Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Hellou všichni, jsem ráda, že jste si našli chvilku pro vyplnění tohoto dotazníku. Moc mi to pomůže pro dva předměty ve škole včetně Bakalářské práce, ve které se chci zabývat: Vlivem médií na vnímání krásy, vytvoření kultu štíhlost - vliv na psychiku především žen, jejich sebevědomí, stravovací návyky, honbu za "dokonalým" tělem, které vídají v reklamách a rovněž vliv takových reklam při nakupování kosmetických výrobků. Součástí práce bude Kampaň za skutečnou krásu značky Dove (Unilever). Dotazník je anonymní, prosím, napiště skutečně, jak to všechno vidíte. Tak ještě jednou díky, odpovědi vám nezaberou mnoho času. Linda
Odpovědi respondentů
1. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Štíhlá, ale s ženskými křivkami
335
69,94 %
69,94 %
Plnější, výraznější ženské křivky
70
14,61 %
14,61 %
Velmi štíhlá, preferuji postavu modelek, ale Kate Moss „už je moc“
42
8,77 %
8,77 %
Velmi hubená, preferuji typ Kate Moss
27
5,64 %
5,64 %
Velmi plné ženské křivky, nevadí mi kyprá postava a kila „navíc“
4
0,84 %
0,84 %
Å tíhlá, ale s ženskými křivkami
1
0,21 %
0,21 %
2. Jste spokojen/a se svojí postavou?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mohla by být lepší
242
50,52 %
50,52 %
Jsem spokojen/a
94
19,62 %
19,62 %
Nejsem moc spokojen/a
89
18,58 %
18,58 %
Nemám rád/a svoji postavu
54
11,27 %
11,27 %
3. Držíte stále nebo často diety?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Diety nedržím, nepotřebuji, jsem štíhlý/á
184
38,41 %
38,41 %
Dietu začínám několikrát do roka, ale nikdy ji nevydržím
105
21,92 %
21,92 %
Rozumně držím dietu stále, abych si udržel/a postavu
77
16,08 %
16,08 %
Dietu jsem držel/a jen kvůli zdravotním problémům jednou v životě
50
10,44 %
10,44 %
Dokola hubnu a přibírám – jojo efekt
35
7,31 %
7,31 %
Dieta patří k mému životu, držím soustavně, ale moc mi to nejde
28
5,85 %
5,85 %
4. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Sportuji pro radost, baví mě to, nemám rád/a lenošení
227
47,39 %
47,39 %
Nesportuji
156
32,57 %
32,57 %
Sportuji pro dobrou postavu, moc mě to nebaví
96
20,04 %
20,04 %
5. Štíhlá postava u partnera je pro vás:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Na partnera pohlížím celkově, není to o postavě
234
48,85 %
48,85 %
Preferuji štíhlou postavu, ale není to podmínka
173
36,12 %
36,12 %
Rozhodující, silní lidé mě nepřitahují
72
15,03 %
15,03 %
6. Líbí se mi partner, který se inspiruje v life style magazínech
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
358
74,74 %
74,74 %
ano
121
25,26 %
25,26 %
7. Když si kupuji kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
410
85,59 %
85,59 %
ano
69
14,41 %
14,41 %
8. Chci mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že vím, jak jsou reklamy graficky upraveny:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
273
56,99 %
56,99 %
ano
206
43,01 %
43,01 %
9. Reklamy na kosmetiku a účinkující jsou pro mne:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
informativní, rád/a se podívám, ale nakupuji dle svojí potřeby a nikoli reklamy
353
73,7 %
73,7 %
trapné a neovlivňují mě
88
18,37 %
18,37 %
inspirativní
38
7,93 %
7,93 %
10. Reklama na kosmetiku Dove a „obyčejné“ ženy v ní včetně starších žen bez oblečení pro mne je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
je skvělé, že je někdo v tomto směru průkopníkem, dost bylo dokonalých žena a mužů
320
66,81 %
66,81 %
nepřemýšlím o tom
86
17,95 %
17,95 %
některé jsou fajn, ale ty staré ženy, to už je moc
28
5,85 %
5,85 %
raději vidím v reklamě mladé slečny a pány
28
5,85 %
5,85 %
neestetická
17
3,55 %
3,55 %
11. Jste
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
407
84,97 %
84,97 %
muž
72
15,03 %
15,03 %
12. Je vám:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 20 let
249
51,98 %
51,98 %
21 - 30 let
190
39,67 %
39,67 %
31 - 40 let
26
5,43 %
5,43 %
41 - 50 let
12
2,51 %
2,51 %
více jak 50 let
2
0,42 %
0,42 %
13. Pracuji v oboru reklamy či PR:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
452
94,36 %
94,36 %
ano
27
5,64 %
5,64 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná:
2. Jste spokojen/a se svojí postavou?
3. Držíte stále nebo často diety?
4. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?
5. Štíhlá postava u partnera je pro vás:
6. Líbí se mi partner, který se inspiruje v life style magazínech
7. Když si kupuji kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu:
8. Chci mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že vím, jak jsou reklamy graficky upraveny:
9. Reklamy na kosmetiku a účinkující jsou pro mne:
10. Reklama na kosmetiku Dove a „obyčejné“ ženy v ní včetně starších žen bez oblečení pro mne je:
11. Jste
12. Je vám:
13. Pracuji v oboru reklamy či PR:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. O jaké ženské postavě řeknete, že je krásná:
2. Jste spokojen/a se svojí postavou?
3. Držíte stále nebo často diety?
4. Sportujete – cvičíte pro dobrou postavu, nebo pro svůj dobrý pocit a radost?
5. Štíhlá postava u partnera je pro vás:
6. Líbí se mi partner, který se inspiruje v life style magazínech
7. Když si kupuji kosmetické potřeby, hraje v tom často roli reklama, zda jsou v ní hezké modelky a modelové, kteří měli dokonalou pleť a postavu:
8. Chci mít dokonalou postavu a pleť jako modelky a modelové z reklam bez ohledu na to, že vím, jak jsou reklamy graficky upraveny:
9. Reklamy na kosmetiku a účinkující jsou pro mne:
10. Reklama na kosmetiku Dove a „obyčejné“ ženy v ní včetně starších žen bez oblečení pro mne je:
11. Jste
12. Je vám:
13. Pracuji v oboru reklamy či PR:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.