Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Vliv médií na vnímání hodnot

Vliv médií na vnímání hodnot

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdeněk Polišenský
Šetření:29. 10. 2012 - 05. 11. 2012
Počet respondentů:36
Počet otázek (max/průměr):10 / 9.97
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:60,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:52
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dovoluji si Vás požádat o pár minut Vašeho času k vyplnění dotazníku. Nejde o žádný průzkum, ale jen o studentskou práci.Děkuji

Odpovědi respondentů

1. Jste muž , či žena ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3288,89 %88,89 %  
muž411,11 %11,11 %  

Graf

2. Kolik je vám let ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 302569,44 %69,44 %  
30 - 40616,67 %16,67 %  
40 - 50513,89 %13,89 %  

Graf

3. Jaké jsou Vaše nejuznávanější životní hodnoty ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Zdraví3.58313.021
Rodina4.69413.934
Láska4.19412.434
Přátelství5.6398.508
Svoboda6.30611.49
Bohatství9.27810.645
Vzdělání7.0284.416
Domov6.1115.765
Dobrá práce7.6116.127
Zábava9.2228.395
Spravedlnost7.7786.395
Čest8.22210.395
Možnost vlivu na společnost11.33311.111

Graf

4. Jak vnímáte hodnotu vzdělání ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Vzdělání pro mne nemá význam2.6110.515
Vidím v něm smysl života1.9440.275
Beru to jako sebezdokonalování1.4440.525

Graf

5. Jak vnímate hodnotu demokracie ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Nevnímám, je mi to jedno2.4440.691
Beru to jako samozřejmost1.8610.231
Demokracie si vážím1.6940.768

Graf

6. Jak vnímáte hodnotu svobody ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Nepřemýšlím o tom2.5560.58
Je pro mne důležitá osobní svoboda1.5280.36
Svoboda je pro mne ze všech hodnot nejcenější1.9170.521

Graf

7. Jaké jsou Vaše životní cílé ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Být zdravý3.2787.867
Být v práci úspěšný5.6116.071
Být dobrým člověkem3.7226.867
Být bohatým7.5567.58
Mít dobrou rodinu4.1115.154
Zabezpečit svou rodinu5.754.188
Mít dům a auto7.5564.191
Poznat svět - cestovat7.1396.12
Žít klidný život5.2785.201
Rozdávat a příjmat lásku57.722

Graf

8. Jak Vás ovlivňují va vašich postojích média ?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Přemýšlím o tom co vidím a slyším1.5830.521
Někdy díky médiím měním své chování2.4170.465
Média mne neovlivňují20.667

Graf

9. Které ze sdělovacích prostředků upřednostňujete ?

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Rozhlas2.3710.633
Televize2.0290.428
Internet1.60.64

Graf

10. Cítíte se být člověkem žijícím ve svobodné společnosti?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2363,89 %63,89 %  
ne1336,11 %36,11 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Polišenský, Z.Vliv médií na vnímání hodnot (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://vliv-medii-na-vnimani-hodnot.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.