Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingové komunikace automobilek

Vliv marketingové komunikace automobilek

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Klára Ciprová
Šetření:17. 12. 2013 - 12. 01. 2014
Počet respondentů:184
Počet otázek (max/průměr):33 / 30.4
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jaké médium využíváte nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet16489,13 %89,13 %  
Televize179,24 %9,24 %  
Rozhlas21,09 %1,09 %  
Tisk10,54 %0,54 %  

Graf

2. Prostřednictvím kterého média zaznamenáte nejčastěji kampaň automobilek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize11763,59 %63,59 %  
Internet4524,46 %24,46 %  
Nesleduji automobilové reklamy84,35 %4,35 %  
Outdor-venkovní reklama73,8 %3,8 %  
Tisk52,72 %2,72 %  
Rozhlas21,09 %1,09 %  

Graf

3. Jaké médium považujete z hlediska kampaně za nejúčinější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Televize10959,24 %59,24 %  
Internet3820,65 %20,65 %  
Outdoor-venkovní reklama189,78 %9,78 %  
Žádné137,07 %7,07 %  
Tisk52,72 %2,72 %  
Rozhlas10,54 %0,54 %  

Graf

4. Připadá Vám komunikace automobilek se zákazníky dostatečná?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano9451,09 %51,09 %  
Ano5328,8 %28,8 %  
Ne1910,33 %10,33 %  
Spíše ne189,78 %9,78 %  

Graf

5. Jaký způsob komunikace Vás nejvíce osloví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní6937,5 %37,5 %  
Vizuální6334,24 %34,24 %  
Přes média2513,59 %13,59 %  
Interaktivní2010,87 %10,87 %  
Písemná63,26 %3,26 %  
Telefonická10,54 %0,54 %  

Graf

6. Komunikujete s automobilkami pomocí sociálních sítí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14880,43 %80,43 %  
Spíše ne2211,96 %11,96 %  
Ano73,8 %3,8 %  
Spíše ano73,8 %3,8 %  

Graf

7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5730,98 %30,98 %  
Spíše ne5328,8 %28,8 %  
Ano3720,11 %20,11 %  
Spíše ano3720,11 %20,11 %  

Graf

8. Oslovila Vás již některá z automobilek jiným způsobem než klasickou reklamou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15282,61 %82,61 %  
Ano3217,39 %17,39 %  

Graf

9. Jakým jiným způsobem Vás automobilka oslovila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

,....

akce bmw xdrive

dárková taška

Dopisem - pozvánkou na testovací jízdu nového modelu

E-mailem

E-mailem

email

Hyundai na předváděcí akci na BVV

letáky do schránky. email bannery

možná to bude znít hloupě, ale oslovit zákazníka dokáží i hry, myslím tím automobilové simulátory, to například škodovka nikdy nepochopí, naopak třeba nissan na to přišel už dávno

Napr. nejakym sponzoringem - venovanim auta uzitecne organizaci.

odzkoušenou kvalitou .. známí

Osobní kontakt.

Písemná komunikace

prezentace na soukrome party, milá, nevtíravá, otevřená, žádný polonahý děvy co rozdávají letáčky a ani neví co prodávají za auto

Prezentace na veletrhu

Představení nového modelu dovezeného přímo z automobilky

přes email

servisní dny

Telefonickou nabídkou

telefonicky

Telefonicky

Telefonicky

telefonicky, nabídka prodejce na základě předchozího ukončeného leasingu automobilu

Účastí Škody auto na akci NPÚ s šestou návštěvou památek zdarma

uz nevim

v autopozicovni

v televiznim poradu

Veletrh

viděla a projela se autem, které jsem dříve nezaznamenala v žádné reklamě

Zasílání katalogů do schránky

Zaslání katalogu do schránky

10. Vyhledáváte sám/a aktivně informace o automobilkách na tuzemském trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11260,87 %60,87 %  
Ano7239,13 %39,13 %  

Graf

11. Při koupi vozu Vás nejčastěji ovlivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena15081,52 %81,52 %  
Kvalita12668,48 %68,48 %  
Spotřeba9451,09 %51,09 %  
Účel (rodina,zábava..)8244,57 %44,57 %  
Značka6736,41 %36,41 %  
Design6233,7 %33,7 %  
Reklama73,8 %3,8 %  

Graf

12. Osloví Vás slevové akce automobilek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano7440,22 %40,22 %  
Ne3921,2 %21,2 %  
Ano3619,57 %19,57 %  
Spíše ne3519,02 %19,02 %  

Graf

13. Zakoupili jste si na základě slevové akce automobil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne17092,39 %92,39 %  
Ano147,61 %7,61 %  

Graf

14. Jaké značky byl automobil, který jste si zakoupili na základě slevové akce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
škoda321,43 %1,63 %  
Kia17,14 %0,54 %  
Honda, klimatizace zdarma17,14 %0,54 %  
mazda17,14 %0,54 %  
daewoo matiz17,14 %0,54 %  
BMW17,14 %0,54 %  
Kia Soul, Renault Thalia17,14 %0,54 %  
KIA RIO17,14 %0,54 %  
Renault17,14 %0,54 %  
Peugeot17,14 %0,54 %  
ostatní odpovědi seat alhambra
ford
214,29 %1,09 % 

Graf

15. Zdají se Vám poskytované služby automobilek dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11160,33 %60,33 %  
Ne2614,13 %14,13 %  
Ano2614,13 %14,13 %  
Spíše ne2111,41 %11,41 %  

Graf

16. Vnímáte jako pozitivní angažování automobilek ve sponzoringu akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8144,02 %44,02 %  
Ano7540,76 %40,76 %  
Ne179,24 %9,24 %  
Spíše ne115,98 %5,98 %  

Graf

17. Využili jste někdy možnosti účastnit se představení automobilu při nějaké akci pořádané automobilkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 18, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15785,33 %85,33 %  
Ano2714,67 %14,67 %  

Graf

18. Jaká to byla akce?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Akcí 7 dní Peugeot

akční předváděcí dny

Autosalon

Autosalon na výstavišti

Bmw

Bmw, skoda

Hyundai předváděcí akce BVV

Mercedes

Mercedes akce pořádaná na brněnském automotodromu.

MPS Havel

nevzpomínám si na jméno ale bylo to v zahraničí

Open car.

Peugeot

Představení nového modelu V.I.P klientele přímo po dovezení z výrobní linky

představení škody superb 1 generace v autosalonu Okim, už je to dávno

předváděcí akce

Slavnostní předávání prodejcům nových vozů, které přijely z fabriky..

soukromá party

Speciální akce při předvedení nového modelu pro V.I.P klientelu

super, na automobil škoda

Uvedení na trh nové škody Fabie.

už nevím

v nákupních centrech

Veletrh

Veletrh

žádná

žádná, omylem jsem dala v předchozí otázce ano a nelze se vrátit

19. Všímáte si, že se automobilové značky i vozy prezentují ve filmech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10858,7 %58,7 %  
Spíše ano5027,17 %27,17 %  
Ne147,61 %7,61 %  
Spíše ne126,52 %6,52 %  

Graf

20. Všímáte si v tisku pozitivních článků o automobilkách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne7038,04 %38,04 %  
Ne4122,28 %22,28 %  
Spíše ano3921,2 %21,2 %  
Ano3418,48 %18,48 %  

Graf

21. Připadají Vám současné kampaně dostatečně kreativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano6937,5 %37,5 %  
Ano5730,98 %30,98 %  
Spíše ne3016,3 %16,3 %  
Ne2815,22 %15,22 %  

Graf

22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8043,48 %43,48 %  
Spíše ne4725,54 %25,54 %  
Ano3116,85 %16,85 %  
Spíše ano2614,13 %14,13 %  

Graf

23. Navštěvujete showroomy automobilek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10657,61 %57,61 %  
Spíše ne5127,72 %27,72 %  
Spíše ano2010,87 %10,87 %  
Ano73,8 %3,8 %  

Graf

24. Myslíte si, že jsou kampaně automobilek opravdu účelné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8244,57 %44,57 %  
Ano3820,65 %20,65 %  
Spíše ne3317,93 %17,93 %  
Ne3116,85 %16,85 %  

Graf

25. Která automobilka má z Vašeho pohledu nejúčinější kampaň?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda5027,17 %27,17 %  
Volkswagen4122,28 %22,28 %  
BMW1910,33 %10,33 %  
Toyota189,78 %9,78 %  
Hyundai168,7 %8,7 %  
Kia73,8 %3,8 %  
Peugeot63,26 %3,26 %  
Volvo63,26 %3,26 %  
Ford31,63 %1,63 %  
Mazda31,63 %1,63 %  
Mercedes31,63 %1,63 %  
Nissan31,63 %1,63 %  
Audi31,63 %1,63 %  
Opel21,09 %1,09 %  
Suzuki21,09 %1,09 %  
Renault10,54 %0,54 %  
Fiat10,54 %0,54 %  

Graf

26. Kterou automobilku považujete za nejkreativnější z hlediska kampaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
BMW4926,63 %26,63 %  
Žádnou3116,85 %16,85 %  
Škoda1910,33 %10,33 %  
Volkswagen189,78 %9,78 %  
Toyota179,24 %9,24 %  
Hyundai137,07 %7,07 %  
Audi63,26 %3,26 %  
Kia52,72 %2,72 %  
Mercedes52,72 %2,72 %  
Citroën42,17 %2,17 %  
Nissan31,63 %1,63 %  
Peugeot31,63 %1,63 %  
Ford21,09 %1,09 %  
Renault21,09 %1,09 %  
Mazda21,09 %1,09 %  
Honda10,54 %0,54 %  
Opel10,54 %0,54 %  
Suzuki10,54 %0,54 %  
Alfa Romeo10,54 %0,54 %  
Fiat10,54 %0,54 %  

Graf

27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná6334,24 %34,24 %  
Toyota2714,67 %14,67 %  
Škoda2614,13 %14,13 %  
Volkswagen1910,33 %10,33 %  
BMW137,07 %7,07 %  
Mercedes73,8 %3,8 %  
Ford73,8 %3,8 %  
Volvo52,72 %2,72 %  
Kia42,17 %2,17 %  
Fiat21,09 %1,09 %  
Citroën21,09 %1,09 %  
Nissan21,09 %1,09 %  
Peugeot21,09 %1,09 %  
Honda10,54 %0,54 %  
Opel10,54 %0,54 %  
Audi10,54 %0,54 %  
Suzuki10,54 %0,54 %  
Renault10,54 %0,54 %  

Graf

28. Která automobilka Vás svou kampaní ovlivňuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná6635,87 %35,87 %  
Toyota2714,67 %14,67 %  
BMW2010,87 %10,87 %  
Škoda2010,87 %10,87 %  
Volkswagen1910,33 %10,33 %  
Hyundai52,72 %2,72 %  
Peugeot42,17 %2,17 %  
Volvo42,17 %2,17 %  
Ford31,63 %1,63 %  
Audi31,63 %1,63 %  
Kia31,63 %1,63 %  
Mazda21,09 %1,09 %  
Mercedes21,09 %1,09 %  
Nissan21,09 %1,09 %  
Renault10,54 %0,54 %  
Opel10,54 %0,54 %  
Citroën10,54 %0,54 %  
Suzuki10,54 %0,54 %  

Graf

29. Jakou značku vozu máte doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Škoda3820,65 %20,65 %  
Toyota2714,67 %14,67 %  
Žádnou2513,59 %13,59 %  
Volkswagen2111,41 %11,41 %  
BMW147,61 %7,61 %  
Peugeot105,43 %5,43 %  
Ford84,35 %4,35 %  
Mercedes73,8 %3,8 %  
Kia52,72 %2,72 %  
Volvo42,17 %2,17 %  
Renault42,17 %2,17 %  
Nissan31,63 %1,63 %  
Opel31,63 %1,63 %  
Suzuki31,63 %1,63 %  
Mitsubishi21,09 %1,09 %  
Mazda21,09 %1,09 %  
Citroën21,09 %1,09 %  
Audi21,09 %1,09 %  
Hyundai21,09 %1,09 %  
Alfa Romeo10,54 %0,54 %  
Honda10,54 %0,54 %  

Graf

Nyní ještě pár statistických údajů nakonec:

30. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10054,35 %54,35 %  
Muž8445,65 %45,65 %  

Graf

31. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31-507339,67 %39,67 %  
18-254423,91 %23,91 %  
26-303921,2 %21,2 %  
51-702815,22 %15,22 %  

Graf

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské7741,85 %41,85 %  
Středoškolské7138,59 %38,59 %  
Vyšší odborné2111,41 %11,41 %  
Vyučen/a126,52 %6,52 %  
Základní31,63 %1,63 %  

Graf

33. Jste (na):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnanec11461,96 %61,96 %  
Student3217,39 %17,39 %  
Podnikatel2614,13 %14,13 %  
Důchodce52,72 %2,72 %  
Mateřské dovolené52,72 %2,72 %  
Žena v domácnosti21,09 %1,09 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké médium považujete z hlediska kampaně za nejúčinější?

  • odpověď Televize:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 1. Jaké médium využíváte nejčastěji?

7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?

  • odpověď Ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?

10. Vyhledáváte sám/a aktivně informace o automobilkách na tuzemském trhu?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Toyota na otázku 27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 51-70 na otázku 31. Věk:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Toyota na otázku 29. Jakou značku vozu máte doma?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Toyota na otázku 28. Která automobilka Vás svou kampaní ovlivňuje nejvíce?
  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 26. Kterou automobilku považujete za nejkreativnější z hlediska kampaně?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 25. Která automobilka má z Vašeho pohledu nejúčinější kampaň?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hyundai na otázku 26. Kterou automobilku považujete za nejkreativnější z hlediska kampaně?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 29. Jakou značku vozu máte doma?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 19. Všímáte si, že se automobilové značky i vozy prezentují ve filmech?

21. Připadají Vám současné kampaně dostatečně kreativní?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?

22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?

  • odpověď Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Všímáte si, že se automobilové značky i vozy prezentují ve filmech?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 21. Připadají Vám současné kampaně dostatečně kreativní?

28. Která automobilka Vás svou kampaní ovlivňuje nejvíce?

  • odpověď Žádná:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádné na otázku 3. Jaké médium považujete z hlediska kampaně za nejúčinější?

29. Jakou značku vozu máte doma?

  • odpověď Škoda:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Škoda na otázku 27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké médium využíváte nejčastěji?

2. Prostřednictvím kterého média zaznamenáte nejčastěji kampaň automobilek?

3. Jaké médium považujete z hlediska kampaně za nejúčinější?

4. Připadá Vám komunikace automobilek se zákazníky dostatečná?

5. Jaký způsob komunikace Vás nejvíce osloví?

6. Komunikujete s automobilkami pomocí sociálních sítí?

7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?

8. Oslovila Vás již některá z automobilek jiným způsobem než klasickou reklamou?

10. Vyhledáváte sám/a aktivně informace o automobilkách na tuzemském trhu?

11. Při koupi vozu Vás nejčastěji ovlivní?

12. Osloví Vás slevové akce automobilek?

13. Zakoupili jste si na základě slevové akce automobil?

15. Zdají se Vám poskytované služby automobilek dostatečné?

16. Vnímáte jako pozitivní angažování automobilek ve sponzoringu akcí?

17. Využili jste někdy možnosti účastnit se představení automobilu při nějaké akci pořádané automobilkou?

19. Všímáte si, že se automobilové značky i vozy prezentují ve filmech?

20. Všímáte si v tisku pozitivních článků o automobilkách?

21. Připadají Vám současné kampaně dostatečně kreativní?

22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?

23. Navštěvujete showroomy automobilek?

24. Myslíte si, že jsou kampaně automobilek opravdu účelné?

25. Která automobilka má z Vašeho pohledu nejúčinější kampaň?

26. Kterou automobilku považujete za nejkreativnější z hlediska kampaně?

27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?

28. Která automobilka Vás svou kampaní ovlivňuje nejvíce?

29. Jakou značku vozu máte doma?

30. Pohlaví:

31. Věk:

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. Jste (na):

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké médium využíváte nejčastěji?

2. Prostřednictvím kterého média zaznamenáte nejčastěji kampaň automobilek?

3. Jaké médium považujete z hlediska kampaně za nejúčinější?

4. Připadá Vám komunikace automobilek se zákazníky dostatečná?

5. Jaký způsob komunikace Vás nejvíce osloví?

6. Komunikujete s automobilkami pomocí sociálních sítí?

7. Máte pocit, že Vás kampaně automobilek skutečně zasahují?

8. Oslovila Vás již některá z automobilek jiným způsobem než klasickou reklamou?

10. Vyhledáváte sám/a aktivně informace o automobilkách na tuzemském trhu?

11. Při koupi vozu Vás nejčastěji ovlivní?

12. Osloví Vás slevové akce automobilek?

13. Zakoupili jste si na základě slevové akce automobil?

15. Zdají se Vám poskytované služby automobilek dostatečné?

16. Vnímáte jako pozitivní angažování automobilek ve sponzoringu akcí?

17. Využili jste někdy možnosti účastnit se představení automobilu při nějaké akci pořádané automobilkou?

19. Všímáte si, že se automobilové značky i vozy prezentují ve filmech?

20. Všímáte si v tisku pozitivních článků o automobilkách?

21. Připadají Vám současné kampaně dostatečně kreativní?

22. Připadáte si hodně ovlivňováni kampaněmi automobilek?

23. Navštěvujete showroomy automobilek?

24. Myslíte si, že jsou kampaně automobilek opravdu účelné?

25. Která automobilka má z Vašeho pohledu nejúčinější kampaň?

26. Kterou automobilku považujete za nejkreativnější z hlediska kampaně?

27. Která automobilka Vás oslovila natolik, že jste si pořídili její vůz?

28. Která automobilka Vás svou kampaní ovlivňuje nejvíce?

29. Jakou značku vozu máte doma?

30. Pohlaví:

31. Věk:

32. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

33. Jste (na):

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ciprová, K.Vliv marketingové komunikace automobilek (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vliv-marketingove-kom-automo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.