Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv marketingu na zákazníky

Vliv marketingu na zákazníky

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Šrámková
Šetření:13. 04. 2014 - 19. 04. 2014
Počet respondentů:77
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:08
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ahoj,

prosím o vyplnění dotazníku na téma marketing a jeho vliv na zákazníky, který poslouží k vypracování bakalářské práce.

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4659,74 %59,74 %  
muž3140,26 %40,26 %  

Graf

2. Čemu dáváte přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dle potřeby3748,05 %48,05 %  
osobní nákup3545,45 %45,45 %  
nákup přes internet56,49 %6,49 %  

Graf

3. Ovlivňuje Vás při nákupu na internetu vzhled webových stránek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5166,23 %66,23 %  
když něco potřebuji/chci, tak mi na tom nezáleží2127,27 %27,27 %  
ne56,49 %6,49 %  

Graf

4. Myslíte si, že by měly mít firmy facebookový profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4558,44 %58,44 %  
ano3241,56 %41,56 %  

Graf

5. Obtěžují Vás dotazy personálu typu: "Jaké máte přání?", "Mohu nějak pomoci?"?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4862,34 %62,34 %  
ano2937,66 %37,66 %  

Graf

6. Ovlivňuje Vás vzdálenost obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, klidně si zajedu třeba do jiného města4254,55 %54,55 %  
ano, chodím do bližšího obchodu, i když úplně nesplňuje mé požadavky3545,45 %45,45 %  

Graf

7. Máte o výrobek větší zájem, když Vás zaujme reklama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvýší to mou zvědavost, ale rozhodnu se až po zjištění dalších informací (materiál, funkce, recenze,...)5672,73 %72,73 %  
ne, nezáleží mi na tom2025,97 %25,97 %  
ano, musím ho mít11,3 %1,3 %  

Graf

8. Využíváte sezónních slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6685,71 %85,71 %  
ne1114,29 %14,29 %  

Graf

9. Využíváte klubové karty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5976,62 %76,62 %  
ne1823,38 %23,38 %  

Graf

10. Vyhledáváte akční slevy 1+1 zdarma, 2+1 zdarma,...?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4254,55 %54,55 %  
ne3545,45 %45,45 %  

Graf

11. Porovnáváte ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, zajímají mě ceny konkurenčních obchodů6888,31 %88,31 %  
ne, jsem věrný ověřené značce911,69 %11,69 %  

Graf

12. Co rozhoduje o Vaši koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita výrobku6584,42 %84,42 %  
oblíbenost značky2735,06 %35,06 %  
přístup personálu2025,97 %25,97 %  
od každého trochu1823,38 %23,38 %  
cena1114,29 %14,29 %  
kvantita1012,99 %12,99 %  
přijatelná cena výrobku11,3 %1,3 %  
to, jestli to opravdu ale opravdu potřebuji11,3 %1,3 %  
kvalita a cena11,3 %1,3 %  
zkušenosti, reference11,3 %1,3 %  
kvalita v pomeru s cenou11,3 %1,3 %  
doba použitelnoszi, materiál výrobku, funkčnost, funkce11,3 %1,3 %  

Graf

13. Co je pro Vás nejdůležitější, abyste se vraceli ke stejnému prodejci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita45,19 %5,19 %  
Cena33,9 %3,9 %  
Přístup11,3 %1,3 %  
spokojenost s předešlými výrobky/produkty11,3 %1,3 %  
dobré zkušenosti11,3 %1,3 %  
chování personálu, udržování kvality, zkušenosti a znalosti o produktu, který prodávají :)11,3 %1,3 %  
profesionální služby na úrovni, dobrá produktová znalost, ochota11,3 %1,3 %  
vzdálenost, cena, kvalita11,3 %1,3 %  
kvalita výrobku,cena11,3 %1,3 %  
kvalita výrobku, spolehlivost prodejce, způsob a reakce při řešení např. reklamací ...11,3 %1,3 %  
ostatní odpovědi Poměr kvalita cena a pozitivní zkušenost.
kvalita výrobku a přístup prodejce
slušné chování a kvalita výrobků
Cena, kvalita
Spokojenost s minulým nákupem.
kvalita, cena
aby byl blízko
ochota, výběr, prijemné prostředí
Pravidelná dodávka zboží, kvalita, ochotné jednání
kvalitní zboží
spokojenost s vybraným zbožím, bezproblémové vrácení zboží
Kvalita zboží, přijatelné ceny
ochota personálu, příjemné rpostředí
pozitivní zkušenost
Kvalita zboží za přiměřenou cenu.
sehnat co potřebuji
Serióznost, což se pozná zejména při reklamacích.
Serióznost
kvalita zboží i služeb
Spolehlivost, kvalita zboží a profesionální přístup
poměr cena/kvalita
Ochota a solidní jednání
kvalita, prestiž, příjemní prodejci, cena
Příjemné prostředí, personál
spokojenost s dříve nakoupenými výrobkz
Spokojenost s výrobkem a jeho cenou, prostředí a spokojenost se službami
nevím
Přístup personálu, cena
kvalita, příjemné prostředí a personál, který je ochotný mi na požádání poradit, sdělit více informací o výrobku a hlavně je příjemný
pozitivní zkušenost (osvědčenost) s daným výrobkem
Kvalita a ochota personálu
příjemný personál, možnost výběru, možnost objednat si verzi výrobku, která třeba není na skladě
Kvalita výrobku, cena a jednání personálu
spolehlivost, slušnost, šíře sortimentu, dobrá cena, podmínky predeje, záruční podmínky,
cena, vzdálenost
cena a kvalita
přirozené prostředí
kvalita sortimentu, cena a prijemnost obsluhy
Cena/kvalita/rychlost
Kvalita zboží, cena, kvalita služeb, ochota.
cena, věrnostní sleva
Spokojenost s předchozím nákupem, srovnatelné ceny, příjemný personál
prostředí, odbornost, přstup
pocit, že si mě jako zákazníka váží a že mu na mně záleží
vstřícný přístup, ochota pomoci, poradit, né jen prodat to nejdražší
dobrá kvalita za přiměřenou cenu
ne
přístup, ceny
dostupnost, příjemná obsluha, cena
Spokojenost s předchozím nákupem
Spokojenost, ceny, ochota u příp. reklamací.
Zajímá mě zboží, nikoli prodejce.
Kvalita výrobku a finanční přístupnost.
Kvalita služeb, spokojenost s dodaným zbožím
Servis, kvalita výrobků, brand
Poměr cena a kvalita.
Dobrý servis
dostupnost, cena, kvalita, jednani, sluzby
celkový dojem z obchodu, chování personálu...
cena, personál, kvallita
pocit, že se mě nesnaží podvést, okrást
Přístup obchodu k zákazníkům( úsměv pokladní, i uspořádání obchodu)
6280,52 %80,52 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Čemu dáváte přednost?

3. Ovlivňuje Vás při nákupu na internetu vzhled webových stránek?

4. Myslíte si, že by měly mít firmy facebookový profil?

5. Obtěžují Vás dotazy personálu typu: "Jaké máte přání?", "Mohu nějak pomoci?"?

6. Ovlivňuje Vás vzdálenost obchodu?

7. Máte o výrobek větší zájem, když Vás zaujme reklama?

8. Využíváte sezónních slev?

9. Využíváte klubové karty?

10. Vyhledáváte akční slevy 1+1 zdarma, 2+1 zdarma,...?

11. Porovnáváte ceny?

12. Co rozhoduje o Vaši koupi?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Čemu dáváte přednost?

3. Ovlivňuje Vás při nákupu na internetu vzhled webových stránek?

4. Myslíte si, že by měly mít firmy facebookový profil?

5. Obtěžují Vás dotazy personálu typu: "Jaké máte přání?", "Mohu nějak pomoci?"?

6. Ovlivňuje Vás vzdálenost obchodu?

7. Máte o výrobek větší zájem, když Vás zaujme reklama?

8. Využíváte sezónních slev?

9. Využíváte klubové karty?

10. Vyhledáváte akční slevy 1+1 zdarma, 2+1 zdarma,...?

11. Porovnáváte ceny?

12. Co rozhoduje o Vaši koupi?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šrámková, L.Vliv marketingu na zákazníky (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vliv-marketingu-na-zakazniky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.