhledávače (Google, Seznam, apod.), který mi sám najde to nejlepší na otázku 15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi učebnice ze školy na otázku 15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi www stránky (ověřené) na otázku 15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano (= více spolehlivých než nespolehlivých) na otázku 16. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 18. Považujete bezplatné on-line zdroje typu Google nebo Wikipedia za preferovaný zdroj informací?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 22. Dochází díky internetu k úpadku kritického myšlení? Proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 23. Připadá Vám dnešní – síťová – generace díky internetu vzdělanější?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 23. Připadá Vám dnešní – síťová – generace díky internetu vzdělanější?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 24. Je zapotřebí hledat nové metody výuky, aby pedagogové dokázali zaujmout pozornost studentů?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 24. Je zapotřebí hledat nové metody výuky, aby pedagogové dokázali zaujmout pozornost studentů?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obě možnosti jsou stejně důležité na otázku 25. Co je důležitější: Změna přístupu pedagogů k výuce nebo změna přístupu studentů k učení (v souvislosti s ICT)?
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 19. Odkazujete na tyto zdroje své žáky?

3. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

  • odpověď hledání informací:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)
  • odpověď komunikace:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

4. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

  • odpověď pomocí vyhledávače (Google, Seznam, apod.), který mi sám najde to nejlepší:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

5. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

  • odpověď Spíše ano (= více spolehlivých než nespolehlivých):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

8. Jakou formu vzdělávání upřednostňujete?

  • odpověď klasická forma ve škole:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi knihy, odborná literatura, encyklopedie na otázku 4. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

11. V čem je dle Vás přednost internetu?

  • odpověď rychlý přehled a dostupnost k rozmanitým zdrojům:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný, vše je při jejich existenci na takové úrovni, jak tomu bylo před jejich vytvořením na otázku 7. Máte účet na sociální síti? Pokud ano, jaký vliv má na Váš reálný život čas strávený na sociálních sítích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi e-learning (DVD, CD, apod.) na otázku 8. Jakou formu vzdělávání upřednostňujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 9. Dokážete si představit studium bez internetu? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

  • odpověď hledání informací:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi pomocí vyhledávače (Google, Seznam, apod.), který mi sám najde to nejlepší na otázku 15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?
    • zobrazit další souvislosti
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obě možnosti jsou stejně důležité na otázku 25. Co je důležitější: Změna přístupu pedagogů k výuce nebo změna přístupu studentů k učení (v souvislosti s ICT)?

16. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

  • odpověď Spíše ano (= více spolehlivých než nespolehlivých):
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste student nebo pedagog?

2. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

3. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

4. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

5. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

6. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

7. Máte účet na sociální síti? Pokud ano, jaký vliv má na Váš reálný život čas strávený na sociálních sítích?

8. Jakou formu vzdělávání upřednostňujete?

9. Dokážete si představit studium bez internetu? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

11. V čem je dle Vás přednost internetu?

12. V čem Vás naopak internet nejvíce negativně ovlivňuje?

13. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

16. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

17. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

18. Považujete bezplatné on-line zdroje typu Google nebo Wikipedia za preferovaný zdroj informací?

19. Odkazujete na tyto zdroje své žáky?

20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?

21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?

22. Dochází díky internetu k úpadku kritického myšlení? Proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

23. Připadá Vám dnešní – síťová – generace díky internetu vzdělanější?

24. Je zapotřebí hledat nové metody výuky, aby pedagogové dokázali zaujmout pozornost studentů?

25. Co je důležitější: Změna přístupu pedagogů k výuce nebo změna přístupu studentů k učení (v souvislosti s ICT)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste student nebo pedagog?

2. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

3. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

4. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

5. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

6. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

7. Máte účet na sociální síti? Pokud ano, jaký vliv má na Váš reálný život čas strávený na sociálních sítích?

8. Jakou formu vzdělávání upřednostňujete?

9. Dokážete si představit studium bez internetu? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti.)

10. Cítíte se díky internetu vzdělanější?

11. V čem je dle Vás přednost internetu?

12. V čem Vás naopak internet nejvíce negativně ovlivňuje?

13. Kolik hodin denně trávíte využíváním internetu?

14. K jakému účelu internet nejčastěji využíváte?

15. Kde nejčastěji vyhledáváte informace potřebné ke studiu/výuce?

16. Myslíte si, že informace na internetu jsou spolehlivé (věrohodné)?

17. Je vhodná komunikace mezi studenty a pedagogy přes sociální sítě? A proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

18. Považujete bezplatné on-line zdroje typu Google nebo Wikipedia za preferovaný zdroj informací?

19. Odkazujete na tyto zdroje své žáky?

20. Pozorujete u svých žáků sklon ke zpracování informací z internetu formou "Copy-Paste", resp: "CTRL-C, CTRL-V"?

21. Je internet nápomocný k samostatnosti studentů při zpracování informací?

22. Dochází díky internetu k úpadku kritického myšlení? Proč? (Svou odpověď prosím stručně okomentujte do poslední možnosti)

23. Připadá Vám dnešní – síťová – generace díky internetu vzdělanější?

24. Je zapotřebí hledat nové metody výuky, aby pedagogové dokázali zaujmout pozornost studentů?

25. Co je důležitější: Změna přístupu pedagogů k výuce nebo změna přístupu studentů k učení (v souvislosti s ICT)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sedláček, D.Vliv internetu na vzdělávání (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vliv-internetu-na-vzdelavani.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.