Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv médií a reklamy na veřejné mínění
Vliv médií a reklamy na veřejné mínění
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Mařík |
---|---|
Šetření: | 14. 01. 2011 - 28. 01. 2011 |
Počet respondentů: | 44 |
Počet otázek (max/průměr): | 31 / 29.64 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 42,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:49 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, prosím Vás o vyplnění následujícího dotazníku zabývající se vlivem médií a reklamy na veřejné mínění. Výsledky průzkumu budou po zpracování součástí bakalářské práce na zmínění téma.
Děkuji za spolupráci.
Odpovědi respondentů
1. Které z následujících médií sledujete nejčastěji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 36 | 81,82 % | 81,82 % |
televize | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
rozhlas | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
2. Kolik času denně přibližně trávíte sledováním médií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
více než 120 minut | 16 | 36,36 % | 36,36 % |
31 až 60 minut | 11 | 25 % | 25 % |
61 až 120 minut | 10 | 22,73 % | 22,73 % |
0 až 30 minut | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
3. Považujete média za zdroj informací?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 41 | 93,18 % | 93,18 % |
ne | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
4. Považujete média za zdroj zábavy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 39 | 88,64 % | 88,64 % |
ne | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
5. Považujete média za zdroj vzdělávání?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 36 | 81,82 % | 81,82 % |
ne | 8 | 18,18 % | 18,18 % |
6. Sledujete televizní zpravodajství?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 73,81 % | 70,45 % |
ne | 11 | 26,19 % | 25 % |
7. Pokud sledujete televizní zpravodajství, které stanice to jsou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Česká televize | 24 | 68,57 % | 54,55 % |
Nova | 19 | 54,29 % | 43,18 % |
Prima | 14 | 40 % | 31,82 % |
Jiné TV | 3 | 8,57 % | 6,82 % |
nic | 1 | 2,86 % | 2,27 % |
8. Pokud jste včera sledoval/a zpravodajství některé televizní stanice, které téma či zprávu považujete za nejdůležitější?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Důležité dění je omezování svobody, další nárůst vlivu státu, inflace,... ale o ničem z toho se ve zprávách nemluví
kulminace řek
nesledoval jsem
nesledovala jsem
Nezkresleně prezentovaný Blízký Východ a Islám, ale to je jedíně v celosvětovém měřítku na Al-Džazíře :-(
nového šéfa policie - kandidát Lessy => boj o to, zda ho všichni přijmou
Opilý lékař v Novém Městě nad Metují :)
Opravdu důležitým tématům se média vyhýbají.
Pedofilního otce, který si natáčel své malé dcery
Reformy
regionální zpravodajství
setkání prezidentů USA a Číny
světové dění
terorismus - výbuch na letišti v Moskvě
že utekl tuniský prezident
9. Důvěřujete informacím v médiích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ano | 26 | 59,09 % | 59,09 % |
Spíše ne | 14 | 31,82 % | 31,82 % |
Rozhodně ne | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
10. Pokud informacím v médiích důvěřujete či nedůvěřujete, pokuste se zdůvodnit proč.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Dělám si vlastní názor sledováním více médií.
důvěřuji solidním vysílaným programům (zprávy, dokumenty), ale nikoli bezmezně (ověřování inf. z více zdrojů, vlastní názor)
Informace bývají často zkreslené, neověřené.
Informace nejsou vždy úplné, často jsou zkreslené k určitému účelu
informace zpracovávají odborníci, kteří mají v dané oblasti větší přehled, přístup k dalším informačním zdrojům
je to cilena manipulace a vymyvani mozku
Když vidím jaké nesmysly hlásají média v oborech, kde se alespoň trochu orientuji, tak nemůžu mít důvěru ani k tomu ostatnímu.
manipulace s fakty, vyvolavani afer... viz "pirati silnic"...
Média ČR jsou zaujatá a ovládána z USA a Izrael a stále sílí vliv Číny.
media jsou příliš ovlivněna politickým systémem..
myslim si, ze ukolem medii je davat zpravy o aktualnim deni, i kdyz treba prikrasrene, v nejakem zaklade by pravdive byt mely
něco sice ve zprávách vyzní trochu jinak, než jak to bylo řečeno v originále, resp. než jak se to konkrétně stalo, ale to je kvůli tomu, že vše musí být rychlé a stručné. Raději mám diskusní pořady, tam je více prostoru a člověk se toho dozví více k tématu (OVM, HydePark, Události, komentáře, Před půlnocí).
Nejlepší příklad je Tunisko, kde se teď demonstruje na každým rohu ! Ve Střepinách na nově byla o tom celý reportáž a mluvili tam i Tunisan, který žije v ČR a sám uznal, že všichni vidíme jen letoviska u moře a nevidímě tu bídu, která se odehrává za "zdí" a že i samotné tunisské zpravodajství posílalo do světa jen to, co chtěli. Tak si pak něčemu věř :)
Nejprve bych ráda podotkla, že záleží na tom, o jaké médium se jedná. Např. zpravodajství veřejnoprávní sféry mi přijde důvěryhodnější ve srovnání se zpravodajstvím některé z komerčních televizí, o bulváru nemluvě. Jelikož se v této oblasti pohybuji (vystudovala jsem žurnalistiku), tak vím, že i novináři mají své rezervy, a to nejen ve vědomostech, ale i co se svědomitosti zpracovávání zpráv týče. Takže nemůžu říct, že bych zpravodajství věřila stoprocentně, ale v podstatě mu věřím. Největší důvěru mám v investigativce, protože se domnívám, že nemají proč lhát a manipulovat kauzy, jimiž se zabývají. Ale je to taky asi případ od případu.
Nejsou vševědoucí, ale dle mého názoru se snaží uvádět věci na pravou míru
neuvědomuji si možnost nespolehlivosti či úmyslné manipulace s informacemi
Protože média jsou koupená a informace v nich jsou záměrně zkreslené. Cílem je diváky a okolí udržovat ve strachu a nevědomí.
sleduji převážně ČT1 - veřejnoprávní televize => seriozní zpravodajství
Televizní média jsou zmanipulována snahou o navýšení zisku akcionářů. Pravdivost informací a způsob jejich podání je tedy velmi často pochybný. Navíc protečou jen velmi ostřihané informace, které jsou z velké části naprosto nezajímavé nebo zbytečné. Televize je asi tak adekvátní médium jako je Blesk. Internet skýtá svobodu a provalí se na něm lecos, i když zde existuje taky silná censura. Ovšem informace zde jsou podávány bez zbytečně zadýchaného reportéra nebo vražedně vážného pohledu a tónu moderátora. Čtenář si tedy může vybrat svůj postoj ke zprávě, kterou čte. To je asi jediné plus dnešních médií. Noviny, kromě odborného tisku, jsou z 99% plné nesmyslů.
Tendenční informace ("na objednávku"). Bulvárními zprávami snaha přebít informace důležité. Polopravdy.
V naprosté většině místo prostého informování vytvářejí nálady. Prostě dělají to, za co jsou zaplaceni.
Většinou je informace učelně sestříhána, aby byla zajimavější, média často některé podstatné věci neuvádějí...
Vždy podány subjektivně. Názor si dovedu udělat sama. Chybí komentáře politologů k jednotlivým tematům.
vždy zaměřené na maximální přitáhnutí pozornosti veřejnosti, s upravováním skutečností, které jsou jinak nezajímavé
11. Která média podle Vás poskytují nejaktuálnější informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 37 | 84,09 % | 84,09 % |
TV - veřejnoprávní (Česká televize) | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
TV - soukromé (Nova, Prima apod.) | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
rozhlas | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
12. Která média podle Vás poskytují nejdůvěryhodnější informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
TV - veřejnoprávní (Česká televize) | 23 | 52,27 % | 52,27 % |
internet | 13 | 29,55 % | 29,55 % |
tisk | 6 | 13,64 % | 13,64 % |
rozhlas | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
TV - soukromé (Nova, Prima apod.) | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
13. Které obsahové faktory zohledňujete při výběru médií, která sledujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pravdivost a nezaujatost informací | 32 | 72,73 % | 72,73 % |
Aktuálnost informací | 19 | 43,18 % | 43,18 % |
Zajímavost informací a formu podání | 14 | 31,82 % | 31,82 % |
Jiné | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
14. Jak často média ovlivňují obsah vašich rozhovorů s ostatními lidmi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Příležitostně, pokud se jedná o výjimečné či zajímavé téma, událost | 25 | 56,82 % | 56,82 % |
Často, poskytují mi zajímavé poznatky a náměty k hovoru | 13 | 29,55 % | 29,55 % |
Nijak ho neovlivňují | 6 | 13,64 % | 13,64 % |
15. Domníváte se, že informace, které získáte z médií, mají vliv na Vaše rozhodování v každodenním životě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, tyto informace vnímám a částečně mě v některých rozhodnutích ovlivňují, avšak přikládám důležitost i svému názoru. | 27 | 61,36 % | 61,36 % |
Ne, řídím se výhradně vlastním názorem a zkušenostmi. | 17 | 38,64 % | 38,64 % |
16. Ověřujete si pro Vás zajímavé informace získané v některém médiu ještě v jiných zdrojích?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano – v jiných médiích | 21 | 47,73 % | 47,73 % |
Ano – jinde | 16 | 36,36 % | 36,36 % |
Informace dále neověřuji | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
17. Zajímáte se o politiku?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zajímám se průměrně | 25 | 56,82 % | 56,82 % |
Zajímám se velmi | 8 | 18,18 % | 18,18 % |
Zajímám se málo | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
Nezajímám se | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
18. Ovlivňují média Váš názor na politiku a Vaši důvěru vůči jednotlivým politikům a dalším politickým subjektům (politické strany apod.)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, svůj názor si utvářím na základě jiných faktorů než je působení médií | 22 | 50 % | 50 % |
Ano, média mi zde pomáhají při utváření názoru. | 18 | 40,91 % | 40,91 % |
Nevím, nedokážu posoudit | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
19. Co nejvíce ovlivňuje Vaše rozhodnutí u voleb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
mé vlastní rozhodnutí a přesvědčení | 37 | 84,09 % | 84,09 % |
voleb se neúčastním | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
média a zpravodajství (kauzy, rozhovory apod.) | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
rodina, přátelé a známí | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
20. Představte si hypotetickou situaci, že média informují o možné korupci ve vládě, která dosud nebyla prokázána. Jaký postoj pravděpodobně zaujmete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sníží se má důvěra vůči konkrétním zainteresovaným osobám | 14 | 31,82 % | 31,82 % |
Tuto kauzu budu brát s rezervou, protože média mají nejspíše neověřené, nebo vykonstruované informace. | 13 | 29,55 % | 29,55 % |
Má důvěra se nezmění, pokud se korupce neprokáže | 10 | 22,73 % | 22,73 % |
Má důvěra se sníží vůči celé vládě | 7 | 15,91 % | 15,91 % |
21. Ovlivňují média Váš názor na ekonomickou situaci v České republice?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne – současnou ekonomickou situaci hodnotím na základě jiných měřítek | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
Ano – zejména informacemi o probíhající hospodářské krizi, popř. jinými tématy | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
Nevím | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
22. Vzpomínáte si na nějakou mediální kauzu, či často probírané téma z poslední doby? Uveďte
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Ani ne
Anička
Anička
Anička Janatková
Anička Janatková, volba policejního prezidenta
Ano
Bárta
Bartošová zdravotnictví v krizi
Drobil, odchody lékařů
Jednostranná propagace ve prospěch ztráty suverenity a navýšení vlivu Svazu evropských socialistických republik. A to dlouhodobě.
Kájínek haha
kauza Drobil
Kauza Drobil - Michálek
kauza Drobil a Michálek
kauza Drobil, ztracená Anička Janatková, dioxiny z Německa
Kauza ministra životního prostředí Drobila
kauza plzeňských práv, únos Anny Janatkové
kosupce - Vondra
Michálek na životním prostředí
Momentálně se vede kampaň zaměřená k omezení svobody individuální dopravy.
neverena pana Johna
nevim
Odchod lekařů
Odchod lékařů např.
odchod policejního prezidenta
oslovování dětí pedofilem
Plzeňská práva, kauza Drobil
Podpis Lisabonské smlouvy
Reformy celkově, zdravotnictví. Podpora prezidenta vládě
rozchod Ivety Bartosove s Jirkou Pomejem, narodni katastrofa
Snižování platů státním zaměstnancům o 10%
Soud se silničním pirátem Lacinou, Sledování politiků firmou ABL
spor kolem nového policejního prezidenta, nebo pletky na Ministerstvu životního prostředí
Těch je přece denně spousta ;-)
Únos Aničky.
Vít Bárta - sledování politiků ODS
Vládí "krize" probíraná ze všech možných stran
volba policejního prezidenta
Volba policejního ředitele
Vozidla Pandor
výběr policejního prezidenta, výpovědi lékařů, přestřelky mezi Nečasem a Johnem + Bártou
Zdravotnictví...
zharsky utok, pirat na D1, unik ropy, zaplavy v Australii, Severni Korea, zralok v egyptu
Ztracená Anička .. omílané furt a furt a furt !
23. S jakým druhem reklamy se nejčastěji setkáváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Televizní | 25 | 56,82 % | 56,82 % |
Internetová | 14 | 31,82 % | 31,82 % |
Tisková | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
Rozhlasová | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
Jiná | 1 | 2,27 % | 2,27 % |
24. Koupili jste už někdy produkt na základě reklamy?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 22 | 50 % | 50 % |
ne | 11 | 25 % | 25 % |
nevím | 11 | 25 % | 25 % |
25. Důvěřujete informacím v reklamě?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Částečně, dle povahy reklamního sdělení | 24 | 54,55 % | 54,55 % |
Ne | 20 | 45,45 % | 45,45 % |
26. Považujete reklamu, ve které vystupuje známá osobnost za důvěryhodnější?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne, protože daný člověk prezentuje informace, za které dostal zaplaceno a ne vlastní zkušenosti | 30 | 68,18 % | 68,18 % |
toto na mě nemá vliv, ve svém rozhodování zohledňuji jiná kritéria | 14 | 31,82 % | 31,82 % |
27. Která reklama Vás v poslední době zaujala a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
adriana - netradiční, vtipná
Bohužel na televizi často nekoukám. Informace vyhledávám na internetu. Takže tady mne maximálně zaujme reklamní banner například co se vzdělávání, zdraví a ekonomiky týče.
Dacia Duster, byla vtipná a sháním auto
Chuck Noris od T-mobile, protože je velmi nápaditá
Já je tak dokonale odfiltrovávám, že si na žádnou nevzpomenu...
každoročne o vánocích kofola, povedlo se jim vytvorit jejich reklamou tradici
Kofola
kofola - mají skvělé reklamy na google chrom - velice nápaditá
Kofola - nápaditá, vtipná
Konkrétně si žádnou nevybavuji, snad jen vánoční reklamy (Vodafone, T-Mobile) - větší či menší vtipnost
mac donald - tetování za 20
momentálně si nevzpomenu
momentálně si žádnou nevybavuji
na tekutý bujón, protože jde o nový produkt, který jsem ještě neviděla
na vložky - byla neskutečně šílená
nesleduji reklamy
nesleduju reklamy
neuvědomuji si, sleduji ct24 - tam jsem zaregistrovala jen reklamy na pořady
nevim
nevím na co to byla reklama, ale byla u toho dobrá hudba. U reklam mě zaujme hlavně hudba.
nevpominam si konkretne na zadnou reklamu
Redbull a zebra s krokodýlí kabelkou :)
reklama na Axe nějaké zahraniční země na internetu
reklama na jogurt od mullera, při které pijí mléko a chovají se jako, že pijí víno, je vtipná nenásilným, nevtíravým způsobem, má nápad
reklama na Škoda Fabia RS. Důvodem je vysoká grafická úroveň a náročnost zpracování.
reklama na Zumbu - je to něco nového
reklamy na mobilní síť Vodafone
Reklamy nevnímám
Stavební spoření z nemocnice, je rostomilá
stromečky - Vodafon, povedené a české
Škoda auto vzhledem ke kvalitnímu a originálnímu zpracování
T-Mobile s Chuckem Norrisem, byla vtipná a měla nápad.
v televizi: prodejny OKEY - vtipná a svižná
vánoční reklama s Macháčkem a Liškou, protože je vtipná :)
Vodafone - Smrčkovi :) ... vtipna
Zahraniční reklama na sýr PANDA - vtipná
Zdravá výživa a makrobiotika a halál produkty - z internetu teda :-)
Žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná, reklamy ignoruji
Žádná. Reklama mě otravuje. Na internetu reklamu nevidím, protože ji zcela blokuji (těžké, ale lze to). Pokud sleduji TV, při reklamě přepínám jinam či vypínám zvuk.
28. Která reklama se Vám v poslední době naopak nelíbíla a proč?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
cokoli v teleshopingu - příliš agresivní
jmenovitě nevím, protože mě jednoduše nezaujaly
Koruní s Krausem, dělal ze sebe blbce
momentálně si nevzpomenu
Mountfield, je to blbost
Na americké televizní stanici jsem viděla reklamu na mikro čipy, které jsem implantují do těla. !! Neuvěřitelné svinstvo. Ale "ti, co to vyrobili" to pro americkou masu podávají tak, že je to velmi moderní a cool a nejhorší na tom je, že je stále ještě dost lidí, kteří tomu věří!!
na léčivé přípravky - neberu přípravkům účinnost ale není to tak rychle jak ukazují v reklamách na produkty nějakého finančního ústavu - ty dva aktéry už nemůžu ani cítit
Nějaká reklama na zubní pastu proti paradentóze
Nemohu posoudit. Z dřívější doby to byla "vánoční" reklama s pánem a holčičkou v lese, pán řezal stromek a napadl je divočák. "Já nemusím, já už ho vidím". Na co to ale bylo, to netuším.
nesleduji reklamy
nesleduju reklamy
nevim
nevím
nevím
nevpominam si konkretne na zadnou reklamu
Nevybavuji si
Nic
praci prasky - tupost podani
Při reklamách přepínám mozek na vlastní program.
reklama na Koňskou mast s Jiřinou Bohdalovou - je to trapné
reklama Vtáhneme vás do hry - je divná, ani nevím, na jaký pořad to je
reklama, která se objevuje na internetu a vyskočí přes celou obrazovku, je v ní nějaký chlapeček, ale nevím na co daná reklama je, protože mě vždy rozčílí, tak ji hned vypnu
Reklamy moc nesleduji.
reklamy na léky
reklamy na vlozky, neumeji zpracovat tema decentne
reklamy nesleduji, nevzpomínám si, nesnáším je všechny
S Federerem. Nemám ho ráda.
Ta jak je na You Tube ten Slevomat , ta mě úplně vytáčí...
ta kterou si nevybavuji... čili těžko říct - napsat
taky nevím, proti reklamě jsem spíš hluchá
tmobile - chuck norris - neadekvátní, rádoby vtipná, bez spojitosti
Ufon
Veškeré aviváže a prací prostředky, tyto produkty nikdy neměly zajímavou reklamu.
většina - nudné, hloupé, očividně lživé
viz otaza 27
všeobecně mi vadí reklamy na prací prášky/čistící prostředky atd., které jsou údajně "stále lepší"
XXL Lutz či jak se ten prodejce nábytku jmenuje. Neuvěřitelně vtíravá a bohužel nepřehlédnutelná / nepřeslechnutelná reklama.
XXX lutz - nějaký nábytek - laciná, trapná, bez nápadu, vtíravá
XXX lutz :)
XXXLutz - tak špatná reklama, že zaujala víc než normální reklamní spoty
XXXLutz, srala mě
XXXLutz, vlezlá písnička :)
Žádná
žádná, reklamy ignoruji
29. Jste muž nebo žena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 28 | 63,64 % | 63,64 % |
Muž | 16 | 36,36 % | 36,36 % |
30. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 27 | 61,36 % | 61,36 % |
26-35 | 9 | 20,45 % | 20,45 % |
36-50 | 5 | 11,36 % | 11,36 % |
Více než 50 | 3 | 6,82 % | 6,82 % |
31. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 23 | 52,27 % | 52,27 % |
Vysokoškolské | 15 | 34,09 % | 34,09 % |
Vyšší odborné | 4 | 9,09 % | 9,09 % |
Vyučen | 2 | 4,55 % | 4,55 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.