Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingové komunikace na identitu

Vliv marketingové komunikace na identitu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Monika Bačová
Šetření:05. 03. 2013 - 12. 03. 2013
Počet respondentů:100
Počet otázek (max/průměr):5 / 4.98
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den přeji.

Ráda bych Vás oslovila s anketou, která vznikla díky mé bakalářské práci.

Anketa je v rozsahu 5 otázek a ptám se Vás na vliv marketingové komunikace na identitu.

Anketa je anonymní, údaje o věku a pohlaví slouží pouze lepší orientaci ve výsledcích.

Předem děkuji za vyplnění.

Monika

Odpovědi respondentů

1. Uveďte prosím své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6464 %64 %  
muž3636 %36 %  

Graf

2. Uveďte prosím svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 357878 %78 %  
36 - 451212 %12 %  
15 - 2055 %5 %  
46 - 6044 %4 %  
přes 6011 %1 %  

Graf

3. Vnímáte na sobě vliv marketingové komunikace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7979 %79 %  
Ne2121 %21 %  

Graf

4. Působením marketingu se vnímáte spíš jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
- spotřebitel a konzument7171 %71 %  
- součást masy a masové kultury2323 %23 %  
- otrok marketingu a ekonomiky2121 %21 %  
- součást vyspělé západní kultury1818 %18 %  
- součást fanklubu nebo skupiny příznivců1212 %12 %  
- součást skupiny, ve které jsem jako ve velké rodině99 %9 %  

Graf

5. Identifikoval/a Jste se někdy s nějakou značkou a její poselstvím?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neuvědomuji si.3535,71 %35 %  
Ano, pravidelně.3131,63 %31 %  
Ano, jednou.1717,35 %17 %  
Ne, nikdy.1313,27 %13 %  
Ano, denně.22,04 %2 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Uveďte prosím své pohlaví:

2. Uveďte prosím svůj věk:

3. Vnímáte na sobě vliv marketingové komunikace?

4. Působením marketingu se vnímáte spíš jako:

5. Identifikoval/a Jste se někdy s nějakou značkou a její poselstvím?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Uveďte prosím své pohlaví:

2. Uveďte prosím svůj věk:

3. Vnímáte na sobě vliv marketingové komunikace?

4. Působením marketingu se vnímáte spíš jako:

5. Identifikoval/a Jste se někdy s nějakou značkou a její poselstvím?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Bačová, M.Vliv marketingové komunikace na identitu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://vliv-marketing-identita.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.