Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > vliv médií na studenty VŠ

vliv médií na studenty VŠ

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub Novak
Šetření:18. 10. 2010 - 25. 10. 2010
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.93
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:30,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí studenti,
v rámci mého průzkumu, který se týká „Vlivu médií na studenty VŠ“, bych vás chtěla požádat o vyplnění následujícího dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2273,33 %73,33 %  
muž826,67 %26,67 %  

Graf

2. Do jaké věkové skupiny patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-221963,33 %63,33 %  
23-261136,67 %36,67 %  

Graf

3. Jaký ročník nyní studujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31136,67 %36,67 %  
2723,33 %23,33 %  
5516,67 %16,67 %  
4413,33 %13,33 %  
1310 %10 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.04
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.29
Směrodatná odchylka:1.14
Medián:3
Modus:3

Graf

4. Z jaké vysoké školy jste

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČZU413,33 %13,33 %  
vše310 %10 %  
UK26,67 %6,67 %  
VOŠ veřejněsprávní akademie13,33 %3,33 %  
Ostravská univerzita v Ostravě13,33 %3,33 %  
UPOL13,33 %3,33 %  
Univerzita Hradec Králové13,33 %3,33 %  
univerzita palackého13,33 %3,33 %  
Univerzita Jana Amose Komenského Praha13,33 %3,33 %  
ZČU, Ekonomická fakulta13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi VUT v Brně
Západočeská univerzita v Plzni, FEK v Chebu
OSU
Zapadoceska univerzita
UHK
Vysoká škola polytechnická Jihlava
ostravska univerzita
Přírodovědecká fakulta UK v Praze
VŠB-TUO
UTB
ZČU
FD ČVUT
VŠB TU Ostrava
VUT Brno
1446,67 %46,67 % 

Graf

5. Studoval/a jste nějaký předmět zabývající se problematikou médií?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2170 %70 %  
ano930 %30 %  

Graf

6. Pokud jste odpověděl/a v předchozí otázce „ano“, uveďte alespoň jeden takovýto předmět

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne620,69 %20 %  
žádný310,34 %10 %  
nic26,9 %6,67 %  
A co když jsem odpověděla ne??13,45 %3,33 %  
.13,45 %3,33 %  
meli sme to v socialni pedagogice13,45 %3,33 %  
"ne"13,45 %3,33 %  
Praktická žurnalistika, Mediální komunikace13,45 %3,33 %  
nestudoval jsem13,45 %3,33 %  
xxx13,45 %3,33 %  
ostatní odpovědi Marketing na internetu
Mediální výchova
nestudovala jsem
neuvedla jsem "ano" :)
Internetová žurnalistika
Podnikatelská etika
Studuji marketingové komunikace (média, reklama, .
žádný jsem neměla
neodpověděl jsem ano
marketing
Elektronický obchod
1137,93 %36,67 % 

Graf

7. Jaké médium sledujete nejvíce a kolik času mu přibližně věnujete? Ohodnoťte jako ve škole (1 - nejvíce, 5 – nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
televize2.9331.662
radio3.51.583
tisk31.2
kino5.1331.182
internet1.4330.912
bilboardy51.2

Graf

8. Kolik času denně trávíte u Vašeho nejoblíbenějšího média? Uveďte 3 média a k nim čas.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet - 3h, Televize - 2h, Tisk - 5min13,33 %3,33 %  
internet 5h, tisk 1h, televize 1h13,33 %3,33 %  
Internet - 1 h, tisk - 20 min, rádio - 2 a více h13,33 %3,33 %  
internet 5 hod., TV 2 hodiny, Radio 1 hodina13,33 %3,33 %  
u netu, par hodin, pak sem tam neco13,33 %3,33 %  
PC - 2, TV - 1, radio - 45 minut13,33 %3,33 %  
Tv- 2; Int.- 3, Tisk-113,33 %3,33 %  
velmi různé13,33 %3,33 %  
Internet - 5 hodin, TV - 3h, rádio 0,5h13,33 %3,33 %  
internet - 5 h/den, tisk - 1 h/týden, ostatní - 013,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi Internet 5h, televize 1h, tisk 15 min
Rádio - 3 hodiny
internet - 6 hodin, rádio - 3 hodiny, televize - 1
internet - 3 h; tisk - 1 h; televize - 1 h
internet 2 hodiny
nevím
internet 4-5 hodin, tisk 1/2hodiny, tv - pár minut
internet 2 hodiny, radio -od 1 - 5 hodin, tisk -2h
internet-4h /tv-0,5h/ tisk-20min
net- denně, kino-2x/měsíc, tisk- denně 30min.
Internet / tisk - 3 hodiny, televize 1 hodina
prům: internet - 4h; televize - 2h; radio - 2h
internet(5), rádio(celý den), TV(max 1 hodina)
internet - 5h, tisk 1h, televize 20 min
televize -3 hod., internet - 3 hod, tisk - 1 hod
internet-5h, televize-4h, tisk-20min
internet (5), tv (1), tisk (0,25)
internet - 3 hod, tisk - 0,5 hod, kino - 0,25 hod
internet 3 hodiny, televize 1 hodina, rádio 2 hodi
Internet - 6, rádio - 1
2066,67 %66,67 % 

Graf

9. Necháte se při koupi výrobku ovlivnit reklamou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1756,67 %56,67 %  
ano1343,33 %43,33 %  

Graf

10. Máte oblíbenou značku výrobku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1860 %60 %  
ne1240 %40 %  

Graf

11. Pokud ano, uveďte, o jakou značku se jedná

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám413,79 %13,33 %  
ne26,9 %6,67 %  
nevím26,9 %6,67 %  
např. Garnier13,45 %3,33 %  
Tally Weijl13,45 %3,33 %  
Avon13,45 %3,33 %  
-13,45 %3,33 %  
Tommy Hilfiger13,45 %3,33 %  
Alpine Pro13,45 %3,33 %  
nemám oblíbenou značku13,45 %3,33 %  
ostatní odpovědi New Balance
xxx
obleceni Vogel
tvarohové jogurty Milko, Dobrá voda
nemám (toto by měla byt nepovinna otazka)
Western Digital
Jak u jakého výrobku - snowboardy Nitro například.
Dost záleží na typu výrobku!
Puma, Kofola, Pickwick
nechci uvádět
značka výrobce notebooků Dell
Nokia, Intel, Boeing
Garnier Fructis
Adidas, Hitec
1448,28 %46,67 % 

Graf

12. Aby Vás reklama zaujala, jaké podmínky musí splňovat? Uveďte alespoň 3 podmínky

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

- musí zaujmout (šokovat) - měla by být vtipná - samozřejmě by měla být zaměřena na mou věkovou skupinu, těžko mě zaujme reklama na prací prášek

- inteligentní (tzn. na úrovni, ne že v televizi vyndají z pračky suché a vyžehlené prádlo) - nápaditá - namluvená přijemným hlasem

1. nesmí nic přímo vnucovat 2. měla by mít určitý příběh 3. dobřé natočená (jako film) 4. chytrý humor tay není na škodu 5. spojení s přírodou

Měla by být vtipná, jasná - logická, a ne moc vtíravá. Nemusí být dlouhá. Výborné jsou reklamy, kde hraje dobrá hudba.

Morálnost, jedinečnost, jasnost

Musí být smysluplná Musí být vtipná Neměla by trvat dlouho

Musí být vtipná, ne moc dlouhá a na zajímavý výrobek

Musí obsahovat co nejvíc podstatných a pravdivých informací o výrobku, nesmí být obtěžující a nesmí se vyskytovat moc často.

nápad, provedení, nebýt na prací prášek

nesmí být stupidní, otravná, vtíravá a vnucující ani vulgární - zaujme mě vtipem, případně hezkým estetickým působením, ale v zásadě neovlivní, co koupím nebo nekoupím.

Netradiční, bez erotických prvků, musím mít zkušenost z dřívější doby s jiným výrobkem této firmy

O reklamy se nezajímám.

originalita, vtipnost, výtvarné zpracování

originální, vtipná/zarážející, vkusná

přesnost sdělení jistá míra pokory před spotřebitelem vtip

strucna, jasna a vystizna

stručnost věcnost pointa zábavnost zpracování

Vtip, bez těžko uvěřitelným bodům (8 z 10 doporučuje..), jasne a stručné

vtip, inovátorství, inteligence, vazba k dnešním poměrům

vtipná

vtipná, krátká, důvěryhodná

vtipná, zajímavý nápad, hezká hudba

vtipna..nevim

vtipnost, originalita, nesmí být příliš dlouhá

výstižnost, stručnost, hezké provedení

vzhledově přitažlivá vtipná originální

x

Zábavná, jednoduchá, trefná

zábavnost, originalita, subjektivní pocit povedenosti reklamy

zajímavá, musí nabízet něco dostatečně žádoucího, nápaditá

13. Jaká reklama Vás v poslední době zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádná620 %20 %  
coca cola26,67 %6,67 %  
Autosklo Hleďa - tak nehleď a jéééď :-D13,33 %3,33 %  
Na třídění odpadu: "šikulka"13,33 %3,33 %  
nevím13,33 %3,33 %  
O213,33 %3,33 %  
BWin - Online sázení13,33 %3,33 %  
na drogerii dm13,33 %3,33 %  
reklama na Google13,33 %3,33 %  
KB - "Všichni si mě berou jenom pro peníze"13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi x
Škoda Octavia
tak to bohužel netušim asi žádná
rajec - se zvřátky
žádná, televizi skoro nesleduji
nevim, moc na ně nekoukám
Vodafone - kocour v koupelně chce mobilní internet
nevzpomenu si
Irské nemyslíš-zaplatíš
na pims
asi žádná, protože si na žádnou nemůžu vzpomenout
Captain Morgan
Potřebujete to auto? Ne, ale chci ho.
žádná - reklamy nesleduji
1446,67 %46,67 % 

Graf

14. Využíváte některý z dalších komunikačních prostředků? Ohodnoťte (1 – nejvíce, 5 – nejméně)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Email2.6671.089
ICQ3.0672.729
SMS2.2330.912
Skype4.7671.512
Facebook3.2335.712
Hi56.8670.916
Badoo6.7330.796
MSN messenger6.4331.779

Graf

15. Užíváte v psaném projevu smajlíky (emotikony) nebo zkracujete slova (např. jsem z5)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2790 %90 %  
ne310 %10 %  

Graf

16. Navazujete nová přátelství prostřednictvím internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1653,33 %53,33 %  
ano1446,67 %46,67 %  

Graf

17. Pokud „ano“, jaké jsou vaše zkušenosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kladné 1446,67 %46,67 %  
nedůvěřuji virtuálnímu světu826,67 %26,67 %  
nikdy jsem to nevyzkoušel/a/826,67 %26,67 %  

Graf

18. Co považujete v Čr za seriózní tisk

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

(Pozn. otázka 14 - od pořadí 3 včetně prostředky vůbec nevyužívám). Idnes, Lidové noviny, Právo...

Deník Směr

Ekonom Respekt Mladá fronta dnes Hospodářské noviny Lidové noviny

Hospodářské noviny

Hospodářské noviny Mladá Fronta Dnes Právo Lidové noviny

Hospodářské noviny

hospodářské noviny, mladá fronta dnes, e15

klasické noviny (např. Hospodářské noviny, Právo apod.), některé ze studentských vysokoškolských časopisů, dále zaměřené časopisy (např. Reflex, 21. století ...)

Lidové noviny, Hospodářské noviny (ty ale nečtu), Právo, Reflex, Euro a další ekonomické deníky.

MF Dnes Hospodarske noviny

mf dnes

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes

MF Dnes, časopis Týden, Respekt

MF Dnes, Hospodářské noviny

mf dnes, lidové noviny

Mladá fronta

mladá fronta dnes, lidové noviny

mladá fronta dnes, lidové noviny

nevím

noviny, ale nevybavuji si žádný název. rozhodně ne blesk, sip atd.

Pravděpodobně MF Dnes, Deník.

Právo

Právo, Hospodářské noviny, Rovnost

Respekt, Hospodářské noviny

Respekt, Reflex, Lidovky, Britské listy

v dnešní době snad nic už ... možná tak ekonom

žádný, snad jen Právo už je v roukou českých vlastníků, ostatní tisk řídí "rakouský strejda", nebo politické zakázky.

Žádný. V ČR neexistuje seriozní, nestranný, objektivní tisk.

19. co považujte v Čr za bulvární tisk?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Blesk Aha

Blesk Aha! Šíp Květy

Blesk Aha

Blesk

Blesk

Blesk

Blesk

blesk, aha

blesk, aha

Blesk, Aha

blesk, aha

Blesk, Aha a jim podobné...

Blesk, AHA apod. - další názvy neznám, o bulvární tisk se nezajímám.

Blesk, Aha, ...

Blesk, Aha, Lidové noviny

blesk, aha, rytmus života

blesk, aha, super, rytmus života...

Blesk, Aha, všechny noviny a časopisy o našich celebritách asi už i Mladou Frontu

Blesk, Aha! apod.

Blesk, Aha... dále nevím, nečtu

Blesk, Pestrý svět, Rytmus života, Aha

blesk, sip, rytmus zivota, casopisy zabyvajici se znamymi osobnostmi (zadny konkretne neznam, ale mam na mysli ty, ktere se zabyvaji slavnyma, modou, co je in atd......)

blesk, šíp

Dneska už téměř všechno. Nejvíc tedy Blesk a spol, dále časopisy typu Rytmus života.

Novinky.cz, Blesk - extrém; zakázat, Aha - extrém; zakázat

Rytmus života, Blesk, Aha

super, blesk

téměř vše

téměř vše

Vše ostatní

20. Preferujete zprávy sdělené televizí (ohodnoťte 1 – nejvíce, 5 - nejméně )

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
ČT 11.4330.646
Nova3.0331.099
Prima2.5670.646
Z12.9670.966

Graf

21. Z jakého důvodu jste se tak rozhodl/a v hodnocení?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Serióznost310 %10 %  
nevím26,67 %6,67 %  
Podle serióznosti.13,33 %3,33 %  
ČT 1 mi připadá serioznější než nova13,33 %3,33 %  
Je zde málo místa na rozepsání.13,33 %3,33 %  
způsob podání informací13,33 %3,33 %  
Množství a kvalita zpravodajství13,33 %3,33 %  
důvěryhodnost13,33 %3,33 %  
Na základě osobní zkušenosti a odborných znalostí13,33 %3,33 %  
ČT je jediné seriózní české televizní vysílání.13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi Podle dlouhodobých zkušeností
...
Kvůli špatně položené otázce, sleduji jen ČT1
x
Dle mé preference, přece
ct vnimam jako seriozni TV
nemám ráda přehled černé kroniky
nova a prima jsou spíš show, než seriózní zpravoda
Preference zpráv - např. u politiky staší konečná
nova je vždycky nějak zaujatá ...
Nemáte dotazník postaven příliš šťastně
ČT1 nabízí nejvíce informací nejobjektivněji
nova dělá z komára velblouda, irelevantní zprávy
můj názor
podle zkušeností přenosu zpráv a četnosti použití
vystupování moderátorů
Nova je populistická
1756,67 %56,67 % 

Graf

22. Jaká média využíváte při studiu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet826,67 %26,67 %  
Internet, knihy413,33 %13,33 %  
internet, tisk413,33 %13,33 %  
Internet, tisk, televizi13,33 %3,33 %  
noviny, internet13,33 %3,33 %  
Internet, satelitní kanály, knihy, tisk13,33 %3,33 %  
internet, tištěné knihy13,33 %3,33 %  
žádná13,33 %3,33 %  
všechna13,33 %3,33 %  
Především internet.13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi převážně žádná, spíše odborné publikace
x
ucebnice :D internetove stranky+email, icq, skype
internet, knihy;)
internet, litaraturu
internet, knihy, tisk, televizi
web, knihy
723,33 %23,33 % 

Graf

23. Jaká média využíváte ve volném čase?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet620 %20 %  
Internet, Televize, Tisk26,67 %6,67 %  
Internet, televizi13,33 %3,33 %  
časopisy, internet13,33 %3,33 %  
Knihy (nejsou média?), tisk, internet13,33 %3,33 %  
pc, tv, radio13,33 %3,33 %  
Internet, tisk, TV, kino, rádio13,33 %3,33 %  
Internet, knihy, TV, rozhlas13,33 %3,33 %  
Internet.13,33 %3,33 %  
Internet, radio, tisk...13,33 %3,33 %  
ostatní odpovědi internet, rádio
internet, tisk, televize...
x
internet, tisk
internet, tisk, televize, radio
internetove stranky+email, icq,tv,casopisy,knihy
internet, TV, radio
internet, rádio, někdy TV
ta samá
Noviny, televizi
internet, televize
web, knihy
internet, tisk, kino, televize, rádio
internet, televize, rádio, tisk
1446,67 %46,67 % 

Graf

24. Jaká média podle Vás mají největší vliv na společnost? Uveďte alespoň 3 příklady seřazené podle důležitosti.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

1. televize 2. internet 3. bilboardy

1. televize 2. rádio 3. internet

1. televize, 2. internet, 3. tisk

1)Televize 2)Internet 3)Tisk

internet televize noviny

Internet Televize Tisk

Internet TV tisk

Internet bulvární tisk televize

Internet - dá se na něm informovat o čem se jen může zdát. Televize - dokáže předávat naléhovast informace všemi smysly. Noviny - nejde-li o rychlost předání informací, jsou nejdostupnější.

Internet, bulvár, TV

Internet, radio, tisk...

internet, televize, noviny

internet, televize, noviny

internet, televize, rádio

internet, televize, tisk

internet, tisk, televize

internet, TV, rádio

Internet, TV, tisk Ještě k otázce 14 - jak mám seřadit něco, o čem jsem v životě neslyšela (Hi 5, Badoo), nebo vůbec nevyužívám (Skype, ICQ)?

Televize, internet, rádio

televize, internet, rádio

Televize, internet, tisk

televize, internet, tisk

Televize, Internet, Tisk

televize, internet, tisk

televizní zpravodajství internetové zpravodajství tisk

TV Tisk Internet

tv tisk web

TV, internet, bulvární tisk

tv, internet, tisk

x


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Novak, J.vliv médií na studenty VŠ (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://vliv-medii-na-studenty-vs.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.