Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingové komunikace na identitu
Vliv marketingové komunikace na identitu
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Monika Bačová |
---|---|
Šetření: | 05. 03. 2013 - 12. 03. 2013 |
Počet respondentů: | 100 |
Počet otázek (max/průměr): | 5 / 4.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den přeji.
Ráda bych Vás oslovila s anketou, která vznikla díky mé bakalářské práci.
Anketa je v rozsahu 5 otázek a ptám se Vás na vliv marketingové komunikace na identitu.
Anketa je anonymní, údaje o věku a pohlaví slouží pouze lepší orientaci ve výsledcích.
Předem děkuji za vyplnění.
Monika
Odpovědi respondentů
1. Uveďte prosím své pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 64 | 64 % | 64 % |
muž | 36 | 36 % | 36 % |
2. Uveďte prosím svůj věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 35 | 78 | 78 % | 78 % |
36 - 45 | 12 | 12 % | 12 % |
15 - 20 | 5 | 5 % | 5 % |
46 - 60 | 4 | 4 % | 4 % |
přes 60 | 1 | 1 % | 1 % |
3. Vnímáte na sobě vliv marketingové komunikace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 79 | 79 % | 79 % |
Ne | 21 | 21 % | 21 % |
4. Působením marketingu se vnímáte spíš jako:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
- spotřebitel a konzument | 71 | 71 % | 71 % |
- součást masy a masové kultury | 23 | 23 % | 23 % |
- otrok marketingu a ekonomiky | 21 | 21 % | 21 % |
- součást vyspělé západní kultury | 18 | 18 % | 18 % |
- součást fanklubu nebo skupiny příznivců | 12 | 12 % | 12 % |
- součást skupiny, ve které jsem jako ve velké rodině | 9 | 9 % | 9 % |
5. Identifikoval/a Jste se někdy s nějakou značkou a její poselstvím?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Neuvědomuji si. | 35 | 35,71 % | 35 % |
Ano, pravidelně. | 31 | 31,63 % | 31 % |
Ano, jednou. | 17 | 17,35 % | 17 % |
Ne, nikdy. | 13 | 13,27 % | 13 % |
Ano, denně. | 2 | 2,04 % | 2 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.