Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv médií a marketingové komunikace na zdravý životní styl

Vliv médií a marketingové komunikace na zdravý životní styl

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Foukalová
Šetření:13. 03. 2014 - 28. 03. 2014
Počet respondentů:261
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:82,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

pro účely aplikační části mé diplomové práce, bych Vás chtěla požádat o vyplnění krátké ankety týkající se vlivu médií a marketingové komunikace na zdravý životní styl společnosti (s důrazem na syntetické a čistě přírodní látky v potravinách a kosmetických výrobcích).

Anketa je zcela anonymní, proto prosím o upřímné odpovědi, dle Vašeho osobního vnímání řešeného tématu, čímž bude dosaženo těch nejhodnotnějších výsledků.

 

Předem mnohokrát děkuji za Vaši spolupráci.

Jana Foukalová,

studentka magisterského programu Vysoké školy finanční a správní v Praze, oboru Marketingová komunikace.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let16061,3 %61,3 %  
31-50 let6223,75 %23,75 %  
15-20 let259,58 %9,58 %  
51-60 let93,45 %3,45 %  
61 a více let51,92 %1,92 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19875,86 %75,86 %  
Muž6324,14 %24,14 %  

Graf

3. Vaše povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnán/a10540,23 %40,23 %  
Student/ka9737,16 %37,16 %  
OSVČ228,43 %8,43 %  
Mateřská dovolená114,21 %4,21 %  
Nezaměstnán/a103,83 %3,83 %  
Důchodce51,92 %1,92 %  
V domácnosti20,77 %0,77 %  
Podnikatel v oblasti nemovitosí10,38 %0,38 %  
invalidní důchod10,38 %0,38 %  
zaměstnaná i studentka10,38 %0,38 %  
podnikatel10,38 %0,38 %  
Zamestnan + OSVC10,38 %0,38 %  
starobní dúchodce10,38 %0,38 %  
v dlouhodobé PN10,38 %0,38 %  
zaměstnání + dálkové studium10,38 %0,38 %  
pracující studentka10,38 %0,38 %  

Graf

4. Stupeň dosaženého vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou9837,69 %37,55 %  
VŠ (Bc.)7629,23 %29,12 %  
VŠ (Mgr./Ing.)4316,54 %16,48 %  
197,31 %7,28 %  
SŠ bez maturity/SOU135 %4,98 %  
VOŠ72,69 %2,68 %  
Postgraduální/doktorské studium41,54 %1,53 %  

Graf

5. Která média pravidelně a s oblibou sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 2).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet25095,79 %95,79 %  
Televizi16061,3 %61,3 %  
Rádio8331,8 %31,8 %  
Noviny7629,12 %29,12 %  
Časopisy7528,74 %28,74 %  
odborné časopisy10,38 %0,38 %  
pouze internet10,38 %0,38 %  
jiná média než internet nesleduji s oblibou10,38 %0,38 %  
jen internet10,38 %0,38 %  
kino10,38 %0,38 %  
nic jiného kromě internetu pravidelně nesleduji10,38 %0,38 %  
Z doslechu10,38 %0,38 %  
hraju vlastní muziku-doma10,38 %0,38 %  
kromě internetu žádné jiné médium pravidelně nesleduji - je mi líto10,38 %0,38 %  
Snažím se minimalizovat vstup informací z masových médií. 10,38 %0,38 %  
knihy10,38 %0,38 %  
online tisk10,38 %0,38 %  
pravidelně a s oblibou jen ty internety10,38 %0,38 %  
internet a internet, když mám zvolit 2 možnosti10,38 %0,38 %  
jenom internet + online vysílání ČT2410,38 %0,38 %  

Graf

6. Označte intenzitu Vašeho kontaktu s níže uvedenými médii na stupnici 0-5:

Např. Celý den v práci bývá zapnuté rádio – 5 nejvyšší intenzita kontaktu, nečtete noviny – 0 nejnižší intenzita kontaktu atd.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Televize2.2912.068
Rádio1.9542.335
Tisk1.9351.555
Internet4.3751.047
Outdoorová (venkovní) reklama (v MHD, zastávky MHD, na lavičkách, billboardech apod)2.2071.896

Graf

7. Které druhy produktů či služeb jste již někdy zakoupili na základě zhlédnutí/poslechu reklamy (marketingové komunikace) v TV, rádiu, na internetu apod.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Potraviny a nápoje16663,6 %63,6 %  
Kosmetiku a drogistické zboží15057,47 %57,47 %  
Léčiva7729,5 %29,5 %  
Na základě reklamy jsem nikdy nic nekoupil/a nebo si toho nejsem vědom/a.5019,16 %19,16 %  
Hračky3212,26 %12,26 %  
Dovolenou/zájezd/výlet269,96 %9,96 %  
Auto/motorku31,15 %1,15 %  
Oblečení20,77 %0,77 %  
knihy20,77 %0,77 %  
nepamatuji si10,38 %0,38 %  
oblečení, knihy, 10,38 %0,38 %  
Elektroniku10,38 %0,38 %  
lístky na koncert...10,38 %0,38 %  
web provider10,38 %0,38 %  
knihy, film, hudbu10,38 %0,38 %  
počítač10,38 %0,38 %  
nábytek, byt. doplňky10,38 %0,38 %  
Vyrobky kupuji na zaklade mych potreb, reklama me mozna informovala o necem novem, co jsem neznal a stalo se to zajimavym. Ale jinak reklamam obecne neverim.10,38 %0,38 %  
Občas něco koupím, ale je to spíše výjimka.10,38 %0,38 %  
Po případě reklamy na vysoou slevu.10,38 %0,38 %  

Graf

8. Které médium, dle Vašeho názoru, zprostředkovává nejdůvěryhodnější informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8432,18 %32,18 %  
Žádné z uvedených7829,89 %29,89 %  
Tisk (noviny, deníky)6524,9 %24,9 %  
Televize3914,94 %14,94 %  
Rádio238,81 %8,81 %  
Rozhlas218,05 %8,05 %  
Tisk (časopisy, týdeníky, měsíčníky)197,28 %7,28 %  

Graf

9. Kolik televizních přijímačů se nachází ve Vaší domácnosti?

V jednom domě či bytě.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
110640,61 %40,61 %  
28131,03 %31,03 %  
Žádný a jeho koupi neplánujeme3613,79 %13,79 %  
3 a více3613,79 %13,79 %  
Žádný, ale plánujeme jeho koupi20,77 %0,77 %  

Graf

10. Kolik hodin denně je televizní přijímač ve Vaší domácnosti zapnutý?

Bez ohledu na aktivní či pasivní sledování obsahu divákem.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-3 hodiny6324,14 %24,14 %  
4-5 hodin6324,14 %24,14 %  
1/2-2 hodiny6123,37 %23,37 %  
Nesledujeme/nemáme TV3914,94 %14,94 %  
Více než 6 hodin3513,41 %13,41 %  

Graf

11. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemám děti18570,88 %70,88 %  
Ne5119,54 %19,54 %  
Ano259,58 %9,58 %  

Graf

12. Zajímáte se o zdravý životní styl spojený se zdravou výživou a pravidelnou fyzickou aktivitou?

Fyzickou aktivitou je zde myšlen zejména sport včetně aerobního i jiného posilovacího druhu cvičení, tanec aj.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, intenzivně se snažím o posilování svého zdraví výběrem zdravých potravin a fyzickou aktivitou, kterou provádím více než 3x týdně.9636,78 %36,78 %  
Ano, snažím se dbát na zdravou stravu, ale neprovádím žádnou fyzickou aktivitu pravidelně, tzn. více než 3x týdně.8030,65 %30,65 %  
Ano, ale spíše nepravidelně (Na jaře, před létem, po Vánocích apod).4015,33 %15,33 %  
Ne – zdravý životní styl mne sice zajímá, ale nic v této oblasti momentálně aktivně neprovádím.2810,73 %10,73 %  
Ne - zdravý životní styl mne příliš nezajímá.114,21 %4,21 %  
Jím, co mi chutná - ani ne příliš nezdravě, ani příliš zdravě. Cvičím pravidelně alespoň 1x týdně, + procházky se psem, v práci hodně schodů...atd. :-) Váhu držím přibližně stejnou už asi 10 let.10,38 %0,38 %  
Fyzická aktivita ano, potraviny moc ne10,38 %0,38 %  
fyzická aktivia pravidelně 2-3x týdně, ale na zdravou stravu nedbám10,38 %0,38 %  
Nezajima me zdravy styl ale provadim neco v to smysli 4 x tydne10,38 %0,38 %  
Ano, ráda se pohybuji a sportuji ale nedbám příliš na zdravou výživu. 10,38 %0,38 %  
snažím se žít a vařit zdravě, fyzucká aktivita 2x týdně10,38 %0,38 %  

Graf

13. Při výběru totožného výrobku (potraviny, kosmetika) vybíráte klasickou nebo čistě přírodní variantu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přírodní variantu - nicméně si ji z ekonomických důvodů nemohu dovolit nakupovat pravidelně.11042,15 %42,15 %  
Kupuji produkty, které jsou na trhu/v obchodě nabízeny a není pro mne důležité, zda jsou přírodního či spíše syntetického původu.7428,35 %28,35 %  
Přírodní variantu - aktivně ji vyhledávám a jsem ochotný/á za vyšší hodnotu případně i více zaplatit.5019,16 %19,16 %  
Nepociťuji rozdíl v kvalitě čistě přírodních a klasických produktů.2710,34 %10,34 %  

Graf

14. Čtete složení potravin a kosmetických výrobků, které nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, občas/když si vzpomenu12447,51 %47,51 %  
Ano, pravidelně10239,08 %39,08 %  
Ne, složení výrobku pro mne není podstatné, důležité je splnění jeho účelu238,81 %8,81 %  
Ne, v kvalitě a bezpečnosti výrobků plně důvěřuji prodejcům124,6 %4,6 %  

Graf

15. Zajímáte se o složení výrobku, který jste si zakoupili nebo hodláte zakoupit na základě zhlédnuté/poslechnuté reklamy?

Např. léčiva, potraviny, kosmetické výrobky apod.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano19675,1 %75,1 %  
ne6524,9 %24,9 %  

Graf

16. Na jakém základě se při nákupu konkrétního kosmetického či potravinového výrobku nejčastěji rozhodujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dle zkušeností přátel/rodiny15559,39 %59,39 %  
Dle vlastního uvážení15559,39 %59,39 %  
Dle referencí uživatelů na internetu10640,61 %40,61 %  
Dle informací shromážděných z odborných literárních či internetových zdrojů7629,12 %29,12 %  
Dle zhlédnutého reklamního sdělení v televizi, rádiu, časopise, na internetu apod.228,43 %8,43 %  

Graf

17. Uveďte, s kterým z následujících názvů chemických látek jste se již setkal/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fluor21180,84 %80,84 %  
Aspartam/Sacharin/Cyklamát19976,25 %76,25 %  
Dusitan sodný14555,56 %55,56 %  
Paraben10239,08 %39,08 %  
Dioxin9837,55 %37,55 %  
Sorban draselný10,38 %0,38 %  
nesetkal s žádným10,38 %0,38 %  
sodium cetearyl sulfate10,38 %0,38 %  
chlorid sodný, hydrogenuhličitan sodný, polyvinylchlorid... asi otázce nerozumím:)10,38 %0,38 %  
nevím10,38 %0,38 %  
Glutamát sodný 10,38 %0,38 %  
Glutamany, Sorbáty, Barviva (FCF brilantní modř, košenila, citrátová žluť..) a další10,38 %0,38 %  
glutamát10,38 %0,38 %  

Graf

18. Domníváte se, že je v současné době k dispozici dostatek srozumitelných a objektivních informací o vlivu syntetických látek nacházejících se v potravinách a kosmetických výrobcích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, uvítal/a bych více18269,73 %69,73 %  
Ano, dostatek5019,16 %19,16 %  
Nevím2911,11 %11,11 %  

Graf

19. Vliv marketingové komunikace a médií na formování životního stylu společnosti je dle Vašeho názoru:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi silný10941,76 %41,76 %  
Silný10540,23 %40,23 %  
Neutrální3212,26 %12,26 %  
Slabý145,36 %5,36 %  
Velmi slabý/zanedbatelný10,38 %0,38 %  

Graf

20. Pozorujete dopad marketingové komunikace na vlastní nákupní rozhodování?

Při nákupu se rozhodujete spíše na základě doporučení reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas ano13250,57 %50,57 %  
Ne9636,78 %36,78 %  
Ano3312,64 %12,64 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Vaše povolání:

  • odpověď Student/ka:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-20 let na otázku 1. Váš věk:

5. Která média pravidelně a s oblibou sledujete?

  • odpověď Televizi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize=4 na otázku 6. Označte intenzitu Vašeho kontaktu s níže uvedenými médii na stupnici 0-5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v kvalitě a bezpečnosti výrobků plně důvěřuji prodejcům na otázku 14. Čtete složení potravin a kosmetických výrobků, které nakupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize na otázku 8. Které médium, dle Vašeho názoru, zprostředkovává nejdůvěryhodnější informace?

10. Kolik hodin denně je televizní přijímač ve Vaší domácnosti zapnutý?

  • odpověď Nesledujeme/nemáme TV:
    • 6.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žádný a jeho koupi neplánujeme na otázku 9. Kolik televizních přijímačů se nachází ve Vaší domácnosti?

11. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

  • odpověď Ne:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Mateřská dovolená na otázku 3. Vaše povolání:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Pohlaví:

3. Vaše povolání:

4. Stupeň dosaženého vzdělání:

5. Která média pravidelně a s oblibou sledujete?

6. Označte intenzitu Vašeho kontaktu s níže uvedenými médii na stupnici 0-5:

7. Které druhy produktů či služeb jste již někdy zakoupili na základě zhlédnutí/poslechu reklamy (marketingové komunikace) v TV, rádiu, na internetu apod.?

8. Které médium, dle Vašeho názoru, zprostředkovává nejdůvěryhodnější informace?

9. Kolik televizních přijímačů se nachází ve Vaší domácnosti?

10. Kolik hodin denně je televizní přijímač ve Vaší domácnosti zapnutý?

11. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

12. Zajímáte se o zdravý životní styl spojený se zdravou výživou a pravidelnou fyzickou aktivitou?

13. Při výběru totožného výrobku (potraviny, kosmetika) vybíráte klasickou nebo čistě přírodní variantu?

14. Čtete složení potravin a kosmetických výrobků, které nakupujete?

15. Zajímáte se o složení výrobku, který jste si zakoupili nebo hodláte zakoupit na základě zhlédnuté/poslechnuté reklamy?

16. Na jakém základě se při nákupu konkrétního kosmetického či potravinového výrobku nejčastěji rozhodujete?

17. Uveďte, s kterým z následujících názvů chemických látek jste se již setkal/a:

18. Domníváte se, že je v současné době k dispozici dostatek srozumitelných a objektivních informací o vlivu syntetických látek nacházejících se v potravinách a kosmetických výrobcích?

19. Vliv marketingové komunikace a médií na formování životního stylu společnosti je dle Vašeho názoru:

20. Pozorujete dopad marketingové komunikace na vlastní nákupní rozhodování?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Pohlaví:

3. Vaše povolání:

4. Stupeň dosaženého vzdělání:

5. Která média pravidelně a s oblibou sledujete?

6. Označte intenzitu Vašeho kontaktu s níže uvedenými médii na stupnici 0-5:

7. Které druhy produktů či služeb jste již někdy zakoupili na základě zhlédnutí/poslechu reklamy (marketingové komunikace) v TV, rádiu, na internetu apod.?

8. Které médium, dle Vašeho názoru, zprostředkovává nejdůvěryhodnější informace?

9. Kolik televizních přijímačů se nachází ve Vaší domácnosti?

10. Kolik hodin denně je televizní přijímač ve Vaší domácnosti zapnutý?

11. Mají Vaše děti ve svém pokoji televizi?

12. Zajímáte se o zdravý životní styl spojený se zdravou výživou a pravidelnou fyzickou aktivitou?

13. Při výběru totožného výrobku (potraviny, kosmetika) vybíráte klasickou nebo čistě přírodní variantu?

14. Čtete složení potravin a kosmetických výrobků, které nakupujete?

15. Zajímáte se o složení výrobku, který jste si zakoupili nebo hodláte zakoupit na základě zhlédnuté/poslechnuté reklamy?

16. Na jakém základě se při nákupu konkrétního kosmetického či potravinového výrobku nejčastěji rozhodujete?

17. Uveďte, s kterým z následujících názvů chemických látek jste se již setkal/a:

18. Domníváte se, že je v současné době k dispozici dostatek srozumitelných a objektivních informací o vlivu syntetických látek nacházejících se v potravinách a kosmetických výrobcích?

19. Vliv marketingové komunikace a médií na formování životního stylu společnosti je dle Vašeho názoru:

20. Pozorujete dopad marketingové komunikace na vlastní nákupní rozhodování?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Foukalová, J.Vliv médií a marketingové komunikace na zdravý životní styl (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://vliv-medii-a-marketingove-ko.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.